Touché, ik zag hem en twijfeldequote:Op woensdag 30 november 2016 12:55 schreef Valerie. het volgende:
Denk dat een lerares Nederlands "Engels juf" dan weer niet zo ok vindt
Ik ben bang dat ik me ook meer aan de dingen ga ergeren waar jullie je al aan ergeren als ik het ga herkijken. Bij mij voerde nu de boventoon van yeSSSGilmore Girls
Ja. Maar dat werkt dus wel twee kanten op.quote:Op woensdag 30 november 2016 12:46 schreef kwakz0r het volgende: Waarom zou je mensen kwetsen/neerhalen als je het ook zonder zou kunnen?
Jaaa, eerste wat mij opviel ook!quote:Op woensdag 30 november 2016 12:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Omg eindelijk die fout uit de titel
quote:“I think it’s a little uncomfortable for [Rory] even though she’s kind of putting on a brave face that she’s fine with it. I think she’s actually not that emotionally connected to it. I think she’s kind of just going through the motions at this point when we pick up with them.”
Dat klinkt niet alsof Alexis vindt dat Logan de liefde van Rory dr leven is.quote:Op woensdag 30 november 2016 14:01 schreef kwakz0r het volgende:
Citaat van alexis over de logan/rory relatie (via gilmorenews.com)
[..]
Mariaaaaaaquote:Op woensdag 30 november 2016 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hello! Ik kom ook even binnenvallen, want wog
Spuit 11 waarschijnlijk, maar toch even kort op een rijtje:
Yay:
Mr Kim![]()
Emily's storyline![]()
Michel![]()
Kirk & Petal
Paris![]()
Lane & Hep AlienMochten wel meer screen time van mij.
Nay:
Rory op heel veel gebieden(incl. het hele Paul-Logan gedoe)
Lorelai vond ik ook minder 'leuk' dan eerst, jammer!
De musical en dat gare uitstapje met de Richie Rich Monkey Squad
Ik vond Sookie altijd leuk dus die zat er ook te weinig in
Meer screentime voor Lane incl. band en gezinnetje was leuk geweest.
Dus gemixte gevoelens, maar het keek grotendeels wel weer lekker weg! Benieuwd of er nog wat komt, al kun je nu het verloop idd redelijk invullen verder.
God, dat zegt Scott ook echt in elk interview. Sowieso stellen ze altijd een beetje dezelfde vragen...Lauren en Alexis proberen vaak nog hun antwoorden anders te verwoorden, Scott zegt gewoon altijd letterlijk hetzelfdequote:Op woensdag 30 november 2016 23:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lol d'r zijn nu allemaal van die facebooklive pannels geweest (nog terug te kijken op facebook). De eerste scheen een aanfluiting te zijn geweest omdat het live publiek niet gespoilerd wilde worden en er dus geen vragen werden gesteld over de afleveringen(die heb ik verder ook niet echt gekeken)
Was nu die van Scott Paterson an het kijken. Vraag was wat zijn persoonlijke visie van de last 4 words waren. Zei hij van ik heb er zelf een aantal gesubmit waaronder: Kirk, drop the gun!
Volgens mij Spring bij zo'n food festival? Lane zei iets van: ''Hey, there's my dad!''. Hij was echt 1 seconde in beeld.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:24 schreef Burdie het volgende:
Ik vond het meer 3 dan 4 woorden eigenlijk. Maar soit.
Mr Kim heb ik gemist, in elke ep was dat?.
En alsof ook hij bang is voor een tamboerijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 07:10 schreef amaranta het volgende:
Die vader van lane zag er uit als een ruggengraatloze man die totaal niet opgewassen is tegen mrs kim
Niemand is opgewassen tegen Mrs Kim.quote:Op donderdag 1 december 2016 07:10 schreef amaranta het volgende:
Die vader van lane zag er uit als een ruggengraatloze man die totaal niet opgewassen is tegen mrs kim
Aww, Dean lijkt daar echt een lief meisje.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:19 schreef Greys het volgende:
https://www.buzzfeed.com/(...)XJp&bftw#.upg4zj9wP6
Die kus van Jess en Dean en die selfie
Oepsquote:Op woensdag 30 november 2016 12:54 schreef Negentiendertig het volgende:
Omg eindelijk die fout uit de titel
Hahaha ja een beetje welquote:Op donderdag 1 december 2016 09:22 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Aww, Dean lijkt daar echt een lief meisje.
quote:Op donderdag 1 december 2016 09:19 schreef Greys het volgende:
https://www.buzzfeed.com/(...)XJp&bftw#.upg4zj9wP6
Die kus van Jess en Dean en die selfie
Bedoelen ze niet gewoon:quote:Op donderdag 1 december 2016 09:19 schreef kwakz0r het volgende:
I'm = I am dus het waren zeker wel vier woorden (of anders 5 met Yeah ertussen)
Dat denk ik welquote:Op donderdag 1 december 2016 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon:
Mom? (1)
- yeah (2)
I'm pregnant (3 en 4)?
't Is je vergevenquote:Op donderdag 1 december 2016 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
OepsWas me niet eens opgevallen,
. Zo snel mogelijk geprobeerd een nieuw deel te openen
Vind ik niet logisch... gezien I'm gewoon echt twee woorden zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon:
Mom? (1)
- yeah (2)
I'm pregnant (3 en 4)?
True, maar deze kerel was gewoon een aanfluiting.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:22 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Niemand is opgewassen tegen Mrs Kim.
Dat vind ik nogal een boude uitspraak op basis van 2 seconden screentime.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
True, maar deze kerel was gewoon een aanfluiting.
En toch is het zo. Ik heb daar zicht opquote:Op donderdag 1 december 2016 10:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een boude uitspraak op basis van 2 seconden screentime.
Haha ja, echt zo'n doofus.quote:Op donderdag 1 december 2016 10:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
En toch is het zo. Ik heb daar zicht op
Die man had dezelfde gave als Dean, alles vertellen in één blik.quote:Op donderdag 1 december 2016 10:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een boude uitspraak op basis van 2 seconden screentime.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |