quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco GuidolinBob Bradley
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
Oh.
Ja, leuk, niek nog wat.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:13 schreef Befbekje het volgende:
Toch zonde dat die Vorm op de bank zit bij Tottenham.. Ik vind die Lloris nou niet echt de enorme geweldenaar waarvan sommigen hem betichten te zijn.. Hij zou bij elke PL-middenmotor een versterking zijn..
quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:13 schreef Befbekje het volgende:
Toch zonde dat die Vorm op de bank zit bij Tottenham.. Ik vind die Lloris nou niet echt de enorme geweldenaar waarvan sommigen hem betichten te zijn.. Hij zou bij elke PL-middenmotor een versterking zijn..
Speelt Janssen?quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:51 schreef Bolasie het volgende:
En weer Eriksen. Prima pot van de Spurs.
Degradatie en de CL winst in één seizoenquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:02 schreef Dos37 het volgende:
Leicester ze zullen toch niet degraderen. Man wat een rollercoaster al 3 jaar lang
Stop hiermee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:39 schreef Joezi het volgende:
Hi Čech, said Čech in Czech to Čech is Čech in Czech: Čech? No, said Čech in Czech to Čech, Čech in Czech is Český
Klopp heeft het anders ook wel aardig voor elkaar.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:11 schreef hafcfan het volgende:
Conte is veel te goed voor de PL. Geen trainer die bij hem.in de buurt komt daar. Pep valt ook zo hard door de mand wat een genot
Heb je gelijk in. Van de top teams dan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopp heeft het anders ook wel aardig voor elkaar.
Blijft verder wel afhankelijk van momenten, als De Bruyne die 2-0 binnentikt is het gewoon gelopenquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Van de top teams dan.
Niet gezien. Dan nog Pep koopt alles bij elkaar maar bakt er vrij weinig van. Conte haalde haast niks en wat die haalde was nou niet bepaald woww met Luizquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft verder wel afhankelijk van momenten, als De Bruyne die 2-0 binnentikt is het gewoon gelopen
Kanté.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet gezien. Dan nog Pep koopt alles bij elkaar maar bakt er vrij weinig van. Conte haalde haast niks en wat die haalde was nou niet bepaald woww met Luiz
Conte is wel een briljante tacticus, al gaat het me te ver om Pep ook af te schrijven. Wat hij deed met Barcelona en Bayern was ook gewoon goed, als je ziet hoe die nu voetballen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niet gezien. Dan nog Pep koopt alles bij elkaar maar bakt er vrij weinig van. Conte haalde haast niks en wat die haalde was nou niet bepaald woww met Luiz
Met dat materiaal kan elke normale trainer het. Enrique is dan ook een mongool. Bij Roma was hij ook waardeloos.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Conte is wel een briljante tacticus, al gaat het me te ver om Pep ook af te schrijven. Wat hij deed met Barcelona en Bayern was ook gewoon goed, als je ziet hoe die nu voetballen.
Hij is wel bezig aan zijn grootste uitdaging nu
Hij speelde wel echt heerlijk voetbal hoor, dat kan niet elke trainer. Elke trainer kan prijzen winnen met dat materiaal, maar hoe de uitvoering was moet je wel een vakman voor zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met dat materiaal kan elke normale trainer het. Enrique is dan ook een mongool. Bij Roma was hij ook waardeloos.
Haast niks is overdreven. Kanté, Alonso, Batshuayi en Luiz is niet helemaal niks. Genoeg geld gespendeerd in de zomer. Het elftal van Chelsea was ook iets meer af dan dat van City, terwijl ze bovendien geen rekening hoefde te houden met Europees voetbal. Dat scheelt toch al wat in het wel of niet halen van een breedteaankoop.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Koekoektwitter:SkyBetChamp twitterde op zaterdag 03-12-2016 om 20:18:24We've missed you too, @WestHamUtd fans. ? reageer retweet
Alleen Kante is top.quote:Op zaterdag 3 december 2016 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haast niks is overdreven. Kanté, Alonso, Batshuayi en Luiz is niet helemaal niks. Genoeg geld gespendeerd in de zomer. Het elftal van Chelsea was ook iets meer af dan dat van City, terwijl ze bovendien geen rekening hoefde te houden met Europees voetbal. Dat scheelt toch al wat in het wel of niet halen van een breedteaankoop.
Pep had iets meer flaws op te vullen dan Conte terwijl hij nog altijd een behoorlijk aantal puzzelstukken mist (een goede, betrouwbare en consistente verdediger). Chelsea is ook niet klaar, maar toch net wat meer dan City. Worst case heeft Conte alleen op het middenveld nog werk te doen.
Niet alleen maar knotsgekke duels in de Primera Division.quote:Op zondag 4 december 2016 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Die Engelsen kunnen echt voor geen meter op de 0 spelen.
Daarom gaat Chelsea ook gewoon kampioen worden.quote:Op zondag 4 december 2016 16:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Als je als titelkandidaat drie keer scoort en nog punten dreigt te verspelen, moet je je afvragen of het wel echt een titelkandidaat is. Misschien een overreaction, maar het aantal tegendoelpunten zal 9/10 keer bepalen wie kampioen wordt. Het feit dat Chelsea van de top vier, ondanks een zeer matige start, met een vrij ruime marge de minste tegendoelpunten heeft, is best veelzeggend.
twitter:GaryLineker twitterde op zondag 04-12-2016 om 15:37:53When did 2-0 up become a dangerous score? Hear it so often now. Would like to know percentage of games lost from there? Suspect not high. reageer retweet
twitter:OptaJoe twitterde op zondag 04-12-2016 om 15:44:3022 - There have been 1061 previous occasions of a team being 2-0 ahead at HT in the PL; only 22 have lost from that… https://t.co/5FbmUBW3Kn reageer retweet
twitter:GaryLineker twitterde op zondag 04-12-2016 om 15:48:10There you go, folks. Frankly and factually it's significantly less dangerous than we think. Cheers Opta. https://t.co/B2m7D8q3mx reageer retweet
twitter:GaryLineker twitterde op zondag 04-12-2016 om 15:53:10Oh no! Liverpool are 3-1 up with a great goal from Can. A truly terrifying scoreline. reageer retweet
twitter:GaryLineker twitterde op zondag 04-12-2016 om 16:08:03Told you: 3-1 is horrendous. What a bloody great game. reageer retweet
Goede opstelling behalve die Bolasie of zoiets...waardeloze speler.quote:Op zondag 4 december 2016 16:27 schreef Bolasie het volgende:
#EFC XI to face #MUFC: Stekelenburg, Baines, Williams, Funes Mori, Coleman, Barry, Gueye, Cleverley, Bolasie, Mirallas, Lukaku
#MUFC XI to face #EFC: De Gea, Darmian, Rojo, Jones, Valencia, Pogba, Carrick, Herrera, Mkhitaryan, Martial, Ibrahimovic
MKH genot
*te wijtenquote:Op zondag 4 december 2016 17:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman heeft dit aan zichzelf te danken
En slechtquote:
En Belgquote:
Mourinho heeft vreselijk veel pech. Klinkt vast kinderachtig, maar er zijn al minstens acht punten verspeeld doordat het extreme overwicht en de grote kansen niet uitgebuit zijn. Datzelfde heeft Guardiola ook momenteel, maar iets minder erg.quote:Op zondag 4 december 2016 21:30 schreef KingRadler het volgende:
Van Gaal: 25 points from 14 games. Moyes: 22 points from 14 games. Mourinho: 21 points from 14 games
Mourinho slechtse coach manu ooit gehad heeft.
Ik vind dit soort tussentijdse statistieken altijd zo'n onzin. Hij heeft nog niet eens tegen alle 19 andere clubs gespeeld, laat staan uit en thuis. Beoordeel iemand gewoon op een heel seizoen.quote:Op zondag 4 december 2016 21:30 schreef KingRadler het volgende:
Van Gaal: 25 points from 14 games. Moyes: 22 points from 14 games. Mourinho: 21 points from 14 games
Mourinho slechtse coach manu ooit gehad heeft.
4 en 3 potjes dusquote:Aguero, who was retrospectively banned earlier in the season after a clash with West Ham's Winston Reid, was sent off against Chelsea at the weekend and will now miss the games against Leicester City, Watford, Arsenal and Hull City but will be available for Tuesday's game with Celtic and the New Year's Eve clash with Liverpool.
Fernandinho, who was also dismissed against Chelsea, has received a three-match domestic ban and will be available next for the Boxing Day trip to Hull
Je kunt ze afzetten tov dezelfde wedstrijden van vorig jaar. Dan krijg je een beter beeld. Overigens lijkt mij na een seizoen beoordelen wat laat. Misschien is dit allemaal dan weer wat vroeg.quote:Op zondag 4 december 2016 21:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dit soort tussentijdse statistieken altijd zo'n onzin. Hij heeft nog niet eens tegen alle 19 andere clubs gespeeld, laat staan uit en thuis. Beoordeel iemand gewoon op een heel seizoen.
Dat geldt ook voor die 'worst title defence' statistieken van Leicester, dat is het pas als het seizoen is afgelopen.
Nee.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:58 schreef Iwanius het volgende:
Maar goed. Bij United kunnen ze i.i.g. voor dit seizoen de landstitel vergeten want Liverpool gaat het pakken.
December is Premier League maandquote:Op vrijdag 9 december 2016 15:54 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week ook doordeweeks Prumjer Liek.
Wimbledon staat er al een paar plaatsjes goed boven volgens mij.quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
MK Dons - Wimbledon is bezig, jammer dat er geen stream te vinden is
twitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 16:27:44Awful dive from Snodgrass who gets up from the grass to score from the spot. reageer retweet
Jij durftquote:Op zaterdag 10 december 2016 17:33 schreef Bolasie het volgende:
Dit zou zomaar eens beslist kunnen zijn.
Het ajax van Engeland hé.quote:Op zaterdag 10 december 2016 17:39 schreef hafcfan het volgende:
Altijd als ik ff langs Arsenap zap hangt er een stemming alsof het hele stadion te horen kreeg dat hun ouders zijn overleden.
Ik denk dat ik wel ga kijken. PEC - Willem II is een boutaffiche.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk je straks ook naar Rico vs Badr of kan kickboksen je niet bekoren?
quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk je straks ook naar Rico vs Badr of kan kickboksen je niet bekoren?
Gezellig heren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ga kijken. PEC - Willem II is een boutaffiche.
Dat neemt niet weg dat ik wél mag reageren.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen dat ik jou een vraag stelde Rickertman.
Vertel. Ik wacht op eigen huis en tuin om over een kwartiertje over te kunnen schakelen naar voetbal.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat dramagedoe rond City wordt wel weer overdreven zeg.
Je weet dat ik dat niet leuk vind. Maar ik respecteer je houding Rickertman.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:14 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat ik wél mag reageren.
Kenneth MonkouGODquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Deze analyses zijn echt hemeltergend als je net vier maanden naar BeIN hebt lopen glunderen.
Een druk mannetje.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat vinden jullie van Kardiola?
Hij ging toch op vakantie?quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Kelechi is binnen drie weken zijn plek kwijt aan Jesus.
Ik doel dan ook op het moment dat hij aansluit. Geeft niet, had je niet kunnen weten, nemen we je niet kwalijk.quote:
Jij stelde dat hij pas in volle glorie is als we minstens tegen maart zitten.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik doel dan ook op het moment dat hij aansluit. Geeft niet, had je niet kunnen weten, nemen we je niet kwalijk.
twitter:MattiasKaren twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 18:20:42Wenger says the minimum layoff for Mustafi is 3 weeks. "That means he will have a nice Christmas." reageer retweet
Zoiets ja. Zal wel iets eerder zijn want Pep is in nood.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij stelde dat hij pas in volle glorie is als we minstens tegen maart zitten.
Mustafi viert geen kerstquote:Op zaterdag 10 december 2016 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MattiasKaren twitterde op zaterdag 10-12-2016 om 18:20:42Wenger says the minimum layoff for Mustafi is 3 weeks. "That means he will have a nice Christmas." reageer retweet
Wat een domme vragen stel je some toch Stijn.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
''Speelt het mee dat Leicester vorig jaar ongeslagen was tegen City?''
Ik herhaal slechts het geluid wat uit de TV komt.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een domme vragen stel je some toch Stijn.
Vorm toch eens je eigen mening man. Pfff mensen die altijd maar de papagaai uithangen .quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik herhaal slechts het geluid wat uit de TV komt.
Het zou opzich best grappig zijn als ze degraderen een jaar na het kampioenschap.quote:Op zaterdag 10 december 2016 18:37 schreef Toto69 het volgende:
hahaha yes, hopelijk wordt leicester gewoon 9e of zo ipv degratiegedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |