De keren dat ik het zag, was ik nog wakker.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee, dan slaap ik meestal nog
quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De keren dat ik het zag, was ik nog wakker.
ambientquote:
gebeurt weinig in hequote:
quote:
Als er een leuke, jazzy backing-track achter zit, trek ik het doorgaans wel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:06 schreef knokkels het volgende:
Elf, ik weet het... rap is niet per definitie je ding, maar deze volgende is wel weer best fijn hoorbaar
Deze zijn wel erg stoned.quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er een leuke, jazzy backing-track achter zit, trek ik het doorgaans wel.
quote:
Koffietijd?quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft wat warms te drinken ingeschonken
Het was leuk hoorquote:Op zaterdag 3 december 2016 03:27 schreef knokkels het volgende:
Nou ja, misschien een hint om te stoppen ofzo
Je bedoelt dat je al 96 uur wakker bent?quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga vroeg slapen vandaag, ben beetje moe.
Slaap tussendoor altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je al 96 uur wakker bent?
Het ziet er mooi uit buitenquote:
Zekerquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit buitenMelting
Heb je je abo niet meer dan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:13 schreef just me het volgende:
Vandaag maar weer mijn ¤ 15,00 voor het hele weekend treinen kaartje gaan gebruiken.
Mooie actie van AH
Vandaag Delft-Hilversum, morgen van Hilversum naar Amsterdam (![]()
) en terug naar Delft..
Straks maar eens kijken of AH nog meer kaartjes heeft, altijd handig om in huis te hebben.
Dit is toch nog goedkoper dan mijn 40% korting abo, ik reken mezelf rijk op deze manierquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je je abo niet meer dan?
En ik heb ook zo'n kaartje, maar dan van Kruidvat. Ik ga morgen ook naar Amsterdam.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Dit is toch nog goedkoper dan mijn 40% korting abo, ik reken mezelf rijk op deze manier
Tot zover de sluik-reclame van R49quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan heb je groot gelijk.
Ik zou alleen de actie van Hema niet gebruiken. Heb dat 2 keer gedaan, en 2 keer ellende gehad met het inwisselen (je moet dat online activeren blablabla).
Dus alleen AH, Kruidvat en Blokker kaartjes zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Tot zover de sluik-reclame van R49
Ik begon hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |