In Maart denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2017 18:14 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waar was het dan al eerder gepost?
NWS / Anonops #17: Lood en dolfijnen?quote:Saturday 5 March 2016
Met andere woorden, hetzelfde als Obama mee bezig was.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
Regering Trump openbaart eerste beleid waaronder nieuw raketschild
Drain the staatskas![]()
Dat gaat vriend Putin niet leuk vinden. Op zich zou het wel leuk worden als het voor beiden een backlash zorgt.quote:Op maandag 23 januari 2017 10:41 schreef xpompompomx het volgende:
Regering Trump openbaart eerste beleid waaronder nieuw raketschild
Drain the staatskas![]()
"Putin"quote:Op maandag 23 januari 2017 16:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat gaat vriend Putin niet leuk vinden. Op zich zou het wel leuk worden als het voor beiden een backlash zorgt.
Hangt af van welk missile shield hij bedoelt. Ground-Based Midcourse Defense, of het schild in Europa.quote:Op maandag 23 januari 2017 16:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat gaat vriend Putin niet leuk vinden. Op zich zou het wel leuk worden als het voor beiden een backlash zorgt.
De Russen ageren al sinds 2001 tegen beiden.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:49 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hangt af van welk missile shield hij bedoelt. Ground-Based Midcourse Defense, of het schild in Europa.
Ik bedoel Fort Greely, Alaska en Vandenberg Air Force Base, California. Toon me een bericht van de laatste tien jaar waarin de Russen daarover klagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:44 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
De Russen ageren al sinds 2001 tegen beiden.
Alleen nu hoor je de republikeinen niet, is Fox News doodstil en is ineens alles wel in "America's intrest". Ten tijde van Obama waren de republikeinen alleen maar bezig de boel te saboteren en Fox News alles aan de kaak te stellen en weg te zetten als "liberal spending."quote:Op maandag 23 januari 2017 10:43 schreef Tijger_nootje het volgende:
Met andere woorden, hetzelfde als Obama mee bezig was.
Ze mogen er 500.000 overnemen uit de Eu als ze zo graag willen.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 13:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Ik bedoel Fort Greely, Alaska en Vandenberg Air Force Base, California. Toon me een bericht van de laatste tien jaar waarin de Russen daarover klagen.
https://en.wikipedia.org/(...)ssile_Treaty_in_2002quote:U.S withdrawal from Anti-Ballistic Missile Treaty in 2002[edit]
On 13 June 2002, the United States withdrew from the Anti-Ballistic Missile Treaty and recommenced developing missile defense systems that would have formerly been prohibited by the bilateral treaty. The action was stated as needed to defend against the possibility of a missile attack conducted by a rogue state.
The next day, the Russian Federation promptly dropped the START II agreement, intended to completely ban MIRVs.
2017-2002=10?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)ssile_Treaty_in_2002
Nee maar ik kan er niets aan doen dat jij de verkeerde tijdsplanning voor ogen hebt.quote:
lol, waarom denk je dat ik 10 jaar zei?quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Nee maar ik kan er niets aan doen dat jij de verkeerde tijdsplanning voor ogen hebt.
Geen idee? Het hele gebeurde 15 jaar geleden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 09:37 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
lol, waarom denk je dat ik 10 jaar zei?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |