Ik probeer positief te blijven en hopen dat er wel dingen gaan veranderen, Maar ja ik ben geen DJquote:Op zondag 4 december 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na ruim anderhalf jaar aanmodderen is bij mij de fut wel verdwenen.
Er is tijd genoeg geweest om er wat aan te doen, maar op geen enkele manier is er ook maar iets veranderd, laat staan verbeterd...
Zoals je weet, verwijt ik je helemaal niks.quote:Op zondag 4 december 2016 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik probeer positief te blijven en hopen dat er wel dingen gaan veranderen, Maar ja ik ben geen DJ
Ik doe wel mijn best om de boel, op mijn manier, draaiende te houden.
Ik kan me er best wel iets bij voorstellen dat het frustrerend kan zijn als er geen schot in de zaak zit en als er weinig luisteraars zijn, maar een klaagzang brengt ons geen centimeter verder.quote:Op zondag 4 december 2016 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na ruim anderhalf jaar aanmodderen is bij mij de fut wel verdwenen.
Er is tijd genoeg geweest om er wat aan te doen, maar op geen enkele manier is er ook maar iets veranderd, laat staan verbeterd...
"we zullen doorgaan".quote:Op zondag 4 december 2016 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals je weet, verwijt ik je helemaal niks.
Integendeel, zonder bindende figuren als jij had het al veel eerder op z'n gat gelegen...
Ik heb op diverse fronten mijn hulp aangeboden, ook achter de schermen, ik heb vaste avonden gedraaid, ik heb voorstellen gedaan, ben boos geworden, heb excuus aangeboden, heb regelmatig invalbeurten gedaan, heb vrijdagmiddagborrels gedraaid, heb diverse stijlen gedraaid, noem het maar op.quote:Op zondag 4 december 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik kan me er best wel iets bij voorstellen dat het frustrerend kan zijn als er geen schot in de zaak zit en als er weinig luisteraars zijn, maar een klaagzang brengt ons geen centimeter verder.
Misschien moet je de vraag kantelen: wat kan ik zelf doen?
Als ik die vraag beantwoord voor mezelf, dan ken ik mijn talenten en beperkingen. Ik heb mijn hulp aangeboden wat betreft teksten (mijn vakgebied), ik denk openlijk mee over hoe we het bereik van Radio 49 kunnen vergroten en de interactie met de rest van FOK! kunnen verbeteren. Zelfs zoiets debiels als Radio 49 in de signature zetten lokt aantoonbaar mensen naar dit topic.
En verder draai ik gewoon mijn shows; daar stop ik zowel enthousiasme als mijn ziel en zaligheid in. Meer kan ik niet doen.
ik kan alles maken behalve tekstenquote:Op zondag 4 december 2016 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als een app helpt om mensen naar Radio 49 te laten luisteren en jij wilt belangeloos een handige app maken, dan is dat zeker het proberen waard.
Volgens mij moeten we geen wonderen verwachten van één maatregel. En we moeten ons ook niet tot één actie beperken. Je hebt een combinatie van initiatieven nodig.
Ik ben technisch niet onderlegd, maar ben graag bereid om te helpen met teksten voor een nieuwe, verbeterde website.
Herkenbaar. Zo voelde het voor mij toen ook.quote:Op zondag 4 december 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb op diverse fronten mijn hulp aangeboden, ook achter de schermen, ik heb vaste avonden gedraaid, ik heb voorstellen gedaan, ben boos geworden, heb excuus aangeboden, heb regelmatig invalbeurten gedaan, heb vrijdagmiddagborrels gedraaid, heb diverse stijlen gedraaid, noem het maar op.
Ik ben even klaar met 'Wat kan ik zelf doen'...
quote:Op zondag 4 december 2016 22:50 schreef just me het volgende:
Mmmm Oscar heeft het topic doodgemaakt![]()
tijd om te gaan slapenwelterusten en morgen weer vrolijk op
Trustenquote:Op zondag 4 december 2016 22:50 schreef just me het volgende:
Mmmm Oscar heeft het topic doodgemaakt![]()
tijd om te gaan slapenwelterusten en morgen weer vrolijk op
Wanneer je de stats ziet van Fok de laatste maanden is het niet zo vreemd dat R49 ook terugloopt in bezoekersaantal.quote:
Beetje laat wel, jaquote:Op zondag 4 december 2016 23:45 schreef Tuned22 het volgende:
Hee lui![]()
Ik was weer eens te laat zie ik![]()
#nepfokker
Ik word strontziek van moslim-radicalen met een FOK!-account. Af en toe moet ik ze even irriteren, sorryquote:Op zondag 4 december 2016 23:51 schreef Tuned22 het volgende:
Elf is weer druk om aanhangers van de duivelse religie terecht te wijzen, zo te zien
Dat is een flinke terugloop. En dan zullen we het verder maar niet hebben over het feit dat Radio 49 duizenden van die posts voor z'n rekening neemt....quote:Op zondag 4 december 2016 23:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ] Aantal posts per maand voor forum "Muziek" van 01-01-2016 t/m 01-12-2016
datum (per maand) / aantal posts
01-2016 34311
02-2016 33049
03-2016 39906
04-2016 48331
05-2016 38555
06-2016 24126
07-2016 16868
08-2016 17120
09-2016 14680
10-2016 14234
11-2016 15833
12-2016 02729
totaal 299742
klik hier voor meer stats
Heb bewust even MUZ genomen maar forumwijd hetzelfde beeld.quote:Op maandag 5 december 2016 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is een flinke terugloop. En dan zullen we het verder maar niet hebben over het feit dat Radio 49 duizenden van die posts voor z'n rekening neemt....
Zondequote:Op maandag 5 december 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb bewust even MUZ genomen maar forumwijd hetzelfde beeld.
Van deze MUZ-cijfers schrik ik wel. Maar aan de andere kant verbaast het me ook niet, met overal dat gebagger van riazop en consorten. Ik vroeg laatst in MUZ-FB om heropening van een topic over Leonard Cohen (was nog voor z'n overlijden). Geen enkele reactie of actie daarop. Ik heb bij meerdere subfora het idee dat de mods het allemaal ook wel goed vinden.quote:Op maandag 5 december 2016 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb bewust even MUZ genomen maar forumwijd hetzelfde beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |