Zijn megafoon is afgepakt.quote:Op zondag 4 december 2016 18:10 schreef WethouderHekking het volgende:
Loopt steeds zo,n dorpsidioot met een vlag te rennen.
Deze man weet. Jammer dat velen dat niet inzien.quote:Op zondag 4 december 2016 18:11 schreef skysherrif het volgende:
we missen een type klaassen die de boel nu eventjes oppept
Samen met vd Beekquote:Op zondag 4 december 2016 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Sinkgraven vandaag misschien wel de minst slechte speler.
Speelt gewoon prima. Vd beek ook, maar kan de wedstrijd niet echt dragen.quote:Op zondag 4 december 2016 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vind Sinkgraven vandaag misschien wel de minst slechte speler.
Kan ik in komen. Viergever ook niet echt op een foutje te betrappen meen ikquote:Op zondag 4 december 2016 18:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vd Beek ook aardig, maar tweede helft toch wat minder
Zegt weinig. Heb spelers met gescheurde banden een wedstrijd af zien maken. #adrenalinquote:Op zondag 4 december 2016 18:13 schreef Tagliano het volgende:
Als Sinkgraven nu zo kan lopen met zijn enkel zal het in ieder geval niet al te ernstig zijn verwacht ik
Ik ken het gevoel, maar meestal loop je dan niet zoquote:Op zondag 4 december 2016 18:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zegt weinig. Heb spelers met gescheurde banden een wedstrijd af zien maken. #adrenalin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |