abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:11:22 #1
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166887326


Hallo, Trainer! :W Welkom in het centrale FOK!-Pokémontopic! *O*



Handige links

Officiële websites
Pokémon Nederland
Pokémon Amerika
Pokémon Japan
YouTube (Engels)
YouTube (Japans)
20-jarig jubileum
Nintendo Nederland
Nintendo Amerika
Nintendo Japan

Fansites
Bulbapedia
The Bulba Handbook
Serebii.net
Pokémon Wiki

Friend Codes FOK!kers! *;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pokémongames

Klik hier voor een lijst van alle titels (games, eShop-software, Virtual Console games, spin-offs, patches, smartphone-apps etc.) die ooit zijn uitgekomen. In dit algemene topic worden vooral de kerntitels besproken die speelbaar zijn op de Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL). Voor een lijst van compatible titels voor die handhelds, klik hier.

Pokémon GO

Voor de deeltijd en/of wannabefans ( :6 ) die Pokémon beleven op hun smartphone in plaats van hun Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL), was er op het FOK!forum een speciaal subforum opgezet voor spelers van Pokémon GO. Dat subforum is nu helaas gesloten en vervangen door een algemeen topic. Klik daarvoor hier.

Events

Regelmatig worden er gratis speciale Pokémon uitgedeeld. Deze kan je verkrijgen op verschillende manieren. De meeste Pokémon zijn thuis op je zolderkamer te ontvangen over Wi-Fi via het Nintendo Network. De meer exclusievere Pokémon worden af en toe via een alfanumerieke code weggegeven. Die kunnen op een papieren voucher staan die je kan afhalen bij verschillende speelgoedwinkels of ze worden over Wi-Fi via de Nintendo Zone gedistribueerd die te vinden zijn in de filialen van Game Mania en/of andere gamewinkels (te zijner tijd meer informatie). Je moet er dus met je Nintendo 2DS en/of (New) Nintendo 3DS (XL) heen! Tot slot is gebruik van QR-codes nieuw in Generation VII. Ook via dat mechanisme worden events gehouden, waarvan het Magearna-event het eerste voorbeeld is. De distributie van die QR-codes is vooralsnog verschillend. Bij het Magearna-event genereert de Pokémon TV-app de QR-code, maar het is niet onwaarschijnlijk dat er in de toekomst unieke QR-codes op papieren vouchers worden uitgedeeld via speelgoedwinkels.



Voor meer informatie is hier een lijst van alle events, hier een lijst van de huidige events en hier eenzelfde lijst als de eerste link, maar dan van Bulbapedia (onderaan de pagina is er een overzichtelijke lijst met links gesorteerd op generatie, regio en methode die verwijzen naar gedetailleerdere pagina's dan Serebii.net).

Go catch 'em all! ^O^

Magearna-event

Vanaf dinsdag 6 december 2016 tot en met zondag 5 maart 2017 kan je nadat je het verhaal hebt uitgespeeld een QR-code scannen die je de Mythical Pokémon Magearna geeft. Dit doe je door de app van Pokémon TV te downloaden, waarna die app je die QR-code geeft. Voor het nieuwsartikel, klik hier.

Pokémon Sun & Pokémon Moon zijn nu verkrijgbaar! *O*



Ook bij deze release zijn er speciale bundels verkrijgbaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impressie van de nieuwe spellen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QR-codes

Nieuw in Pokémon Sun en Pokémon Moon is dat je QR-codes kunt scannen om Pokémon in je Rotom Pokédex te krijgen, waarna je hun habitat kunt opzoeken of punten kunt verzamelen voor een Island Scan. Lijsten van álle QR-codes die er zijn (dus mét de Shiny en geslachtsvarianten!), zijn hier te vinden. Hier zijn twee guides: een van Bulbapedia en een van Serebii.net.

Bijzondere in-game Pokémon

In deze spellen kan je net als in de vorige delen naast Pokémon vangen ze ook krijgen. Sommige krijg je cadeau, andere in ruil voor één van je eigen Pokémon. Verder zijn er nog de bekende Legendaries en de nieuwe Ultra Beasts. Ook hebben oude bekende Pokémon een nieuwe vorm gekregen, de zogenaamde Alola Form. Tot slot heeft natuurlijk elke versie zijn verschillen wat betreft de exclusiviteit van sommige Pokémon en heeft deze generatie vanzelfsprekend ook nieuwe Pokémon geďntroduceerd.

Dus allemaal terug op je zolderkamer en ...



:')14.gif

Regels van het chainen

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om af te sluiten: de mascotte van dit alles! 8-)



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Game Train on! ~O>




SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Gary_Oak op 27-11-2016 23:58:41 ]
pi_166887516
Dewpider gevangen. Weet nog dat ik vroeger voor Surskit ging, omdat ik Bug/Water zo'n vette typing vond. Werd het daarna zo'n lame Masquerain. Redemption time dus.

Slowpoke trouwens op de nominatie om vervangen te worden. Altijd cool gevonden, maar nooit in de gaten gehad dat die stats zo matig zijn. In Gen 1 en 2 viel dat minder op denk ik.
pi_166887730
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:25 schreef Kerftminister het volgende:
Dewpider gevangen. Weet nog dat ik vroeger voor Surskit ging, omdat ik Bug/Water zo'n vette typing vond. Werd het daarna zo'n lame Masquerain. Redemption time dus.

Slowpoke trouwens op de nominatie om vervangen te worden. Altijd cool gevonden, maar nooit in de gaten gehad dat die stats zo matig zijn. In Gen 1 en 2 viel dat minder op denk ik.
Slowbro is echt heel erg chill om mee te spelen
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:19:27 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166888471
OP een update gegeven. :) Hier en daar wat ingekort en wat spoilers toegevoegd om het niet zo lang te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gary_Oak op 26-11-2016 07:03:50 ]
pi_166888482
Ik twijfel erg om deze game te halen. ;( Moet zelfs Y nog uit spelen maar deze ziet er wel lekker uit.
pi_166888779
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:
Ik twijfel erg om deze game te halen. ;( Moet zelfs Y nog uit spelen maar deze ziet er wel lekker uit.
Ik zou het doen, ik vind het een erg leuk spel
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:41:45 #7
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166888813
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:
Ik twijfel erg om deze game te halen. ;( Moet zelfs Y nog uit spelen maar deze ziet er wel lekker uit.
Ah joh, ik heb ook nog drie generaties in te halen. :P Ik haal het alvast nu gewoon.
pi_166888886
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:39 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik zou het doen, ik vind het een erg leuk spel
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:41 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ah joh, ik heb ook nog drie generaties in te halen. :P Ik haal het alvast nu gewoon.
Ben bang dat ook deze na 3 of 4 gyms weer stof gaat happen.

The struggle is real.
pi_166888911
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Ben bang dat ook deze na 3 of 4 gyms weer stof gaat happen.

The struggle is real.
Ik ben nog niet zo ver, maar deze game is echt anders in opbouw. Het houdt je veel meer vast dan andere games, tot nog toe. Het is een stuk minder voorspelbaar.
  vrijdag 25 november 2016 @ 11:49:10 #10
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166888933
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Ben bang dat ook deze na 3 of 4 gyms weer stof gaat happen.

The struggle is real.
Tja, ik ben gewoon niet meer in die levensfase waarin ik nog dagenlang kon gamen. ;( Mijn Xbox One zit ook stof te happen hier.
  Redactie Games vrijdag 25 november 2016 @ 12:12:13 #11
181272 crew  Noppie2000
pi_166889228
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:46 schreef Typisch het volgende:

[..]


[..]

Ben bang dat ook deze na 3 of 4 gyms weer stof gaat happen.

The struggle is real.
Er zijn ģeen gyms :P
pi_166889345
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:12 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Er zijn ģeen gyms :P
Kan ie wel lang spelen aangezien hij niet 4 gyms kan verslaan om het spel daarna te laten stofhappen :p
  Redactie Games vrijdag 25 november 2016 @ 12:24:15 #13
181272 crew  Noppie2000
pi_166889401
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:20 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Kan ie wel lang spelen aangezien hij niet 4 gyms kan verslaan om het spel daarna te laten stofhappen :p
:D

Doet me denken aan vroeger denken, riep mijn oom wel eens: 'Nog één level en dan gaan we,' tegen mijn neef. We speelden Ocarina of Time :+
pi_166889498
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:37 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Slowbro is echt heel erg chill om mee te spelen
Tja level 37 pas, terwijl die op level 17 al moeite heeft om bij te blijven nu _O- Helpt ook niet dat opeens elke Pokemon Dark of Ghost moves heeft. Mja ik houd m net zo lang tot ik een andere Pokemon vind die ik wil gebruiken, geen idee hoe lang dat nog duurt. Heb nu weer een team van 6 iig na het Crabrawler fiasco _O-
pi_166889534
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:31 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Tja level 37 pas, terwijl die op level 17 al moeite heeft om bij te blijven nu _O- Helpt ook niet dat opeens elke Pokemon Dark of Ghost moves heeft. Mja ik houd m net zo lang tot ik een andere Pokemon vind die ik wil gebruiken, geen idee hoe lang dat nog duurt. Heb nu weer een team van 6 iig na het Crabrawler fiasco _O-
Mijn team is ook compleet nu. Ga alleen die Grubbin eruit gooien uiteindelijk.

Denk dat ik Type Null in de plaats ga gebruiken.

Is die Wishiwashi trouwens een beetje goed?
pi_166890293
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:34 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Mijn team is ook compleet nu. Ga alleen die Grubbin eruit gooien uiteindelijk.

Denk dat ik Type Null in de plaats ga gebruiken.

Is die Wishiwashi trouwens een beetje goed?
Wishiwashi is vrij goed. In de School form hele hoge stats, op speed na. Onder een bepaald percentage HP verdwijnt die School form wel en wordt die nog slechter dan Sunkern. :p

Ben wel benieuwd wat uiteindelijk mijn league team gaat worden. Had zelf nog niks gepland want vind het leuk om tijdens het spelen op verrassingen te stuiten. Ga denk ik wel sowieso nog een Mimikyu en Alolan Marowak gebruiken denk ik, maar ligt er ook aan hoe fijn ze qua gebruik zijn. Heb nu bijvoorbeeld een Drifloon, waarvan ik niet verwacht had dat ik die zou gebruiken, maar het vrij goed doet. Zojuist Charge Beam gegeven voor coverage dus die doet het vrij goed. Terwijl ik Drifblim volgens mij maar een keer eerder heb gebruikt in een gen 4 run. Leuk, zulke dingetjes. Mja we gaan nog zat tegenkomen want zit pas net voor de tweede trial. :D
pi_166890724
Zijn Alolan Riachu en Ninetales goed?
pi_166890822
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:20 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Wishiwashi is vrij goed. In de School form hele hoge stats, op speed na. Onder een bepaald percentage HP verdwijnt die School form wel en wordt die nog slechter dan Sunkern. :p

Ben wel benieuwd wat uiteindelijk mijn league team gaat worden. Had zelf nog niks gepland want vind het leuk om tijdens het spelen op verrassingen te stuiten. Ga denk ik wel sowieso nog een Mimikyu en Alolan Marowak gebruiken denk ik, maar ligt er ook aan hoe fijn ze qua gebruik zijn. Heb nu bijvoorbeeld een Drifloon, waarvan ik niet verwacht had dat ik die zou gebruiken, maar het vrij goed doet. Zojuist Charge Beam gegeven voor coverage dus die doet het vrij goed. Terwijl ik Drifblim volgens mij maar een keer eerder heb gebruikt in een gen 4 run. Leuk, zulke dingetjes. Mja we gaan nog zat tegenkomen want zit pas net voor de tweede trial. :D
Mijn team is tot nu toe:

- Grass starter
- 2e evo Grubbin
- Cubone
- Pikachu
- Wishiwashi
- Die Poison/fire krokodil iets xD
pi_166890973
quote:
11s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:10 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Is er geen mechanic wat dat kan omzeilen? :o Speciale move of Ability? Lijkt me namelijk ook wel irritant.
Als je een pokémon paralysed kunnen ze niemand meer oproepen. Thunder wave is altijd het eerste wat ik doe als ik iemand wil vangen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:42 schreef Bananenpap het volgende:
Zijn Alolan Riachu en Ninetales goed?
Beide zijn bovengemiddeld snel, dus dat is best wel handig met deze generatie waarin het overgrote deel van de nieuwe pokémon ontzettend traag is. A-ninetales heeft trouwens een prima hidden ability die standaard een hailstorm oproept, dan is de accuracy van blizzard 100%. Best handig. Ninetales gaat iig in mijn team.
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:08:46 #20
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166891216
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 11:19 schreef Gary_Oak het volgende:
Op een update gegeven. :) Hier en daar wat ingekort en wat spoilers toegevoegd om het niet zo lang te maken.
Netjes.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:30:48 #21
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166891609
Doen mensen hier de Exp Share eigenlijk aan?

Ik iig niet.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166891767
Ja ik fiets zo maar naar de winkel :').

Start tips? Team ed?
Ga denk ik voor litten.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_166892101
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:30 schreef laxus13 het volgende:
Doen mensen hier de Exp Share eigenlijk aan?

Ik iig niet.
Ik wel, geen zin om te grinden
pi_166892106
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:38 schreef Ipho het volgende:
Ja ik fiets zo maar naar de winkel :').

Start tips? Team ed?
Ga denk ik voor litten.
Gewoon kiezen wat je leuk vind, alle 3 de starters zijn als het goed is wel even goed.
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:01:24 #25
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166892215
Eindelijk een vrouwtjes Salandit tegen gekomen en gevangen *O*
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166892559
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:30 schreef laxus13 het volgende:
Doen mensen hier de Exp Share eigenlijk aan?

Ik iig niet.
Wilde net vragen of ik de enige was die hem standaard uit zet. :p In ORAS raakte je zonder dat ding al zwaar overlevelled, had toen mn run met 14 verschillende Pokemon rond dezelfde levens gedaan om het leuk te houden, maar schijnt dat je in deze game niet zo snel overlevelled raakt. Al laat ik hem toch uit. Wil altijd mn hele team rond hetzelfde level hebben en zonder exp share ga je dan automatisch je hele team om beurten gebruiken wat het leuk houdt.
  vrijdag 25 november 2016 @ 15:22:48 #27
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166892577
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:22 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Wilde net vragen of ik de enige was die hem standaard uit zet. :p In ORAS raakte je zonder dat ding al zwaar overlevelled, had toen mn run met 14 verschillende Pokemon rond dezelfde levens gedaan om het leuk te houden, maar schijnt dat je in deze game niet zo snel overlevelled raakt. Al laat ik hem toch uit. Wil altijd mn hele team rond hetzelfde level hebben en zonder exp share ga je dan automatisch je hele team om beurten gebruiken wat het leuk houdt.
Heb precies hetzelfde, zo overleveld vind ik er weinig aan.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166892814
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:30 schreef laxus13 het volgende:
Doen mensen hier de Exp Share eigenlijk aan?

Ik iig niet.
Nee. Wil niet elke Pokemon 1-hit KOen
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 25 november 2016 @ 15:43:25 #29
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166892954
25 uur erop zitten net op het derde eiland aangekomen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166893155
Ik zet hem wel aan. Enige nadeel is wel dat als ik een nieuwe Pokémon vang die ik niet wil gebruiken meteen in een box moet zetten omdat hij anders mee snoept van de exp.
pi_166893652
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
25 uur erop zitten net op het derde eiland aangekomen.
Ik 16 uur, zit nu ook op de derde eiland. (Met dat paard op de berg)
pi_166893675
Wil iemand graveler heen en weer ruilen zodat ie evolueert.
pi_166893979
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:01 schreef laxus13 het volgende:
Eindelijk een vrouwtjes Salandit tegen gekomen en gevangen *O*
Uiteraard wist ik dat niet en zit ik nu met het mannetje te spelen :')
pi_166895016
Net na de fire trial, waar mijn grass starter finaal werd gesloopt. Maar dat modderpaard trekt mij er keihard doorheen. Wa'n baas.
pi_166895142
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:24 schreef 6star6lord6 het volgende:
Wil iemand graveler heen en weer ruilen zodat ie evolueert.
Ik wil best mijn haunter over en weer ruilen. Evolueert die ook :) .
Wanneer heb je tijd vandaag?
pi_166895970
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 18:15 schreef slp het volgende:

[..]

Ik wil best mijn haunter over en weer ruilen. Evolueert die ook :) .
Wanneer heb je tijd vandaag?
Kan de hele avond wel. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166896833
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:15 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Kan de hele avond wel. :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima, ik heb nu wel tijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166897025
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 19:54 schreef slp het volgende:

[..]

Prima, ik heb nu wel tijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar toch niet. 10 uur goed?
pi_166897139
Haha die grass totem is echt hardcore. Starter was bijna dood toen het gevecht begon :')
pi_166897460
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:01 schreef slp het volgende:

[..]

Blijkbaar toch niet. 10 uur goed?
Ja is goed. ^O^
pi_166899158
En natuurlijk een critical die mijn eerste female Salandit KO'd.
pi_166899246
quote:
18s.gif Op vrijdag 25 november 2016 21:18 schreef Syntos het volgende:
En natuurlijk een critical die mijn eerste female Salandit KO'd.
Gelukkig heb je nu sos battles dan hoeft het niet al te lang te duren.
pi_166899297
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 21:21 schreef slp het volgende:

[..]

Gelukkig heb je nu sos battles dan hoeft het niet al te lang te duren.
Daar kwam deze ook vandaan
pi_166900587
Kom je?
pi_166900824
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 22:06 schreef 6star6lord6 het volgende:
Kom je?
Sorry, ik liep iets uit. Ik ben nu online.
pi_166900889
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 22:18 schreef slp het volgende:

[..]

Sorry, ik liep iets uit. Ik ben nu online.
Ik stuur je een verzoek
pi_166901070
Thanks ^O^
pi_166901089
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 22:27 schreef 6star6lord6 het volgende:
Thanks ^O^
Jij ook :P
pi_166903243
Die nieuwe marowak ziet er echt gruwelijk uit
pi_166904256
Totem Wishiwashi is ook makkelijk zeg _O- One shotte alleen mn Drifloon door een domme crit, maar kon voor de rest helemaal niks. Soak man kom op _O-
pi_166904700
Leuk, Cubone gevangen om Alolan Marowak, leert die zn belangrijkste moves voor lvl 28, waarop die pas kan evolueren, en move reminder is pas net voor de league. Die kan ik niet gebruiken dus. :')
pi_166904773
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2016 01:14 schreef Kerftminister het volgende:
Leuk, Cubone gevangen om Alolan Marowak, leert die zn belangrijkste moves voor lvl 28, waarop die pas kan evolueren, en move reminder is pas net voor de league. Die kan ik niet gebruiken dus. :')
Heb je hem al geëvolueerd?
Wat dacht ik nieuw is deze generatie is dat als pokémon naar hun final form evolueren er tegelijkertijd een move bijleren. Voor a-marowak zou dat best eens shadow bone kunnen zijn. Ik weet het niet zeker, maar misschien heb je wel geluk.
pi_166904851
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 01:21 schreef slp het volgende:

[..]

Heb je hem al geëvolueerd?
Wat dacht ik nieuw is deze generatie is dat als pokémon naar hun final form evolueren er tegelijkertijd een move bijleren. Voor a-marowak zou dat best eens shadow bone kunnen zijn. Ik weet het niet zeker, maar misschien heb je wel geluk.
Nee niet gedaan, evolved op zn vroegst op lvl 28 en leert Shadow Bone op 27 :') Dus ga m niet eens trainen, zonde van de tijd. Zit voorlopig nog steeds met Dewpider, Slowpoke, Drifloon, Dartrix, Grubbin en Alola Diglett en die houd ik lekker tot ik iets tegen kom wat ik beter of interessanter vind. Ben nu onderweg naar de vulkaan voor de vuur trial.
pi_166904922
Die cry van Charjabug :D :D :D :D :D
pi_166905118
Jezus man die Salazzle was een bitch. Uiteindelijk zo kunnen verslaan:

Slowpoke in, Yawn op Salazzle, kreeg Toxic en werd poisoned.
Beurt erna minimale damage met Confusion op Salazzle
Salazzle in slaap, Alola Diglett in, Bulldoze op Salazzle en Salandit. Salandit dood, maar nieuwe komt er direct. Salazzle denk ik 30% damage.
Beurt erna meteen Salazzle wakker en Flame Burst mn Diglett die dat natuurlijk niet overleeft
Dewpider in, probeer te Spider Webben om Speed -2 te doen zodat Diglett dr outspeed. Maar Salandit weet telkens precies de Taunt te timen. Daarna met 2 hp nog Infestation kunnen doen, die niet werkte zoals het moest.
Slowpoke in, weer proberen te Yawnen, maar Taunt was weer precies op tijd.
Daarna Slowpoke, Diglett en Dewpider revived, 3 Pokemon ervoor moeten opofferen.
Slowpoke in, 3e poging Yawnen, weer een Taunt precies op tijd. Wel genoeg damage kunnen doen om Salazzle onder de 50% te kunnen krijgen ondertussen.
Dewpider in. Water Z-Move op Salazzle en killt. Juichen, want Diglett outspeed Salandit
Diglett in en finishen met Bulldoze

Was verdomme wel een gedoe, vond ik gym battles altijd leuker _O- Maar dit is ook wel een uitdaging hoor, je hoort me verder niet klagen, word gedwongen om creatief te zijn en dat vind ik mooi.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 26 november 2016 @ 04:39:48 #56
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166905292
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2016 01:14 schreef Kerftminister het volgende:
Leuk, Cubone gevangen om Alolan Marowak, leert die zn belangrijkste moves voor lvl 28, waarop die pas kan evolueren, en move reminder is pas net voor de league. Die kan ik niet gebruiken dus. :')
Hier kwam ik gisteren ook achter.
Ik hou hem er zo lang mogelijk bij en leer hem aan het einde van de game die Move.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 26 november 2016 @ 07:03:30 #57
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166905383
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:55 schreef slp het volgende:

[..]

Als je een pokémon paralysed kunnen ze niemand meer oproepen. Thunder wave is altijd het eerste wat ik doe als ik iemand wil vangen.

[..]

Beide zijn bovengemiddeld snel, dus dat is best wel handig met deze generatie waarin het overgrote deel van de nieuwe pokémon ontzettend traag is. A-ninetales heeft trouwens een prima hidden ability die standaard een hailstorm oproept, dan is de accuracy van blizzard 100%. Best handig. Ninetales gaat iig in mijn team.
En Sleep? :o Anders moet ik een nieuwe Catcher samenstellen. :P Ik vertrouw namelijk op Sleep.
  zaterdag 26 november 2016 @ 07:04:04 #58
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166905384
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Netjes.
Thanks, buddy. :)
pi_166905765
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:55 schreef slp het volgende:

[..]

Als je een pokémon paralysed kunnen ze niemand meer oproepen. Thunder wave is altijd het eerste wat ik doe als ik iemand wil vangen.
Ik merk dat Totem Pokémon ondanks Paralyzed nog wel om hulp kunnen roepen.
  zaterdag 26 november 2016 @ 09:23:33 #60
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166905957
Totem pokemon kunnen idd lastig zijn, Lurantis was ook irritant met de hele tijd Synthesis.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166906532
Vraagje:

Ben van plan om een handheld aan te schaffen puur voor Pokemon Moon/Sun maar vraag me af of de 2DS de game wel optimaal weergeeft? Dus de vraag is eigenlijk of het voor de 'full experience' misschien verstandiger is om een 3DS aan te schaffen of maakt dit in jullie ogen niet een zodanig verschil dat dit het ¤100.- prijsverschil waard is?

Weet nu al dat ik er zeker geen andere games voor ga halen.

Alvast bedankt :)
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_166906637
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:22 schreef Bieberrr het volgende:
Vraagje:

Ben van plan om een handheld aan te schaffen puur voor Pokemon Moon/Sun maar vraag me af of de 2DS de game wel optimaal weergeeft? Dus de vraag is eigenlijk of het voor de 'full experience' misschien verstandiger is om een 3DS aan te schaffen of maakt dit in jullie ogen niet een zodanig verschil dat dit het ¤100.- prijsverschil waard is?

Weet nu al dat ik er zeker geen andere games voor ga halen.

Alvast bedankt :)
Ik speel het op de 2ds en zie geen verschil of iets dergelijks.
  zaterdag 26 november 2016 @ 10:41:48 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166906769
De game heeft geen 3D-beelden, dus dat maakt niet uit. Wel heeft New 3DS een beter scherm dan 2DS maar dat is het prijsverschil denk ik niet waard. Zeker niet als je enkel Pokémon gaat spelen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166906815
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:22 schreef Bieberrr het volgende:
Vraagje:

Ben van plan om een handheld aan te schaffen puur voor Pokemon Moon/Sun maar vraag me af of de 2DS de game wel optimaal weergeeft? Dus de vraag is eigenlijk of het voor de 'full experience' misschien verstandiger is om een 3DS aan te schaffen of maakt dit in jullie ogen niet een zodanig verschil dat dit het ¤100.- prijsverschil waard is?

Weet nu al dat ik er zeker geen andere games voor ga halen.

Alvast bedankt :)
2DS
SOONY
  zaterdag 26 november 2016 @ 10:45:39 #65
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166906831
En dan verlies je tegen de 2de kahuna door een miss met Razor Leaf :')
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166907790
Heeft iemand al een uber beast?
pi_166907800
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:32 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik speel het op de 2ds en zie geen verschil of iets dergelijks.
quote:
19s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
De game heeft geen 3D-beelden, dus dat maakt niet uit. Wel heeft New 3DS een beter scherm dan 2DS maar dat is het prijsverschil denk ik niet waard. Zeker niet als je enkel Pokémon gaat spelen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:44 schreef DKUp het volgende:
2DS
Thanks, duidelijk wat het gaat worden.
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_166908367
Oké na een aantal dagen het spel gespeeld te hebben, ben ik toch een tikkeltje minder enthousiast dan eerst. Ik vind het spel zo langzaam, dat ik er gewoon vermoeid van raak tijdens het spelen.
pi_166908550
Enige wat ik tot nu toe mis in vergelijking met de oude games, zijn de trainers met meer dan 2 Pokemon in hun team en de langere dungeons zoals Mt. Moon, Ice Path, Mt. Coronet, Chargestone Cave, of de langere routes zoals die ijsroute na Mt. Coronet, dat vond ik serieus altijd de leukste delen van een game, maar ik ben nog niet bij het derde eiland dus geen idee of dat gaat veranderen.
  zaterdag 26 november 2016 @ 12:55:33 #70
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166909070
Net een Araruanid toegevoegd aan mijn team ipv Charjabug, Had toch echt een water type pokemon nodig.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166909323
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 08:57 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik merk dat Totem Pokémon ondanks Paralyzed nog wel om hulp kunnen roepen.
Paralysis werkt inderdaad niet bij totem pokémon, maar voor het vangen van normale pokémon vind ik het zelf uitermate handig.

quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2016 07:03 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

En Sleep? :o Anders moet ik een nieuwe Catcher samenstellen. :P Ik vertrouw namelijk op Sleep.
Sleep werkt volgens mij ook en is voor de catchrate ook effectiever dan paralysis. Sleep is echter wel lastiger om te gebruiken aangezien een pokémon niet eeuwig kan slapen en waarschijnlijk meteen een buddy oproept als hij wakker wordt, daarnaast heeft hypnosis geen 100% accuracy. Maar als je van een uitdaging houdt en de hogere catchrate ten opzichte van paralysis erg belangrijk vind, moet je zeker voor sleep gaan.
pi_166909638
Die Mimikyu met de haunter/gengar die je elke ronde laat slapen :')
pi_166911524
Kreeg een bericht van Sina dat ik naar haar toe moest komen bij de Aether House op Route 8 geloof ik, nadat ik 10 Zygarde cells had gevonden. Ik zie haar niet bij dat huisje, zit ze ergens anders?
pi_166911694
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:04 schreef Syntos het volgende:
Kreeg een bericht van Sina dat ik naar haar toe moest komen bij de Aether House op Route 8 geloof ik, nadat ik 10 Zygarde cells had gevonden. Ik zie haar niet bij dat huisje, zit ze ergens anders?
Klik eens op de map, je ziet dan waar je naartoe moet.
pi_166911722
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 13:31 schreef Redbullkid het volgende:
Die Mimikyu met de haunter/gengar die je elke ronde laat slapen :')
Die was kut. Mimikyu versloeg ash-greninja (41) en magmar (36).
:(
pi_166911731
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:12 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Klik eens op de map, je ziet dan waar je naartoe moet.
Dat vlaggetje? Dat wijst nu alleen maar naar de Grass Trial.
pi_166911760
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:13 schreef Syntos het volgende:

[..]

Dat vlaggetje? Dat wijst nu alleen maar naar de Grass Trial.
Dan moet je daarheen.
pi_166912136
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:15 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Dan moet je daarheen.
Dat snap ik, maar ik heb het over een notificatie voor een zij-dingetje waar ik werd gevraagd om Sina te ontmoeten op een bepaalde plek terwijl ze daar niet is of ik mogelijk op de verkeerde plek zit te zoeken.
pi_166913371
Is er een site met info wat de beste moves zijn voor een pokemon? Twijfel elke keer als ze een nieuwe leren, zit daar niet echt in merk ik.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_166913409
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:41 schreef Ipho het volgende:
Is er een site met info wat de beste moves zijn voor een pokemon? Twijfel elke keer als ze een nieuwe leren, zit daar niet echt in merk ik.
pokemondb.net
Kan je alle Pokémon opzoeken en makkelijk zien welke moves ze leren, wanneer, en wat die moves doen.
  zaterdag 26 november 2016 @ 16:52:56 #81
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166913545
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 13:12 schreef slp het volgende:

[..]

Paralysis werkt inderdaad niet bij totem pokémon, maar voor het vangen van normale pokémon vind ik het zelf uitermate handig.

[..]

Sleep werkt volgens mij ook en is voor de catchrate ook effectiever dan paralysis. Sleep is echter wel lastiger om te gebruiken aangezien een pokémon niet eeuwig kan slapen en waarschijnlijk meteen een buddy oproept als hij wakker wordt, daarnaast heeft hypnosis geen 100% accuracy. Maar als je van een uitdaging houdt en de hogere catchrate ten opzichte van paralysis erg belangrijk vind, moet je zeker voor sleep gaan.
Thanks! :D
  zaterdag 26 november 2016 @ 17:47:27 #82
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166914580
Hoe Pokemon Stars eruit kan zien

Dit is uiteraard niet echt, maar toont wel aan dat het menu prima op hetzelfde scherm kan als de game zelf.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166917132
Ik heb een Snorlax <3
pi_166918136
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:33 schreef Syntos het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik heb het over een notificatie voor een zij-dingetje waar ik werd gevraagd om Sina te ontmoeten op een bepaalde plek terwijl ze daar niet is of ik mogelijk op de verkeerde plek zit te zoeken.
Met iedereen in dat gebied praten. Anders zoek je een walkthrough op.
pi_166918152
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ik heb een Snorlax <3
Ik ook.
Alleen kan je de z Move pas op level 57 gebruiken.
  Redactie Games zaterdag 26 november 2016 @ 20:35:08 #86
181272 crew  Noppie2000
pi_166918375
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:26 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik ook.
Alleen kan je de z Move pas op level 57 gebruiken.
35
pi_166918596
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:35 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

35
Snorlax moet giga impact kennen voor zijn z-move, die leert hij op level 35. Maar dat is ook een tm, dus daarmee kan het ook eerder als je die hebt.
pi_166918806
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:35 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

35
Op bulbapedia staat 57

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Snorlax_(Pokémon)
pi_166919183
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Op bulbapedia staat 57
;
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Snorlax_(Pokémon)
;
Op deze pagina staat dat hij alleen giga impact hoeft te kennen:
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pulverizing_Pancake_(move)
pi_166919349
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:33 schreef Syntos het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar ik heb het over een notificatie voor een zij-dingetje waar ik werd gevraagd om Sina te ontmoeten op een bepaalde plek terwijl ze daar niet is of ik mogelijk op de verkeerde plek zit te zoeken.
Voor Zygarde 10%? Laat weten als je eruit bent, ben wel benieuwd, Zygarde 10% gebruiken lijkt me ook wel cool.
pi_166919416
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:02 schreef slp het volgende:

[..]

;
Op deze pagina staat dat hij alleen giga impact hoeft te kennen:
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Pulverizing_Pancake_(move)
Ja op bulbapedia staat dat hij giga impact leert op level 57.
pi_166919452
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:10 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja op bulbapedia staat dat hij giga impact leert op level 57.
Is wel Gen 6, misschien is dat aangepast.
  Redactie Games zaterdag 26 november 2016 @ 21:15:45 #93
181272 crew  Noppie2000
pi_166919574
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:51 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Op bulbapedia staat 57

http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Snorlax_(Pokémon)
In Sun en Moom verlaagt naar level 35, juist zodat men lekker die Snirlium Z kan gebruiken ;)
  zaterdag 26 november 2016 @ 23:07:49 #94
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_166922419
Ben aan het trainen voor de battle met Olivia nu. Sommige battles zijn echt een stuk moeilijk dan in vorige generaties lijkt het, al kan het er ook aan liggen dat ik niet echt een gebalanceerd team heb op het moment:

- Brionne - lvl 28
- Misdreavus - lvl 27
- Mudbray - lvl 27
- Salandit - lvl 25
- Tsareena O+ - lvl 29

Type coverage is niet je van het, misschien dat ik daar op het volgende eiland wat aan kan doen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_166922506
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:08 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Voor Zygarde 10%? Laat weten als je eruit bent, ben wel benieuwd, Zygarde 10% gebruiken lijkt me ook wel cool.
Ben nu op weg naar de juiste route dus ik laat het je weten.
pi_166924899
En dan heb je ineens Trial 4 voltooid :o Gaat ineens snel zeg... ;(

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2016 01:34:51 ]
pi_166928695
Is er ergens een optie om iets met het onderste scherm te doen, soms is er gewoon niks en dan heb je zo'n fel grijs vlak. Liever heb ik dat scherm gewoon uit of donker.
pi_166929669
Eindelijk Cyndaquil:D
pi_166931647
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
Eindelijk Cyndaquil:D
[ afbeelding ]
Hoe kom je daar aan?
pi_166931841
quote:
11s.gif Op zondag 27 november 2016 14:55 schreef Syntos het volgende:

[..]

Hoe kom je daar aan?
Volgens mij als je genoeg QR codes scant kun je een zeldzame Pokemon vangen.
  zondag 27 november 2016 @ 16:04:32 #101
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166933881
quote:
11s.gif Op zondag 27 november 2016 14:55 schreef Syntos het volgende:

[..]

Hoe kom je daar aan?
Je kan via de QR scanner QR codes scannen van pokemon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij elke 10 codes kun je island scan doen. Deze scan toont een pokémon die normaal niet op Alola voorkomt en daarnaast de locatie (Island X, Route Y).

De pokemons die je via de scan krijgt roteren volgens een vast rooster. Elk eiland heeft een eigen rooster:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166935244
Nu rijden op mijn sharpedo.

Mijn team momenteel:
- passimian level 34
- Golem level 35
- ash-greninja level 41
- decidueye level 40
- Marowak level 36
- magmar level 37
pi_166935398
Hoe werkt sucker Punch?
pi_166935472
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 16:04 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Je kan via de QR scanner QR codes scannen van pokemon.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij elke 10 codes kun je island scan doen. Deze scan toont een pokémon die normaal niet op Alola voorkomt en daarnaast de locatie (Island X, Route Y).

De pokemons die je via de scan krijgt roteren volgens een vast rooster. Elk eiland heeft een eigen rooster:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk, thanks. ^O^
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 november 2016 @ 17:09:54 #105
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166935553
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 17:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe werkt sucker Punch?
Werkt als een counter op een fysieke aanval zo als ik het begrijp.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166936651
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 17:03 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hoe werkt sucker Punch?
Werkt alleen als de tegenstander een aanvallende move doet, dan gaat Sucker Punch altijd als eerste.
  zondag 27 november 2016 @ 18:01:35 #107
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166936777
Als iemand een uitputtende lijst heeft van álle QR-codes, zal ik het in de OP zetten. :)
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 27 november 2016 @ 18:06:21 #108
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166936900
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 18:01 schreef Gary_Oak het volgende:
Als iemand een uitputtende lijst heeft van álle QR-codes, zal ik het in de OP zetten. :)
Even googelen en de eerste of tweede link al.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 27 november 2016 @ 18:07:21 #109
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166936928
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 18:06 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Even googelen en de eerste of tweede link al.
Was even bezig met iets anders, maar zal zo kijken. :)
  zondag 27 november 2016 @ 18:12:04 #110
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166937050
Over de QR-codes gesproken: je kan Magearna krijgen als je het spel hebt uitgespeeld en de app downloadt!

http://nl.ign.com/pokemon(...)december-beschikbaar
  zondag 27 november 2016 @ 18:14:15 #111
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166937126
Trouwens, de QR-codes omvatten alleen de regionale dex, klopt dat?
pi_166937151
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 18:12 schreef Gary_Oak het volgende:
Over de QR-codes gesproken: je kan Magearna krijgen als je het spel hebt uitgespeeld en de app downloadt!

http://nl.ign.com/pokemon(...)december-beschikbaar
Je krijgt hem toch sowieso?

http://www.serebii.net/sunmoon/gift.shtml

Edit: oh sorry verwarde het met type null. ^O^
  zondag 27 november 2016 @ 18:17:36 #113
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166937224
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 18:15 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Je krijgt hem toch sowieso?

http://www.serebii.net/sunmoon/gift.shtml

Edit: oh sorry verwarde het met type null. ^O^
:+

Die app is trouwens niet op Windows 10 Mobile te krijgen. :') Dat wordt een emulator downloaden. }:|
pi_166937291
quote:
14s.gif Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

:+

Die app is trouwens niet op Windows 10 Mobile te krijgen. :')
Echt... :')
Blij toe dat ik nog een Samsung heb liggen voor dit soort ongein, maar ik verwacht dat die QR code wel online zal verschijnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Syntos op 27-11-2016 18:25:16 ]
  zondag 27 november 2016 @ 18:56:36 #115
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166938555
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 18:19 schreef Syntos het volgende:

[..]

Echt... :')
Blij toe dat ik nog een Samsung heb liggen voor dit soort ongein, maar ik verwacht dat die QR code wel online zal verschijnen.
Als het om een unieke code gaat, ga ik 'm wel knijpen. ;( Maar denk dat het geen probleem hoeft te zijn met een emulator. Heb het event gemeld in de OP overigens. :)
pi_166940007
Sta voor de elite 4 met een lege ds. Vanavond later misschien de uitdaging beginnen :p.
  zondag 27 november 2016 @ 19:48:13 #117
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166940032
Nvm. is niet alles omvattend :P
pi_166940062
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 19:47 schreef Redbullkid het volgende:
Sta voor de elite 4 met een lege ds. Vanavond later misschien de uitdaging beginnen :p.
Is de vierde eiland wat?
  zondag 27 november 2016 @ 19:51:48 #119
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166940118
http://www.eurogamer.nl/a(...)es-voor-alle-pokemon

Die heeft dacht ik ALLE QR codes die beschikbaar zijn.
  zondag 27 november 2016 @ 20:04:09 #120
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166940466
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 19:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
http://www.eurogamer.nl/a(...)es-voor-alle-pokemon

Die heeft dacht ik ALLE QR codes die beschikbaar zijn.
De lijst die gelinkt wordt in de OP is hetzelfde, op de Mega Evolutions na. Maar je kan toch geen wilde Mega's vangen? :?
  zondag 27 november 2016 @ 20:05:06 #121
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166940498
quote:
99s.gif Op zondag 27 november 2016 20:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

De lijst die gelinkt wordt in de OP is hetzelfde, op de Mega Evolutions na. Maar je kan toch geen wilde Mega's vangen? :?
Nee kijk, die codes scan je voor 10 punten per code.
BIj 100 punten krijg je een island scan.

Afhankelijk van je dag en plaats krijg je het volgende resultaat;

Melemele Island
• Cyndaquil (Sunday)
• Totodile (Monday)
• Deino (Tuesday)
• Horsea (Wednesday)
• Klink (Thursday)
• Chikorita (Friday)
• Litwick (Saturday)

Akala Island
• Gothita (Sunday)
• Spheal (Monday)
• Luxio (Tuesday)
• Honedge (Wednesday)
• Venipede (Thursday)
• Bellsprout (Friday)
• Marill (Saturday)

Ula’Ula Island
• Rhyhorn (Sunday)
• Swinub (Monday)
• Duosion (Tuesday)
• Roselia (Wednesday)
• Staravia (Thursday)
• Vigoroth (Friday)
• Axew (Saturday)

Poni Island
• Elektross (Sunday)
• Conkeldurr (Monday)
• Togekiss (Tuesday)
• Leavanny (Wednesday)
• Serperior (Thursday)
• Samurott (Friday)
• Emboar (Saturday)
  zondag 27 november 2016 @ 20:08:23 #122
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166940612
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 20:05 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Nee kijk, die codes scan je voor 10 punten per code.
BIj 100 punten krijg je een island scan.

Afhankelijk van je dag en plaats krijg je het volgende resultaat;

Melemele Island
• Cyndaquil (Sunday)
• Totodile (Monday)
• Deino (Tuesday)
• Horsea (Wednesday)
• Klink (Thursday)
• Chikorita (Friday)
• Litwick (Saturday)

Akala Island
• Gothita (Sunday)
• Spheal (Monday)
• Luxio (Tuesday)
• Honedge (Wednesday)
• Venipede (Thursday)
• Bellsprout (Friday)
• Marill (Saturday)

Ula’Ula Island
• Rhyhorn (Sunday)
• Swinub (Monday)
• Duosion (Tuesday)
• Roselia (Wednesday)
• Staravia (Thursday)
• Vigoroth (Friday)
• Axew (Saturday)

Poni Island
• Elektross (Sunday)
• Conkeldurr (Monday)
• Togekiss (Tuesday)
• Leavanny (Wednesday)
• Serperior (Thursday)
• Samurott (Friday)
• Emboar (Saturday)
Ah, op die fiets. :D Ik heb de spellen nog niet gekocht, dus ben nog niet zo bekend met alle details van de nieuwigheden. :P Ik heb de link in de OP overigens veranderd naar de jouwe; vond die overzichtelijker. :+
pi_166941386
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 19:49 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Is de vierde eiland wat?
Ja hoor. Alleen erg kort. Wel tof gedaan. Makkelijkste wel van alle eilanden tot nu toe (tot elite 4)
pi_166942030
Inmiddels het tweede eiland uitgespeeld.

Vind het eerlijk gezegd wel heel erg lineair allemaal.
  Redactie Games zondag 27 november 2016 @ 20:52:09 #125
181272 crew  Noppie2000
pi_166942307
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 20:45 schreef Bananenpap het volgende:
Inmiddels het tweede eiland uitgespeeld.

Vind het eerlijk gezegd wel heel erg lineair allemaal.
Welkom bij Pokémon :P
pi_166942549
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 20:52 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Welkom bij Pokémon :P
Vind het in dit deel wel extreem. (hoewel dat in XY ook was) Je wordt wel erg aan de hand meegenomen. De vier eilanden voelen wel heel afzonderlijk aan vind ik.
  zondag 27 november 2016 @ 21:03:47 #127
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166942819
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 20:57 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Vind het in dit deel wel extreem. (hoewel dat in XY ook was) Je wordt wel erg aan de hand meegenomen. De vier eilanden voelen wel heel afzonderlijk aan vind ik.
Ik begin net aan eiland 2. Houden de cut scenes ooit op?
pi_166942834
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 21:03 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ik begin net aan eiland 2. Houden de cut scenes ooit op?
Nee. :')
  zondag 27 november 2016 @ 21:30:32 #129
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166943947
Cutscenes maken mij persoonlijk niks uit, vind het wel prettig eigenlijk.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  zondag 27 november 2016 @ 21:31:33 #130
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_166943985
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 21:30 schreef laxus13 het volgende:
Cutscenes maken mij persoonlijk niks uit, vind het wel prettig eigenlijk.
Ik zit soms twee minuten A te bashen...
pi_166944044
Ik geniet gewoon van het verhaal. :+
pi_166944140
Mij boeit het verhaal niet zoveel.
  zondag 27 november 2016 @ 21:36:40 #133
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166944194
Het verhaal is een van de redenen waarom ik graag Pokemon speel.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166944991
Wow die Champion is echt tering moeilijk. Heb ook echt de verkeerde typings voor hem xD.

Morgen maar nog een keer proberen.
pi_166946870
Wat een heerlijk spelletje, eerste 8 uur in het spel waren zo weg. 1 trial gehad.
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_166947308
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 22:59 schreef Ipho het volgende:
Wat een heerlijk spelletje, eerste 8 uur in het spel waren zo weg. 1 trial gehad.
Dit. Ook net een half uurtje voorbij de eerste trial.

Cutiefly, Dartrix en Trumbeak zijn mijn 3 belangrijkste teamleden.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_166947618
Eindelijk een snow warning vulpix gevangen.
Gevecht heeft een half uur geduurd, maar wel erg blij mee.
  zondag 27 november 2016 @ 23:39:03 #138
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_166947639
ik snap niet dat mensen kunnen zeuren dat het spel zo kort duurt als ze het verhaal gewoon 90% skippen, dat is deel van het spel natuurlijk, prima als je het op je eigen manier wil spelen maar dan kun je ook niet zeggen dat het spel kort is als je er alleen maar doorheen wil racen
pi_166947655
A-marowak is perfect voor online.
Zijn ability _O_
  zondag 27 november 2016 @ 23:41:36 #140
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166947674
Als er nieuwigheden die het waard zijn om in de OP vermeld te worden, hoor ik het graag! Ik heb de spellen nog niet, vandaar dat ik op jullie vertrouw. :+ Dat van de QR-codes vond ik bijvoorbeeld wel belangrijk. :Y
pi_166947723
quote:
4s.gif Op zondag 27 november 2016 23:41 schreef Gary_Oak het volgende:
Als er nieuwigheden die het waard zijn om in de OP vermeld te worden, hoor ik het graag! Ik heb de spellen nog niet, vandaar dat ik op jullie vertrouw. :+ Dat van de QR-codes vond ik bijvoorbeeld wel belangrijk. :Y
http://www.serebii.net/sunmoon/ingametrades.shtml

http://www.serebii.net/sunmoon/gift.shtml
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 27 november 2016 @ 23:46:56 #142
176766 crew  zoem
zoemt
pi_166947772
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 23:39 schreef gebakken-koekje het volgende:
ik snap niet dat mensen kunnen zeuren dat het spel zo kort duurt als ze het verhaal gewoon 90% skippen, dat is deel van het spel natuurlijk, prima als je het op je eigen manier wil spelen maar dan kun je ook niet zeggen dat het spel kort is als je er alleen maar doorheen wil racen
Het verhaal is oke, maar de vele verplichte cutscenes zijn wel irritant op een gegeven moment. Ben je net een straatje verder gelopen, moet er wéér gepraat worden. Ik vind het leuk om zelf te verkennen en te puzzelen. Lekker zoeken welke NPC's en items je nodig hebt om het verhaal te laten vorderen. Dus meer eigen inbreng en minder aan het handje gehouden worden.
  zondag 27 november 2016 @ 23:50:00 #143
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_166947831
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 23:46 schreef zoem het volgende:

[..]

Het verhaal is oke, maar de vele verplichte cutscenes zijn wel irritant op een gegeven moment. Ben je net een straatje verder gelopen, moet er wéér gepraat worden. Ik vind het leuk om zelf te verkennen en te puzzelen. Lekker zoeken welke NPC's en items je nodig hebt om het verhaal te laten vorderen. Dus meer eigen inbreng en minder aan het handje gehouden worden.
Ja maar dat is niet hoe het in dit spel is. Zoals ze het nu gedaan hebben is onderdeel van dit spel en ik vind het ook een beetje te veel van het goede soms maar door het te skippen maak je het spel wel korter. En dan zeggen sommige mensen ja het spel is zo kort, tja maar dat doe je dan toch zelf?
  zondag 27 november 2016 @ 23:55:32 #144
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_166948128
Aangekomen op eiland 3. Vond eiland 2 wel cool, alleen een beetje een gebrek aan leuke Pokemon om te vangen daar. Mis nog steeds wel een beetje de lange dungeons, maar op het einde van eiland 2 had je iig wel lekker een deel dat je zelf kon verkennen. Loop nu met dit team rond:

Oranguru lvl. 23
- Charge Beam
- Brick Break
- Psychic
- Psych Up

Drifloon lvl. 25
- Charge Beam
- Psychic
- Ominous Wind
- Gust

Araquanid lvl. 25
- Spider Web
- Bubblebeam
- Leech Life
- Bite

Dartrix lvl. 26
- Grass Knot
- Razor Leaf
- Pluck
- Shadow Claw

Charjabug lvl. 24
- Spark
- Bug Bite
- Acrobatics
- Bite

Alola Diglett
- Bulldoze
- Metal Claw
- Shadow Claw
- Sucker Punch

Ook niet echt meer hoge nood om iemand te vervangen. Team is redelijk gebalanceerd. Mocht ik echt iets vets tegenkomen gaat dat waarschijnlijk ten koste van Diglett, want die is toch wel erg fragiel. Al is die Tangling Hair ability wel vaak mn strategie voor totem battles.
  maandag 28 november 2016 @ 09:11:24 #146
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166949468
Ah nog iemand die een Araquanid gebruikt, niet de meest sterke pokemon maar doet prima z'n werk.

Hier ook in het bezit van een Alolan Ninetales _O_
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166950061
hebben jullie nog een goede lijst met welke pokemon ik waar kan vangen? Ik vind alleen maar lijsten op dex nummer e.d. Maar ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een simpele lijst waarin staat welke pokemon ik op bijvoorbeeld het 1e eiland kan vangen.

Die wil ik gebruiken om te kijken welk team ik wil op het eerste eiland en om af te strepen, zodat ik alles heb gevangen.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_166950087
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:59 schreef xeromorphic het volgende:
hebben jullie nog een goede lijst met welke pokemon ik waar kan vangen? Ik vind alleen maar lijsten op dex nummer e.d. Maar ik ben eigenlijk gewoon op zoek naar een simpele lijst waarin staat welke pokemon ik op bijvoorbeeld het 1e eiland kan vangen.

Die wil ik gebruiken om te kijken welk team ik wil op het eerste eiland en om af te strepen, zodat ik alles heb gevangen.
http://www.serebii.net
pi_166950211
quote:
Daar zit ik ook te kijken, maar daar kan je dus alleen op nummer zoeken of op type of op 100 andere dingen... maar niet op: geef mij alle pokemon van eiland 1.

ik gebruik nu deze: http://www.thonky.com/pokemon-sun-moon/list-of-pokemon-locations
en zoek dan op "Melemele", maar dat is toch niet zo overzichtelijk ;)
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_166950924
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:09 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Daar zit ik ook te kijken, maar daar kan je dus alleen op nummer zoeken of op type of op 100 andere dingen... maar niet op: geef mij alle pokemon van eiland 1.

ik gebruik nu deze: http://www.thonky.com/pokemon-sun-moon/list-of-pokemon-locations
en zoek dan op "Melemele", maar dat is toch niet zo overzichtelijk ;)
PokeEarth op Serebii gaat op route, die kan je gebruiken. Of dit plaatje, al missen er wel een paar locaties :

http://m.imgur.com/gallery/ooKjyuh
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_166951474
Het verbaast mij dat niemand een Pikipek in de team heeft. Ik heb zelf altijd een flying Pokémon in mijn team.
Blessed be.
pi_166951527
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:21 schreef Linkiss het volgende:
Het verbaast mij dat niemand een Pikipek in de team heeft. Ik heb zelf altijd een flying Pokémon in mijn team.
Ik heb nu nog een Trumbeak in mijn team maar die gaat er ook binnenkort uit voor Mimikyu.
Verder heb ik ook niet echt behoefte aan een Flying type sinds HM's geen ding meer zijn.
pi_166951617
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dit. Ook net een half uurtje voorbij de eerste trial.

Cutiefly, Dartrix en Trumbeak zijn mijn 3 belangrijkste teamleden.
Cutiefly staat mij ook erg aan nog altijd! :)
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_166951636
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:23 schreef Syntos het volgende:

[..]

Ik heb nu nog een Trumbeak in mijn team maar die gaat er ook binnenkort uit voor Mimikyu.
Verder heb ik ook niet echt behoefte aan een Flying type sinds HM's geen ding meer zijn.
Die van mij is al een Toucannon.
Ik weet het, maar hoop stiekem dat we nog wel rond kunnen vliegen, want ondanks dat Tauros' Charge je snel naar je plek brengt, heb ik geen zin in steeds een PokéMon Battle als er ergens snel heen wil.
Blessed be.
pi_166951645
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 10:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

PokeEarth op Serebii gaat op route, die kan je gebruiken. Of dit plaatje, al missen er wel een paar locaties :

http://m.imgur.com/gallery/ooKjyuh
ik zal eens even loeren, thanks

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:21 schreef Linkiss het volgende:
Het verbaast mij dat niemand een Pikipek in de team heeft. Ik heb zelf altijd een flying Pokémon in mijn team.
Pikipek vind ik wel een toffe pokemon, alleen die laatste evolutie vind ik helemaal niks; Dat is de enige reden dat ik hem er niet in heb zitten.

*edit*
kwam er gister ook achter dat de teleport van abra ook niet meer werkt buiten battles :(
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_166951686
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:21 schreef Linkiss het volgende:
Het verbaast mij dat niemand een Pikipek in de team heeft. Ik heb zelf altijd een flying Pokémon in mijn team.
Ik had er altijd eentje zodat ik hem Fly kon leren, maar nu de HM's weg zijn hoeft dat gelukkig niet meer.
pi_166951749
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:30 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

ik zal eens even loeren, thanks

[..]

Pikipek vind ik wel een toffe pokemon, alleen die laatste evolutie vind ik helemaal niks; Dat is de enige reden dat ik hem er niet in heb zitten.

*edit*
kwam er gister ook achter dat de teleport van abra ook niet meer werkt buiten battles :(
Aah, jammer. Vind hem persoonlijk wel leuk.
Ik heb mijn Abra nog in een box en verder niet naar om gekeken. Ik wist niet dat Teleport niet meer bruikbaar was, wel jammer, maar leerde die move toch wel af, dus voor mij niet echt een ramp.
Wat mij wel is opgevallen, is dat sommige items iets duurder zijn dan bij de vorige versies. Revive kost bij de andere versies 1500 en in Sun/Moon 2000.
Blessed be.
pi_166951770
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:32 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik had er altijd eentje zodat ik hem Fly kon leren, maar nu de HM's weg zijn hoeft dat gelukkig niet meer.
Precies, maar nu heb ik er 1 als gewoonte.
Blessed be.
pi_166951798
Ik ga denk ik een re-run doen.

Heb mijn gameplay volledig opgefokt xD.

Mijn team komt niet door de Champion heen.

Meeste is Ghost typing en die Dark types killen me xD
pi_166951819
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:21 schreef Linkiss het volgende:
Het verbaast mij dat niemand een Pikipek in de team heeft. Ik heb zelf altijd een flying Pokémon in mijn team.
Ik wel hoor :P

Dat was m'n tweede Pokémon :)
pi_166951837
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:38 schreef Redbullkid het volgende:
Ik ga denk ik een re-run doen.

Heb mijn gameplay volledig opgefokt xD.

Mijn team komt niet door de Champion heen.

Meeste is Ghost typing en die Dark types killen me xD
LOL! _O-
  maandag 28 november 2016 @ 11:41:08 #162
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166951850
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:21 schreef Linkiss het volgende:
Het verbaast mij dat niemand een Pikipek in de team heeft. Ik heb zelf altijd een flying Pokémon in mijn team.
Ik heb deze, prima pokemon wel wat lage speed maar een prima attack stat.

Beak Blast is wel een interessante aanval.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166951924
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:21 schreef Linkiss het volgende:
Het verbaast mij dat niemand een Pikipek in de team heeft. Ik heb zelf altijd een flying Pokémon in mijn team.
Heb momenteel nog Dartrix, maar ga misschien nog voor Minior in de toekomst. Al kijk ik niet super erg naar types hoor. Wil gewoon redelijke coverage hebben en niet teveel dezelfde zwaktes.

O wacht heb ook nog Drifloon, dat bedoel ik dus. _O-

Ik kijk wel naar of Pokemon niet echt meekunnen op niveau. Slowpoke werd bijvoorbeeld alleen maar gedragen door de rest. Dan ga ik je helaas vervangen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kerftminister op 28-11-2016 11:54:46 ]
pi_166952032
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:39 schreef Unites het volgende:

[..]

Ik wel hoor :P

Dat was m'n tweede Pokémon :)
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:41 schreef laxus13 het volgende:

[..]

Ik heb deze, prima pokemon wel wat lage speed maar een prima attack stat.
O.K. valt dus mee :P
Mijn team bestaat uit een Brionne, Toucannon, dat paardje en 3 andere die roteren, want ik vind de nieuwe Pokémon van de 1ste 2 eilanden niet allemaal even leuk. Ik zat te denken aan een Dewpider, maar heb al een Watertype.
Op dit moment ben ik een Fomantis aan het lvlen, maar weet nog niet of deze de team gaat halen.
Misschien dat de 3rde eiland iets voor mij heeft,maar ben nog druk bezig op de 2e eiland.
Blessed be.
  maandag 28 november 2016 @ 11:54:18 #165
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166952104
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:50 schreef Linkiss het volgende:

[..]

[..]

O.K. valt dus mee :P
Mijn team bestaat uit een Brionne, Toucannon, dat paardje en 3 andere die roteren, want ik vind de nieuwe Pokémon van de 1ste 2 eilanden niet allemaal even leuk. Ik zat te denken aan een Dewpider, maar heb al een Watertype.
Op dit moment ben ik een Fomantis aan het lvlen, maar weet nog niet of deze de team gaat halen.
Misschien dat de 3rde eiland iets voor mij heeft,maar ben nog druk bezig op de 2e eiland.
3e eiland zitten zeker een paar interessant pokemon bij :Y
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166952108
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:38 schreef Redbullkid het volgende:
Ik ga denk ik een re-run doen.

Heb mijn gameplay volledig opgefokt xD.

Mijn team komt niet door de Champion heen.

Meeste is Ghost typing en die Dark types killen me xD
Je kunt toch gewoon nog even één of twee Pokémon naar een fatsoenlijk level grinden?
pi_166952174
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:41 schreef laxus13 het volgende:

[..]

Ik heb deze, prima pokemon wel wat lage speed maar een prima attack stat.

Beak Blast is wel een interessante aanval.
En Skill Link niet te vergeten. Al vind ik Cinccino een betere Skill Linker.
pi_166952180
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:54 schreef laxus13 het volgende:

[..]

3e eiland zitten zeker een paar interessant pokemon bij :Y
Ik kijk er naar uit. Ik ga zeker voor die Salamander, die leek mij al tof sinds ze dat filmpje hadden laten zien.
Blessed be.
pi_166952198
Ik heb ook een Toucannon in mijn team, wat een chagrijnige baas. :')
pi_166952206
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon nog even één of twee Pokémon naar een fatsoenlijk level grinden?
Ik heb de elite 4 verslagen en moet alleen de champion nog. Dus geen zin om weer eruit te gaan en de elite 4 weer te moeten killen.

Heb ook alle trainers verslagen, dus moet dan weer wilde Pokemon verslaan enzo xD.

Geen zin in :(
  maandag 28 november 2016 @ 12:01:56 #171
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166952265
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:56 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

En Skill Link niet te vergeten. Al vind ik Cinccino een betere Skill Linker.
Heb jammer genoeg Keen Eye als ability, ook niet zo heel slecht.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166952270
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:58 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ik heb de elite 4 verslagen en moet alleen de champion nog. Dus geen zin om weer eruit te gaan en de elite 4 weer te moeten killen.

Heb ook alle trainers verslagen, dus moet dan weer wilde Pokemon verslaan enzo xD.

Geen zin in :(
Versla je de E4 een paar keer, grind je wat levels en koop je revives en Full Restores om te spammen.
pi_166952363
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2016 12:02 schreef Syntos het volgende:

[..]

Versla je de E4 een paar keer, grind je wat levels en koop je revives en Full Restores om te spammen.
Heb ik al gedaan. E4 is piece of cake. Alleen de revives/potions helpen niet.

De Pokemon van de champion zijn te snel.

Dalijk nog maar paar x proberen haha
pi_166952429
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:07 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan. E4 is piece of cake. Alleen de revives/potions helpen niet.

De Pokemon van de champion zijn te snel.

Dalijk nog maar paar x proberen haha
En ik sta nog voor mijn 1e trial haha... Misschien toch wat meer mn best doen :P
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_166952471
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:01 schreef laxus13 het volgende:

[..]

Heb jammer genoeg Keen Eye als ability, ook niet zo heel slecht.
Skill Link vind ik persoonlijk kansloos voor Toucannon.
Ik weet niet eens wat voor ability die van mij heeft, maar mocht het Skil Link hebben, dan laat ik hem wel Bullet Seed leren.
Blessed be.
  maandag 28 november 2016 @ 12:17:14 #176
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166952587
Nog iemand hier die Togedemaru gebruikt, verrassend goede pokemon vind ik persoonlijk.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166952719
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:17 schreef laxus13 het volgende:
Nog iemand hier die Togedemaru gebruikt, verrassend goede pokemon vind ik persoonlijk.
Ziet er wel schattig uit, maar nog niet tegen gekomen. Wel leert hij rare movies na Lv. 45 en 0 Steel moves, terwijl hij Electric/Steel type is.
Blessed be.
  maandag 28 november 2016 @ 12:24:52 #178
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_166952814
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:21 schreef Linkiss het volgende:

[..]

Ziet er wel schattig uit, maar nog niet tegen gekomen. Wel leert hij rare movies na Lv. 45 en 0 Steel moves, terwijl hij Electric/Steel type is.
Jup hier alleen maar Electric moves, wel jammer maar mis het niet echt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_166953242
Die Vikavolt totem viel wel mee. Het is telkens die Tangling Hair ability die me erdoorheen helpt. _O-
pi_166953482
Uur later maar eindelijk een Mimikyu, :)
pi_166953507
Vraagje: Ik heb 100 punten verzameld en kan dus nu een island scan doen, maar ik nog maar 2 eilanden bezocht, waarvan het 2e eiland maar iets van 50+% "ontdekt". Is het verstandig om te wachten met de island scan of kan ik hem gewoon uitvoeren?
Blessed be.
pi_166953515
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2016 12:58 schreef Syntos het volgende:
Uur later maar eindelijk een Mimikyu, :)
Gefeliciteerd! Heb je vakantie?
Blessed be.
pi_166953533
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:00 schreef Linkiss het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! Heb je vakantie?
Werkzoekend. Maar anders had ik nu vakantie. :Y
pi_166953564
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 13:01 schreef Syntos het volgende:

[..]

Werkzoekend. Maar anders had ik nu vakantie. :Y
Succes! Maar nu kun je wel lekker PokéMon spelen ;)
Blessed be.
pi_166954104
En daar is Zygarde 10%. Eindelijk mijn team compleet. :P
pi_166954330
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:12 schreef Linkiss het volgende:

[..]

Skill Link vind ik persoonlijk kansloos voor Toucannon.
Ik weet niet eens wat voor ability die van mij heeft, maar mocht het Skil Link hebben, dan laat ik hem wel Bullet Seed leren.
Bullet Seed en Rock Blast zijn best leuk anders. En zelfs Fury Attack heeft dan 75 power (+ STAB) en is niet super kansloos. Heb het liever dan Keen Eye in ieder geval, want als -Acc je heel erg dwars zit, switch je gewoon.

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:00 schreef Linkiss het volgende:
Vraagje: Ik heb 100 punten verzameld en kan dus nu een island scan doen, maar ik nog maar 2 eilanden bezocht, waarvan het 2e eiland maar iets van 50+% "ontdekt". Is het verstandig om te wachten met de island scan of kan ik hem gewoon uitvoeren?
Ik zou wachten, want zoals ik het begrijp heb je maar een uur de tijd om de Pokémon te vinden, en als die dan net op een onontdekt ver deel van het eiland komt... Of je moet naar het eiland gaan dat je al gedaan hebt en het daar dan doen. Maar dan krijg je dus wel een andere Pokemon.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_166954494
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:50 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Bullet Seed en Rock Blast zijn best leuk anders. En zelfs Fury Attack heeft dan 75 power (+ STAB) en is niet super kansloos. Heb het liever dan Keen Eye in ieder geval, want als -Acc je heel erg dwars zit, switch je gewoon.


[..]

Ik zou wachten, want zoals ik het begrijp heb je maar een uur de tijd om de Pokémon te vinden, en als die dan net op een onontdekt ver deel van het eiland komt... Of je moet naar het eiland gaan dat je al gedaan hebt en het daar dan doen. Maar dan krijg je dus wel een andere Pokemon.
Switchen kost mij te veel tijd :P
Ok, bedankt.
Blessed be.
pi_166955641
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2016 13:35 schreef Syntos het volgende:
En daar is Zygarde 10%. Eindelijk mijn team compleet. :P
Op welk punt kan je die krijgen? Zit namelijk zelf ook op 10% en het is een leuke vervanger voor Dugtrio denk ik. :P
pi_166955766
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 15:02 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

Op welk punt kan je die krijgen? Zit namelijk zelf ook op 10% en het is een leuke vervanger voor Dugtrio denk ik. :P
Ik zou zeggen ongeveer halverwege het derde eiland op route 16.

[ Bericht 0% gewijzigd door Syntos op 28-11-2016 15:16:15 ]
  maandag 28 november 2016 @ 15:19:16 #190
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_166955914
Sta net voor de Ghost trial nu. Eindelijk een Alolan Vulpix gevangen, dus in principe is mijn team nu compleet. Maar... heb nog steeds het idee dat mijn team coverage mist. Moet nog maar eens kijken hoe ik dat ga oplossen. Ik hou ervan om een vast team van 6 pokémon te hebben, maar misschien moet ik er een zevende aan toevoegen en gaan rouleren.

Vervelend trouwens dat sommige evolution stones pas zo laat te krijgen zijn. Heb even gespiekt en het lijkt ook nog wel even te duren voordat ik Vulpix en Misdreavus kan laten evolueren. :{
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_166956249
quote:
11s.gif Op maandag 28 november 2016 15:19 schreef Rikketik het volgende:
Sta net voor de Ghost trial nu. Eindelijk een Alolan Vulpix gevangen, dus in principe is mijn team nu compleet. Maar... heb nog steeds het idee dat mijn team coverage mist. Moet nog maar eens kijken hoe ik dat ga oplossen. Ik hou ervan om een vast team van 6 pokémon te hebben, maar misschien moet ik er een zevende aan toevoegen en gaan rouleren.

Vervelend trouwens dat sommige evolution stones pas zo laat te krijgen zijn. Heb even gespiekt en het lijkt ook nog wel even te duren voordat ik Vulpix en Misdreavus kan laten evolueren. :{
Vulpix kan je op het derde eiland nog laten evolueren, het ging bij mij sneller dan ik had gedacht.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 november 2016 @ 17:11:14 #192
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166957783
Lets go Hunt for totodile!
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166958242
Eindelijk champion verslagen. Zeker 10 full restores heeft die lul/trut gebruikt :')
  maandag 28 november 2016 @ 17:55:37 #194
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_166958639
Hier nu ook de 2DS Pokemon Sun-edition binnen *O*
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
pi_166958721
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef Bieberrr het volgende:
Hier nu ook de 2DS Pokemon Sun-edition binnen *O*
Mooi ding. _O_
  maandag 28 november 2016 @ 18:06:12 #196
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_166958889
Omdat ik stiekem toch wel overnieuw wilde beginnen (ben het type dat in RPG's 10 keer restart voordat hij ze uitspeelt :') ) maar ik het zonde vond om alle progress weg te gooien, heb ik maar Pokémon Moon erbij gehaald. Bijkomend voordeel is dat ik nu met mezelf kan ruilen, inclusief items. ^O^

Kies deze keer voor Litten, moet dan nog maar even kijken of ik Torracat laat evolueren in Inciniroar.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 28 november 2016 @ 18:25:13 #197
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166959252
Weet iemand misschien waar je het z-item kan krijgen voor de starters? De eerste krijg je in in verhaal maar heb nu een tweede Sun/moon starter.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166961276
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 18:06 schreef Rikketik het volgende:
Omdat ik stiekem toch wel overnieuw wilde beginnen (ben het type dat in RPG's 10 keer restart voordat hij ze uitspeelt :') ) maar ik het zonde vond om alle progress weg te gooien, heb ik maar Pokémon Moon erbij gehaald. Bijkomend voordeel is dat ik nu met mezelf kan ruilen, inclusief items. ^O^

Kies deze keer voor Litten, moet dan nog maar even kijken of ik Torracat laat evolueren in Inciniroar.
Meerdere keren opstarten? Ik ga één keer dat verhaal uitspelen van Sun/Moon en dat vind ik meer dan genoeg. :')
pi_166962151
Voelde een beetje als cheaten maar toch met de qr codes voor de totodile gegaan. Wilde hem graag erbij.

Team:
Totodile l14
Munchlaz l17
Cutiefly l15
Torracat l21

Moet het eeste eiland nog af :') trial al wel gehas
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
  maandag 28 november 2016 @ 20:23:42 #200
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_166962426
Potver, zie je eindelijk een aanbieding langskomen die echt tof is, wordt dit niet naar Nederland verzonden :(

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_166971232
Pfoe lastig nu. Komen nu een aantal vette Pokemon aan om potentieel te gebruiken (Alola Golem, Mimikyu, Turtonator, Bastiodon, Froslass, Krookodile en nog meer), maar had niet verwacht dat ik na zo lang nog zo tevreden zou zijn met mn team _O-

Dugtrio is bijvoorbeeld een zware underdog die toch keer op keer beslissend is, Araquanid is een tank met een geweldige ability (boost water moves), Charjabug heeft de beste cry ooit en een vette typing, Drifblim is een heerlijke sweeper met een enorme lading HP en Oranguru is heerlijk met Nasty Plot. Vind Dartrix nog het minste, al wil ik Decidueye nog wel een kans geven.

Mja ik wil echt sowieso Mimikyu gaan gebruiken dus dat wordt nog een hele lastige keuze. :D

Ben al blij dat mn favoriete Pokemon Octillery er niet bij zit anders had ik ook daarvoor nog ruimte moeten maken.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 04:44:01 #202
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166971861
Uitgespeeld _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166972278
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:41 schreef Kerftminister het volgende:
Pfoe lastig nu. Komen nu een aantal vette Pokemon aan om potentieel te gebruiken (Alola Golem, Mimikyu, Turtonator, Bastiodon, Froslass, Krookodile en nog meer), maar had niet verwacht dat ik na zo lang nog zo tevreden zou zijn met mn team _O-

Dugtrio is bijvoorbeeld een zware underdog die toch keer op keer beslissend is, Araquanid is een tank met een geweldige ability (boost water moves), Charjabug heeft de beste cry ooit en een vette typing, Drifblim is een heerlijke sweeper met een enorme lading HP en Oranguru is heerlijk met Nasty Plot. Vind Dartrix nog het minste, al wil ik Decidueye nog wel een kans geven.

Mja ik wil echt sowieso Mimikyu gaan gebruiken dus dat wordt nog een hele lastige keuze. :D

Ben al blij dat mn favoriete Pokemon Octillery er niet bij zit anders had ik ook daarvoor nog ruimte moeten maken.
Decidueye en Mimikyu zijn echt chill. Vooral Mimikyu is zo tof he _O_
pi_166972295
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 18:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand misschien waar je het z-item kan krijgen voor de starters? De eerste krijg je in in verhaal maar heb nu een tweede Sun/moon starter.
ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij krijg je de andere twee post-e4 in het lab van de prof. Anders ff de itemdex op serebii.net checken.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_166972356
Iemand die mij een Alola Vulpix kan sturen? :P
pi_166972531
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 08:33 schreef Redbullkid het volgende:
Iemand die mij een Alola Vulpix kan sturen? :P
Ik wil het wel, als je hem wil houden zou je dan elektabuzz kunnen sturen. (Of de pre evolution.)
pi_166972542
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 08:55 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik wil het wel, als je hem wil houden zou je dan elektabuzz kunnen sturen. (Of de pre evolution.)
Haha okee. Zal vanavond even kijken waar ik hem kan vangen :P
pi_166973834
WTF. Ik had gisteren een Cubone gevangen en lees dat hij evolueert in Alola form op Lv. 28 in de nacht.
Dat is het probleem niet, maar Alola Marowak leert Shadow Bone op Lv. 27...
Hebben jullie toevallig een Marowak Alola form van een lagere Lv. ?
Verder nog een Salandit (& Cubone ) gevangen (m/v), nu wachten tot mijn eitjes hatchen.
Oh en hopen dat die Salandit een female is, anders evolueert ze niet :'(
Blessed be.
  dinsdag 29 november 2016 @ 10:34:22 #209
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_166974014
Tijdje geleden alweer dat ik een Pokemon game heb gespeeld. Is het ook mogelijk om starters van de first-gen in deze game te krijgen dmv ruilen?
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
  Redactie Games dinsdag 29 november 2016 @ 10:41:58 #210
181272 crew  Noppie2000
pi_166974137
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:34 schreef Bieberrr het volgende:
Tijdje geleden alweer dat ik een Pokemon game heb gespeeld. Is het ook mogelijk om starters van de first-gen in deze game te krijgen dmv ruilen?
Vanaf januari, geloof ik.
pi_166974329
Nog steeds vervelend dat dat pas vanaf januari is. Ben nu bijna klaar met de game, wil nu een beetje Pokémon breeden maar vind het storend dat ik dan een paar honderd Pokémon niet tot mijn beschikking heb en dat ik moet wachten tot een update (die waarschijnlijk allang af is) wordt uitgerold. De game gaat zometeen weer twee maanden de kast in voor het weer een beetje interessant wordt.
pi_166974533
Was ook nog Minior vergeten _O- die wil ik ook gebruiken.
pi_166975016
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:22 schreef Linkiss het volgende:
WTF. Ik had gisteren een Cubone gevangen en lees dat hij evolueert in Alola form op Lv. 28 in de nacht.
Dat is het probleem niet, maar Alola Marowak leert Shadow Bone op Lv. 27...
Hebben jullie toevallig een Marowak Alola form van een lagere Lv. ?
Verder nog een Salandit (& Cubone ) gevangen (m/v), nu wachten tot mijn eitjes hatchen.
Oh en hopen dat die Salandit een female is, anders evolueert ze niet :'(
Marowak zijn ability _O_
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 12:48:41 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166976790
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:22 schreef Linkiss het volgende:
WTF. Ik had gisteren een Cubone gevangen en lees dat hij evolueert in Alola form op Lv. 28 in de nacht.
Dat is het probleem niet, maar Alola Marowak leert Shadow Bone op Lv. 27...
Hebben jullie toevallig een Marowak Alola form van een lagere Lv. ?
Verder nog een Salandit (& Cubone ) gevangen (m/v), nu wachten tot mijn eitjes hatchen.
Oh en hopen dat die Salandit een female is, anders evolueert ze niet :'(
Hey hey gewoon vlak voor de Pokémon League die madam een heartscale geven en je hebt die Move voor Cubone zo heb ik het ook gedaan. Tot die tijd Geef je hem shadowball.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 12:51:12 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166976869
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 08:22 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij krijg je de andere twee post-e4 in het lab van de prof. Anders ff de itemdex op serebii.net checken.
Ik weet het inmiddels

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166977470
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hey hey gewoon vlak voor de Pokémon League die madam een heartscale geven en je hebt die Move voor Cubone zo heb ik het ook gedaan. Tot die tijd Geef je hem shadowball.
Aah, niet eens aan gedacht, maar ik vind het wel bull shit dat hij zijn signature move niet leert tijdens of na het evolueren.
Blessed be.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 29 november 2016 @ 13:16:46 #217
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166977580
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:13 schreef Linkiss het volgende:

[..]

Aah, niet eens aan gedacht, maar ik vind het wel bull shit dat hij zijn signature move niet leert tijdens of na het evolueren.
Ik ben alleen dat Z item ervan nog niet tegengekomen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_166991841
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2016 12:58 schreef Syntos het volgende:
Uur later maar eindelijk een Mimikyu, :)
3e encounter hier na 2 Klefki. Ben juist veel langer bezig om een Haunter te vinden _O-

Mimikyu meteen aan mijn team toegevoegd trouwens, met pijn in mijn hart Drifblim in de box gedaan, maar heb mezelf vanaf het begin af aan beloofd om een run met Mimikyu te doen.
pi_166993310
quote:
99s.gif Op woensdag 30 november 2016 00:03 schreef Kerftminister het volgende:

[..]

3e encounter hier na 2 Klefki. Ben juist veel langer bezig om een Haunter te vinden _O-

Mimikyu meteen aan mijn team toegevoegd trouwens, met pijn in mijn hart Drifblim in de box gedaan, maar heb mezelf vanaf het begin af aan beloofd om een run met Mimikyu te doen.
Ga je geen spijt van krijgen Mimikyu _O_ _O_ _O_
pi_166994102
Gisteren eindelijk een vrouwlijke Salamandit gekregen uit een ei. Kostte mij 12 eieren. Ik moet wel zeggen dat je wel snel een ei krijgt. En als je een beetje rond rent met Tauros' Charge, komt je ei ook lekker snel uit.
Nu nog 1 PokéMon vinden om de laatste plek te vullen. Ik ben van plan om Alola Marowak te gebruiken als nummer 5, maar omdat hij niet een 7e gen is, wordt hij misschien vervangen door iemand anders.
Blessed be.
pi_166997113
Iedereen al Ash-Greninja, Magearna en Munchlax met Snorlium Z gehaald?
pi_166997207
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:11 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen al Ash-Greninja, Magearna en Munchlax met Snorlium Z gehaald?
Ja, nee ja :D
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_166998391
Magearna gaat nog niet toch?
pi_166998671
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:19 schreef Bananenpap het volgende:
Magearna gaat nog niet toch?
Klopt
pi_166998975
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:11 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen al Ash-Greninja, Magearna en Munchlax met Snorlium Z gehaald?
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:11 schreef KingRoland het volgende:
Iedereen al Ash-Greninja, Magearna en Munchlax met Snorlium Z gehaald?
Nee, ik woon niet in Japan, nee, maar Munchlax met Snorlium Z krijg je toch alleen als je die pre-download had gedaan, of is er nog een andere manier?
Hoe krijg je die Ash-Greninja mee dan?

Edit over Munchlax:

Pokémon Sun and Moon is offering a giveaway until early 2017 through its Mystery Gift online service - Snorlax pre-evolution Munchlax and the Snorlium Z item.

While advertised as a pre-order bonus, it's in fact available to all players who pick up the game in its launch window. Similar to Torchic in Pokémon X and Y, as long as you connect to the Mystery Gift service by January 11, 2017, you'll be able to add the giveaway to your game

[ Bericht 17% gewijzigd door Linkiss op 30-11-2016 14:11:39 ]
Blessed be.
pi_166999315
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 13:47 schreef Linkiss het volgende:

[..]


[..]

Nee, ik woon niet in Japan, nee, maar Munchlax met Snorlium Z krijg je toch alleen als je die pre-download had gedaan, of is er nog een andere manier?
Hoe krijg je die Ash-Greninja mee dan?
Greninja met demo en munchlax gewoon mystery gift.
pi_166999387
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:00 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Greninja met demo en munchlax gewoon mystery gift.
Ik heb de Demo ook gespeeld, maar heb geen optie gekregen om hem over te zetten.
Vandaag mystery gift eens checken dan.
Blessed be.
pi_166999490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:03 schreef Linkiss het volgende:

[..]

Ik heb de Demo ook gespeeld, maar heb geen optie gekregen om hem over te zetten.
Vandaag mystery gift eens checken dan.
als je de demo opent en met de professor praat in de pokecenter dan krijg je de optie om hem over te zetten. Dan kan je hem in Sun/Moon ophalen.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_166999572
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:07 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

als je de demo opent en met de professor praat in de pokecenter dan krijg je de optie om hem over te zetten. Dan kan je hem in Sun/Moon ophalen.
Is die Ash Greninja een beetje goed?

In de demo leek ie een beetje crappy :P
pi_166999900
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:11 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Is die Ash Greninja een beetje goed?

In de demo leek ie een beetje crappy :P
Geen idee, je moet eerst 2 trails halen voor hij naar je luistert (hij is lvl 36 namelijk) en dat heb ik nog niet gedaan :)
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_167000029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:07 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

als je de demo opent en met de professor praat in de pokecenter dan krijg je de optie om hem over te zetten. Dan kan je hem in Sun/Moon ophalen.
Bedankt, ga ik vanavond proberen als ik het niet vergeet.
Blessed be.
pi_167000070
Mijn greninja is level 50 en hij is zeker goed.

Heb nu een zygrade gekregen _O_
pi_167001401
Morgen Meloetta. Wel raar, want nu zijn er 2 PokéMons die je kunt krijgen via Mystery Gift.
Blessed be.
pi_167002169
Ben op zoek naar een Prism Scale om mijn Feebas te evolueren. Is echter pas beschikbaar op Exeggutor Island, vrij laat in de game. Is er iemand die de zijne kan missen?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 november 2016 @ 16:33:59 #235
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167002666
Weliswaar nu opgesplitst maar to many legendaries. Ik weet van gekkigheid niet meer wie te gebruiken en wie niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 30 november 2016 @ 16:43:39 #236
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167002882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:11 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Is die Ash Greninja een beetje goed?

In de demo leek ie een beetje crappy :P
Hoge snelheid en hoge (special) attack stats. Een echte sweeper. Je moet wel 2 Grand Trials hebben afgerond omdat hij level 36 is.
pi_167002999
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:13 schreef IbanMayo het volgende:
Ben op zoek naar een Prism Scale om mijn Feebas te evolueren. Is echter pas beschikbaar op Exeggutor Island, vrij laat in de game. Is er iemand die de zijne kan missen?
Kan je makkelijk 2 krijgen? Anders wil ik het wel eentje aan je geven.
pi_167003045
Ik heb opeens een godgloeiende hekel aan Clefable. :X
Zelfs de Poison van Toxic lijkt niets te doen tegen hem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167003152
quote:
8s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:53 schreef Syntos het volgende:
Ik heb opeens een godgloeiende hekel aan Clefable. :X

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:Oh nee lm :')
pi_167003200
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:50 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Kan je makkelijk 2 krijgen? Anders wil ik het wel eentje aan je geven.
Voor zover ik weet niet... op Serebii staat alleen Exeggutor Island aangegeven als locatie.
pi_167003236
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 17:01 schreef IbanMayo het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet... op Serebii staat alleen Exeggutor Island aangegeven als locatie.
Zijn daar meerdere?
pi_167003240
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 17:01 schreef IbanMayo het volgende:

[..]

Voor zover ik weet niet... op Serebii staat alleen Exeggutor Island aangegeven als locatie.
Met vissen kan je er volgens serebii ook een krijgen. Ik weet alleen niet of dat voor alle eilanden geld en of je dan per se in zo'n speciale plek moet vissen.
pi_167003274
Vissen kan eventueel ook inderdaad, kans is wel erg klein dat je er een Prism Scale mee binnenhengelt. Er is maar 1 Prism Scale direct toegankelijk in Sun & Moon:


Iemand die de zijne kan missen? O+

[ Bericht 100% gewijzigd door IbanMayo op 30-11-2016 17:11:25 ]
pi_167003319
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Exeggcute_(Pokémon)
Op bulbapedia staat dat je een leafstone nodig hebt.
pi_167003642
Ik zie net pas die nieuwe Raichu. Wat een vet beest is dat. _O_
pi_167004070
Meloetta is nu te downloaden.
pi_167004104
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2016 17:45 schreef Syntos het volgende:
Meloetta is nu te downloaden.
Bij mij niet? :o
pi_167004195
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 17:47 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Bij mij niet? :o
*voor X/Y en ORAS uiteraard.
Ik heb hem al binnen.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 november 2016 @ 18:00:23 #249
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167004399
Het niveau van de trainers mag wel weer omhoog in een volgende deel.

Ik heb de elite four al verslagen en geen 1x gehad dat heel mijn team was verslagen.

Dat was vroeger toch wel anders.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167004641
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 16:53 schreef Syntos het volgende:
Ik heb opeens een godgloeiende hekel aan Clefable. :X
Zelfs de Poison van Toxic lijkt niets te doen tegen hem.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magic Guard?
  woensdag 30 november 2016 @ 18:28:40 #251
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_167005023
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het niveau van de trainers mag wel weer omhoog in een volgende deel.

Ik heb de elite four al verslagen en geen 1x gehad dat heel mijn team was verslagen.

Dat was vroeger toch wel anders.
Ik had het toch best lastig, elke gevecht gingen er wel een stuk of 2-3 fainted/
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 november 2016 @ 18:50:52 #252
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167005699
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:28 schreef laxus13 het volgende:

[..]

Ik had het toch best lastig, elke gevecht gingen er wel een stuk of 2-3 fainted/
Tijdens de elite 4 zelf ? dat had ik ook wel maar daarvoor geen enkel gevecht echt moeten zweten.
Ben nu op dat stuk waar je een heel nieuw gebied door moet om de laatste UB te vangen is het eerste stukje wat echt spannend is omdat er maar 1 Pokémon Center op dat eiland is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167005777
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het niveau van de trainers mag wel weer omhoog in een volgende deel.

Ik heb de elite four al verslagen en geen 1x gehad dat heel mijn team was verslagen.

Dat was vroeger toch wel anders.
Als je een uitdaging wilt, moet je in de battle tree gaan vechten. Hoe verder je vordert, hoe hoger het niveau van de trainers zal worden. Vaak hebben trainers dan ook gemaxte IV's en EV's met bijpassende nature en item.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 november 2016 @ 18:53:54 #254
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167005834
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:52 schreef slp het volgende:

[..]

Als je een uitdaging wilt, moet je in de battle tree gaan vechten. Hoe verder je vordert, hoe hoger het niveau van de trainers zal worden. Vaak hebben trainers dan ook gemaxte IV's en EV's met bijpassende nature en item.
Klinkt vergelijkbaar met wat je in Black en White 2 had dat was een hele toffe manier om je Pokémon naar level 100 te krijgen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167005955
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:53 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Klinkt vergelijkbaar met wat je in Black en White 2 had dat was een hele toffe manier om je Pokémon naar level 100 te krijgen.
De battle tree is meer vergelijkbaar met de battle tower/subway/chateau. Je krijgt er geen exp, alleen battle points.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 30 november 2016 @ 19:05:12 #256
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167006218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:57 schreef slp het volgende:

[..]

De battle tree is meer vergelijkbaar met de battle tower/subway/chateau. Je krijgt er geen exp, alleen battle points.
Zonde wel White2 is een van de games waar ik nog het meest plezier aan beleefde omdat je de Pokémon zo heerlijk kon trainen na de main game en je kon het eindeloos doen.

Nu in Sun en Moon is het al iets beter met die uberbeasts maar ook daar ben je wel een keer doorheen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 30 november 2016 @ 19:12:17 #257
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_167006423
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2016 17:45 schreef Syntos het volgende:
Meloetta is nu te downloaden.
Nu eindelijk mijn living Pokedex compleet! :D En tegelijk toch ook weer niet (door SM) :{

Speel nu wel Sun, maar ga nog niet zo hard. Heb slechts een uurtje per dag tijd, ga zo aan de tweede trial beginnen.
pi_167007850
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 17:47 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Bij mij niet? :o
Dat weten wij natuurlijk niet, dat moet je zelf nagaan. Ik heb ze in ieder geval binnen gehaald op X&Y en OR/AS.
Blessed be.
pi_167007920
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 19:53 schreef Linkiss het volgende:

[..]

Dat weten wij natuurlijk niet, dat moet je zelf nagaan. Ik heb ze in ieder geval binnen gehaald op X&Y en OR/AS.
Mad
pi_167008329
Ik vind dat ze het niveau van de games erg moeten verhogen. Misschien bij de trainers 10% extra levels op basis van jou pokémon(exp verlaagd) en 25% voor de gym leaders, maar ze hebben wel een minimum lvl dus niet dat je een lv 5 krijgt + 25% van die lvl.

Bij de elite 4 stats pokémon van boven de lvl 100, geen potions, pokémon naar full hp nadat je een van ze verslaat en eventueel exclusieve rewards als je ze allemaal verslaat met 1 team zonder heals. Max IV en EVs.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 30 november 2016 @ 20:23:17 #261
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167008932
Decidueye vs Bewear, wat een treurige battle :')

Bewear kan alleen baby-doll eyes (Att. -1) doen, want mijn Decidueye is immuun tegen physical. Die beer is nogal een tank, dus dat kost me bijna alle PP van pluck welke zelfs een super effective move is.
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 30 november 2016 @ 20:28:30 #262
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167009150
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind dat ze het niveau van de games erg moeten verhogen. Misschien bij de trainers 10% extra levels op basis van jou pokémon(exp verlaagd) en 25% voor de gym leaders, maar ze hebben wel een minimum lvl dus niet dat je een lv 5 krijgt + 25% van die lvl.

Bij de elite 4 stats pokémon van boven de lvl 100, geen potions, pokémon naar full hp nadat je een van ze verslaat en eventueel exclusieve rewards als je ze allemaal verslaat met 1 team zonder heals. Max IV en EVs.
De moeilijkheidsgraad valt mij ook wel tegen. Ik ben misschien nog maar een keer of 2-3 verslagen, vaak meer uit stommigheid van mezelf dan dat mn team echt tekort kwam. Ik heb net Lusamine verslagen, dus heb nog geen idee hoe moeilijk de E4 is.

Sinds XY is het veel te simpel geworden. Niet zo lang geleden Black 2 en Platinum gedaan en dat is tenminste af en toe nog zweten en nadenken over een tactiek.
pi_167011355
Gebruiken jullie dan ook niet de XP Share? Ik kan me er eerlijk gezegd niet echt in vinden, ik heb toch regelmatig moeite met gevechten waarbij ik alles uit de kast moet trekken.
pi_167013279
Ik vind mezelf een vrij goede battler, en ik moet zeker elke trial wel een keer over doen, ook de meeste belangrijke trainers vind ik vrij uitdagend. Mja ik gebruik dan geen Exp. Share, dus dat kan inderdaad het verschil maken.

Heb het al eerder gezegd, maar ik mis deze game twee dingen: trainer met meer dan 2 of 3 Pokemon en dungeons/grote omgevingen waar je niet heel snel uit bent zodat je weer naar de volgende route kan. Voorbeeldjes zijn:

Desert Resort


Route 12 en wat er na komt:



Route 217


Route 119


Dat waren telkens momenten dat je avontuur écht van start ging. Vind het nu allemaal iets te compact. Mja ik ben nog niet klaar, moet nu Aether gaan raiden, DS viel helaas uit dus moet nu eerst ff de derde kahuna en de battle ervoor opnieuw doen :') (Vond die Kahuna ook best uitdagend)

Mis overigens ook wel een beetje de echt vette omgevingen. Overall ziet heel Alola er erg vet uit, maar wat B/W2 bijvoorbeeld heel veel had, met heel veel vette caves en alles mis ik hier wel een beetje. Bijvoorbeeld een Chargestone Cave, of de Spear Pillar. De steden zijn wel mooi, vooral die paar in die oude Japanse stijl. Dat park vind ik ook wel mooi, alleen toch komt het niet in de buurt van National Park in Johto.
pi_167013530
Wie weet, misschien met Star of de volgende spellen op de Switch als het niet allemaal op een paar eilanden gepropt moet worden. :P
Ik merk wel dat ze ontbreken ,maar ik mis ze nu nog niet echt. Zou iig leuk zijn als we in de toekomst weer gewoon een regio ala Sinnoh krijgen waar alles met de voet te ontdekken is.

Zo, nu maar eindelijk Solgaleo vangen en hopen op een Impish/Careful nature zonder mijn Synchronizers.
Gelukkig zijn IV's nu niet meer van toepassing bij het vangen.
pi_167014678
Voel me na die cutscene wel schuldig...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167015876
Voel me schuldig dat ik die Bewear moet cheesen met Mimikyu _O-
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 1 december 2016 @ 01:24:46 #268
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167016008
quote:
7s.gif Op woensdag 30 november 2016 21:40 schreef Syntos het volgende:
Gebruiken jullie dan ook niet de XP Share? Ik kan me er eerlijk gezegd niet echt in vinden, ik heb toch regelmatig moeite met gevechten waarbij ik alles uit de kast moet trekken.
Wel met xp share aan. Door de langere laadtijden pre/post-battle in S&M vind ik grinden vrij tijdrovend, dus die xp share is dan wel handig. Het is verder wel een flauw hulpmiddel. Ik vond het pre-VI beter, waarbij het een hold item was. Doorgaans geldt voor elk pokemonspel wel dat zolang je onderweg alle NPC's battle't, je levels hoog genoeg zijn om de trials/gyms aan te kunnen.

Mijn huidige team is Decidueye (starter), Toucannon, Muk, Greninja (demo), Hariyama en Snorlax (gift). Niet echt gelet op coverage. Decidueye is multi-inzetbaar met een ghost, grass en fly move. Toucannon is ook een beste baas met een paar stevige fly moves. Helaas wel lage speed. Greninja is een prima sweeper. Hariyama en Snorlax beiden als tanks.
pi_167016696
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 18:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het niveau van de trainers mag wel weer omhoog in een volgende deel.

Ik heb de elite four al verslagen en geen 1x gehad dat heel mijn team was verslagen.

Dat was vroeger toch wel anders.
Kon ik maar hetzelfde zeggen :')

Ik ging dood tegen die grasstype die heel snel was en een soort solarbeam spamde terwijl een ander me confused maakte.

Tegen Mimikyu terwijl haunter/gengar me liet slapen/confused maakte.

En de champion gaf me pak door alle items :')

Maar ik had toen als team:
Grass starter (naam vergeten :'))
Alola Raichu
Alola Marowak
Mimikyu
Die grass/electric insect
Alola Muk

Gelukkig nu bezig aan een beter team :p. Jammer dat Pokebank het niet doet. Wil een re run.

[ Bericht 17% gewijzigd door Redbullkid op 01-12-2016 07:45:08 ]
pi_167017168
Inmiddels op het 2e eiland en een Mudbray met Stamina aan mijn team toegevoegt. Wat een schattig ezeltje O+ en hij schopt ook nog hard en heeft enorme (fysieke) bulk. Blij dat ik 'm heb opgenomen in mijn team.

Dartrix, Cutiefly, Trumbeak, Mudbray is nu mijn team. Wil nog graag een electric- of ijs-type aan mijn team toevoegen, maar weet niet zo goed wat. Gen7 (of Alolan vorm) is een must. Zat zelf aan Alolan Vulpix of Geodude te denken, iemand andere tips?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167017265
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Inmiddels op het 2e eiland en een Mudbray met Stamina aan mijn team toegevoegt. Wat een schattig ezeltje O+ en hij schopt ook nog hard en heeft enorme (fysieke) bulk. Blij dat ik 'm heb opgenomen in mijn team.

Dartrix, Cutiefly, Trumbeak, Mudbray is nu mijn team. Wil nog graag een electric- of ijs-type aan mijn team toevoegen, maar weet niet zo goed wat. Gen7 (of Alolan vorm) is een must. Zat zelf aan Alolan Vulpix of Geodude te denken, iemand andere tips?
Grubbin is een baas. Ik zou voor hem gaan.

Kan pas evolven op 3e eiland geloof ik. Maar als je zn 3e vorm een eviolite geeft kan hij heel wat klappen vangen. Is mijn main geweest voor zo goed als alle moeilijke gevechten (totems).
pi_167017856
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:00 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Grubbin is een baas. Ik zou voor hem gaan.

Kan pas evolven op 3e eiland geloof ik. Maar als je zn 3e vorm een eviolite geeft kan hij heel wat klappen vangen. Is mijn main geweest voor zo goed als alle moeilijke gevechten (totems).
Maar in de 3e vorm doet eviolite toch niets meer? geeft alleen def en s.def boosts als hij nog kan evolueren toch?
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 1 december 2016 @ 10:32:11 #273
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167018305
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 08:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Inmiddels op het 2e eiland en een Mudbray met Stamina aan mijn team toegevoegt. Wat een schattig ezeltje O+ en hij schopt ook nog hard en heeft enorme (fysieke) bulk. Blij dat ik 'm heb opgenomen in mijn team.

Dartrix, Cutiefly, Trumbeak, Mudbray is nu mijn team. Wil nog graag een electric- of ijs-type aan mijn team toevoegen, maar weet niet zo goed wat. Gen7 (of Alolan vorm) is een must. Zat zelf aan Alolan Vulpix of Geodude te denken, iemand andere tips?
Snorrant krijg je ook nog.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167018851
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:00 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Grubbin is een baas. Ik zou voor hem gaan.

Kan pas evolven op 3e eiland geloof ik. Maar als je zn 3e vorm een eviolite geeft kan hij heel wat klappen vangen. Is mijn main geweest voor zo goed als alle moeilijke gevechten (totems).
Wel over nagedacht, maar ik heb met Cutiefly al een bug. Het is me wel opgevallen dat sommige types (en vooral bug) behoorlijk oververtegenwoordigd zijn in Alola...

quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2016 10:32 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Snorrant krijg je ook nog.
Neem aan dat je Snorunt bedoelt, maar dat is geen Gen 7...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167018864
-

[ Bericht 100% gewijzigd door EnGCatjuh op 01-12-2016 11:01:25 (Dubbel) ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167019236
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 09:56 schreef xeromorphic het volgende:

[..]

Maar in de 3e vorm doet eviolite toch niets meer? geeft alleen def en s.def boosts als hij nog kan evolueren toch?
Klopt. Maar omdat het een tijdje duurt ( 3e eiland ) voor hij evolved, is dat een fijne oplossing.

Hij is overigens beter in 2e vorm dan je zou verwachten

Snap trouwens al. Wou 2e vorm zeggen in dat ene bericht dat je quote, maar ik zei 3e vorm :').

Excuus

[ Bericht 13% gewijzigd door Redbullkid op 01-12-2016 11:39:14 ]
pi_167019251
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:00 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Wel over nagedacht, maar ik heb met Cutiefly al een bug. Het is me wel opgevallen dat sommige types (en vooral bug) behoorlijk oververtegenwoordigd zijn in Alola...

[..]

Neem aan dat je Snorunt bedoelt, maar dat is geen Gen 7...
Haha heb je je wel gelijk in. Heb nu overigens mijn Alola Raichu verwisseld voor mijn insectje. (had ze eerst beiden) Het is echt een baas.
pi_167019695
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:21 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Klopt. Maar omdat het een tijdje duurt ( 3e eiland ) voor hij evolved, is dat een fijne oplossing.

Hij is overigens beter in 2e vorm dan je zou verwachten

Snap trouwens al. Wou 2e vorm zeggen in dat ene bericht dat je quote, maar ik zei 3e vorm :').

Excuus
Toen ik het gepost had bedacht ik me dat ook in een keer, maar was te lui om mn post aan het passen :o
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
  donderdag 1 december 2016 @ 14:08:53 #279
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_167022451
Ik kan Alolan Vulpix van harte aanbevelen, heerlijke pokemon om te gebruiken :Y
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
pi_167022917
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:08 schreef laxus13 het volgende:
Ik kan Alolan Vulpix van harte aanbevelen, heerlijke pokemon om te gebruiken :Y
Thanks, die ga ik ook zeker toevoegen als ik hem tegen kom. Had trouwens ook wel graag een ijs versie van arcanine gezien. Dat blijf ik een tof ding vinden.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 1 december 2016 @ 14:36:21 #281
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167022940
Niemand die Wimpod en zijn evolutie gebruikt? Sterk beest alleen een kut abilitie.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167022984
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand die Wimpod en zijn evolutie gebruikt? Sterk beest alleen een kut abilitie.
komt vooral omdat ik die bus al heb als bug poke.
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
  donderdag 1 december 2016 @ 14:58:01 #283
363891 laxus13
Gotta Catch Em' All
pi_167023350
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand die Wimpod en zijn evolutie gebruikt? Sterk beest alleen een kut abilitie.
Idem had al een Araquanid in mijn team zitten.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 1 december 2016 @ 15:04:41 #284
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167023498
Hmm om die reden wisselde ik Aloa Marrowak en Mimikyu steeds om zeker omdat ik : Decidueye ook altijd in de bassis heb staan als mijn begin Pokémon.

Wat jammer is aan deze Pokémon wat de vorige ook hadden is dat ik met al die legendaries Uber Beasten en de QPR Scan Pokémon ik na de elite four van gekkigheid niet meer weet wie ik moet gebruiken en wie niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167024435
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niemand die Wimpod en zijn evolutie gebruikt? Sterk beest alleen een kut abilitie.
Wilde ik wel. Maar ik wilde ook een Araquanid (ook water/bug), ook een Cutiefly-evo en ook die doornenkroon-zeester (water/poison).

Uiteindelijk met het oog op coverage voor die laatste twee gekozen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_167025428
Nog mensen hier die de kaarten sparen en eventueel in bulk willen ruilen?
pi_167026483
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2016 16:44 schreef Syntos het volgende:
Nog mensen hier die de kaarten sparen en eventueel in bulk willen ruilen?
Nope, sorry. Alle kaarten die ik had zijn naar mijn neefje gegaan die het helemaal tof is gaan vinden :)
Last edited by Flipsburgers on 03 Oct 2005 13:18, edited 9 times in total.
pi_167028446
Ik blijf maar exploreren etc. Wilde een umbreon niet gelukt nu vissen voor een feebad ik kom zo maar niet verder. Nog steeds op eiland 2 maar al 15 uur erop zitten.

Team:
Grimer
Growlith
Pikachu

Nog niet over uit:
Slowpoke -> slowbro/king
Metacross?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2016 19:20:35 ]
pi_167028730
Met de code ARCEUS2016 kan je nu Arceus downloaden in ORAS en XY
pi_167030293
Meloetta en Arceus net gedownload! Nu is mijn Pokédex echt bijna compleet.
(Nog wel even die Sun/Moon dingen vangen.)
pi_167030888
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 19:19 schreef Argo het volgende:
Ik blijf maar exploreren etc. Wilde een umbreon niet gelukt nu vissen voor een feebad ik kom zo maar niet verder. Nog steeds op eiland 2 maar al 15 uur erop zitten.

Team:
Grimer
Growlith
Pikachu

Nog niet over uit:
Slowpoke -> slowbro/king
Metacross?

Haha zelfde verhaal hier.. 18 uur nog steeds eiland 2
Daar sta je dan ’s avonds 20 over 11, op een strand sigaretten weg te werken
pi_167033116
Nu nog even de laatste paar Pokémon evolueren/vangen voor mijn Living Dex voor vandaag en dan vanavond aan de E4 beginnen na 40 uur. Spel heeft wel een lekkere lengte, de uren zijn zo voorbij gevlogen zonder een moment van verveling.
pi_167034855
Kan ik ook Heracross ergens vinden? :@
Nieuw is niet altijd beter.
pi_167034889
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Kan ik ook Heracross ergens vinden? :@
Ja ik heb hem. Dan moet je wel Sun hebben volgens mij. Anders moet je ff kijken op serebbi.
pi_167035166
Na eiland 1 vind ik er echt helemaal niks meer aan :@ Lelijke routes... Weinig te beleven... Gebrek aan verhaal (waar voorheen juist te veel van was)...

Gewoon Meeeeehh.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 1 december 2016 @ 22:40:24 #296
176766 crew  zoem
zoemt
pi_167035271
De eilanden doen mij ook niet zo veel. Het verhaal vind ik verder wel prima voor een pokemon game. Ik mis wel dungeons en het zelf in elkaar puzzelen van het verhaal. Het voelt allemaal nogal voorgeregisseerd en vermakkelijkt.
pi_167035277
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:25 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja ik heb hem. Dan moet je wel Sun hebben volgens mij. Anders moet je ff kijken op serebbi.
Ik kan het nergens vinden, op de volledige Pokédex staat hij er niet tussen.
Nieuw is niet altijd beter.
pi_167035388
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:

[..]

Ik kan het nergens vinden, op de volledige Pokédex staat hij er niet tussen.
Ah ik bedoelde pinsir.
http://www.serebii.net/pokedex-sm/214.shtml
Blijkbaar kan je het alleen met ruilen krijgen of pokebank.
Misschien kan je het met gts proberen te krijgen.
pi_167035405
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:44 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ah ik bedoelde pinsir.
http://www.serebii.net/pokedex-sm/214.shtml
Blijkbaar kan je het alleen met ruilen krijgen of pokebank.
Misschien kan je het met gts proberen te krijgen.
Ah, nog eventjes wat langer wachten dus. Dan ga ik Scissor maar scoren. :P
Nieuw is niet altijd beter.
pi_167036180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 22:40 schreef zoem het volgende:
De eilanden doen mij ook niet zo veel. Het verhaal vind ik verder wel prima voor een pokemon game. Ik mis wel dungeons en het zelf in elkaar puzzelen van het verhaal. Het voelt allemaal nogal voorgeregisseerd en vermakkelijkt.
Ja het heeft zijn voor- en nadelen. Nadelen zijn inderdaad bijvoorbeeld het gebrek aan zelfstandigheid op momenten, maar het voordeel is wel dat je ook niet echt delen in het spel hebt die erg saai of erg irritant zijn. Gen 2 vind ik bijvoorbeeld alles tot Goldenrod vrij saai en ben ik blij als dat erop zit.
pi_167036220
H
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')