Hahaha ja een beetje welquote:Op donderdag 1 december 2016 09:22 schreef Valerie. het volgende:
[..]
Aww, Dean lijkt daar echt een lief meisje.
quote:Op donderdag 1 december 2016 09:19 schreef Greys het volgende:
https://www.buzzfeed.com/(...)XJp&bftw#.upg4zj9wP6
Die kus van Jess en Dean en die selfie
Bedoelen ze niet gewoon:quote:Op donderdag 1 december 2016 09:19 schreef kwakz0r het volgende:
I'm = I am dus het waren zeker wel vier woorden (of anders 5 met Yeah ertussen)
Dat denk ik welquote:Op donderdag 1 december 2016 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon:
Mom? (1)
- yeah (2)
I'm pregnant (3 en 4)?
't Is je vergevenquote:Op donderdag 1 december 2016 09:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
OepsWas me niet eens opgevallen,
. Zo snel mogelijk geprobeerd een nieuw deel te openen
Vind ik niet logisch... gezien I'm gewoon echt twee woorden zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet gewoon:
Mom? (1)
- yeah (2)
I'm pregnant (3 en 4)?
True, maar deze kerel was gewoon een aanfluiting.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:22 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Niemand is opgewassen tegen Mrs Kim.
Dat vind ik nogal een boude uitspraak op basis van 2 seconden screentime.quote:Op donderdag 1 december 2016 09:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
True, maar deze kerel was gewoon een aanfluiting.
En toch is het zo. Ik heb daar zicht opquote:Op donderdag 1 december 2016 10:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een boude uitspraak op basis van 2 seconden screentime.
Haha ja, echt zo'n doofus.quote:Op donderdag 1 december 2016 10:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
En toch is het zo. Ik heb daar zicht op
Die man had dezelfde gave als Dean, alles vertellen in één blik.quote:Op donderdag 1 december 2016 10:00 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een boude uitspraak op basis van 2 seconden screentime.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |