abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_167036237


Hallo, Trainer! :W Welkom in het centrale FOK!-Pokémontopic! *O*



Handige links

Officiële websites
Pokémon Nederland
Pokémon Amerika
Pokémon Japan
YouTube (Engels)
YouTube (Japans)
20-jarig jubileum
Nintendo Nederland
Nintendo Amerika
Nintendo Japan

Fansites
Bulbapedia
The Bulba Handbook
Serebii.net
Pokémon Wiki

Friend Codes FOK!kers! *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokémongames

Klik hier voor een lijst van alle titels (games, eShop-software, Virtual Console games, spin-offs, patches, smartphone-apps etc.) die ooit zijn uitgekomen. In dit algemene topic worden vooral de kerntitels besproken die speelbaar zijn op de Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL). Voor een lijst van compatible titels voor die handhelds, klik hier.

Pokémon GO

Voor de deeltijd en/of wannabefans ( :6 ) die Pokémon beleven op hun smartphone in plaats van hun Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL), was er op het FOK!forum een speciaal subforum opgezet voor spelers van Pokémon GO. Dat subforum is nu helaas gesloten en vervangen door een algemeen topic. Klik daarvoor hier.

Events

Regelmatig worden er gratis speciale Pokémon uitgedeeld. Deze kan je verkrijgen op verschillende manieren. De meeste Pokémon zijn thuis op je zolderkamer te ontvangen over Wi-Fi via het Nintendo Network. De meer exclusievere Pokémon worden af en toe via een alfanumerieke code weggegeven. Die kunnen op een papieren voucher staan die je kan afhalen bij verschillende speelgoedwinkels of ze worden over Wi-Fi via de Nintendo Zone gedistribueerd die te vinden zijn in de filialen van Game Mania en/of andere gamewinkels (te zijner tijd meer informatie). Je moet er dus met je Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL) heen! Tot slot is gebruik van QR-codes nieuw in Generation VII. Ook via dat mechanisme worden events gehouden, waarvan het Magearna-event het eerste voorbeeld is. De distributie van die QR-codes is vooralsnog verschillend. Bij het Magearna-event genereert de Pokémon TV-app de QR-code, maar het is niet onwaarschijnlijk dat er in de toekomst unieke QR-codes op papieren vouchers worden uitgedeeld via speelgoedwinkels.



Voor meer informatie is hier een lijst van alle events, hier een lijst van de huidige events en hier eenzelfde lijst als de eerste link, maar dan van Bulbapedia (onderaan de pagina is er een overzichtelijke lijst met links gesorteerd op generatie, regio en methode die verwijzen naar gedetailleerdere pagina's dan Serebii.net).

Go catch 'em all! ^O^

Magearna-event

Vanaf dinsdag 6 december 2016 tot en met zondag 5 maart 2017 kan je nadat je het verhaal hebt uitgespeeld een QR-code scannen die je de Mythical Pokémon Magearna geeft. Dit doe je door de app van Pokémon TV te downloaden, waarna die app je die QR-code geeft. Voor het nieuwsartikel, klik hier.

Pokémon Sun & Pokémon Moon zijn nu verkrijgbaar! *O*



Ook bij deze release zijn er speciale bundels verkrijgbaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impressie van de nieuwe spellen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QR-codes

Nieuw in Pokémon Sun en Pokémon Moon is dat je QR-codes kunt scannen om Pokémon in je Rotom Pokédex te krijgen, waarna je hun habitat kunt opzoeken of punten kunt verzamelen voor een Island Scan. Lijsten van álle QR-codes die er zijn (dus mét de Shiny en geslachtsvarianten!), zijn hier te vinden. Hier zijn twee guides: een van Bulbapedia en een van Serebii.net.

Bijzondere in-game Pokémon

In deze spellen kan je net als in de vorige delen naast Pokémon vangen ze ook krijgen. Sommige krijg je cadeau, andere in ruil voor één van je eigen Pokémon. Verder zijn er nog de bekende Legendaries en de nieuwe Ultra Beasts. Ook hebben oude bekende Pokémon een nieuwe vorm gekregen, de zogenaamde Alola Form. Tot slot heeft natuurlijk elke versie zijn verschillen wat betreft de exclusiviteit van sommige Pokémon en heeft deze generatie vanzelfsprekend ook nieuwe Pokémon geďntroduceerd.

Dus allemaal terug op je zolderkamer en ...



:')14.gif

Regels van het chainen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om af te sluiten: de mascotte van dit alles! 8-)



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Train on! ~O>




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 2 december 2016 @ 05:02:51 #2
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167039532
Ik hoop dat je met die nieuwe update van Pokémon Bank eindelijk ook items kunt overzetten.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 december 2016 @ 06:21:55 #3
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167039620
Alle legendaries binnen zonder de masterbal te hebben gebruikt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167040326
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 06:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alle legendaries binnen zonder de masterbal te hebben gebruikt.
I daag mijzelf altijd uit om iedereen met een Pokéball te vangen :P
Blessed be.
pi_167040861
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 08:38 schreef Linkiss het volgende:

[..]

I daag mijzelf altijd uit om iedereen met een Pokéball te vangen :P
Idem ditto. De catch rate is tegenwoordig toch niet meer zo bizar hoog.
  vrijdag 2 december 2016 @ 10:34:48 #6
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_167042089
Eerste trial afgerond met de teller alweer op 7 uur.
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_167043178
Zygarde+Dragon Dance+Outrage en de E4 gaat lekker snel zo. _O-

Edit: en verloren van de Champion. -O-

[ Bericht 31% gewijzigd door Syntos op 02-12-2016 11:55:11 ]
pi_167043751
Min of meer gedwongen nu Charjabug moeten vervangen, als ik die laat evolueren naar Vikavolt heb ik er niks meer aan, want te hoog level om nog nieuwe moves te leren zonder move relearner. En om nu van Thunder en Volt Switch afhankelijk te zijn zie ik ook niet echt zitten.Charjabug is nu net iets te zwak om het niveau te kunnen bijhouden, dus die gaat even boxen.

Ondertussen Exeggutor gevangen, bewees meteen zn waarde door Hapu ff te slopen _O_
pi_167043910
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:26 schreef Syntos het volgende:
Zygarde+Dragon Dance+Outrage en de E4 gaat lekker snel zo. _O-

Edit: en verloren van de Champion. -O-
Die is focked up he xD
pi_167043934
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:56 schreef Kerftminister het volgende:
Min of meer gedwongen nu Charjabug moeten vervangen, als ik die laat evolueren naar Vikavolt heb ik er niks meer aan, want te hoog level om nog nieuwe moves te leren zonder move relearner. En om nu van Thunder en Volt Switch afhankelijk te zijn zie ik ook niet echt zitten.Charjabug is nu net iets te zwak om het niveau te kunnen bijhouden, dus die gaat even boxen.

Ondertussen Exeggutor gevangen, bewees meteen zn waarde door Hapu ff te slopen _O_
Lol Thunderbolt is echt baas. Vikavolt ook. Sloopt bij mij het grootste gedeelte van de E4 xD
pi_167043954
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:05 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Lol Thunderbolt is echt baas. Vikavolt ook. Sloopt bij mij het grootste gedeelte van de E4 xD
Ja die heb ik dus nog niet nu, daarna kan ik m evt weer gebruiken.
pi_167048831
Soort van nieuw team gemaakt.
Alle Pkmn zijn gehatched uit het ei. (Lvl. 1)

Sun
-Metang Lvl. 27
-Bagon Lvl. 27
-Torracat Lvl. 27
-Herdier Lvl. 27
-Dartrix Lvl. 27

Mis alleen nog Popplio maar kan die niet via GTS vragen want geen PokéDex gegevens van. ;(
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 december 2016 @ 15:41:01 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167048882
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:38 schreef Noretz het volgende:
Soort van nieuw team gemaakt.
Alle Pkmn zijn gehatched uit het ei. (Lvl. 1)

Sun
-Metang Lvl. 27
-Bagon Lvl. 27
-Torracat Lvl. 27
-Herdier Lvl. 27
-Dartrix Lvl. 27

Mis alleen nog Popplio maar kan die niet via GTS vragen want geen PokéDex gegevens van. ;(

Daar is een simpele oplossing voor.
Google naar QR codes Pokémon.
Scan de code van Popplio met je ds en je kan hem wel vragen in de gts.

Tevens kan je nadat je 10 codes hebt gescanned een eiland scan doen waardoor je bijvoorbeeld Totodile kan vangen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167049746
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Daar is een simpele oplossing voor.
Google naar QR codes Pokémon.
Scan de code van Popplio met je ds en je kan hem wel vragen in de gts.

Tevens kan je nadat je 10 codes hebt gescanned een eiland scan doen waardoor je bijvoorbeeld Totodile kan vangen.
Thanx man, was die QR codes helemaal vergeten.
Inmiddels Popplio aangevraagd op GTS.
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 december 2016 @ 16:42:38 #15
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167049984
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:27 schreef Noretz het volgende:

[..]

Thanx man, was die QR codes helemaal vergeten.
Inmiddels Popplio aangevraagd op GTS.
Ze Ruilen de meest gekke shit op de GTS net een Castraform tegen een Solgaleo geruild !
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 2 december 2016 @ 17:09:14 #16
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167050487
Net de demo gespeeld (spel nog niet gekocht) en een paar dingen die me opvallen.

Muziek is te druk, die Grunts van Team Skull die heel gangsta doen met hun armbewegingen en dat je op A moet drukken om een gebouw in te gaan. Voor de rest voelt het erg vernieuwend aan, maar ik hoop niet té vernieuwend. Bespeurde in ieder geval nog geen nostalgie.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 2 december 2016 @ 17:28:28 #17
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167050923
Op A drukken bij deuren valt reuze mee in de praktijk. Er zijn andere puntjes die meer irritatie opwekken :)
  vrijdag 2 december 2016 @ 17:29:52 #18
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167050951
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:28 schreef zoem het volgende:
Op A drukken bij deuren valt reuze mee in de praktijk. Er zijn andere puntjes die meer irritatie opwekken :)
Wat dan? Kan ik me mentaal voorbereiden. :')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 2 december 2016 @ 17:32:13 #19
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167050991
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat dan? Kan ik me mentaal voorbereiden. :')
Héle lange cutscenes zelfs een van rond een halfuur !

[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Mikey op 02-12-2016 17:42:43 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie Sport / Devops vrijdag 2 december 2016 @ 17:36:06 #20
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167051076
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat dan? Kan ik me mentaal voorbereiden. :')
- Heel veel cutscenes
- Langere opstarttijd en langere laadtijd voor/na een battle, tenzij je een N3DS hebt
- Weinig zelfstandigheid in het doorlopen van het verhaal
- Geen dungeons
- Trials zijn vrij makkelijk

Daarnaast ook wel een hoop pluspunten, dus het is niet zo dat het een slecht spel is ;)
pi_167051245
Gym leaders moeten gewoon echt sterk zijn in het volgende spel het mag niet voorkomen dat jou pokemon een hogere lvl heeft.

Elite 4 levels boven de 100 en max iv en ev en geen exp/potion gebruik
pi_167052599
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2016 16:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ze Ruilen de meest gekke shit op de GTS net een Castraform tegen een Solgaleo geruild !
Dat heb ik zelf inderdaad ook ondervonden. Ik heb zelf sun, maar ondertussen heb ik al 4 Lunalas kunnen krijgen via de GTS voor redelijk simpele pokémon als Gyarados en Comfey.
pi_167054806
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Net de demo gespeeld (spel nog niet gekocht) en een paar dingen die me opvallen.

Muziek is te druk, die Grunts van Team Skull die heel gangsta doen met hun armbewegingen en dat je op A moet drukken om een gebouw in te gaan. Voor de rest voelt het erg vernieuwend aan, maar ik hoop niet té vernieuwend. Bespeurde in ieder geval nog geen nostalgie.
Ja muziek... dat staat bij mij voornamelijk toch wel uit. De ganster van team skull (muziek, gedragingen, teksten) ben ik nu toch wel voorbij qua leeftijd. Maar vermaak me toch wel weer met de nieuwe pokemon en ook ik zit kinderachtig me cutiefly te aaien na een gevecht. Het heeft allemaal wel wat en het is natuurlijk ook geen spel perse voor 30+.


Schaf dat spelletje lekker aan dan doen we een potje tegen elkaar. :)
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_167062087
Wil een water-pokémon toevoegen aan mijn team en zat te denken aan Toxapex. Nu heb ik echter een + SpA / - A Wishiwashi gevangen. Wat denken jullie, is het de moeite om die te gaan gebruiken of zal ik toch hemel en aarde bewegen om een Mareanie te proberen te vangen?

De stats van Schooling Wishiwashi zijn geweldig, maar het is een beetje zonde van zijn Att. als hij ook Earthquake etc kan leren...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167062181
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 23:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wil een water-pokémon toevoegen aan mijn team en zat te denken aan Toxapex. Nu heb ik echter een + SpA / - A Wishiwashi gevangen. Wat denken jullie, is het de moeite om die te gaan gebruiken of zal ik toch hemel en aarde bewegen om een Mareanie te proberen te vangen?

De stats van Schooling Wishiwashi zijn geweldig, maar het is een beetje zonde van zijn Att. als hij ook Earthquake etc kan leren...
Had de bedoeling Wishiwashi niet te gebruiken maar heeft me het complete tweede eiland verast. Vind hem echt heel erg sterk. Ik snap niet hoe dat schooling werkt (dat is die continu bij mij).
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_167062217
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 23:27 schreef Ipho het volgende:

[..]

Had de bedoeling Wishiwashi niet te gebruiken maar heeft me het complete tweede eiland verast. Vind hem echt heel erg sterk. Ik snap niet hoe dat schooling werkt (dat is die continu bij mij).
Schooling is tot Wishiwashi <25% hp komt. Dus voorkom dat, of heal wanneer dat gebeurt, en je hebt permanent 120+ Att/Def/SpA/SpD _O-
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 3 december 2016 @ 06:44:27 #27
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167066197
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Héle lange cutscenes zelfs een van rond een halfuur !
Dat wordt dus geen snelle run. :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:36 schreef zoem het volgende:

[..]

- Heel veel cutscenes
- Langere opstarttijd en langere laadtijd voor/na een battle, tenzij je een N3DS hebt
- Weinig zelfstandigheid in het doorlopen van het verhaal
- Geen dungeons
- Trials zijn vrij makkelijk

Daarnaast ook wel een hoop pluspunten, dus het is niet zo dat het een slecht spel is ;)
Hm, vrij vernieuwend dus. Ik ga die dungeons wel missen. De goeie ouwe tijd van het inslaan van Escape Ropes, Super Repels en Super Potions. ;(

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 20:01 schreef Ipho het volgende:

[..]

Ja muziek... dat staat bij mij voornamelijk toch wel uit. De ganster van team skull (muziek, gedragingen, teksten) ben ik nu toch wel voorbij qua leeftijd. Maar vermaak me toch wel weer met de nieuwe pokemon en ook ik zit kinderachtig me cutiefly te aaien na een gevecht. Het heeft allemaal wel wat en het is natuurlijk ook geen spel perse voor 30+.

Schaf dat spelletje lekker aan dan doen we een potje tegen elkaar. :)
Haha, ik zou het spel sowieso aanschaffen, heb alleen deze maanden nog eerst andere uitgaven. :X
pi_167066845
Welke cutscene duurt een half uur? :?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 3 december 2016 @ 09:21:35 #29
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167066917
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 december 2016 09:15 schreef Syntos het volgende:
Welke cutscene duurt een half uur? :?
Die je krijgt na het verslaan van de elite four en je rivaal al met al duurt die nabij een halfuur.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167067800
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Net de demo gespeeld (spel nog niet gekocht) en een paar dingen die me opvallen.

Muziek is te druk, die Grunts van Team Skull die heel gangsta doen met hun armbewegingen en dat je op A moet drukken om een gebouw in te gaan. Voor de rest voelt het erg vernieuwend aan, maar ik hoop niet té vernieuwend. Bespeurde in ieder geval nog geen nostalgie.
Valt toch een beetje tegen dat jij hem nog niet gekocht hebt. :')
pi_167068170
Heeft iemand een prism scale? Graag zou ik deze willen klonen. Ik kan je ook een feebas geven en ik geef je je prism terug.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2016 10:54:10 ]
pi_167069383
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:09 schreef Gary_Oak het volgende:
Net de demo gespeeld (spel nog niet gekocht) en een paar dingen die me opvallen.

Muziek is te druk, die Grunts van Team Skull die heel gangsta doen met hun armbewegingen en dat je op A moet drukken om een gebouw in te gaan. Voor de rest voelt het erg vernieuwend aan, maar ik hoop niet té vernieuwend. Bespeurde in ieder geval nog geen nostalgie.
Ik vind team Skull juist een hele verbetering tegenover team fashion? of zoiets van X en Y.
En ik ben juist blij dat het geen nostalgische gevoelens geeft want dan valt het toch alleen maar tegen.
  zaterdag 3 december 2016 @ 14:35:00 #33
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167072829
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 10:26 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Valt toch een beetje tegen dat jij hem nog niet gekocht hebt. :')
I know. :') Maar juist nu komen er jaarafrekeningen etc. binnen en er zijn hier dingen kapot gegaan, dus ja. :') Wil 'm wel vóór 11 januari hebben, dan kan ik tenminste die Munchlax krijgen. :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:43 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Ik vind team Skull juist een hele verbetering tegenover team fashion? of zoiets van X en Y.
En ik ben juist blij dat het geen nostalgische gevoelens geeft want dan valt het toch alleen maar tegen.
Die yo-yo-handbewegingen zijn gewoon too much. :') Het is wachten tot de eerste persoon die dit weer stigmatiserend/racistisch vindt. :') Nou ja, het is wel het 20-jarig jubileum, dus een kleine hommage zou wel fijn zijn. :X Maar goed, ik wacht het nog wel even af tot ik het spel heb.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 3 december 2016 @ 14:39:35 #34
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167072897
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 10:49 schreef Argo het volgende:
Heeft iemand een prism scale? Graag zou ik deze willen klonen. Ik kan je ook een feebas geven en ik geef je je prism terug.
De prism scale ligt op exeggutor island in S&M.

  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 3 december 2016 @ 14:41:28 #35
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167072926
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2016 14:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

I know. :') Maar juist nu komen er jaarafrekeningen etc. binnen en er zijn hier dingen kapot gegaan, dus ja. :') Wil 'm wel vóór 11 januari hebben, dan kan ik tenminste die Munchlax krijgen. :')

[..]

Die yo-yo-handbewegingen zijn gewoon too much. :') Het is wachten tot de eerste persoon die dit weer stigmatiserend/racistisch vindt. :') Nou ja, het is wel het 20-jarig jubileum, dus een kleine hommage zou wel fijn zijn. :X Maar goed, ik wacht het nog wel even af tot ik het spel heb.
Ze moesten wel met team skull
Pas op kleine spoiler maar hij geeft in het filmpje aan wanneer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 3 december 2016 @ 14:48:31 #36
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167073057
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2016 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ze moesten wel met team skull
Pas op kleine spoiler maar hij geeft in het filmpje aan wanneer.
Wist je dat de Japanse stemacteur van James dezelfde is als die van Zamasu? _O_ Hij deed ook Charmander. :D



[ Bericht 7% gewijzigd door Gary_Oak op 03-12-2016 15:13:11 ]
pi_167073797
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2016 14:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

I know. :') Maar juist nu komen er jaarafrekeningen etc. binnen en er zijn hier dingen kapot gegaan, dus ja. :') Wil 'm wel vóór 11 januari hebben, dan kan ik tenminste die Munchlax krijgen. :')

[..]

Die yo-yo-handbewegingen zijn gewoon too much. :') Het is wachten tot de eerste persoon die dit weer stigmatiserend/racistisch vindt. :') Nou ja, het is wel het 20-jarig jubileum, dus een kleine hommage zou wel fijn zijn. :X Maar goed, ik wacht het nog wel even af tot ik het spel heb.
Ze hebben inderdaad een beetje te veel swag.
Ik vind het juist wel grappig, zeker omdat ze blank zijn.
Het team skull theme zou ik zo als ringtone willen hebben, ware het niet dat ik Sparkmans theme van Megaman 3 veel beter vind.
  zaterdag 3 december 2016 @ 15:29:11 #38
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167073943
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 15:23 schreef SarCastro het volgende:
Ze hebben inderdaad een beetje te veel swag.
Ik vind het juist wel grappig, zeker omdat ze blank zijn.
+1 _O- _O- _O-
pi_167074039
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2016 15:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

+1 _O- _O- _O-
Volgens mij hebben die Japanners geen idee van wat er speelt in de rest van de wereld.
pi_167074077
Ok Lunala gevangen met 1 ultra ball (lage catch rate?) Even met Exeggutor zitten spelen, maar toch tijd om mn oude trouwe Charjabug terug in het team te doen, tijd om die te evolven en een beetje bij te trainen. :P
  zaterdag 3 december 2016 @ 15:35:57 #41
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167074078
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 15:34 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Volgens mij hebben die Japanners geen idee van wat er speelt in de rest van de wereld.
Gelukkig niet, zeg. Moet er niet aan denken dat ze politiek correct worden met genderneutrale kleding voor de hoofdpersoon in de volgende delen. :')
pi_167074203
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2016 15:35 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Gelukkig niet, zeg. Moet er niet aan denken dat ze politiek correct worden met genderneutrale kleding voor de hoofdpersoon in de volgende delen. :')
Of een transgender Nidoran
  zaterdag 3 december 2016 @ 15:42:50 #43
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167074229
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 15:41 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Of een transgender Nidoran
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 3 december 2016 @ 15:52:41 #44
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167074482
Over racisme
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167075429
League wordt echt een hel _O- Ben zo zwaar underlevelled. Heb Mimikyu lvl. 47, Minior en Araquanid 45 en dan Vikavolt, Oranguru en Dugtrio lvl. 43 _O-

Om de een of andere reden is mn focus sash ook verdwenen, dus kan ook gedag zeggen tegen mijn focus sash Dugtrio strategie.

Ben wel enorm fan van Minior geworden hoor. Mijne is blauw dus heb 'm Eiffel 65 genoemd _O_ Standaard I'm Blue op zetten wanneer die zn rock z-move gebruikt. :D
pi_167075925
Iemand trouwens interesse in pokerus? Een Caterpie in het begin had deze, en ik heb nu wat pokemons met pokerus.
pi_167075957
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:32 schreef Kerftminister het volgende:
Om de een of andere reden is mn focus sash ook verdwenen, dus kan ook gedag zeggen tegen mijn focus sash Dugtrio strategie.
Focus Sash kan je maar één keer gebruiken in-game, daarna verdwijnt ie. :P _O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 3 december 2016 @ 17:02:02 #48
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167076038
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:56 schreef Argo het volgende:
Iemand trouwens interesse in pokerus? Een Caterpie in het begin had deze, en ik heb nu wat pokemons met pokerus.
Heb nog pokerus in mn box zitten. Wordt tijd dat de pokebank eens open gaat...
pi_167076494
Mareanie gevangen *O*

Dikke mazzel met het vinden van een Corsola (3e try met een 1% appearance rate op Melemele Sea) en na een stuk of 5 SOS calls waarbij een Corsola verscheen, eindelijk een Mareanie. Gelukkig ook nog eens met Merciless ability en redelijk gunstige nature *O*

Die maar eens optrainen en kijken of het een beetje werkt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167076702
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2016 16:58 schreef Syntos het volgende:

[..]

Focus Sash kan je maar één keer gebruiken in-game, daarna verdwijnt ie. :P _O-
Godverdomme wat is dat voor onzin _O- Dat is nooit zo geweest, iig niet in Gen 4.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zaterdag 3 december 2016 @ 19:38:47 #51
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167079969
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:53 schreef Syntos het volgende:
Ik heb opeens een godgloeiende hekel aan Clefable. :X
Zelfs de Poison van Toxic lijkt niets te doen tegen hem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel eigenlijk reuze mee. Decidueye z-move + leaf blade was genoeg. Enige tegenaanval van Clefable was Cosmic Power :') Had alleen Decidueye en Toucannon nodig om te winnen. Met een grass + flying + ghost move win je vrij makkelijk. Als je de verkeerde typing mee hebt kan het wel lastig zijn natuurlijk.
pi_167088304
Ben nu klaar met trial 6 (Ghost) :P Duurt het nog lang voordat ik zo'n uitgerekte palmboom kan vangen? :o Dan is m'n team EIN - DE - LIJK compleet!
pi_167089309
Vandaag bijna 2 dagen geleden dat ik mijn team in die Exp Training van de PokePelago heb gestopt voor 49 en een half uur. Benieuwd hoe effectief dat uiteindelijk was, straks zit mijn hele team op level 80. :')
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 4 december 2016 @ 11:17:07 #54
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167090528
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 02:23 schreef Unites het volgende:
Ben nu klaar met trial 6 (Ghost) :P Duurt het nog lang voordat ik zo'n uitgerekte palmboom kan vangen? :o Dan is m'n team EIN - DE - LIJK compleet!
Laatste eiland.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 4 december 2016 @ 12:17:27 #55
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167091648
Ze moeten echt weer iets maken waar je nog lekker kan trainen na de elite four en je rivaal.

Altijd na dat je Champion bent is de lol er al snel af omdat je bijna nergens meer tegen trainers kan vechten dat is nu helaas weer het geval.

Black 2 en White 2 hadden tenminste nog die White Forest en Black Tower waar je kon vechten met trainers en een shiny kreeg als je het de eerste keer helemaal haalde tot het einde maar ook daarna kon je daar blijven trainen tegen hoge trainers.

Zo iets als Battle Chateu of de Battle Three heb je nog wel maar daar kan je geen exp verdienen en is dus een beetje nutteloos.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 4 december 2016 @ 12:22:10 #56
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167091729
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 12:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze moeten echt weer iets maken waar je nog lekker kan trainen na de elite four en je rivaal.

Altijd na dat je Champion bent is de lol er al snel af omdat je bijna nergens meer tegen trainers kan vechten dat is nu helaas weer het geval.

Black 2 en White 2 hadden tenminste nog die White Forest en Black Tower waar je kon vechten met trainers en een shiny kreeg als je het de eerste keer helemaal haalde tot het einde maar ook daarna kon je daar blijven trainen tegen hoge trainers.

Zo iets als Battle Chateu of de Battle Three heb je nog wel maar daar kan je geen exp verdienen en is dus een beetje nutteloos.
Oh, hebben ze dat nog steeds niet? :X Dacht dat ze na zeven generaties wel iets structureels hadden. Maar blijkbaar is keer op keer de Elite Four verslaan dus nog steeds de enige optie. :')
pi_167091757
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2016 12:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Maar blijkbaar is keer op keer de Elite Four verslaan dus nog steeds de enige optie. :')
Echte die-hards grinden op Route 1. 8-) Ik ben geen die-hard. ;(
  zondag 4 december 2016 @ 12:28:19 #58
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167091851
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2016 12:23 schreef Syntos het volgende:

[..]

Echte die-hards grinden op Route 1. 8-) Ik ben geen die-hard. ;(
Ik wist nog dat ik als kind geen Engels kon en niet wist dat je die parcel naar Professor Oak moest brengen om langs die chagrijnige ouwe vent in Viridian City te kunnen. Dacht dat je je eerst moest bewijzen als een goede Trainer. Dus na een lange dag had ik een Charizard door op Route 1 te grinden. :')
pi_167091883
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2016 12:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik wist nog dat ik als kind geen Engels kon en niet wist dat je die parcel naar Professor Oak moest brengen om langs die chagrijnige ouwe vent in Viridian City te kunnen. Dacht dat je je eerst moest bewijzen als een goede Trainer. Dus na een lange dag had ik een Charizard door op Route 1 te grinden. :')
_O-
Mijn Engels was op dat moment gelukkig al redelijk genoeg om te snappen waar je heen moest.

Ik had met Yellow nog geen benul van het concept van 'saven'.
Dus toen mijn neef er over begon dacht ik dat je je Game Boy in een zeef heen en weer moest schudden. :') Overigens niet gedaan.
  zondag 4 december 2016 @ 12:32:10 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167091931
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2016 12:29 schreef Syntos het volgende:

[..]

_O-
Mijn Engels was op dat moment gelukkig al redelijk genoeg om te snappen waar je heen moest.

Ik had met Yellow nog geen benul van het concept van 'saven'.
Dus toen mijn neef er over begon dacht ik dat je je Game Boy in een zeef heen en weer moest schudden. :') Overigens niet gedaan.
:D _O-

Die goeie ouwe tijd. O+
pi_167092439
Team
Shelgon (M) Lvl.33
Metang (-) Lvl.33
Decidueye (M) Lvl.34
Primarina (F) Lvl.34
Stoutland (M) Lvl.35
Incineroar (M) Lvl.35

Ik ben klaar voor die Vikavolt Totem.
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_167093993
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2016 12:28 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik wist nog dat ik als kind geen Engels kon en niet wist dat je die parcel naar Professor Oak moest brengen om langs die chagrijnige ouwe vent in Viridian City te kunnen. Dacht dat je je eerst moest bewijzen als een goede Trainer. Dus na een lange dag had ik een Charizard door op Route 1 te grinden. :')
Dan heb je zo'n 2800 Rattata's en Pidgeys moeten verslaan.
  zondag 4 december 2016 @ 13:53:46 #63
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_167094015
Voor mensen die al klaar zijn met het verhaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 4 december 2016 @ 13:56:50 #64
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167094103
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:52 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dan heb je zo'n 2800 Rattata's en Pidgeys moeten verslaan.
Oh nee, wacht! Ik bedoelde Charmeleon. :') Charizard was na het grinden in Mt. Moon of Rock Tunnel (weet niet meer welke van de twee).
pi_167094155
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2016 13:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Oh nee, wacht! Ik bedoelde Charmeleon. :') Charizard was na het grinden in Mt. Moon of Rock Tunnel (weet niet meer welke van de twee).
Wel herkenbaar trouwens. In Pokémon Gold wist ik niet hoe je Sudowoodo weg kreeg dus ging ik maar trainen in dat park. Uiteindelijk was mijn hele team level 40 terwijl je daar de achtste gym zelfs mee kon verslaan. :')
  zondag 4 december 2016 @ 14:02:09 #66
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167094262
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 13:58 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wel herkenbaar trouwens. In Pokémon Gold wist ik niet hoe je Sudowoodo weg kreeg dus ging ik maar trainen in dat park. Uiteindelijk was mijn hele team level 40 terwijl je daar de achtste gym zelfs mee kon verslaan. :')
_O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 4 december 2016 @ 14:45:19 #67
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167095364
Wat is de E4 Kahili irritant zeg. Continu spikes damage en confusion moves :')

De z-moves zijn best wel OP. Zijn gewoon one hit kill moves.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 4 december 2016 @ 15:33:25 #68
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167096510
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2016 13:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor mensen die al klaar zijn met het verhaal.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
True dat was ook de cut scčne van een halfuur waar ik eerder op doelde in deze reeks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 4 december 2016 @ 15:36:21 #69
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167096557
Net de champion verslagen, dus die cutscene kutscene heb ik nu ook op staan ;(
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 4 december 2016 @ 15:44:55 #70
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167096745
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 15:36 schreef zoem het volgende:
Net de champion verslagen, dus die cutscene kutscene heb ik nu ook op staan ;(
No worries als je dat beest niet vangt kan daarna ook nog en dan kan je wel saven.


Ik haalde het midden in de nacht en zat te vloeken omdat ik niet kon saven voor dat gevecht.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 4 december 2016 @ 15:55:26 #71
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167097028
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2016 15:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

No worries als je dat beest niet vangt kan daarna ook nog en dan kan je wel saven.

Ik haalde het midden in de nacht en zat te vloeken omdat ik niet kon saven voor dat gevecht.
Snorlax met yawn + hold back naar 1 hp/sleep en gevangen met de eerste fast ball die ik gooide :7
pi_167104359
Hallo heren ( en dames? ),

Ik heb 2 codes voor jullie "gevonden".

PokéMon: Arceus.
Voor het geval je hem had gemist afgelopen augustus.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geldig tot 31-12-2016.
Website voor meer info:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PokéMon: Meowth.
Krijg je als je een Happy Meal koopt bij de MC Donalds, maar volgens mij zit er geen limit op. Goede manier om te testen of dit klopt of niet is de code met jullie te delen en jullie weer met andere mensen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geldig tot ???. Volgens mij tot einde van deze Happy Meal dat zal wel komende donderdag zijn, anders die week erop.
Blessed be.
  zondag 4 december 2016 @ 21:43:27 #73
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_167105353
Bij mij werkt de code voor Meowth niet.
  zondag 4 december 2016 @ 22:14:11 #74
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167106384
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef baniekje het volgende:
Bij mij werkt de code voor Meowth niet.
Heb je 'm niet al eens gebruikt? Die actie is al een hele tijd bezig (september volgens mij).
pi_167107005
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 21:43 schreef baniekje het volgende:
Bij mij werkt de code voor Meowth niet.
Wat is de foutmelding die je krijgt?
Blessed be.
  zondag 4 december 2016 @ 23:09:56 #76
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167108130
Die codes zijn zeker niet voor Sun/Moon?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 4 december 2016 @ 23:47:03 #77
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167109102
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die codes zijn zeker niet voor Sun/Moon?
Nope. :P

Waren deze twee al ooit hier gepost? _O_


pi_167109243
Ik wil de E4 niet verslaan want ik wil niet dat het voorbij is :') :'(
Nieuw is niet altijd beter.
pi_167109633
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 23:54 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik wil de E4 niet verslaan want ik wil niet dat het voorbij is :') :'(
Precies dit.
pi_167109939
Waarom ben ik om half 1 s'nachts nog Pokémon aan het vangen? :')
'Oke dit is de laatste. Oh deze kan ik ook nog even snel vangen, en dan meteen een tweede om te evolueren.' :@

Maar eindelijk een Ditto om te kunnen breeden zodat ik nog langer op blijf. *O*
pi_167111771
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die codes zijn zeker niet voor Sun/Moon?
Nee, X, Y en OR/AS.
Blessed be.
pi_167111862
Weet iemand misschien hoe je een Espeon/Umbreon kan maken? Ik was gisteren bezig met Eevee uit een ei te lvlen en had 4 hartjes, dus ik dacht, ( na 3 hartjes al ), "Oh het is overdag, deze wordt een Espeon", maar niets was minder waar...
Op YouTube kan ik alleen vinden hoe je er 1 vangt, dus dit probeerde ik en na 1 uur werd er 1 geroepen...
Graag jullie advise.
Blessed be.
pi_167113064
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 09:20 schreef Linkiss het volgende:
Weet iemand misschien hoe je een Espeon/Umbreon kan maken? Ik was gisteren bezig met Eevee uit een ei te lvlen en had 4 hartjes, dus ik dacht, ( na 3 hartjes al ), "Oh het is overdag, deze wordt een Espeon", maar niets was minder waar...
Op YouTube kan ik alleen vinden hoe je er 1 vangt, dus dit probeerde ik en na 1 uur werd er 1 geroepen...
Graag jullie advise.
Friendship moet gewoon nog verder omhoog, volgens mij zeggen die hartjes niet zo veel maar kan je zien hoe ver hij is door te praten met iemand in het laatste stadje van het 3e eiland. (Bij de marktkraampjes) Daar kan je hem ook een massage geven wat friendship een dikke boost geeft.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_167113762
Die hartjes zijn affection, zo krijg je Sylveon. Happiness krijg je op een andere manier, door bijv. massages te geven, door stappen te lopen, door vitamines te geven en door levelups.
pi_167115412
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2016 10:46 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Friendship moet gewoon nog verder omhoog, volgens mij zeggen die hartjes niet zo veel maar kan je zien hoe ver hij is door te praten met iemand in het laatste stadje van het 3e eiland. (Bij de marktkraampjes) Daar kan je hem ook een massage geven wat friendship een dikke boost geeft.
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2016 11:17 schreef Kerftminister het volgende:
Die hartjes zijn affection, zo krijg je Sylveon. Happiness krijg je op een andere manier, door bijv. massages te geven, door stappen te lopen, door vitamines te geven en door levelups.
Aha. Dan ga ik vanavond kijken wat ik anders/beter kan doen.
Bedankt alle twee.
Blessed be.
pi_167122381
Vandaag paar keer Wonder Trade gedaan.
Kreeg een Drampa*, Gible en Jangmo-o.

Daarnaast ook veel eieren uitgebroed waardoor een box (bijna) helemaal vol zit met Lvl.1 Pkmn.

*Exclusief voor Moon Players en aangezien ik Sun speel was dit toch mijn beste (onbekende) ruil.
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_167123654
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:18 schreef Noretz het volgende:
Vandaag paar keer Wonder Trade gedaan.
Kreeg een Drampa*, Gible en Jangmo-o.

Daarnaast ook veel eieren uitgebroed waardoor een box (bijna) helemaal vol zit met Lvl.1 Pkmn.

*Exclusief voor Moon Players en aangezien ik Sun speel was dit toch mijn beste (onbekende) ruil.
Gible ruilen? :P
pi_167126052
Zo eens beginnen aan de league, zal me zeker wel een paar pogingen duren voordat ik hem pak. Ben zo zwaar underlevelled, denk serieus dat mn enige kansen Shell Smash Minior en Scaldspam Araquanid zijn _O- Ga ook niks anders omhoog trainen, misschien dat ik nog een Drampa vang als het zo niet lukt, maar niks extra.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 5 december 2016 @ 20:07:37 #89
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167126636
Zolang je elke NPC die je tegenkomt hebt gebattled, is je team normaliter hoog genoeg geleveled om de E4 aan te kunnen mits je een beetje diverse type coverage hebt.

Ik had te weinig (hyper) potions ingekocht en kon het net redden met de laatste potion :') Ik moet er nog steeds aan wennen dat het slechts 120 ipv 200 is. Dus je bent al snel 2 potions kwijt voor een pokemon met hp in de redzone.
pi_167126683
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 20:07 schreef zoem het volgende:
Zolang je elke NPC die je tegenkomt hebt gebattled, is je team normaliter hoog genoeg geleveled om de E4 aan te kunnen mits je een beetje diverse type coverage hebt.

Ik had te weinig (hyper) potions ingekocht en kon het net redden met de laatste potion :') Ik moet er nog steeds aan wennen dat het slechts 120 ipv 200 is. Dus je bent al snel 2 potions kwijt voor een pokemon met hp in de redzone.
Waarom niet gewoon Full Restore dan? Healt alle HP en helpt tegen status ailments.
Heb je ook meteen alles gehad als je tijdens een gevecht wilt healen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 5 december 2016 @ 20:12:56 #91
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167126802
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 20:09 schreef Syntos het volgende:

[..]

Waarom niet gewoon Full Restore dan? Healt alle HP en helpt tegen status ailments.
Heb je ook meteen alles gehad als je tijdens een gevecht wilt healen.
Ja, dat is wel waar. Mja, vergeten in te kopen voor de E4, gewoon stom. Overigens hebben key NPC's vaak 2 full restores op zak. Vroeger was dat er maar ééntje. Ook iets soms rekening mee te houden.
pi_167126809
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 20:07 schreef zoem het volgende:
Zolang je elke NPC die je tegenkomt hebt gebattled, is je team normaliter hoog genoeg geleveled om de E4 aan te kunnen mits je een beetje diverse type coverage hebt.

Ik had te weinig (hyper) potions ingekocht en kon het net redden met de laatste potion :') Ik moet er nog steeds aan wennen dat het slechts 120 ipv 200 is. Dus je bent al snel 2 potions kwijt voor een pokemon met hp in de redzone.
Merk het. 1 Pokemon doodgekregen van Olivia _O- Weliswaar geen healing items gebruikt mja, niet eens genoeg doodgekregen om een tactiek te kunnen bedenken.

Mja had het wel verwacht, heb expres al mn geld uitgegeven aan healing items dat ik lekker zonder repercussies kan verliezen een aantal keer.

Heb ook maar 1 lvl. 47, 2 lvl 45 en de rest 43 _O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 5 december 2016 @ 20:17:18 #93
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167126970
Ik save na elke E4 battle. Dus mocht een volgende falen dan kan ik die soft resetten. Beetje mazzel moet je soms wel hebben met random events als confusion, status conditions en sturdyness door hoge affection. Al een paar keer gehad dat mijn Decidueye op 1 hp blijft steken of een status van zich afgooit door 3-4 sterren affection O+
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2016 20:13 schreef Kerftminister het volgende:
Heb ook maar 1 lvl. 47, 2 lvl 45 en de rest 43 _O-
Dat is wel laag ja :P Ik ging de league in met 50-55. Onder 50 is bijna zo goed als kansloos tenzij je een hele goede strategie hebt.
pi_167127102
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 20:17 schreef zoem het volgende:
Ik save na elke E4 battle. Dus mocht een volgende falen dan kan ik die soft resetten. Beetje mazzel moet je soms wel hebben met random events als confusion, status conditions en sturdyness door hoge affection. Al een paar keer gehad dat mijn Decidueye op 1 hp blijft steken of een status van zich afgooit door 3-4 sterren affection O+

[..]

Dat is wel laag ja :P Ik ging de league in met 50-55. Onder 50 is bijna zo goed als kansloos tenzij je een hele goede strategie hebt.
Shell Smash Minior werkt niet eens _O- Dit wordt een lange avond. Ga gewoon net zo lang door tot ik win, doe ik altijd.

Vikavolt moet ik gaan vervangen, die krijgt echt niks voor elkaar.

Edit: Ok enter Aerodactyl, beetje speed kan geen kwaad. Laat trouwens maar, heeft ook geen nut. _O- Ik ga het nog wel een paar keer proberen eerst.

Wel goed dat Mimikyu mn hoogste level is, want die zal ik nodig hebben. (oeh ik zie een kansje, Kahili heb ik een advantage tegen)

[ Bericht 2% gewijzigd door Kerftminister op 05-12-2016 20:41:09 ]
  Moderator / Redactie Sport / Devops maandag 5 december 2016 @ 20:39:52 #95
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167127866
Tja, Minior is ook niet echt een sweeper :P

Ik bekijk van tevoren altijd welke typings de E4 heeft. Dan zorg ik dat ik in ieder geval een (super) effective sweeper heb en een tank/bulky pokemon om de klappen op te vangen.

Ik had afhankelijk van de tegenstander Decidueye/Greninja als sweeper en Snorlax/Hariyama als tanks. Toucannon, want stoer en beak blast is baas 8-) Alolan Muk zat ook in de party. Weinig weaknesses en redelijk bulky.
pi_167128065
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 20:39 schreef zoem het volgende:
Tja, Minior is ook niet echt een sweeper :P

Ik bekijk van tevoren altijd welke typings de E4 heeft. Dan zorg ik dat ik in ieder geval een (super) effective sweeper heb en een tank/bulky pokemon om de klappen op te vangen.

Ik had afhankelijk van de tegenstander Decidueye/Greninja als sweeper en Snorlax/Hariyama als tanks. Toucannon, want stoer en beak blast is baas 8-) Alolan Muk zat ook in de party. Weinig weaknesses en redelijk bulky.
Onder 50% HP is Minor wel een sweeper hoor, door die zieke ability, tel daar Shell Smash bij op. :P

Ik heb een redelijk fragiel team maar wil eigenlijk niks aanpassen want loyaliteit. Ik heb Dugtrio, Minior, Mimikyu, Araquanid, Oranguru en Vikavolt.
  maandag 5 december 2016 @ 20:54:55 #97
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167128469
Zijn er nog mensen hier die uitsluitend hun Starter trainen? Hoe bevalt dat in deze spellen? Te doen?
pi_167128691
Nou begin is er, Kahili zonder healing items gepakt, die heb ik volledig door, alleen Mandibuzz is irritant, nu de rest nog.

Fuck it, ik ga wel cheesen met Lunala, wil klaar zijn hiermee, vervang ik Oranguru wel even. :P

Dat gaat al veel beter, tijd voor de champ nu. Lunala pakte telkens de lastige, en gaf ruimte aan Dugtrio en Vikavolt om tegen de rest te shinen, helaas nog niet echt een rol voor Araquanid die de rest van de game juist een baas was. Ben benieuwd. Heb een lading aan Revives and Hyper Potions, plus ik heb gesaved, dus verwacht niet te stoppen voordat ik win.

[ Bericht 40% gewijzigd door Kerftminister op 05-12-2016 22:21:25 ]
pi_167132336


Gehaald dankzij deze man _O_ MVP. Dacht in eerste instantie maar even kort een Diglett te gaan gebruiken om deze te droppen voor een betere Pokemon, maar hele game door de MVP geweest en elke keer als ik aan hem begon te twijfelen bewees hij zijn waarde weer. Champ heeft die volledig gesloopt. Hulde _O_
pi_167136519
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2016 20:20 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Shell Smash Minior werkt niet eens _O- Dit wordt een lange avond. Ga gewoon net zo lang door tot ik win, doe ik altijd.

Vikavolt moet ik gaan vervangen, die krijgt echt niks voor elkaar.

Edit: Ok enter Aerodactyl, beetje speed kan geen kwaad. Laat trouwens maar, heeft ook geen nut. _O- Ik ga het nog wel een paar keer proberen eerst.

Wel goed dat Mimikyu mn hoogste level is, want die zal ik nodig hebben. (oeh ik zie een kansje, Kahili heb ik een advantage tegen)
Mijn Vikavolt geeft in de league toch aardig pak slaag hoor.. Zeker bij de 4e Elite 4 member (Flying).
pi_167136525
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2016 20:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Zijn er nog mensen hier die uitsluitend hun Starter trainen? Hoe bevalt dat in deze spellen? Te doen?
Als je EXP share aan hebt werkt het goed hoor :P
pi_167138103
quote:
11s.gif Op maandag 5 december 2016 20:54 schreef Gary_Oak het volgende:
Zijn er nog mensen hier die uitsluitend hun Starter trainen? Hoe bevalt dat in deze spellen? Te doen?
Ik level mijn waterstarter nog gewoon, maar ik ben nog niet zo heel ver. Vind het wel een leuk ding, dacht eerder dat ik hem te gay (no offence) zou vinden, maar dat valt wel mee :).
En hij klapt aardig, enige vervelende is dat er heel veel bug en gras pokemon zijn, daardoor is hij niet echt overpowered.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_167140844
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 18:13 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Gible ruilen? :P
Hahaha, als je Castform (M) kan regelen voor mij. :P
Btw, heb 5x Gible (F) en 1x Gible. (M)
I don't have super powers!
But I can kick your ass!
pi_167141640
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:34 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Ik level mijn waterstarter nog gewoon, maar ik ben nog niet zo heel ver. Vind het wel een leuk ding, dacht eerder dat ik hem te gay (no offence) zou vinden, maar dat valt wel mee :).
En hij klapt aardig, enige vervelende is dat er heel veel bug en gras pokemon zijn, daardoor is hij niet echt overpowered.
Toen ik Popplio's laatste evolutie zag, leek het mij raar als ik die als (M) zou krijgen. Daarom heb ik het spel een paar keer opnieuw gestart om een (F) te krijgen.
Ik heb trouwens 3 unhatched Popplio eieren. Als iemand hier Litten of Rowlet.unhatched eieren heeft en graag wilt ruilen, laat het mij weten.
Blessed be.
pi_167146577
Is Litten trouwens een beetje goed?

Beter of slechter dan Salazzle?
pi_167146890
Litten is wel goed ja. Bij elke battle is het gewoon A drukken behalve bij water types.
pi_167148443
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:09 schreef videonatic het volgende:
Litten is wel goed ja. Bij elke battle is het gewoon A drukken behalve bij water types.
Nice. Je hebt niet toevallig een litten ei of een litten? :p
pi_167153112
Heb nu zo'n 30 uur speeltijd erop zitten. Ben nu opzoek naar de Sun-fluit. :P
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 december 2016 @ 21:39:14 #109
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167154759
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:54 schreef Redbullkid het volgende:
Is Litten trouwens een beetje goed?

Beter of slechter dan Salazzle?
Veel beter meer fun ook.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 6 december 2016 @ 21:39:32 #110
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167154765
iemand trouwens al de Europese QR code gespot?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167155066
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Veel beter meer fun ook.
Mag ik van jou een ei? :p
pi_167157798
Ondertussen Wonder Traden voor het leven, al snel een Mareanie binnen. :D
pi_167158113
quote:
99s.gif Op dinsdag 6 december 2016 22:51 schreef Kerftminister het volgende:
Ondertussen Wonder Traden voor het leven, al snel een Mareanie binnen. :D
Zelden zo genoten van een "Pokémon-jacht" als bij mijn jacht op Mareanie. Die SOS-battles maken dat soort dingen best leuk.

Maar dat zal ook wel komen omdat ik geluk had met de snelle verschijning van een Corsola en de juiste ability bij de eerste poging.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:49:49 #114
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167159392
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 08:37 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Als je EXP share aan hebt werkt het goed hoor :P
Nou ja, ik doe altijd de uitdaging van de Elite Four aangaan met alleen mijn Starter. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:34 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Ik level mijn waterstarter nog gewoon, maar ik ben nog niet zo heel ver. Vind het wel een leuk ding, dacht eerder dat ik hem te gay (no offence) zou vinden, maar dat valt wel mee :).
En hij klapt aardig, enige vervelende is dat er heel veel bug en gras pokemon zijn, daardoor is hij niet echt overpowered.
Oh, ik ga voor de vuurkat kiezen, dus dat zal makkelijk zijn. :+
  dinsdag 6 december 2016 @ 23:50:32 #115
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167159410
Zijn er al mensen die Magearna gedownload hebben? Dat kan namelijk nu!
pi_167162356
Voor de geďnteresseerde: Er is een PokéMon ruildag bij de Game Mania op 10 december vanaf 12.00. ( Aankomende zaterdag ).

https://www.gamemania.nl/Articles/pokemon-ruildag

Niemand die een Popplio wilt hebben?
Blessed be.
pi_167162652
Gisteren eindelijk de Mew gevangen
pi_167162976
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:30 schreef Linkiss het volgende:
Voor de geďnteresseerde: Er is een PokéMon ruildag bij de Game Mania op 10 december vanaf 12.00. ( Aankomende zaterdag ).

https://www.gamemania.nl/Articles/pokemon-ruildag

Niemand die een Popplio wilt hebben?
Vet. :D Zaterdag dan maar wéér naar Amsterdam. _O-
Tijd om wat kaarten uit te zoeken om te ruilen. :P
pi_167163001
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 23:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Zelden zo genoten van een "Pokémon-jacht" als bij mijn jacht op Mareanie. Die SOS-battles maken dat soort dingen best leuk.

Maar dat zal ook wel komen omdat ik geluk had met de snelle verschijning van een Corsola en de juiste ability bij de eerste poging.
Ik heb er twee uur over gedaan en niet de juiste ability dus denk inderdaad dat het ook door je geluk komt. Was er aardig klaar mee namelijk :p
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_167163041
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:08 schreef Ipho het volgende:

[..]

Ik heb er twee uur over gedaan en niet de juiste ability dus denk inderdaad dat het ook door je geluk komt. Was er aardig klaar mee namelijk :p
2 uur? foi! is dat ding zo sterk dan? wat maakt deze zo bijzonder?
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_167163292
Per ongeluk Dratini gevangen...in een Dive Ball. Mijn OCD. :'(

Iemand inmiddels al een shiny gevangen?
pi_167163486
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:11 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

2 uur? foi! is dat ding zo sterk dan? wat maakt deze zo bijzonder?
Mareanie komt alleen voor in SOS Battles van Corsola.

Dus dan moet je eerst een Corsola aan de haak slaan (1% of 5% appearance rate afhankelijk van de route) en dan wachten tot er een Mareanie verschijnt als Corsola om hulp roept. In de tussentijd moet je dus de hele tijd de extra Corsola's die verschijnen verslaan.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167163536
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Mareanie komt alleen voor in SOS Battles van Corsola.

Dus dan moet je eerst een Corsola aan de haak slaan (1% of 5% appearance rate afhankelijk van de route) en dan wachten tot er een Mareanie verschijnt als Corsola om hulp roept. In de tussentijd moet je dus de hele tijd de extra Corsola's die verschijnen verslaan.
Oh kan dat ook, ik had helemaal nog niet bedacht dat er ook pokemon zijn die je alleen op die manier zou kunnen tegenkomen. Ik dacht dat hij gewoon pokemon riep die ook in dat grasveld zaten.

Weer wat geleerd! thanks
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_167163762
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:11 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

2 uur? foi! is dat ding zo sterk dan? wat maakt deze zo bijzonder?
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Mareanie komt alleen voor in SOS Battles van Corsola.

Dus dan moet je eerst een Corsola aan de haak slaan (1% of 5% appearance rate afhankelijk van de route) en dan wachten tot er een Mareanie verschijnt als Corsola om hulp roept. In de tussentijd moet je dus de hele tijd de extra Corsola's die verschijnen verslaan.
Precies! En Corsola verschijnt alleen wanneer er 'bubbels' uit een krater in de zee komen althans dan is de kans wat groter. Dus je zit heen en weer te varen tussen kraters terwijl er ook nog allemaal pokemons opspringen.

(En omdat het zo verveelt vergat ik op het laatst ook nog 5 vd 10 keer mijn hengel in te halen omdat ik op de tv aan het letten was...)
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_167164687
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Mareanie komt alleen voor in SOS Battles van Corsola.

Dus dan moet je eerst een Corsola aan de haak slaan (1% of 5% appearance rate afhankelijk van de route) en dan wachten tot er een Mareanie verschijnt als Corsola om hulp roept. In de tussentijd moet je dus de hele tijd de extra Corsola's die verschijnen verslaan.
20 % bij een bubbelende fishing spot die je krijgt tussen de rotsen als je naar rechts surft vanaf route 8 (of 9?).

Veel beter :P
pi_167168468
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:12 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

20 % bij een bubbelende fishing spot die je krijgt tussen de rotsen als je naar rechts surft vanaf route 8 (of 9?).

Veel beter :P
Oh misschien heb ik daarom geluk gehad. Heb eigenlijk nog nooit op die bubbels gelet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 7 december 2016 @ 16:05:01 #127
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167168582
Gewoon een Snivy breeden en op de gts gooien zo kom ik oa aan Corsola en die andere.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167169982
Mareanie via wonder trade gekregen en getraind, kom ik erachter dat die Limber heeft ipv Merciless. Zit nu dus met een Toxapex van lvl. 40 waar ik niks mee kan. _O-

Iemand die ik ermee kan verblijden? Hoef er niet echt iets voor.
pi_167171112
Kan je geen nieuwe breeden dan?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_167171415
Niemand die mij een Litten kan gunnen ? :P
pi_167173747
Wat is breeden :')
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_167174231
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 10:42 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Mareanie komt alleen voor in SOS Battles van Corsola.

Dus dan moet je eerst een Corsola aan de haak slaan (1% of 5% appearance rate afhankelijk van de route) en dan wachten tot er een Mareanie verschijnt als Corsola om hulp roept. In de tussentijd moet je dus de hele tijd de extra Corsola's die verschijnen verslaan.
Ik wil niet bijdehand doen, mar ik heb een Mareanie zonder uberhauot een corsola oid tegen te zijn gekomen...
pi_167178828
Was het nog niemand opgevallen dat de daycare nu alleen nog maar te gebruiken is om te breeden en Pokémon daar niet meer levelen?
  woensdag 7 december 2016 @ 23:11:52 #135
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_167179700
Wat sommige mensen toch op WonderTrade verruilen. Van de week een Mimikyu (was ik blij mee, want ben nu bij route 11, dus ben hem nog niet tegen gekomen) en net een Pheromosa..
pi_167180860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kan je geen nieuwe breeden dan?
Kan altijd, maar breed het liefste zo weinig mogelijk. _O- heb in die paar maanden ORAS geen enkele mon die ik competitief gebruikte zelf gebreed. Al is het nu wel chiller met de bottle caps. Mja ik probeer liever gewoon een te krijgen met de goede ability. :P

Heb trouwens wel voor het eerst ooit een Eevee gekregen met een hidden ability. Die kan ik wel gaan breeden, die krijg je normaal echt nooit. :D
quote:
7s.gif Op woensdag 7 december 2016 22:42 schreef Syntos het volgende:
Was het nog niemand opgevallen dat de daycare nu alleen nog maar te gebruiken is om te breeden en Pokémon daar niet meer levelen?
Ja gaven ze ingame aan. :P
pi_167183787
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:30 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik wil niet bijdehand doen, mar ik heb een Mareanie zonder uberhauot een corsola oid tegen te zijn gekomen...
Ik wil niet bijdehand doen, mar dat kan helemaal niet: http://www.serebii.net/pokedex-sm/747.shtml

Dus of je hebt 'm via Wondertrade oid, of je bent toch Corsolae tegengekomen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167195254
Wauw, alles kost BP's... Zelfs als ik m'n pokemon een beetje fatsoenlijk wil EV trainen
Oi!
pi_167196144
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 18:57 schreef iRemco het volgende:
Wauw, alles kost BP's... Zelfs als ik m'n pokemon een beetje fatsoenlijk wil EV trainen
Poke Pelago kost alleen beans als ik het goed heb.
pi_167196798
Xurkitree en Pheromosa via een wild vreemde door direct trade gekregen voor een Mareani en een caterpie ei..

Ben bij het 3e eiland aan het begin en voor het eerst dat trade geopend, vind het toch een raar idee zo die pokemon te krijgen..
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_167239825
Iemand die een Popolio wil ruilen? Dan heb ik de starters compleet
pi_167239843
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 18:26 schreef Redbullkid het volgende:
Niemand die mij een Litten kan gunnen ? :P
Ik kan wel eentje voor je breeden, heb je popolio voor mij?
pi_167251854
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:04 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ik kan wel eentje voor je breeden, heb je popolio voor mij?
Hoi

Ja ik heb een Popplio! :)

Wanneer kan je?

[ Bericht 6% gewijzigd door Redbullkid op 11-12-2016 10:03:29 ]
pi_167252676
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 09:42 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Hoi

Ja ik heb een Popplio! :)

Wanneer kan je?
Ik heb er net eentje via het GTS, maar wat ruil je in ruil voor Litten?
pi_167252713
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 10:43 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ik heb er net eentje via het GTS, maar wat ruil je in ruil voor Litten?
Ik wilde je wel een popplio geven. Wat wil je hebben dan? Heb niet heel veel boeiends xD

Ik speel met moon. Mss een exclusive?
pi_167254438
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 10:46 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik wilde je wel een popplio geven. Wat wil je hebben dan? Heb niet heel veel boeiends xD

Ik speel met moon. Mss een exclusive?
Ik heb wel een Stoutland nodig, als je hem (mannetje!!!) hebt geef ik je meteen een Incineroar, dan kan je zelf breeden
pi_167254463
Op bulbapedia staat dat als je Lycanroc met Stoutland breed, Lycanroc zowel Thunder Fang als Fire Fang leert. Moet Stoutland die moves dan ook kennen?
pi_167254497
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 12:48 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Op bulbapedia staat dat als je Lycanroc met Stoutland breed, Lycanroc zowel Thunder Fang als Fire Fang leert. Moet Stoutland die moves dan ook kennen?
Ja, om egg moves te krijgen moeten één of beide ouders die move hebben.
pi_167254937
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2016 12:50 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ja, om egg moves te krijgen moeten één of beide ouders die move hebben.
Gelukkig dat Stoutland de fang moves op level 1 al kent. Waar is de move rememberer in SM?
pi_167255192
quote:
18s.gif Op zondag 11 december 2016 13:15 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Gelukkig dat Stoutland de fang moves op level 1 al kent. Waar is de move rememberer in SM?
In het pokémoncenter bij de league.
pi_167257439
Vind het wel een goede zaak dat Heart Scales lekker makkelijk te farmen zijn tegenwoordig. Vond dat in ORAS een groot nadeel, nu kan je ze lekker kopen.

Iemand trouwens een idee wat de beste manier is om exp. te krijgen door middel van battlen na de League? Ipv de League zelf rematchen dan. Moet ff een handjevol Pokemon naar op zn minst level 70-80 krijgen zodat ik iig alles kan pakken als ik dat wil.

Zit trouwens alles over Poke Pelago te lezen en dat is wel echt een vooruitgang zeg, was bang dat zonder hordes EV training huilen met de pet op zou worden, maar het is zelfs nog vele malen chiller geworden voor iemand als ik, enige wat je moet doen is gewoon constant beans farmen. Moet denk ik een to do list gaan maken met dingen die ik moet doen elke keer als ik de game opstart. Daily events enzo.

[ Bericht 40% gewijzigd door Kerftminister op 11-12-2016 15:42:38 ]
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 11 december 2016 @ 15:49:47 #152
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167257817
quote:
99s.gif Op zondag 11 december 2016 15:31 schreef Kerftminister het volgende:
Vind het wel een goede zaak dat Heart Scales lekker makkelijk te farmen zijn tegenwoordig. Vond dat in ORAS een groot nadeel, nu kan je ze lekker kopen.

Iemand trouwens een idee wat de beste manier is om exp. te krijgen door middel van battlen na de League? Ipv de League zelf rematchen dan. Moet ff een handjevol Pokemon naar op zn minst level 70-80 krijgen zodat ik iig alles kan pakken als ik dat wil.

Zit trouwens alles over Poke Pelago te lezen en dat is wel echt een vooruitgang zeg, was bang dat zonder hordes EV training huilen met de pet op zou worden, maar het is zelfs nog vele malen chiller geworden voor iemand als ik, enige wat je moet doen is gewoon constant beans farmen. Moet denk ik een to do list gaan maken met dingen die ik moet doen elke keer als ik de game opstart. Daily events enzo.
Het gras vlak voor de Battle Three heeft hoge Pokémon tot 59 daar Train ik ze nu.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167258019
Je kan ook van Kukui vanaf een bepaald punt een Lucky Egg krijgen in zijn lab. Iig na de League.
pi_167258743
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 12:46 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ik heb wel een Stoutland nodig, als je hem (mannetje!!!) hebt geef ik je meteen een Incineroar, dan kan je zelf breeden
Ik vang een lillipup ok? Zou hem om 5 uur wel moeten hebben
pi_167263730
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 16:35 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik vang een lillipup ok? Zou hem om 5 uur wel moeten hebben
Nee, ik heb zelf al een Rendier. Ik heb écht een Stoutland met de Fang moves nodig. Daar wil ik best een Incinroar voor ruilen.
pi_167270385
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 19:59 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Nee, ik heb zelf al een Rendier. Ik heb écht een Stoutland met de Fang moves nodig. Daar wil ik best een Incinroar voor ruilen.
Ugh laat maar dan :')
pi_167273239
Gisteren een shiny Morelull gevangen *O*

Jammer dat de evolutie zo fakkin lelijk is, en als shiny helemaal, anders had ik wel een plaatsje in mijn team ervoor ingeruild.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167275866
Hoe positief ik over Poke Pelago ben, zo negatief ben ik over Festival Plaza, wat een verschrikkelijke functie is dat zeg. Met al die onzin waar het eeuwen duurt om FC te verzamelen :') Moet je nog extreem geluk hebben ook om aan goede facilities te komen, manmanman.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 december 2016 @ 17:58:51 #159
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167283291
quote:
99s.gif Op maandag 12 december 2016 11:48 schreef Kerftminister het volgende:
Hoe positief ik over Poke Pelago ben, zo negatief ben ik over Festival Plaza, wat een verschrikkelijke functie is dat zeg. Met al die onzin waar het eeuwen duurt om FC te verzamelen :') Moet je nog extreem geluk hebben ook om aan goede facilities te komen, manmanman.
Festival plaza is vooral storend omdat het online gedeelde nu veel meer verstopt zit.

In de vorige games kon je vanaf het onderste schermpje veel sneller wonder traden of online vechten.

Ook was een friendship code uitwisselen genoeg nu moet je die codes uitwisselen en elkaars poppetje gaan zoeken in die festival plaza.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167286691
Soul silver weer gevonden, dit maar weer eens spelen.

Ik vind Sun een beetje saai. :(
pi_167290432
Is er iemand die een Stoutland/ Arbok met de Fang moves wil ruilen met mij?
pi_167291553
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 22:13 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Is er iemand die een Stoutland/ Arbok met de Fang moves wil ruilen met mij?
Je zou het eens op GameFAQS kunnen proberen voor zoiets specificieks, daar heb je meer kans.
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:33:46 #164
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167305428
quote:
Ik hoop het niet. Heb de originele spellen nog niet eens uitgespeeld. :')
pi_167305622
quote:
99s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:33 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik hoop het niet. Heb de originele spellen nog niet eens uitgespeeld. :')
Ga snel platinum spelen.
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:42:21 #166
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167305668
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:40 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ga snel platinum spelen.
Ben nog steeds bezig met FireRed. :') Heb echt geen tijd meer om te gamen. Ook mijn Xbox One zit hier maar stof te happen.
pi_167305923
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:42 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ben nog steeds bezig met FireRed. :') Heb echt geen tijd meer om te gamen. Ook mijn Xbox One zit hier maar stof te happen.
Platinum is veel beter dan firered. Misschien wel de beste van de serie. :P
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:59:05 #168
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167306154
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Platinum is veel beter dan firered. Misschien wel de beste van de serie. :P
Ik ga proberen om in de kerstvakantie wat meters te maken. :P
pi_167311439
Wat is jullie team in Sun/Moon?

Mijn huidige team is:
Decidueye level 42 (eigen starter)
Incineroar level 38 (gebreed)
Premarina level 38 (gebreed)
Toucannon level 40
Charjabug level 41

Ik had een Lycanroc (midnight form) in mijn team, maar wil eentje breeden met Arcanine/Arbok/Stoutland zodat hij de fang moves leert.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 13 december 2016 @ 23:05:29 #170
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167313872
Decidueye, Snorlax, Muk, Hariyama, Greninja en Toucannon.

Ik moet nog steeds de postgame uitspelen. Na het verslaan van de E4 is het nieuwe er een beetje af en pak ik het spel minder vaak op.
  woensdag 14 december 2016 @ 01:03:54 #171
365231 Fera
Fire & Blood
pi_167315352
Op Sun: Primarina, Lycanroc, Raichu, Ninetales, Salazzle, Solgaleo. Oorspronkelijk had ik Lurantis in mijn team, maar ik heb net Nebby gevangen (ik heb hem ook gewoon zo genoemd :@). Verder heb ik gewoon gevangen wat ik leuk vind en niet echt gekeken naar hoe goed ze zijn.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 14 december 2016 @ 01:06:04 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167315359
Inceroar lv94
Meowth lv45
Lilipup lv61
meowth lv46
meowth lv 48
meowth lv37
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 14 december 2016 @ 01:14:59 #173
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167315397
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 01:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Inceroar lv94
Meowth lv45
Lilipup lv61
meowth lv46
meowth lv 48
meowth lv37
Waarom vier keer een Meowth?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 14 december 2016 @ 01:16:07 #174
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167315405
quote:
11s.gif Op woensdag 14 december 2016 01:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Waarom vier keer een Meowth?
Pick up, Opzoek naar Destiny Knot, Left Overs Kingsrock etc.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167323817
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Platinum is veel beter dan firered. Misschien wel de beste van de serie. :P
Kan bij lange na niet tippen aan heartgold. Denk geen enkele.

Oras misschien
pi_167323889
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Pick up, Opzoek naar Destiny Knot, Left Overs Kingsrock etc.
Haha die ik ook altijd xD. Was een beetje grumpy dat ik geen pick up pokemon in route 1 kon krijgen haha
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 14 december 2016 @ 16:58:49 #177
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167324155
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Haha die ik ook altijd xD. Was een beetje grumpy dat ik geen pick up pokemon in route 1 kon krijgen haha
Het lukt niet zo als ik wil ik sterf in de sun en moon stones maar nog geen left over kingsrock of destiny knot.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167324630
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het lukt niet zo als ik wil ik sterf in de sun en moon stones maar nog geen left over kingsrock of destiny knot.
Leftovers krijg je geloof ik pas als je Pickup-Pokemon level 90+ zijn.
pi_167325015
quote:
7s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:19 schreef Syntos het volgende:

[..]

Leftovers krijg je geloof ik pas als je Pickup-Pokemon level 90+ zijn.
ik weet niet in hoeverre dit veranderd is in Sumo, maar in oudere games vanaf Level 81 Idd.

http://serebii.net/abilitydex/pickup.shtml
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 14 december 2016 @ 17:40:01 #180
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167325127
op serebi staat het over sun en moon nog niet goed uitgelegd .
http://www.serebii.net/sunmoon/pickup.shtml

Komt over alsof zelfs zij het nog niet helemaal weten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167325252
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
op serebi staat het over sun en moon nog niet goed uitgelegd .
http://www.serebii.net/sunmoon/pickup.shtml

Komt over alsof zelfs zij het nog niet helemaal weten.
Zal gewoon even wat tijd voor nodig zijn om dat allemaal te documenteren en aan te passen.
Op Bulbapedia merk ik ook regelmatig dat wanneer ik iets specifieks over Sun/Moon opzoek dat desbetreffende pagina's nog niet zijn bijgewerkt, dat terwijl het toch over redelijk simpele dingetjes gaat en meer mensen die pagina's aan kunnen passen.
pi_167327228
Leftovers kan met de ability Pickup al eerder worden opgepakt hoor! Ik had Lilipups rond lv. 20-35 en inmiddels al 3 Leftovers gevonden.
Oi!
pi_167329554
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:11 schreef iRemco het volgende:
Leftovers kan met de ability Pickup al eerder worden opgepakt hoor! Ik had Lilipups rond lv. 20-35 en inmiddels al 3 Leftovers gevonden.
Je hebt gelijk, op een speciale SuMo pagina over de Pickup ability staat het volgende:

quote:
Sun & Moon changes this up a little bit with all items being available at once, but with the likelihood of rarer items increasing as you level up.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 15 december 2016 @ 02:59:21 #184
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167337430
Inmiddels destiny knot gevonden lillipup lv65.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 15 december 2016 @ 05:22:54 #185
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167337542
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 01:16 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Pick up, Opzoek naar Destiny Knot, Left Overs Kingsrock etc.
Oh ja, je kan nog steeds geen items sturen via Pokémon Bank hč. :(
pi_167338190
Ff tip voor jullie guys; Destiny Knot farmen met Pickup Ability is gewoon een loterij waarbij je geluk moet hebben. Een aantal keer de Battle Royale winnen en je hebt een Destiny Knot voor 48 punten is (meestal) sneller. 5x een Lillipup met de goede ability vangen kost je immers ook tijd!
Oi!
pi_167339883
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 08:45 schreef iRemco het volgende:
Ff tip voor jullie guys; Destiny Knot farmen met Pickup Ability is gewoon een loterij waarbij je geluk moet hebben. Een aantal keer de Battle Royale winnen en je hebt een Destiny Knot voor 48 punten is (meestal) sneller. 5x een Lillipup met de goede ability vangen kost je immers ook tijd!
Haha ik doe het gewoon voor de heb. Als ik het spel start vang ik gewoon 5 Pokemon met een pick up ability.

Als ik dan andere Pokemon vang voor mijn team, vervang ik de pick up pokemon erna
pi_167347697
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 19:11 schreef iRemco het volgende:
Leftovers kan met de ability Pickup al eerder worden opgepakt hoor! Ik had Lilipups rond lv. 20-35 en inmiddels al 3 Leftovers gevonden.
Waarom een pokemon met Pickup gebruiken als je ook gewoon Munchlax kan vangen op route 1 voor leftovers?
pi_167347753
Ik mis mijn Synchronizers voor de legendaries nu wel.
Tijd om maar wat nieuwe te vangen. Rotte is dat er maar een handjevol Pokémon zijn met de ability en nog minder daarvan in S/M te vangen zijn.
  donderdag 15 december 2016 @ 19:37:45 #190
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_167350348
Ik heb 'm nu ook hoor! Moon jaja 8-)
Nu nog even druk met school, maar morgen toch ff starten :D

Ga trouwens toch voor Rowlet denk ik, wilde eerst voor Litten gaan maar een vriend heeft die al genomen en vind Rowlet voor een grass-starter best kjoet badass B-)
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_167361275
De 20ste verjaardag van de anime is volgend jaar, ter ere daarvan komt er een nieuwe anime film: Pokémon: I Choose You!

  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 16 december 2016 @ 01:13:13 #192
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167362468
Leftovers gekregen via wondertrade op een shiny Pokémon.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167364820
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 december 2016 00:07 schreef Syntos het volgende:
De 20ste verjaardag van de anime is volgend jaar, ter ere daarvan komt er een nieuwe anime film: Pokémon: I Choose You!

Weetje ook waar het over gaat?
pi_167364910
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:06 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Weetje ook waar het over gaat?
Pokémon. :D

Nee, alleen geruchten dat de film waarschijnlijk een retelling is van het begin van de anime.
  vrijdag 16 december 2016 @ 10:35:54 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167365319
Pokemon theme 1400 plaatsen gestegen in de top 2000 :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 16 december 2016 @ 11:21:23 #196
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167366134
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 10:06 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Weetje ook waar het over gaat?
Als ash nooit in coma was geraakt door die bliksem zo als in de Anime het geval is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167376904
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:41 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Kan bij lange na niet tippen aan heartgold. Denk geen enkele.

Oras misschien
Black 2 is veel beter dan oras. Emerald en platinum vind ik ook leuker dan oras en heart gold.
pi_167399351
Zojuist Lunala gevangen, straks nog even op zoek naar Jangmo-o :)
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 19:55:25 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167399754
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 december 2016 19:27 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Black 2 is veel beter dan oras. Emerald en platinum vind ik ook leuker dan oras en heart gold.
Black2 en White2 best postgame Ever
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167402424
Net Guzma van Team skull voor het eerst verslagen. Best een eitje eigenlijk, die Golisopod heeft alleen iets meer bulk dan ik dacht.

Team is nu Marianne, Decidueye, Mudbray, Toucannon, Shiinotic (shiny) en A.Raichu, allemaal lol 33-34.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 17 december 2016 @ 21:15:00 #201
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167402877
Nog twee Pokémon en de alolha pokedex is vol.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167403595
Hij doet ut na de gen2 niet meer. My hardware does not support. Kan nu weer volledig voor het ingressen gaan.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_167403672
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 december 2016 21:35 schreef Resonancer het volgende:
Hij doet ut na de gen2 niet meer. My hardware does not support. Kan nu weer volledig voor het ingressen gaan.
verkeerde topic ;)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167404770
Jangmo-o gevangen en geëvolueerd. Mijn huidige team:

Decidueye
Hakamo-o
Vikavolt
Toucannon
Incineroar
Lunala

Lunala en Incineroar wil ik uit mijn team halen. Iemand sugesties?
pi_167407214
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 22:08 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Jangmo-o gevangen en geëvolueerd. Mijn huidige team:

Decidueye
Hakamo-o
Vikavolt
Toucannon
Incineroar
Lunala

Lunala en Incineroar wil ik uit mijn team halen. Iemand sugesties?
Een Lycanroc met Thunder Fang ;)
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167416431
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 december 2016 23:15 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Een Lycanroc met Thunder Fang ;)
Eindelijk heb ik een Rockruff met Fire en Thunder fang :) Ik heb er drie, de met de hoogste stats laat ik evolueren. Maar zal ik Midnight of Midday form? Hmmm
  zondag 18 december 2016 @ 14:24:09 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167416536
Heb na het uitspelen van FFXV Pokémon Sun weer opgepakt en het eerste eiland klaar. Moest ff op zoek naar m'n moeder, wist niet meer waar mijn huis stond :')

Nu op weg naar de boot voor eiland 2!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167417166
Ik heb een extra Destiny Knot mocht iemand die willen. ;)

Ben ook synchronizers aan het verzamelen, al een aantal goede via Wonder Trade binnengekregen, waaronder een Jolly Espeon.

Heb ook een HA Eevee eindelijk gekregen, in ORAS in al die tijd nooit, maar nu al heel snel een gekregen. Ga daar binnenkort mee aan de gang, heb nu een 6IV Ditto, volgens mij zelfs 2, kijken of ik wat leuke dingen kan breeden. Duurde ff voordat ik kon beginnen, want omdat ik zo underlevelled was na het winnen van de league kon ik al die post-league trainers maar niet pakken. Uiteindelijk maar even snel een Aegislash en een Garchomp geraised om me erdoorheen te cheesen :')
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 18 december 2016 @ 21:22:16 #209
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167430317
Pokédex vol !

[ Bericht 76% gewijzigd door Dr.Mikey op 18-12-2016 21:28:08 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167528374
Is er iemand die een Ice Stone gunt?
pi_167545694
Zijn er hier mensen die Rating Battles singles spelen?
Oi!
  vrijdag 23 december 2016 @ 19:53:33 #212
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167558919
Morgen is de laatste dag dat je Meloetta kan downloaden! En daarmee is de reeks van events voor de Mythical Pokémon in het kader van het jubileum afgelopen.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 december 2016 @ 20:42:53 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167560663
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 16:33 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Is er iemand die een Ice Stone gunt?
Gewoon je Pokémon op onderzoek sturen heb je er zo meer als genoeg.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167571891
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 december 2016 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gewoon je Pokémon op onderzoek sturen heb je er zo meer als genoeg.
Onderzoek???
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 24 december 2016 @ 09:44:12 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167572201
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 09:08 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Onderzoek???
Ja in de poke peloga dan heb je zo drie ice Stones of meer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 24 december 2016 @ 20:48:12 #216
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_167584170
Catastropika is een vorm van de macarena dansen en dwergwerpen tegelijk.
pi_167584468
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:26 schreef Syntos het volgende:
Zygarde+Dragon Dance+Outrage en de E4 gaat lekker snel zo. _O-

Edit: en verloren van de Champion. -O-
Dus de nieuwe Pokémon game is moeilijker dan X&Y en OR&AS? Ik heb hem niet en ben eigenlijk niet van plan hem te kopen, ook al wou ik dat eerst wel doen.
pi_167584737
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dus de nieuwe Pokémon game is moeilijker dan X&Y en OR&AS? Ik heb hem niet en ben eigenlijk niet van plan hem te kopen, ook al wou ik dat eerst wel doen.
Het is nog steeds geen enorme uitdaging, maar sowieso moeilijker dan X&Y.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167586384
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:05 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Het is nog steeds geen enorme uitdaging, maar sowieso moeilijker dan X&Y.
Hoe komt dat, werkt de xp share nu anders of zijn je tegenstanders beter?
  zaterdag 24 december 2016 @ 22:19:05 #220
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_167586772
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:59 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Hoe komt dat, werkt de xp share nu anders of zijn je tegenstanders beter?
De Balans van de exp share is optioneel en voor zover ik het gespeeld heb(zit nu op het derde eiland) is het veel meer gericht op ontdekken dan op levellen.
  zaterdag 24 december 2016 @ 22:26:18 #221
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_167586900
edit
pi_167587193
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:59 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Hoe komt dat, werkt de xp share nu anders of zijn je tegenstanders beter?
Ipv dat de exp share een item is dat je aan een pokemon geeft, is het een key item en krijgt je hele party er dus exp. Ik weet niet hoelang dit zo is, mijn vorige pokemon gane was platinum ;)
pi_167587716
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 21:59 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Hoe komt dat, werkt de xp share nu anders of zijn je tegenstanders beter?
Exp Share zit er nog steeds in, maar die heb ik altijd uitgeschakeld (ook in X&Y). Tegenstanders zijn gewoon iets beter voor mijn gevoel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167589074
Ik heb ook totaal niet gegrind of gebruik gemaakt van de XP share, en tot aan de Elite 4 vond ik de Totem, rival en story character battles nog wel een beetje uitdagend.
Pas toen ik bij de E4 was heb ik een paar levels gegrind omdat ik toen pas underleveled was.
pi_167589913
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2016 22:38 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Ipv dat de exp share een item is dat je aan een pokemon geeft, is het een key item en krijgt je hele party er dus exp. Ik weet niet hoelang dit zo is, mijn vorige pokemon gane was platinum ;)
Ik vroeg dus of ze daar wat aan hebben gedaan om het spel moeilijker te maken, dat is sinds Pokemon X&Y zo.

quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 00:15 schreef Syntos het volgende:
Ik heb ook totaal niet gegrind of gebruik gemaakt van de XP share, en tot aan de Elite 4 vond ik de Totem, rival en story character battles nog wel een beetje uitdagend.
Pas toen ik bij de E4 was heb ik een paar levels gegrind omdat ik toen pas underleveled was.
Dat zou ik niet doen, dan maar XP share gebruiken.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2016 01:16:29 ]
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 25 december 2016 @ 10:46:31 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167593334
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dus de nieuwe Pokémon game is moeilijker dan X&Y en OR&AS? Ik heb hem niet en ben eigenlijk niet van plan hem te kopen, ook al wou ik dat eerst wel doen.
Makkelijk juist
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Games zondag 25 december 2016 @ 10:56:02 #227
181272 crew  Noppie2000
pi_167593548
Elke Pokémon is makkelijk, er is nooit en zal nooit een moeilijke Pokémon zijn.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 25 december 2016 @ 11:05:11 #228
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167593705
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 10:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Elke Pokémon is makkelijk, er is nooit en zal nooit een moeilijke Pokémon zijn.
Die waar je ook dive waterfall en whirlpool moest gebruiken was wel irritanter als de rest.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167594663
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 10:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Elke Pokémon is makkelijk, er is nooit en zal nooit een moeilijke Pokémon zijn.
Soul silver is nog wel moeilijk.
Zonder internet (en ik kon geen Engels) was diamond ook moeilijk. Nou ja moeilijk, je wist niet wat je moest doen.
pi_167594786
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 01:15 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Ik vroeg dus of ze daar wat aan hebben gedaan om het spel moeilijker te maken, dat is sinds Pokemon X&Y zo.

[..]

Dat zou ik niet doen, dan maar XP share gebruiken.
Klagen over de moeilijkheidsgraad en dan zelf wel de hulpjes bedoeld voor kleine kinderen gebruiken :D
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167595031
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2016 11:49 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Soul silver is nog wel moeilijk.
Zonder internet (en ik kon geen Engels) was diamond ook moeilijk. Nou ja moeilijk, je wist niet wat je moest doen.
Ik stond een halve week op route 201, omdat ik niet wist dat ik de clowns moest vinden. Goede tijden.
  maandag 26 december 2016 @ 15:10:10 #232
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167619169
Weet iemand de precieze releasedatum van de update van Pokémon Bank?
  dinsdag 27 december 2016 @ 01:22:41 #233
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_167632094
quote:
11s.gif Op maandag 26 december 2016 15:10 schreef Gary_Oak het volgende:
Weet iemand de precieze releasedatum van de update van Pokémon Bank?
Nnb ;(
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 27 december 2016 @ 04:31:45 #234
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_167632868
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 10:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Elke Pokémon is makkelijk, er is nooit en zal nooit een moeilijke Pokémon zijn.
Emerald is de moeilijkste pokemon spel.
pi_167633440
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 04:31 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Emerald is de moeilijkste pokemon spel.
Red en blue als je Charmander koos als starter.
  dinsdag 27 december 2016 @ 09:22:44 #236
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167633906
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 08:28 schreef Kijkvooruit het volgende:

[..]

Red en blue als je Charmander koos als starter.
Yellow dan...

De eerste keer was mijn Pikachu rond level 20-25 toen ik voorbij Brock kwam. :+
pi_167634002
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 10:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Elke Pokémon is makkelijk, er is nooit en zal nooit een moeilijke Pokémon zijn.
Ik vond sommige trials en de champion toch echt lastig hoor (al was mijn team zwak tegen de champions team kwa type). Sunny day/confuse ray + solarbeam combo, en de Mimikyu + haunter/gengar met hypnosis en confuse ray.
pi_167634019
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 08:28 schreef Kijkvooruit het volgende:

[..]

Red en blue als je Charmander koos als starter.
Valt op zich wel mee hoor. Charmander + Pidgey, sand attack spammen op Onix, afmaken met Charmander.
Misty versloeg ik met mijn Gyarados.

De rest was piece of cake
pi_167634024
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 09:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

Yellow dan...

De eerste keer was mijn Pikachu rond level 20-25 toen ik voorbij Brock kwam. :+
Yellow was wel heavy ja.. Maar Mankey/Nidoran werkte goed :P
  dinsdag 27 december 2016 @ 12:46:29 #241
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_167637201
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 08:28 schreef Kijkvooruit het volgende:

[..]

Red en blue als je Charmander koos als starter.
Red en Blue voornamelijk omdat er nog geen goede balans in gameplay was.
Persoonlijk vond ik Gen IV het 'moeilijkst' wat een behoorlijk ruim begrip is, omdat pokemon nou niet echt als moeilijk te omschrijven valt.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 december 2016 @ 12:53:16 #242
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167637338
Dit was voor mij echt de meest makkelijke Pokémon ooit,
sterker nog het is voor het eerst gelukt om the champion te worden zonder ook maar een keer te verliezen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 27 december 2016 @ 15:53:19 #243
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_167643543
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 08:28 schreef Kijkvooruit het volgende:

[..]

Red en blue als je Charmander koos als starter.
Nee, niet echt. Emerald is toch by far de moeilijkste pokémon spel om uit te spelen.
pi_167646960
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 15:53 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Emerald is toch by far de moeilijkste pokémon spel om uit te spelen.
Die heb ik nooit gespeeld.
Wat verschilt deze met Emerald en Saphirre?
  dinsdag 27 december 2016 @ 19:10:38 #245
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_167649391
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 december 2016 17:38 schreef Kijkvooruit het volgende:

[..]

Die heb ik nooit gespeeld.
Wat verschilt deze met Emerald en Saphirre?
Battle Frontier. De Pokémon daar zijn EV trained hoe hoger je op de ''ladder'' komt. Je hebt verschillende activiteiten en als je bijvoorbeeld 21 trainers hebt verslagen(verschilt per activiteit) dan moet je tegen de frontier brain. Als je hem/haar verslaat dan krijg je de silver symbol. Dan moet je nog een keer 21 trainers verslaan(nogmaals dit verschilt per activiteit hoeveel trainer je moet verslaan) dan moet je weer tegen die frontier brain, maar dan met een sterker team, EV trained en dat is dus de gouden symbol die je krijgt. Mocht je na je silver symbol verliezen dan moet je dus 41 trainers verslaan zonder te verliezen.
pi_167707847
Waarom heeft mgikarp geen z stone gekregen, giga splash oid een move die 1 hp damage doet.?
pi_167708281
Iemand die me een lvl1 uiltje (Rowlet) kan geven? Ik heb niks te bieden omdat ik net weer met Pokémon ben begonnen. :')
The show must go on
pi_167708788
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 15:53 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Nee, niet echt. Emerald is toch by far de moeilijkste pokémon spel om uit te spelen.
Black (2) ooit gespeeld?
pi_167709810
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:21 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Black (2) ooit gespeeld?
Met de huidige technieken en pokemon mogelijkheden is dat wel te doen zelfs hard mode. Emerald heeft daar veel minder mogelijkheden dan in Black 2.
pi_167710289
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:45 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Met de huidige technieken en pokemon mogelijkheden is dat wel te doen zelfs hard mode. Emerald heeft daar veel minder mogelijkheden dan in Black 2.
Emerald was moeilijk ja. Maar de elite 4 stelt niks voor vergeleken met black 2.
Ook ben je sneller underleveld.
pi_167710377
quote:
1s.gif Op donderdag 29 december 2016 15:57 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Emerald was moeilijk ja. Maar de elite 4 stelt niks voor vergeleken met black 2.
Ook ben je sneller underleveld.
Niet de elite 4. Battle frontier, dat maakt Emerald juist moeilijk. Je kan dat ook moeilijk vergelijken met de andere battle frontiers uit toekomstige spellen, aangezien er daar VEEL MEER mogelijkheden zijn om tegen ze te vechten en bij Emerald dat slecht heel beperkt is tot max 386 pokémon excl legends.
pi_167710532
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:00 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Niet de elite 4. Battle frontier, dat maakt Emerald juist moeilijk. Je kan dat ook moeilijk vergelijken met de andere battle frontiers uit toekomstige spellen, aangezien er daar VEEL MEER mogelijkheden zijn om tegen ze te vechten en bij Emerald dat slecht heel beperkt is tot max 386 pokémon excl legends.
Dan heb je het alleen over post game content.
pi_167710590
quote:
10s.gif Op donderdag 29 december 2016 16:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dan heb je het alleen over post game content.
Jazeker. Als we het over main game hebben dan zijn alle spellen wel makkelijk om uit te spellen naar mijn mening. Die zijn dan ook echt haalbaar om te doen, daarom breng ik ook post game content erbij.
pi_167710707
Black 2(HM) duurt wel net iets langer om uit te spelen dan de andere games, maar echt moeite had ik er niet mee nee. Ik zou wel eerder een net iets moeilijker mode willen zien.
pi_167732476
Tweede keer Guzma was een stuk makkelijker met Toucannon als lead. Tweemaal OHKO.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167780805
Zat er nou een einddatum aan het Magearna event?
  zaterdag 31 december 2016 @ 13:46:06 #257
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167782433
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2016 12:58 schreef Syntos het volgende:
Zat er nou een einddatum aan het Magearna event?
Niet meer. En je hoeft de app ook niet meer te downloaden. Er is een QR-code beschikbaar op de officiële website. Laat even weten of het werkt. :)

http://www.pokemon-sunmoon.com/nl-nl/pokemon/magearna/
pi_167782703
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Niet meer. En je hoeft de app ook niet meer te downloaden. Er is een QR-code beschikbaar op de officiële website. Laat even weten of het werkt. :)

http://www.pokemon-sunmoon.com/nl-nl/pokemon/magearna/
Die werkte voor mij bij Sun, maar dacht ergens te hebben gelezen dat het een tijdelijke code was waarvoor ik me nu door Moon aan het haasten ben. :P
  zaterdag 31 december 2016 @ 14:02:37 #259
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167783022
quote:
7s.gif Op zaterdag 31 december 2016 13:53 schreef Syntos het volgende:

[..]

Die werkte voor mij bij Sun, maar dacht ergens te hebben gelezen dat het een tijdelijke code was waarvoor ik me nu door Moon aan het haasten ben. :P
Ja, dat was toen die code nog alleen beschikbaar was via de app. :P Ze hebben het zonder aan te kondigen aangepast. :') Als je die link moet geloven, is ie dus onbeperkt geldig. :)
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 31 december 2016 @ 14:06:37 #260
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167783138
Is nooit onbeperkt geweest die events waarom zou dat nu dan wel ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 31 december 2016 @ 17:51:56 #261
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167791282
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2016 14:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is nooit onbeperkt geweest die events waarom zou dat nu dan wel ?
Geen idee, maar het staat er wel. 8)7
pi_167922340
Om mijn poledex van Moon vol te krijgen, ben ik oude pokemon games aan het spelen. Platinum heb ik (bijna) uit, SoulSilver zit ik in de Elite4. Heeft iemand tips voor een team bestaande uit kanto pokemon?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:42:43 #263
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_167922467
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:35 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Om mijn poledex van Moon vol te krijgen, ben ik oude pokemon games aan het spelen. Platinum heb ik (bijna) uit, SoulSilver zit ik in de Elite4. Heeft iemand tips voor een team bestaande uit kanto pokemon?
Voor Moon of Voor Soul Silver? en mogen het alolan forms/trade evulotions van gen 2 zijn, of moet het allem,aal puur gen 1 zijn?
pi_167922667
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Voor Moon of Voor Soul Silver? en mogen het alolan forms/trade evulotions van gen 2 zijn, of moet het allem,aal puur gen 1 zijn?
Voor Soulsilver, en puur gen 1 dus geen Crobat ed (Crobat zit overigens ook al in mijn Johto team)
  vrijdag 6 januari 2017 @ 12:59:27 #265
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_167922800
Alakazam/Nidoking/Starmie/Magneton/Dragonite/Nintales ?

Maar je kunt ook vals slpelen door nintales te vervangen door houndoom en starmie te vervangen door lanturn, aangezien houndour en chinchou toch alleen maar in kanto te vangen zijn.

[ Bericht 35% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 06-01-2017 13:18:44 ]
pi_167923927
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 12:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Alakazam/Nidoking/Starmie/Magneton/Dragonite/Nintales ?

Maar je kunt ook vals slpelen door nintales te vervangen door houndoom en starmie te vervangen door lanturn, aangezien houndour en chinchou toch alleen maar in kanto te vangen zijn.
Nidoking en Dragonite staan vast. Ik twijfel tussen Lapras en Red Gyarodos als water soort in mijn team.
  vrijdag 6 januari 2017 @ 14:03:20 #267
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_167924076
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 13:56 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Nidoking en Dragonite staan vast. Ik twijfel tussen Lapras en Red Gyarodos als water soort in mijn team.
Als je een challenge wilt hebben, kun je ook voor Dewgong gaan.

Wat fire betrefd heb je maar 5 kanto opties(tenzij je een grolithe weet te traden).

[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 06-01-2017 14:17:38 ]
pi_167981689
Wat denken jullie, echt of fake?
Ik vind het lastig om te zeggen, er spring niets in me op dat fake schreeuwt afgaande op de foto's. Op de prijs let ik niet, ik heb al eerder echte gen3 spellen voor ¤5 gekocht.

http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=7

http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=8
pi_167982536
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:00 schreef Syntos het volgende:
Wat denken jullie, echt of fake?
Ik vind het lastig om te zeggen, er spring niets in me op dat fake schreeuwt afgaande op de foto's. Op de prijs let ik niet, ik heb al eerder echte gen3 spellen voor ¤5 gekocht.

http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=7

http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=8
Geen ervaren marktplaatser, maar lijkt me legit. Er staan ook oude (s)nes games op.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 8 januari 2017 @ 19:04:22 #270
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167983300
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:00 schreef Syntos het volgende:
Wat denken jullie, echt of fake?
Ik vind het lastig om te zeggen, er spring niets in me op dat fake schreeuwt afgaande op de foto's. Op de prijs let ik niet, ik heb al eerder echte gen3 spellen voor ¤5 gekocht.

http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=7

http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=8
Kijk hier eens? :) Maar waarom koop je ze eigenlijk als je de spellen al hebt? :P

https://bnclark.wordpress(...)-firered-cartridges/

http://caggames.weebly.co(...)okemon-gba-game.html
pi_167983604
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 18:00 schreef Syntos het volgende:
Wat denken jullie, echt of fake?
Ik vind het lastig om te zeggen, er spring niets in me op dat fake schreeuwt afgaande op de foto's. Op de prijs let ik niet, ik heb al eerder echte gen3 spellen voor ¤5 gekocht.

http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=7

http://www.marktplaats.nl(...)reviousPage=lr&pos=8
Lijkt mij fake.
pi_167983672
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Kijk hier eens? :) Maar waarom koop je ze eigenlijk als je de spellen al hebt? :P

https://bnclark.wordpress(...)-firered-cartridges/

http://caggames.weebly.co(...)okemon-gba-game.html
Door verkopen :P zo'n spel gaat voor 50 euro over de toonbank.
pi_167983714
quote:
14s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Kijk hier eens? :) Maar waarom koop je ze eigenlijk als je de spellen al hebt? :P

https://bnclark.wordpress(...)-firered-cartridges/

http://caggames.weebly.co(...)okemon-gba-game.html
Fire Red en Ruby heb ik nog niet. :P Laatste twee die ik nog nodig heb van Gen3.
Ze lijken mij ook fake maar ik ga er nog even overna denken. Is bij mij in de stad dus weinig risico als ik de tijd krijg om ze goed te bekijken.
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:17 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Door verkopen :P zo'n spel gaat voor 50 euro over de toonbank.
Puur voor mijn verzameling. :Y
  zondag 8 januari 2017 @ 19:50:37 #274
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167984591
quote:
7s.gif Op zondag 8 januari 2017 19:19 schreef Syntos het volgende:

[..]

Fire Red en Ruby heb ik nog niet. :P Laatste twee die ik nog nodig heb van Gen3.
Ze lijken mij ook fake maar ik ga er nog even overna denken. Is bij mij in de stad dus weinig risico als ik de tijd krijg om ze goed te bekijken.

[..]

Puur voor mijn verzameling. :Y
Oh, ik heb alles van Gen III. :7 Ook de enige generatie van het GB(A)-tijdperk die ik compleet heb. :P Let vooral goed op het Nintendo-logo. En neem een eigen spel van je mee om te vergelijken. Vergeet niet dat FireRed geen batterij heeft (veel fakes adverteren van wel, maar dat spel heeft geen interne klok).
pi_167987716
Sun weer eens opgepakt, maar ik kom er gewoon niet doorheen.... Telkens wanneer ik weer een stukje wandel weer zo'n tergende cutscene. Verhaal boeit toch geen drol. :')
  zondag 8 januari 2017 @ 21:50:56 #276
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_167989498
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 21:08 schreef Bananenpap het volgende:
Sun weer eens opgepakt, maar ik kom er gewoon niet doorheen.... Telkens wanneer ik weer een stukje wandel weer zo'n tergende cutscene. Verhaal boeit toch geen drol. :')
Ik heb uren lopen softresetten om een Starter te krijgen met een goede Nature. :r En heb 'm nog steeds niet. :')
  zondag 8 januari 2017 @ 23:38:59 #277
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_167994009
Sun en Moon waren dan ook zo sloom als schijt door de trechter. Leuke spellen, maar zeker niet beste in de serie.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:40:50 #278
429367 DKUp
ON TOUR
pi_167994057
Stars gaat dit jaar alles goed maken op de Switch....
SOONY
pi_167994104
quote:
6s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:40 schreef DKUp het volgende:
Stars gaat dit jaar alles goed maken op de Switch....
Met 20 (of was het 40?) Nieuwe pokemons.
  zondag 8 januari 2017 @ 23:45:00 #280
429367 DKUp
ON TOUR
pi_167994155
quote:
1s.gif Op zondag 8 januari 2017 23:42 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Met 20 (of was het 40?) Nieuwe pokemons.
Ik zag iets van 20 nieuwe pokemons. De dolfijn ontbreekt nog steeds :Y)
SOONY
  maandag 23 januari 2017 @ 09:06:14 #281
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168365142
Beetje stil hier. Anyway, wanneer hebben jullie de laatste nieuwsbrief ontvangen? Ik heb sinds eind oktober niks meer gekregen ... Vinkje staat aan.
pi_168365162
quote:
11s.gif Op maandag 23 januari 2017 09:06 schreef Gary_Oak het volgende:
Beetje stil hier. Anyway, wanneer hebben jullie de laatste nieuwsbrief ontvangen? Ik heb sinds eind oktober niks meer gekregen ... Vinkje staat aan.
haha ja erg stil hier!
ik heb de laatste op 2 december gehad met het onderwerp: Get Meloetta in December! Find Out How!
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
  maandag 23 januari 2017 @ 09:12:04 #283
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168365194
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 09:08 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

haha ja erg stil hier!
ik heb de laatste op 2 december gehad met het onderwerp: Get Meloetta in December! Find Out How!
Ik had dus mijn e-mail gewijzigd en het is ook helemaal bevestigd, maar die nieuwsbrief krijg ik dus niet. :'(
pi_168365208
quote:
99s.gif Op maandag 23 januari 2017 09:12 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik had dus mijn e-mail gewijzigd en het is ook helemaal bevestigd, maar die nieuwsbrief krijg ik dus niet. :'(
komt hij ook niet aan op je oude email account? Ik heb ook wel vaker gezeur gehad met die nieuwsbrief :(
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
  maandag 23 januari 2017 @ 09:16:58 #285
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_168365262
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 09:12 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

komt hij ook niet aan op je oude email account? Ik heb ook wel vaker gezeur gehad met die nieuwsbrief :(
Heb het opgelost. :D Ik had inderdaad op mijn oude e-mail die nieuwsbrief opgezegd, niet wetende dat wanneer ik mijn e-mail veranderde, het e-mail op dat marketingprofiel ook mee veranderde. :') Kwestie van op een oude nieuwsbrief op 'Unsubscribe' klikken en het even aanpassen. :)
pi_168366016
Ben ik trouwens de enige die niet door SM heen komt? Kan me er maar moeilijk doorheen worstelen... ik weet niet goed wat het is.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_168366569
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 10:56 schreef Noppie2000 het volgende:
Elke Pokémon is makkelijk, er is nooit en zal nooit een moeilijke Pokémon zijn.
Moet wel zeggen dat als je Litten als starter hebt dat SM heel erg makkelijk is. Als je Rowlet hebt is het lastiger moet ik zeggen.

Nu ik met Sun Litten heb vernietig ik alles op mijn pad. Dat was met Rowlet wel anders.
pi_168366768
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:04 schreef xeromorphic het volgende:
Ben ik trouwens de enige die niet door SM heen komt? Kan me er maar moeilijk doorheen worstelen... ik weet niet goed wat het is.
Voor mij geldt het zelfde. Vind het persoonlijk een downgrade ten opzichte van Omega Ruby. Voor mij zorgen de eindeloze dialogen er echt voor dat ik na tien minuten al moe ben van het spel. Het tempo klopt gewoon niet. Verder vond ik de gyms van vroeger voor een beter spelverloop zorgen dan de trials in sun en moon.

Ik moet nog opschieten om 'm uit te spelen voordat dat event met Magearna stopt.

Edit: Of zit er geen einddatum op dat event? Ik dacht maart te hebben gelezen.
pi_168366893
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:44 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Voor mij geldt het zelfde. Vind het persoonlijk een downgrade ten opzichte van Omega Ruby. Voor mij zorgen de eindeloze dialogen er echt voor dat ik na tien minuten al moe ben van het spel. Het tempo klopt gewoon niet. Verder vond ik de gyms van vroeger voor een beter spelverloop zorgen dan de trials in sun en moon.

Ik moet nog opschieten om 'm uit te spelen voordat dat event met Magearna stopt.

Edit: Of zit er geen einddatum op dat event? Ik dacht maart te hebben gelezen.
Ik dacht zelf dat er geen einddatum aan zat (want QR-code). Anders moet ik ook nog ff opschieten.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_168366945
Ik vind omega Ruby slechter dan Sun.
pi_168368666
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 10:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik vind omega Ruby slechter dan Sun.
Serieus? Ik vond het tempo en de extra opties veel beter in Omega Ruby, met name de dexnav maakte het vangen van Pokémon veel leuker in mijn ogen. Ook een veel grotere postgame. Ben wel benieuwd wat je dan beter vond aan Sun.
pi_168376437
Is het al mogelijk pokemon over te zetten naar moon? Mijn shiny Metagross wacht op me :)
pi_168376478
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 12:05 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Serieus? Ik vond het tempo en de extra opties veel beter in Omega Ruby, met name de dexnav maakte het vangen van Pokémon veel leuker in mijn ogen. Ook een veel grotere postgame. Ben wel benieuwd wat je dan beter vond aan Sun.
Omega Ruby voelt gewoon niet aan zoals het origineel..Veel te kinderachtig etc

Sun heeft een leuke sfeer.
pi_168376520
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 17:18 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Omega Ruby voelt gewoon niet aan zoals het origineel..Veel te kinderachtig etc

Sun heeft een leuke sfeer.
Oké, ja goed verhaal.
pi_168376545
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 17:14 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Is het al mogelijk pokemon over te zetten naar moon? Mijn shiny Metagross wacht op me :)
Verwacht rond eind januari.
pi_168383919
201 uur gameplay. Inmiddels Melemele dex vol en 15 Pokemons naar Lv. 50 gebracht inclusief goeie IV/EV en 20 uur online gebattled in rated singles. Pokebank mag wat bij betreft nu wel komen....
Oi!
pi_168389701
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:37 schreef iRemco het volgende:
201 uur gameplay. Inmiddels Melemele dex vol en 15 Pokemons naar Lv. 50 gebracht inclusief goeie IV/EV en 20 uur online gebattled in rated singles. Pokebank mag wat bij betreft nu wel komen....
Dat IV/EV gedoe snap ik na al die jaren nňg niet
pi_168390757
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 07:22 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:

[..]

Dat IV/EV gedoe snap ik na al die jaren nňg niet
Het is inderdaad als je begint niet simpel. Op Serebii en andere websites leggen ze het stapsgewijs uit. Daarnaast het bekijken van wat filmpjes zou helpen.

http://www.serebii.net/games/evs.shtml
http://www.serebii.net/games/ivs.shtml
Oi!
pi_168411514
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:36 schreef iRemco het volgende:

[..]

Het is inderdaad als je begint niet simpel. Op Serebii en andere websites leggen ze het stapsgewijs uit. Daarnaast het bekijken van wat filmpjes zou helpen.

http://www.serebii.net/games/evs.shtml
http://www.serebii.net/games/ivs.shtml
Nou ja, zoveel boeit het me ook niet. Overigens weet ik inmiddels wel wat een nature doet. :)
pi_168411574
.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')