jaquote:Op donderdag 1 december 2016 22:08 schreef Paxcon het volgende:
Werkt dat scannen een beetje bij die easy order dingen?
Vorige keer pakte hij mn code totaal niet
niet meerquote:Op donderdag 1 december 2016 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Bestaan er codes voor easy order ja?
ik bedoel die barcodescannerquote:Op donderdag 1 december 2016 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Bestaan er codes voor easy order ja?
omdat misbruikquote:Op donderdag 1 december 2016 22:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
wrm niet ik kom er net achter
oh dan zou je 100x kunnen bestellen bij de easy order?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:14 schreef Fylax het volgende:
maar je kan ook gwn screen maken van barcode toch
ja maar als ze elke keer dezelfde persoon zien valt opquote:Op donderdag 1 december 2016 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dan zou je 100x kunnen bestellen bij de easy order?
Ja. In theorie wel.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh dan zou je 100x kunnen bestellen bij de easy order?
Kun je dan 4 voor een euro doen?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:47 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Ja. In theorie wel.
Alleen zou ik het wel bij max 5 houden. 100 valt op natuurlijk.
Je kan bij de easyorder gewoon je product 'plussen' 4 stuks waren geen probleem.
quote:Op donderdag 1 december 2016 22:55 schreef chansadres het volgende:
Bij ons hadden ze de easy order uitgezet om misbruik onmogelijk te maken
Kut als je in Sneek oid woontquote:Op donderdag 1 december 2016 23:29 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]![]()
Dan zou ik echt expres naar de volgende gaan.
Moet je gelijk 15 km. rijden. Hier in Leeuwarden zijn er ook "maar" 2.quote:
Op zich wel goed dat je er een colaatje zonder suiker bij neemtquote:Op donderdag 1 december 2016 23:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[ afbeelding ]
ff 20 min voor 00:00 mijn big macs gehaald![]()
Uiteraard met een cola zero. Moet aan de calorieen denken he!
quote:Op donderdag 1 december 2016 23:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Op zich wel goed dat je er een colaatje zonder suiker bij neemt![]()
Hé, die volg ik ook op yt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 00:13 schreef hemarookworst het volgende:
Twee Big Macs bij de Easy Order besteld. Het is dat het maar een euro per stuk is, want het vult toch een stuk minder dan verwacht. Toch zo'n 1000 kCal in totaal, maar had snel weer trek.
Misschien had ik dit moeten doen
In Amersfoort (centrum) werkte de aanbieding niet bij de easy order.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:55 schreef chansadres het volgende:
Bij ons hadden ze de easy order uitgezet om misbruik onmogelijk te maken
Hoi Leandraquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
In Amersfoort (centrum) werkte de aanbieding niet bij de easy order.
Heel utrecht heeft 1 mac?quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:41 schreef d4v1d het volgende:
Utrecht heeft geen Easyorder![]()
ik wou morgen lekker veel nuggets halen
4, waarvan 3 erg dicht op elkaar.quote:
Zag het ook ja, 7 uur geleden zoietsquote:Op vrijdag 2 december 2016 01:50 schreef zeefje het volgende:
De calendar staat nu al openbaar op Facebook. Gaat snel
delen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 02:05 schreef henrivo het volgende:
[..]
Zag het ook ja, 7 uur geleden zoiets
Had ik ook. Lag denk ik aan adblock.quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:34 schreef 130137 het volgende:
Faaccckkkk! Wil ik de kalender openen, krijg ik een melding dat ik eerst een systeemupdate moet doen. Mijn telefoon heeft helemaal geen nieuwe systeemupdate! En de macapp is de laatste versie. Wie kan me helpen?
10 zelfsquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
ze geven een scooter weg vandaag in de app
quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
Accepteren ze deze pdf ook op de telefoon of moet je hem echt uitprinten?quote:Op vrijdag 2 december 2016 01:02 schreef d4v1d het volgende:
https://secure.cdn.vellan(...)_2_583eeffbf0a8c.pdf
Hier de PDF van vandaag, 9 mcNuggets voor 1,50
Printenquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:09 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Accepteren ze deze pdf ook op de telefoon of moet je hem echt uitprinten?
Lekker makkelijk winnen als die app het bij 70% niet doetquote:Op vrijdag 2 december 2016 09:14 schreef wolfrolf het volgende:
Grijp je kans Zs, ik doe niet mee namelijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:39 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Lekker makkelijk winnen als die app het bij 70% niet doet
als ik hem zelf geschreven hadquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:47 schreef wolfrolf het volgende:
Gratis Sundea
Really
Schrijf dat eens goed @$#^%^#$
Uit het vorige topicdeelquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
als het klopt die lijst wel ja :-D ook een QP voor 1,50 is wel chill
gefaalde memoquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Uit het vorige topicdeel
[ afbeelding ]
De crewmemo uitprinten en meenemen naar de Mac.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:32 schreef Devil010 het volgende:
Hoe kom je aan die kortingen als je geen smartphone hebt die de app kan draaien?
quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
De crewmemo uitprinten en meenemen naar de Mac.
Vergeet de krokketen nietquote:
Verrekquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:13 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Vergeet de krokketen niet![]()
Stagiaires
failquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:57 schreef Zelfscanner het volgende:
Net bij een andere mac was hier ook de easyorder uitgezet![]()
Laat het HK hier tegen optreden. Ze zetten toch zelf op de bon 'scan de barcode bij de kiosk'
Daarnaast een km wachtrij bij de gewone kassa omdat sinds dat nieuwe systeem er geen kassa is overgebleven. (Want iedereen moet naar de easyorder toe, snap je?)
Voor zo ver ik weet heb ik geen adblock. Waar kan ik dat zien? En hoe heb jij het opgelost?quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:41 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Had ik ook. Lag denk ik aan adblock.
Kicken is een kneusquote:Op zaterdag 3 december 2016 03:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Die klote Patrick Kicken heeft de actielijst weer eens gedeeld op zn FB
Dat is dan ook een van de grootste verworvenheden van de randstad, op elke hoek een mcdonalds of burger king. Daar kunnen wij in Fryslân alleen maar van dromen.quote:Op zondag 4 december 2016 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Heb ff 4 van die McWraps gegeten![]()
Als ik erover nadenk is het eigenlijk best bizar hoeveel vestigingen er zijn op korte afstand in centrum Rotterdam. (Amsterdam misschien zelfs nog meer, ben ik minder bekend mee) Je mag dus niet meer dan 1 kopen, behalve lekker plussen bij de kiosk. Maar had wat contanten dus geen zin om te pinnen bij die automaten. Dus vandaag 4 verschillende vestigingen bezocht met een bescheiden wandelronde en dan heb ik nog niet allemaal bezocht
Ik heb zo'n vermoeden dat het eigenlijk bedoeld is voor kinderen. Wat denk jij?quote:Op maandag 5 december 2016 09:46 schreef junkiesietze het volgende:
vandaag dus een rijmpje voor een chocolade letter.
Zitten daar nog voorwaarden aan? of is zoiets als, "ik ben niet dik, dat is die mcdonaldschick" al goed?
dat staat nergensquote:Op maandag 5 december 2016 10:11 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het eigenlijk bedoeld is voor kinderen. Wat denk jij?
Ik houd zelf ook erg van chocolade, maar ik ga niet rijmen in de Mac voor een chocoladeletter. Jij wel? Zo ja, leg het aub vast en upload naar deze thread dan stuur ik je ook een gratis chocoladeletter op.quote:
Nee dat zeg ik niet, maar ik vraag me wel af wat de voorwaarden zijn.quote:Op maandag 5 december 2016 10:16 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik houd zelf ook erg van chocolade, maar ik ga niet rijmen in de Mac voor een chocoladeletter. Jij wel? Zo ja, leg het aub vast en upload naar deze thread dan stuur ik je ook een gratis chocoladeletter op.
Mijn cadeaukalender zegt een quarterpounder voor ¤ 1,50 ?quote:Op maandag 5 december 2016 09:46 schreef junkiesietze het volgende:
vandaag dus een rijmpje voor een chocolade letter.
Zitten daar nog voorwaarden aan? of is zoiets als, "ik ben niet dik, dat is die mcdonaldschick" al goed?
Dan zou ik 3x bestellen bij de paal.quote:Op maandag 5 december 2016 10:53 schreef delano.888 het volgende:
Ik had laatst dus 2 big macs via de paal besteld en gewoon gekregen. Ging mijn collega later op de dag, hingen er briefjes (zelf geprinte a4tjes) dat je er absoluut maar 1pp mocht hebben. En iemand die toch meer had besteld werd terug gefloten en moest denk ik bij betalen ofzo voor de rest. Lekker belachelijk weer allemaal.
Staat onder de QP voor 1.50.quote:Op maandag 5 december 2016 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn cadeaukalender zegt een quarterpounder voor ¤ 1,50 ?
Jullie posts over die chocoladeletter heeft me trouwens wel koffie doen zetten zodat ik daar lekker een chocoladeletter bij kan eten
Ik ben nu al misselijk van de chocoladeletter die ik net gegeten heb, dus ik hoef niet meer naar de Mac vandaagquote:
Ze moeten iemand die een BigMac bestelt sowieso even terugfluiten om te vragen of ze wel helemaal goed bij hun hoofd zijn.quote:Op maandag 5 december 2016 10:53 schreef delano.888 het volgende:
Ik had laatst dus 2 big macs via de paal besteld en gewoon gekregen. Ging mijn collega later op de dag, hingen er briefjes (zelf geprinte a4tjes) dat je er absoluut maar 1pp mocht hebben. En iemand die toch meer had besteld werd terug gefloten en moest denk ik bij betalen ofzo voor de rest. Lekker belachelijk weer allemaal.
Vergeleken met Amsterdam en Rotterdam valt het in Den Haag en Utrecht wel mee.quote:Op maandag 5 december 2016 09:59 schreef 24Fan het volgende:
[..]
Dat is dan ook een van de grootste verworvenheden van de randstad, op elke hoek een mcdonalds of burger king. Daar kunnen wij in Fryslân alleen maar van dromen.
Vind je? Ze hebben laatst de vierde in het centrum van Den Haag geopend. Weer op loopafstand van de andere 3quote:Op maandag 5 december 2016 12:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vergeleken met Amsterdam en Rotterdam valt het in Den Haag en Utrecht wel mee.
Ik ook. 2e kans gaat naar de royal fishquote:
Bij de Mac in een niet nader te noemen durp kon ik vanmiddag gewoon de easy order gebruiken, heb zelfs nog een Big Mac voor 1 euro gescoord d.m.v. de barcode die ik had opgeslagenquote:
Klopt. Vandaag nog kipnuggets erbij genomen.quote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Bij de Mac in een niet nader te noemen durp kon ik vanmiddag gewoon de easy order gebruiken, heb zelfs nog een Big Mac voor 1 euro gescoord d.m.v. de barcode die ik had opgeslagenIn de keuken zien ze niet dat het een CK BigMac is dus de Mac is niks wijzer
CK?quote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
Bij de Mac in een niet nader te noemen durp kon ik vanmiddag gewoon de easy order gebruiken, heb zelfs nog een Big Mac voor 1 euro gescoord d.m.v. de barcode die ik had opgeslagenIn de keuken zien ze niet dat het een CK BigMac is dus de Mac is niks wijzer
Wacht ff dus als ik een screenshot maak van een CK barcode kan ik heel december die korting gebruiken? Dat is handiggg..quote:Op maandag 5 december 2016 19:58 schreef VogeltjeTwiet het volgende:
[..]
4e? ik kom maar op 3 in t centrumquote:Op maandag 5 december 2016 16:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Vind je? Ze hebben laatst de vierde in het centrum van Den Haag geopend. Weer op loopafstand van de andere 3
Buitenhof, Grote Marktstraat, Vlamingstraat en nu ook een aan de Turfmarkt.quote:Op maandag 5 december 2016 21:16 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
4e? ik kom maar op 2 in t centrum
welke zie ik over t hoofd?
ah turfmarkt dusquote:Op maandag 5 december 2016 21:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Buitenhof, Grote Marktstraat, Vlamingstraat en nu ook een aan de Turfmarkt.
Die laatste snap ik overigens wel, pal naast de nieuwe locatie van de Universiteit Leiden. Dat zal vast wel gaan lopen
Ja, in die nieuwe gebouwen op de plek van het oude ministerie van euh, ietsquote:Op maandag 5 december 2016 21:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ah turfmarkt dus
zit daar tegenwoordig ook de uni?
tis wel te merken dat ik al in geen tijden in t centrum geweest ben haha
Aan de Turfmarkt is die met McCafe toch?quote:Op maandag 5 december 2016 21:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Die laatste snap ik overigens wel, pal naast de nieuwe locatie van de Universiteit Leiden. Dat zal vast wel gaan lopen
Zou kunnen, liep er toevallig vorige week langs en heb er weinig aandacht aan geschonken.quote:Op maandag 5 december 2016 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aan de Turfmarkt is die met McCafe toch?
Bij die aan de Buitenhof had ik laatst een grote zak met koude friet.quote:Op maandag 5 december 2016 21:21 schreef renwan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |