of ik let zelf wat beter opquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je er wel 1 hebben voor 2 uur.
Of dat ding gewoon zo saboteren dat -ie dubbel zo langzaam looptquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet je er wel 1 hebben voor 2 uur.
sja, hoe doe je datquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of dat ding gewoon zo saboteren dat -ie dubbel zo langzaam loopt
Ik let altijd strak op de klok. Ik pas zelfs playlisten aan om zo goed mogelijk uit te komen met de tijdquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik let wat beter op de klok rechtsonder op mijn monitor tegenwoordig.
Ik niet zo.. ik dacht dus op dát moment... laat ik mijn slotje maar ev........ oh damnquote:Op zaterdag 3 december 2016 01:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik let wat beter op de klok rechtsonder op mijn monitor tegenwoordig.
Nog niet genoeg om het niet meer uit te kunnen spreken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 01:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hij heeft er genoeg op zo te horen.
van dub vision?quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
Adrian Sherwood heeft hier vette cover van.
quote:
Die Mad Prof tubjes uit vorige topic moet je eens checken een keer, en je slotje is bijna op.quote:
Dat klonk wel ok, dubstep toch?quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:20 schreef knokkels het volgende:
* knokkels licht een kleine tip van de sluier op:
De primeur waar ik het laatst over had, heeft deels te maken met DJ Brasileiro, die je hiervoor hoorde.
Maakt wel lekkere muziekquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:20 schreef knokkels het volgende:
* knokkels licht een kleine tip van de sluier op:
De primeur waar ik het laatst over had, heeft deels te maken met DJ Brasileiro, die je hiervoor hoorde.
Over de top vind ik dit.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
Vette productie, maar ik het vind het origineel van Rob Dougan toch mooier
Dit is een remix van een vriend van een vriend van me.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:25 schreef Elfletterig het volgende:
Vette productie, maar ik het vind het origineel van Rob Dougan toch mooier
Maar hoe vond je mijn rap danquote:
Leonard Cohen vind ik geen reet aan normaal.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
Deze remix is ZO fijn![]()
Eigenlijk gewoon DE remix van 2016.
draaide ik om 23:46:47quote:
Mooie stem wel, maar zo dodelijk saai imho. Deze is echt nicequote:Op zaterdag 3 december 2016 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leonard Cohen vind ik geen reet aan normaal.
Ohjaquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen was ik nog met mapjes aan het kloten.
Mijn eerste show na zijn overlijden ben ik begonnen met het nummer Steer Your Way. Dat heeft echt wel wat, ondanks zijn praat-zang.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leonard Cohen vind ik geen reet aan normaal.
Ik heb het gehoord. Ik had eerst helemaal niet door dat jij het was, dus het klonk kennelijk vrij professioneelquote:
Mwah, thanksquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord. Ik had eerst helemaal niet door dat jij het was, dus het klonk kennelijk vrij professioneel
Als de track af is en je hebt een remix nodig, laat het maar wetenquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mwah, thanks!
Ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden over...De flow is nog niet zoals ik hem zou willen, hij is nog niet eens af ook![]()
Maar goed, half uurtje werk met de tekst, 3 kwartier max... en die beat was iets van 10 minuten ofzo
dealquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als de track af is en je hebt een remix nodig, laat het maar weten
Ik kwam op mijn computer een self-made remix tegen van Harder Better Faster Stronger van Daft Punk. Die moet ik toch echt eens een keer goed afmaken. Kan best leuk worden
Nee, ik gebruik eigenlijk altijd alle vocals.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
deal![]()
Dan moet je mijn rap niet verkorten he![]()
en een kladblokje met lyrics. Ik en freestyle zijn geen vriendenquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Voor de 1e live optredens heb ik de spullen wel, alleen zelf microfoon meenemen.
Het is wel jammer dat je zo'n kolere eind weg woont.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
en een kladblokje met lyrics. Ik en freestyle zijn geen vrienden
Schiet dan ook eens op met het uitvinden en doorontwikkelen van die matter transporter. Dat kort de reistijd drastisch inquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat je zo'n kolere eind weg woont.
Stond ik naast een vrouw die met haar vriend mee was. Vriend compleet uit zijn dak gaande, vriendin stond stokstijf en wist zich geen houding te gevenquote:
Geen idee, dan slaap ik meestal nogquote:Op zaterdag 3 december 2016 02:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mwah, leek wel wat op nieuwjaarsochtend concert.
De keren dat ik het zag, was ik nog wakker.quote:Op zaterdag 3 december 2016 02:57 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen idee, dan slaap ik meestal nog
quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De keren dat ik het zag, was ik nog wakker.
ambientquote:
gebeurt weinig in hequote:
quote:
Als er een leuke, jazzy backing-track achter zit, trek ik het doorgaans wel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:06 schreef knokkels het volgende:
Elf, ik weet het... rap is niet per definitie je ding, maar deze volgende is wel weer best fijn hoorbaar
Deze zijn wel erg stoned.quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er een leuke, jazzy backing-track achter zit, trek ik het doorgaans wel.
quote:
Koffietijd?quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft wat warms te drinken ingeschonken
Het was leuk hoorquote:Op zaterdag 3 december 2016 03:27 schreef knokkels het volgende:
Nou ja, misschien een hint om te stoppen ofzo
Je bedoelt dat je al 96 uur wakker bent?quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga vroeg slapen vandaag, ben beetje moe.
Slaap tussendoor altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 03:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je al 96 uur wakker bent?
Het ziet er mooi uit buitenquote:
Zekerquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit buitenMelting
Heb je je abo niet meer dan?quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:13 schreef just me het volgende:
Vandaag maar weer mijn ¤ 15,00 voor het hele weekend treinen kaartje gaan gebruiken.
Mooie actie van AH
Vandaag Delft-Hilversum, morgen van Hilversum naar Amsterdam (![]()
) en terug naar Delft..
Straks maar eens kijken of AH nog meer kaartjes heeft, altijd handig om in huis te hebben.
Dit is toch nog goedkoper dan mijn 40% korting abo, ik reken mezelf rijk op deze manierquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je je abo niet meer dan?
En ik heb ook zo'n kaartje, maar dan van Kruidvat. Ik ga morgen ook naar Amsterdam.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Dit is toch nog goedkoper dan mijn 40% korting abo, ik reken mezelf rijk op deze manier
Tot zover de sluik-reclame van R49quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dan heb je groot gelijk.
Ik zou alleen de actie van Hema niet gebruiken. Heb dat 2 keer gedaan, en 2 keer ellende gehad met het inwisselen (je moet dat online activeren blablabla).
Dus alleen AH, Kruidvat en Blokker kaartjes zou ik zeggen.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 08:18 schreef just me het volgende:
[..]
Tot zover de sluik-reclame van R49
Ik begon hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |