Gaat steeds beter. Nu nog een beetje regelmaat creërenquote:Op zaterdag 3 december 2016 07:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe is het nou met je Tong?
en nu écht? hou je het een beetje vol allemaal?
Nog regelmatiger een ban?quote:Op zaterdag 3 december 2016 07:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter. Nu nog een beetje regelmaat creëren
Ha ha haquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:26 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Nog regelmatiger een ban?![]()
![]()
Ik dacht al dat je een strak ritme had
Je lacht wel, maar je bent niet blij.quote:
Neem nog een slok azijnquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar je bent niet blij.
Mooie boektitel voor Herman Brusselmans.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zuiveringszout schijnt beter te zijn tegen jicht
Ik heb geen jicht, ben kerngezond.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zuiveringszout schijnt beter te zijn tegen jicht
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen jicht, ben kerngezond.
Heeft die ook jicht?quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie boektitel voor Herman Brusselmans.
Ik had gisteren pizza en vandaag hou ik het bij bruine bollen met spek, ei, uien en champignons.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo wat verse broodjes halen en mn soeppakketten innen.
Jij haalt volgens mij net als ik ook gewoon vaker kleine beetjes en houdt de voorraad goed bij dan hoef je nooit heel veel te slepen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:43 schreef chufi het volgende:
Ik hoef verder eigenlijk ook niet veel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |