sommige bedrijven ook nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:35 schreef chufi het volgende:
Stel je eens voor... Maar in sommige landen mag je niet overal surfen en zo
nee dat zou inderdaad ook niet moeten. Maar heel af en toe heb ik gewoon geen zin en werk en dat zie je ook aan m'n surfactiviteit danquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat idd.. Maar daar heb ik al weinig tijd voor...
Ja ik begin net weer en jij hebt de slijt er al jaren op...quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat zou inderdaad ook niet moeten. Maar heel af en toe heb ik gewoon geen zin en werk en dat zie je ook aan m'n surfactiviteit dan
yep inderdaad. Zit sowieso met teveel matig gemotiveerde collega's. Als ik lekker wil doorwerken kan ik beter een dag thuis werkenquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik begin net weer en jij hebt de slijt er al jaren op...
Dat stimuleert niet echt nee... Je moet gewoon wat andersquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep inderdaad. Zit sowieso met teveel matig gemotiveerde collega's. Als ik lekker wil doorwerken kan ik beter een dag thuis werken
nah, zo zwart/wit ligt het niet. Ove rhet algemeen vermaak ik me er prima en is het goed te doen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat stimuleert niet echt nee... Je moet gewoon wat anders
Ja vertelde je al eens.. Probeer er dan idd maar het beste van te maken... Ik ben er idd niet op vooruit gegaan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, zo zwart/wit ligt het niet. Ove rhet algemeen vermaak ik me er prima en is het goed te doen.
Financieel moet ik elders zoveel veren laten, da's gewoon niet leuk
Fijn dat je het even komt meldenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat steeds beter. Nu nog een beetje regelmaat creërenquote:Op zaterdag 3 december 2016 07:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe is het nou met je Tong?
en nu écht? hou je het een beetje vol allemaal?
Nog regelmatiger een ban?quote:Op zaterdag 3 december 2016 07:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gaat steeds beter. Nu nog een beetje regelmaat creëren
Ha ha haquote:Op zaterdag 3 december 2016 08:26 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Nog regelmatiger een ban?![]()
![]()
Ik dacht al dat je een strak ritme had
Je lacht wel, maar je bent niet blij.quote:
Neem nog een slok azijnquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je lacht wel, maar je bent niet blij.
Mooie boektitel voor Herman Brusselmans.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zuiveringszout schijnt beter te zijn tegen jicht
Ik heb geen jicht, ben kerngezond.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zuiveringszout schijnt beter te zijn tegen jicht
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op zaterdag 3 december 2016 09:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen jicht, ben kerngezond.
Heeft die ook jicht?quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie boektitel voor Herman Brusselmans.
Ik had gisteren pizza en vandaag hou ik het bij bruine bollen met spek, ei, uien en champignons.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga zo wat verse broodjes halen en mn soeppakketten innen.
Jij haalt volgens mij net als ik ook gewoon vaker kleine beetjes en houdt de voorraad goed bij dan hoef je nooit heel veel te slepen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 09:43 schreef chufi het volgende:
Ik hoef verder eigenlijk ook niet veel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |