abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2016 @ 11:29:48 #51
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167019415
Rory leek zelf nog niet te weten dat Jess haar ware is, maar wat zeiden ze, dat ze elkaar vier jaar niet hadden gezien ofzo?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 december 2016 @ 11:49:06 #52
163650 Greys
pi_167019821
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:29 schreef Valerie. het volgende:
Rory leek zelf nog niet te weten dat Jess haar ware is, maar wat zeiden ze, dat ze elkaar vier jaar niet hadden gezien ofzo?
Nou dat vond ik het jammere, er was niet één seconde ook maar een soort blikje van Rory ofzo dat ze hem heus nog leuk vindt. Wel van hem naar haar, maar andersom nul. Daarom vind ik het enig dat iedereen nu roept dat Jess haar Luke is, maar meh, het is mij alsnog IETS te open. Had haar ook één blik laten geven bv pal na dat gejubel en gespring toen ze aan hem stond te sjorren dat ze die drie hoofdstukken af had.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 december 2016 @ 12:00:49 #53
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167020070
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 11:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou dat vond ik het jammere, er was niet één seconde ook maar een soort blikje van Rory ofzo dat ze hem heus nog leuk vindt. Wel van hem naar haar, maar andersom nul. Daarom vind ik het enig dat iedereen nu roept dat Jess haar Luke is, maar meh, het is mij alsnog IETS te open. Had haar ook één blik laten geven bv pal na dat gejubel en gespring toen ze aan hem stond te sjorren dat ze die drie hoofdstukken af had.
Misschien was haar blik toch dat gifje dat je net liet zien, bij de krant.

Maar valt ook wel te vergelijken met Lorelai en Luke. Luke wilde haar altijd al, en Lorelai was ook een beetje oblivious. Dat kwam ook later pas...

Ik denk ook dat ze Sookie niet hebben laten zeggen dat zij weer terugkomt voor het geval wij de revival allemaal zo zagen zitten en ze verder kunnen - en dat Amy dat dus wel ziet zitten. Sookie heeft daar toch geen tijd voor en andere prioriteiten.
En er was nog iets wat me aan nieuwe afleveringen deed denken maar dat ben ik weer vergeten met mn pregnancy brain :(
pi_167020142
Luke was ook oblivious, tot hij die 'Can you see her face'? tape luisterde. Toen hij er eenmaal actief werk van maakte had Lorelai het zelf ook snel genoeg door.
  donderdag 1 december 2016 @ 12:06:26 #55
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167020181
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:04 schreef lunapuella het volgende:
Luke was ook oblivious, tot hij die 'Can you see her face'? tape luisterde. Toen hij er eenmaal actief werk van maakte had Lorelai het zelf ook snel genoeg door.
Nou ik herinner me dat iets anders, goede reden om voor de vierde of vijfde keer opnieuw te beginnen :+
pi_167020275
Was al wel eerder spanning tussen Luke en Lorelai, maar het echt door hebben kwam later pas idd. Rory was tijdens de revival al involved met 3 jongens eigenlijk (incl die wookie)...heb dan liever dat als ze eindelijk bij Jess komt dat hij de enige is in haar leven. Als ze hem er nu ook nog bij hadden gepropt was Rory helemaal raar overgekomen _O-
  donderdag 1 december 2016 @ 12:14:23 #57
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167020323
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Was al wel eerder spanning tussen Luke en Lorelai, maar het echt door hebben kwam later pas idd. Rory was tijdens de revival al involved met 3 jongens eigenlijk (incl die wookie)...heb dan liever dat als ze eindelijk bij Jess komt dat hij de enige is in haar leven. Als ze hem er nu ook nog bij hadden gepropt was Rory helemaal raar overgekomen _O-
Oh ja, dat. Misschien denken ze dat we achterlijk zijn en we zo bij nieuwe afleveringen gaan denken oOOHHH WIIIEEE IS DE VADEEERRRR PAUL LOGAN OF WOOKIE
Terwijl het gewoon Logan is maar ok.
pi_167020364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:14 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Oh ja, dat. Misschien denken ze dat we achterlijk zijn en we zo bij nieuwe afleveringen gaan denken oOOHHH WIIIEEE IS DE VADEEERRRR PAUL LOGAN OF WOOKIE
Terwijl het gewoon Logan is maar ok.
Er zijn nog steeds mensen die twijfelen _O- Dat Jess en Rory off-camera een snelle wip hebben gemaakt :D Gezien daar helemaal geen hint naar was vind ik dat vergezocht. De Wookie wip vond plaats aan het eind van de lente...dan was ze nu al veel verder geweest in de zwangerschap. Ze lieten niet voor niets even duidelijk zien dat Rory/Logan nog even één laatste keer met elkaar bed gingen, dan weet je al meteen hoe laat het is :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 december 2016 @ 12:20:35 #59
163650 Greys
pi_167020426
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:00 schreef Valerie. het volgende:

[..]

Misschien was haar blik toch dat gifje dat je net liet zien, bij de krant.

Maar valt ook wel te vergelijken met Lorelai en Luke. Luke wilde haar altijd al, en Lorelai was ook een beetje oblivious. Dat kwam ook later pas...
Oh ja, dat stelt me een beetje gerust. O+

quote:
Ik denk ook dat ze Sookie niet hebben laten zeggen dat zij weer terugkomt voor het geval wij de revival allemaal zo zagen zitten en ze verder kunnen - en dat Amy dat dus wel ziet zitten. Sookie heeft daar toch geen tijd voor en andere prioriteiten.
En er was nog iets wat me aan nieuwe afleveringen deed denken maar dat ben ik weer vergeten
JAAAAAAAAA IK WIL DIT.

quote:
met mn pregnancy brain :(
WAIT WHUT!?????????? :o Echt? *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 1 december 2016 @ 12:26:47 #60
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167020523
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh ja, dat stelt me een beetje gerust. O+

[..]

JAAAAAAAAA IK WIL DIT.

[..]

WAIT WHUT!?????????? :o Echt? *O*
Ja, dat krijg je als je stopt met Facebook he _O-

8-)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 1 december 2016 @ 12:34:26 #61
163650 Greys
pi_167020647
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:26 schreef Valerie. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
8-)
OH WAT TOF! :D
Gefeliciteerd jullie! :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_167020654
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 00:00 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

God, dat zegt Scott ook echt in elk interview. Sowieso stellen ze altijd een beetje dezelfde vragen...Lauren en Alexis proberen vaak nog hun antwoorden anders te verwoorden, Scott zegt gewoon altijd letterlijk hetzelfde :P

[..]

Ik kijk niet elk interview, dus voor mij was dit nieuw. :{
pi_167020723
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ik kijk niet elk interview, dus voor mij was dit nieuw. :{
Was ook niet naar bedoeld ofzo :) Meer een opmerking naar die acteur toe :)
pi_167020761
^O^
pi_167020928
quote:

[..]

[ afbeelding ]
8-)
*O* *O*
  donderdag 1 december 2016 @ 13:06:35 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_167021168
Greeeeys, haai! O+ :D </late reactie>

Arme Mr Kim :D En ja, hij komt wat duf over, maar hadden we serieus iets anders verwacht bij Mrs Kim :+ Deze man heeft gewoon alle eerdere seizoenen op zolder doorgebracht met zijn postzegelverzameling. Maar desalnietteplus vond ik het leuk dat ie langswaaide :7

Die gifjes _O- Paris-kick O+

quote:

[..]

[ afbeelding ]
8-)
Wat een pracht van een aankondiging, raptors en al :D Feli!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_167023650
Ik zie Papa Kim als een rustige, bedeesde man die gewoon netjes elke dag naar zijn kantoorbaantje gaat en daar z'n ding doet. Thuis doet hij wat z'n vrouw hem vraagt (opdraagt), zonder morren, want hij houdt zielsveel van haar.

Zij let op op haar beurt op dat hij z'n steentje bijdraagt "Vergeet het vuilnis niet. Je stropdas zit scheef. Neem nog een appel, dat is gezond voor je" en zorgt voor hem op haar manier. Ze kookt goed voor hem, ze zorgt dat zijn overhemden gestreken zijn en, mocht hij ooit écht ziek zijn, dat laat ze hem niet eerder z'n bed uitkomen voor ie beter is. Veel gezonde soep, een warme kruik en vitamientjes. De kinderen krijgen p hun kop als ze teveel herrie maken want 'Vader is ziek en heeft rust nodig'.

Zo af en toe neemt Papa Kim een bosje bloemen mee naar huis voor z'n vrouw. Mama Kim neemt het aan, zegt "Dat had je niet hoeven doen. Het zorgt voor stof op de meubels en is verspilling van geld". Toch is er een hint van een glimlach op haar gezicht te zien en krijgt Papa Kim de volgende dag een koekje mee in z'n lunchtrommel. O+
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_167025565
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2016 15:13 schreef WheeleE het volgende:
Ik zie Papa Kim als een rustige, bedeesde man die gewoon netjes elke dag naar zijn kantoorbaantje gaat en daar z'n ding doet. Thuis doet hij wat z'n vrouw hem vraagt (opdraagt), zonder morren, want hij houdt zielsveel van haar.

Zij let op op haar beurt op dat hij z'n steentje bijdraagt "Vergeet het vuilnis niet. Je stropdas zit scheef. Neem nog een appel, dat is gezond voor je" en zorgt voor hem op haar manier. Ze kookt goed voor hem, ze zorgt dat zijn overhemden gestreken zijn en, mocht hij ooit écht ziek zijn, dat laat ze hem niet eerder z'n bed uitkomen voor ie beter is. Veel gezonde soep, een warme kruik en vitamientjes. De kinderen krijgen p hun kop als ze teveel herrie maken want 'Vader is ziek en heeft rust nodig'.

Zo af en toe neemt Papa Kim een bosje bloemen mee naar huis voor z'n vrouw. Mama Kim neemt het aan, zegt "Dat had je niet hoeven doen. Het zorgt voor stof op de meubels en is verspilling van geld". Toch is er een hint van een glimlach op haar gezicht te zien en krijgt Papa Kim de volgende dag een koekje mee in z'n lunchtrommel. O+
Exact! O+

Mrs Kim is volgens mij ook helemaal niet geïnteresseerd in een sparringpartner, die weet het zelf allemaal al prima. :L
pi_167025681
Ik moet het nog kijken, maar wat lees ik, doet er nu ook een Wookie mee? Is dat de broer van Sookie of zo, hoe verzin je het.

En ik snap ook niet waarom iedereen in series na een keer sex altijd meteen zwanger is. Zo saai.
pi_167026066
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 17:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik moet het nog kijken, maar wat lees ik, doet er nu ook een Wookie mee? Is dat de broer van Sookie of zo, hoe verzin je het.

En ik snap ook niet waarom iedereen in series na een keer sex altijd meteen zwanger is. Zo saai.
Een Wookiee. Uit Star Wars: http://starwars.wikia.com/wiki/Wookiee

Nou ja, iedere zwangerschap is technisch gezien van 1x seks (mits geen ivf oid). Van die andere 300x werd je niet zwanger namelijk. :P Maar er wordt hier niet gesuggereerd dat de zwangerschapsseks de enige seks was.
pi_167026150
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 17:25 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Een Wookiee. Uit Star Wars: http://starwars.wikia.com/wiki/Wookiee

Nou ja, iedere zwangerschap is technisch gezien van 1x seks (mits geen ivf oid). Van die andere 300x werd je niet zwanger namelijk. :P Maar er wordt hier niet gesuggereerd dat de zwangerschapsseks de enige seks was.
Dank je, ik weet hoe het werkt. Ik bedoel te zeggen dat ik al dat zwangerschapsgedoe in series altijd zo flauw vindt. Dat gebeurt te veel. Maar het schijnt dat de meeste vrouwen dat juist leuk vinden.
pi_167026789
http://tvline.com/2016/12(...)ew-final-four-words/

Interview met de creator :)

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2016 18:07:14 ]
  donderdag 1 december 2016 @ 18:19:51 #73
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167027026
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 17:31 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dank je, ik weet hoe het werkt. Ik bedoel te zeggen dat ik al dat zwangerschapsgedoe in series altijd zo flauw vindt. Dat gebeurt te veel. Maar het schijnt dat de meeste vrouwen dat juist leuk vinden.
Je hebt nog niet eens gekeken. Ze doet het al jaren met hem, mag het nu wel?
  donderdag 1 december 2016 @ 18:20:42 #74
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_167027049
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:34 schreef Greys het volgende:

[..]

OH WAT TOF! :D
Gefeliciteerd jullie! :*
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 12:50 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

*O* *O*
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Wat een pracht van een aankondiging, raptors en al :D Feli!
8-) Merci. Moet wel bij mezelf blijven natuurlijk.
pi_167027881
https://www.facebook.com/GilmoreGirls/?hc_ref=NEWSFEEDv

Matt nu live voor als mensen het interessant vinden.

Ik ben normaal niet zo van het blond, maar voor hem maak ik echt een uitzondering (ook in The Good Wife al) O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')