Nee. Het is onnodig. En verpest veel series.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:19 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Je hebt nog niet eens gekeken. Ze doet het al jaren met hem, mag het nu wel?
quote:Op donderdag 1 december 2016 18:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
http://tvline.com/2016/12(...)ew-final-four-words/
Interview met de creator
hahaquote:I grabbed my tape recorder, called an Ooooooober
In dit geval is het alles behalve onnodig want anders klopten de laatste vier woorden van de maakster niet die ze al zo lang in haar hoofd had. Lijkt me vrij belangrijk dan.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:30 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Nee. Het is onnodig. En verpest veel series.
quote:Op donderdag 1 december 2016 15:13 schreef WheeleE het volgende:
Ik zie Papa Kim als een rustige, bedeesde man die gewoon netjes elke dag naar zijn kantoorbaantje gaat en daar z'n ding doet. Thuis doet hij wat z'n vrouw hem vraagt (opdraagt), zonder morren, want hij houdt zielsveel van haar.
Zij let op op haar beurt op dat hij z'n steentje bijdraagt "Vergeet het vuilnis niet. Je stropdas zit scheef. Neem nog een appel, dat is gezond voor je" en zorgt voor hem op haar manier. Ze kookt goed voor hem, ze zorgt dat zijn overhemden gestreken zijn en, mocht hij ooit écht ziek zijn, dat laat ze hem niet eerder z'n bed uitkomen voor ie beter is. Veel gezonde soep, een warme kruik en vitamientjes. De kinderen krijgen p hun kop als ze teveel herrie maken want 'Vader is ziek en heeft rust nodig'.
Zo af en toe neemt Papa Kim een bosje bloemen mee naar huis voor z'n vrouw. Mama Kim neemt het aan, zegt "Dat had je niet hoeven doen. Het zorgt voor stof op de meubels en is verspilling van geld". Toch is er een hint van een glimlach op haar gezicht te zien en krijgt Papa Kim de volgende dag een koekje mee in z'n lunchtrommel.
Dat wat terugkomt?quote:Op donderdag 1 december 2016 18:58 schreef Tegan het volgende:
Hoe hoog schatten jullie de kans dat het terugkomt? Ik 0% eigenlijk.
Of het moet Rory en een piepkleine cast zijn van alle niet-succesvolle co-stars.
Nou, ik blijf erbij. Ze kunnen nu mooi het verschil laten zien tussen Lorelai en Emily als oma. Of zo.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:08 schreef Greys het volgende:
Sherman-Palladino: We pitched this as close-ended. We pitched it as: "This is the year in the life. This is the way it was ending." ... Netflix and Warner Bros., we all went into this sort of saying that this was it. So there really haven't been any more discussions about: Is there going to be anything else?
Ik hoop ook oprecht dat je gelijk hebtquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:00 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Nou, ik blijf erbij. Ze kunnen nu mooi het verschil laten zien tussen Lorelai en Emily als oma. Of zo.
quote:Op donderdag 1 december 2016 11:23 schreef Valerie. het volgende:
Ik wist niet dat jij ook een Gilmore Girl bent, Chips
Oh shit! Ik zag deze op fb maar had hem helemaal niet door zo snel!quote:Op donderdag 1 december 2016 12:26 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je stopt met Facebook he
[ afbeelding ]
Komt blijkbaar nog? Hoezo denk je dat? Dit is het. Dit was het einde.quote:Op maandag 5 december 2016 17:23 schreef freaky40 het volgende:
En klaar. Vreemd open einde, had wel wat meer verwacht. Maar dat komt blijkbaar nog.
Ehmm, nieuw seizoen he...quote:Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt blijkbaar nog? Hoezo denk je dat? Dit is het. Dit was het einde.
Tja, het was zo'n open einde dat je het wel verwacht. Echt een slot aflevering was het ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Zegt wie?quote:
Dan is het mijns inziens maar een zwak einde. Dit vraagt gewoon naar meer, dus ik dacht hier volgt nog wel een nieuw seizoen op, geen twijfel over mogelijk dacht ik.quote:Op maandag 5 december 2016 17:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Zegt wie?
De maakster heeft juist gezegd dat dit het was. Misschien dat ze ooit nog van gedachten verandert maar ik zou er niet op rekenen.
Ik snap wat je bedoelt hoor. Had zelf ook gehoopt op meer closure. Logan is de vader, dat moet wel. En haar moeder zal haar wel gaan helpen uiteraard. De rest moeten we zelf invullen. Of Jess haar Luke gaat worden. Of haar boek een succes wordt. Of Emily gelukkig blijft op haar nieuwe plekkie.quote:Op maandag 5 december 2016 21:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan is het mijns inziens maar een zwak einde. Dit vraagt gewoon naar meer, dus ik dacht hier volgt nog wel een nieuw seizoen op, geen twijfel over mogelijk dacht ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |