Galileo Galileoquote:
En Imagine, dat verleden jaar opeens naar nummer 1 gehyped werd?quote:
In de top 1000 denk ik met die hele Pokemon GO hype van de afgelopen maanden.quote:
Vlak onder Hallelujah denk ik..quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:19 schreef tong80 het volgende:
Hoe hoog staat Halleluha van Leonard Cohen ?
En Marley ?quote:
Zowel Stephen als Damian halen de lijst niet ben ik bang.quote:
Kuddediereneffectquote:Op zaterdag 3 december 2016 05:01 schreef DrDentz het volgende:
Anno 2016 heb ik dat Bohemian Rhapsody toch wel een keer gehoord godverdomme waarom blijven die malloten daar op stemmen? Zelfs Queen heeft betere nummers.
Ja tuurlijk. Zelfs hier in het topic heb je van die dipshits die er nog trots voor uitkomen ook.quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:40 schreef papernote het volgende:
Vijf miljoen stemmen? Dan weet je gewoon zeker dat er vals/dubbel gestemd is.
En niet te onderschatten deel mensen in het buitenland stemt ook. Ik ken zelf al een 40 Bulgaren en Belgen die stemmen en luisteren. Blijkt in het buitenland ook nog best redelijk naar geluisterd te worden.quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:48 schreef Basp1 het volgende:
5 miljoen stemmers, dan zou bijna 1 op de 3 Nederlanders gestemd hebben,dat lijkt me wel heel veel.
Die stemmen ook massaal hetzelfde?quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:50 schreef Dven het volgende:
[..]
En niet te onderschatten deel mensen in het buitenland stemt ook. Ik ken zelf al een 40 Bulgaren en Belgen die stemmen en luisteren. Blijkt in het buitenland ook nog best redelijk naar geluisterd te worden.
Probeer al een paar jaar een Bulgaars liedje er in te krijgen. Nog nooit geluktquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die stemmen ook massaal hetzelfde?
Welke?quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Probeer al een paar jaar een Bulgaars liedje er in te krijgen. Nog nooit gelukt
Zoals ik het begrepen heb, is elk liedje in je lijst een stem. Dat zou, met gemiddeld 25 liedjes in een lijst en 5 miljoen stemmen zo'n 250.000 personen zijn die gestemd hebben. Dat klinkt me wat logischer.quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:40 schreef papernote het volgende:
Chico ot porto rico natuurlijkquote:
Nicequote:
Volgend jaar ga ik een landelijke actie houden. Chico in de top 10quote:
Succesquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgend jaar ga ik een landelijke actie houden. Chico in de top 10
Dat heet het Riazop-effectquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:48 schreef Basp1 het volgende:
5 miljoen stemmers, dan zou bijna 1 op de 3 Nederlanders gestemd hebben,dat lijkt me wel heel veel.
Ik kan het me ook maar moeilijk voorstellen, ze zouden die stemmachines moeten laten onderzoeken. Iets zegt me dat de Russen er wat mee te maken hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:50 schreef Bananenpap het volgende:
Hoewel Bohemian Rhapsody een bazennummer is geloof ik nooit dat het telkens de meeste stemmen krijgt.
Nee en ja. Je mocht dit jaar op 35 nummers stemmen per persoon. Dus als iedereen dat heeft gedaan zit je op 5 miljoen / 35 = ca. 150.000 stemmers. Dat valt best mee dan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:40 schreef papernote het volgende:
Inderdaad. Jammer dat dat mogelijk is. Maar de organisatoren vinden dat natuurlijk geen probleem.quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:40 schreef papernote het volgende:
Wat is er mis mee ? Zijn vaak wel de fijnproevers. Onder welke doelgroep val jij. De meelopende JA zeggers bij sambal bij ?quote:
Zo misplaatst was het niet hoorquote:
Stond ook alleen maar hoog omdat Lennon vorig jaar doodging. Zo gaat datquote:Op zaterdag 3 december 2016 06:32 schreef female81 het volgende:
[..]
En Imagine, dat verleden jaar opeens naar nummer 1 gehyped werd?
Erg fraai hypenummer, dat dan weer wel.
Gewoon even deze post citeren.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:32 schreef JetLife het volgende:
[..]
Stond ook alleen maar hoog omdat Lennon vorig jaar doodging. Zo gaat dat
quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:32 schreef JetLife het volgende:
[..]
Stond ook alleen maar hoog omdat Lennon vorig jaar doodging. Zo gaat dat
Je lacht...maar op het moment dat die stembus sloot, was ik toch wel even blij dat Justin Bieber het weer gehaald heeft.quote:
Die Beatles hoor je sowieso nooit meer iets van, wat een overgewaardeerd zooitjequote:Op zaterdag 3 december 2016 19:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Was ook wel een beetje overdreven actie. Sure, hij zat in The Beatles ooit, maar zijn muzikale output van de laatste 35 jaar liet te wensen over.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon even deze post citeren.
Verbijsterend; mensen die een mening over muziek geven en dan DIT uit hun toetsenbord weten te krijgen. Ga je ergens in een hoekje heel diep zitten schamen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |