terechte klachtquote:Op donderdag 1 december 2016 22:58 schreef Fylax het volgende:
Heb er echt zo'n gruwelijke hekel aan als Pauw voor 23:00 begint.
De verloren EK-finale.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:06 schreef Szura het volgende:
Hollande, weinig politici die meer ellende voor de kiezen hebben gekregen de afgelopen jaren dan hij. Vliegtuigrampen, aanslagen, stakingen, onthoofdingen, dode militairen, slechte economische cijfers, Calais, het moeizame proces rond de Minsk-akkoorden en dan vergeet ik nog een hoop.
Mijn moeder is al jaren aan het verbreden, dat levert ook geen banen opquote:Op donderdag 1 december 2016 23:08 schreef donald_dick het volgende:
100.000 banen erbij als wij de a2 gaan verbreden
straks in de zorgquote:Op donderdag 1 december 2016 23:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn moeder is al jaren aan het verbreden, dat levert ook geen banen op
gaat banen opleveren.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:10 schreef rubbereend het volgende:
In de VS is het wegennet verwaarloosd, Nederland heeft het beste snelwegennet ter wereldnogal een verschil
het nieuwe Deltaplan loopt al tijden en loopt door. Dat is allang gaande, zie bijvoorbeeld de zeewering bij Pettenquote:Op donderdag 1 december 2016 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Onze infrastructuur is prachtig, maar de deltawerken en de energie productie kan wel wat meer investeringen gebruiken.
Portugezen zoals in Maastricht?quote:
Mag wel wat sneller bedoel ik. Op deze snelheid zijn ze pas in 2050 klaar meende ik gelezen te hebben.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het nieuwe Deltaplan loopt al tijden en loopt door. Dat is allang gaande, zie bijvoorbeeld de zeewering bij Petten
er wordt constant aangepast aan de lopende verwachtingen. De plannen lopen door in decenniaquote:Op donderdag 1 december 2016 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mag wel wat sneller bedoel ik. Op deze snelheid zijn ze pas in 2050 klaar meende ik gelezen te hebben.
als zijndequote:Op donderdag 1 december 2016 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Als econoom zijnde kan ik mij wel vinden in haar visie.
bedankt voor alsnog je keuringquote:Op donderdag 1 december 2016 23:12 schreef Coco98 het volgende:
Iedere avond hier weer die reacties van of je de vrouwelijke gasten zou doen of niet![]()
Ik zou haar niet doen.
Homo zijn is geaccepteerdquote:Op donderdag 1 december 2016 23:12 schreef Coco98 het volgende:
Iedere avond hier weer die reacties van of je de vrouwelijke gasten zou doen of niet![]()
Ik zou haar niet doen.
Graag tegen de Duitse grens aan.quote:
Oke dan hoeft het niet sneller.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er wordt constant aangepast aan de lopende verwachtingen. De plannen lopen door in decennia
Dit vindt VBL niet leuk.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Als econoom zijnde kan ik mij wel vinden in haar visie.
In Limburg zetten.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Graag tegen de Duitse grens aan.
Dat zit in die ideeën van VNO volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2016 23:14 schreef rubbereend het volgende:
beter wordt er geïnvesteerd in energiebesparing en vergroening economie en schone energie en innovatie daarin
Hij zit daar gewoon omdat hij graag geld van de overheid naar zijn broodheren wil doen overhevelen.quote:
eensquote:Op donderdag 1 december 2016 23:15 schreef Martinello het volgende:
Een man met een blauwe bril kun je niet vertrouwen.
dat is heel goedquote:Op donderdag 1 december 2016 23:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat zit in die ideeën van VNO volgens mij
Als fokker zijnde zou ik je doen.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:17 schreef superniger het volgende:
Als fokker zijnde zou ik haar doen.
Appeltaartje in de schootquote:Op donderdag 1 december 2016 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
broek op m'n knieeen vanwege haar vragende ogen. En jij?
Ze zouden het over darts moeten hebben.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:21 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind dit niet een enorm toffe discussie
Dat lijkt me sowieso fantastischquote:Op donderdag 1 december 2016 23:22 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ze zouden het over darts moeten hebben.
Precies goed, niet te zompigquote:Op donderdag 1 december 2016 23:21 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jij weet wel wat lekker is. Lauwwarm?
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:22 schreef Martinello het volgende:
Ze heeft een beetje dezelfde zuurheid als Myrthe Hilkens.
Myrthequote:
Oude format met minder gasten was beter.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:24 schreef rubbereend het volgende:
zo jammer dat items met drie of vier gasten weinig tijd krijgen omdat iedereen even moet praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |