wat kijk jij?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat dit item begon met een kleuterklasniveau, toffe gasten allemaal.
True!quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:49 schreef Coco98 het volgende:
Anne lijkt op Annette Barlo van Oppassen.
verrekquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:49 schreef Coco98 het volgende:
Anne lijkt op Annette Barlo van Oppassen.
http://www.dvhn.nl/gronin(...)depoel-21635368.htmlquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Klopt dat punt van Anne wel?
Of is het een franchisenemer die van zijn moederbedrijf een boete krijgt? En hij zelf een contract ondertekend heeft?
Luistert niet fijn, zo'n accent.quote:
vve bepaaltquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Klopt dat punt van Anne wel?
Of is het een franchisenemer die van zijn moederbedrijf een boete krijgt? En hij zelf een contract ondertekend heeft?
Daar is onderzoek naar gedaan.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zeggen ze altijd dat Nederland de beste zorg heeft van Europa. Is dat ergens op gebaseerd? Of gaat dat over tien jaar geleden of zo?
Ik vind haar lilluk.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Die in die rode jurk wil ik wel neuken.
Volgens mij was daar laatst een onderzoek over gepubliceerd.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zeggen ze altijd dat Nederland de beste zorg heeft van Europa. Is dat ergens op gebaseerd? Of gaat dat over tien jaar geleden of zo?
En die ernaast zit?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Er valt weinig te neuken in huize Mani89.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Maar kan me niet voorstellen dat dat de huidige zorg betreft en met name niet voor de ouderen. Zal wel achterhaald zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij was daar laatst een onderzoek over gepubliceerd.
De enigste vrouw aan tafel.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Dat zijn mensen zonder praktijkkennis en fappen gezellig op grafiekjes dat wij een geweldig zorgstelsel hebben. Laatst had je ook ene Barbera Baarsma die compleet in jankstruikmodus was omdat Nederland gewoon er prima voorstaat met een schitterend zorgstelsel pensioenenstelsel dit dat links rechts overal.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Over welke heb je het dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Die mooie vrouw zit ook wel eens bij Studio Powned, mijn favoriete programma.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Dat dus. Kijk eens goed naar haar gezicht. Brrrrr.....quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:56 schreef luxerobots het volgende:
Die Turkse? Met haar heksengezicht?
Dan vind ik Anne knapper.
Ze heeft wel mooi haar.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:56 schreef luxerobots het volgende:
verbaasd me nietsquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Eensch.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:56 schreef luxerobots het volgende:
ze gebruikt wel veel makeupquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:58 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook een masarati.
jezus, geef haar een bezem en ze vliegt wegquote:
Om een keer lekker gek te doen?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik krijg steeds meer zin om PVV te gaan stemmen. Ik was altijd D66.
40 zetels mag ook, reken maar dat iedereen een coalitie wil vormen met de PVV, partijen willen nu eenmaal besturen, dit is alleen maar campagne houding.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:58 schreef luckass het volgende:
we gaan lekker voor 76 zetels jongens
Was gisteren niet genoegquote:Op woensdag 30 november 2016 00:00 schreef Ingolstadt het volgende:
Jammer dat er geen PVV'er bij zit
Dat bepaal jij helemaal niet, Mani.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Als je bij deze verkiezingen nog steeds geen PVV stempt ben je echt niet serieus te nemen.
quote:Op woensdag 30 november 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Als je bij deze verkiezingen nog steeds geen PVV stempt ben je echt niet serieus te nemen.
Jazeker. En omdat ik kots van al dat gezever aan tafel.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om een keer lekker gek te doen?
Echt wel hoor.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij helemaal niet, Mani.
Schrijnendquote:Op woensdag 30 november 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Anne Kuik is de enige die niet Amsterdamse is aan deze tafel.
#Leukefeitjes
Nee hoor.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:00 schreef MakkieR het volgende:
[..]
40 zetels mag ook, reken maar dat iedereen een coalitie wil vormen met de PVV, partijen willen nu eenmaal besturen, dit is alleen maar campagne houding.
quote:Op woensdag 30 november 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Oh ja, leden mogen niet. Alleen stemmers.quote:
we gaan ervan uit dat de VVD minder zetels heeft, dan kan Rutte niet snel genoeg aan Wilders zijn kont ruiken, want dat ruikt naar macht.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:01 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dan krijgt Rutte de keus, of met Wilders samenwerken, of Wilders negeren en zelf premier worden.
Wilders zegt zelf al dat regeren met Rutte moeilijk wordt.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
we gaan ervan uit dat de VVD minder zetels heeft, dan kan Rutte niet snel genoeg aan Wilders zijn kont ruiken, want dat ruikt naar macht.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik krijg steeds meer zin om PVV te gaan stemmen. Ik was altijd D66.
Dat is niet zo moeilijk voor te stellen, de winnende partij heeft alle ministersposten waarmee hij mag onderhandelen, elke partij geilt op een ministerspost.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wilders zegt zelf al dat regeren met Rutte moeilijk wordt.
Daarbij wie wordt de derde aanvullende partij? Misschien is er zelfs een vierde nodig.
Misschien ga ik voor VNLquote:Op woensdag 30 november 2016 00:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nog niet waar ik op stem.
Wat wordt de derde en vierde partij (indien nodig)?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk voor te stellen, de winnende partij heeft alle ministersposten waarmee hij mag onderhandelen, elke partij geilt op een ministerspost.
CDA met twee ministers en doe daar maar CU met een minister bij ofzo. zolang men hun zakken kan vullen, De praatjes die ze ons voorschotelen is allemaal hypocrisie, dat is elke keer weer zo voorspelbaar, voor de verkiezingen een grote mond, na de verkiezingen kruipen ze in elkaars kont.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:08 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat wordt de derde en vierde partij (indien nodig)?
CDA is een groot twijfelgeval (zie ik eigenlijk niet met de PVV samenwerken), maar CU zie ik zeker niet met de PVV samenwerken.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
CDA met twee ministers en doe daar maar CU met een minister bij ofzo. zolang men hun zakken kan vullen, De praatjes die ze ons voorschotelen is allemaal hypocrisie, dat is elke keer weer zo voorspelbaar, voor de verkiezingen een grote mond, na de verkiezingen kruipen ze in elkaars kont.
Als de VVD niet de grootste wordt, gaat Rutte lekker poen harken in het bedrijfsleven hoor. Voor minder dan MP zie ik hem niet in de politiek blijvenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
we gaan ervan uit dat de VVD minder zetels heeft, dan kan Rutte niet snel genoeg aan Wilders zijn kont ruiken, want dat ruikt naar macht.
Voordat CDA ging zitten met de PVV in een gedoogd coalitie, had het CDA ook al grote twijfels. Ik zie dat als politieke spel, tot we de verkiezingen achter de rug hebben en de partijen niet snel genoeg aan de stoelendans wil deelnemen. Het verbaasd mij altijd, dat jullie dit ook niet zien, hoe ongelooflijk hypocriet en misselijk de politiek is.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
CDA is een groot twijfelgeval (zie ik eigenlijk niet met de PVV samenwerken), maar CU zie ik zeker niet met de PVV samenwerken.
Dat geloof ik ook wel, maar daar achter staan nog wel een bataljon aan VVD'ers die maar wat graag hun macht willen uitoefenen als minister.quote:Op woensdag 30 november 2016 08:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als de VVD niet de grootste wordt, gaat Rutte lekker poen harken in het bedrijfsleven hoor. Voor minder dan MP zie ik hem niet in de politiek blijven
Zulke figuren zouden nooit meer dan 1 of 2 termijnen mogen aanblijven. Zij zijn er niet voor ieders belang.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:01 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel, maar daar achter staan nog wel een bataljon aan VVD'ers die maar wat graag hun macht willen uitoefenen als minister.
Zie wat dat onderhandelen de andere grote partijen d66 vvd cda pvda groenlinks heeft opgeleverd. Zij verliezen elk hun idealen en verworden elk tot een slappe niets. Inhoudsloos. doen (wél) alleen nog maar wat VS en de banken/corporaties graag zien. Kunnen ze allemaal net zo goed oprollen in één grote partij. Dan is dat voor de (naieve) kiezers ook duidelijker. In plaats daarvan doet elke partij alsof zij ieder voor een ander standpunt staan. Wat een Bullshit.quote:Op woensdag 30 november 2016 14:57 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Voordat CDA ging zitten met de PVV in een gedoogd coalitie, had het CDA ook al grote twijfels. Ik zie dat als politieke spel, tot we de verkiezingen achter de rug hebben en de partijen niet snel genoeg aan de stoelendans wil deelnemen. Het verbaasd mij altijd, dat jullie dit ook niet zien, hoe ongelooflijk hypocriet en misselijk de politiek is.
Ik geloof het CDA pas, als zij twijfelen na de verkiezingsuitslag, maar zo lang de verkiezingen nog moeten komen, zullen we dat soort harde uitspraken nog wel een tijdje aan moeten horen.
Politici willen nu eenmaal minister worden, dat is namelijk het hoogst haalbare wat je in je politieke loopbaan kunt bereiken. En als een kans zich dient, dan laat geen enkele partij die lopen. mits daar wat tegenover staat, maar dat is natuurlijk ook weer het onderhandelen, iets waar de SP niet zo heel goed in is.
Zelf ben ik veel meer voorstander van verplicht regeren, dus geen coalitie onderhandelingen maar de grootste partijen gewoon aan elkaar veroordelen. Want die onderhandelingen zijn eerder lachwekkend dan serieus te nemen, ze gedragen zich als verwende peuters.quote:Op woensdag 30 november 2016 16:27 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Zie wat dat onderhandelen de andere grote partijen d66 vvd cda pvda groenlinks heeft opgeleverd. Zij verliezen elk hun idealen en verworden elk tot een slappe niets. Inhoudsloos. doen (wél) alleen nog maar wat VS en de banken/corporaties graag zien. Kunnen ze allemaal net zo goed oprollen in één grote partij. Dan is dat voor de (naieve) kiezers ook duidelijker. In plaats daarvan doet elke partij alsof zij ieder voor een ander standpunt staan. Wat een Bullshit.
Het zal ook een kwestie van erfelijkheid zijn, domme ouders, krijgen ook vaker domme kinderen.quote:Kinderen van laagopgeleide ouders krijgen vaker een lager schooladvies
Niet iedereen krijgt gelijke kansen in het onderwijs. Dat blijkt nu ook uit onderzoek: kinderen van laagopgeleide ouders krijgen vaak een lager schooladvies, terwijl ze slim genoeg zijn voor een hoger niveau. Nordin en Thomas hadden dezelfde cito-score, maar toch moest Nordin 'iets met zijn handen gaan doen’. Nu, jaren later, zijn ze allebei sportjournalist. Vanavond vertellen zij hun verhaal. Maar zij zijn niet de enigen. Ook aan tafel: journalist Yasmina Aboutaleb, ‘stapelaar' Amit Sharma en schooldirecteur Aad van Loenen.
Ga toch gewoon schaak kijken.quote:
Geruchten gaan dat Karjakin Minister van Defensie mag worden van Putin hierna.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ga toch gewoon schaak kijken.
Trump heeft ook al een oogje op hem, hij moet de muur met Mexico gaan ontwerpen.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geruchten gaan dat Karjakin Minister van Defensie mag worden van Putin hierna.
Ahmed Marcouch wil agenten beschermen tegen internetfilmpjesquote:
is dat ooit anders geweest dan?quote:
Het is hetzelfde als voor een Spartaan van het oorlogsveld te worden gedragen op een schild, de ultieme eer.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:09 schreef DrDentz het volgende:
Een biefstuk worden is een grondrecht voor ieder kalfje.
Rode stroomquote:Op woensdag 30 november 2016 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Het is toch ook gewoon groene stroom?
Dat ontgaat me ook even. Maar ik gok dat het grootste probleem is dat vegetariërs en veganisten denken goed bezig te zijn en vervolgens hun vegaburger op een kalfje bakken???quote:Op woensdag 30 november 2016 23:12 schreef marcodej het volgende:
Wat is precies het probleem hiervan?
Remlof is de buurtvaderquote:Op woensdag 30 november 2016 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Zie hier de vrienden van Japie en PSVCL.
Dit is al jaaaaren zo en dan zonder telefoon ook.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
Of agenten zich nou laten kwellen met of zonder telefoon dat maakt toch niks uit? Die agenten moeten gewoon autoriteit uitstralen en die kneusjes aanpakken
Daarom dat het gefilmd wordt moet niet uitmaken. Het verschil is er niet. Het gaat erom dat ze zich laten naaien en dat moeten ze niet toestaanquote:Op woensdag 30 november 2016 23:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit is al jaaaaren zo en dan zonder telefoon ook.
Doen alsof dit nieuw gedrag is
quote:Op woensdag 30 november 2016 23:16 schreef MrSalazar het volgende:
Wat voor kutwet is dit. De agenten moeten die mongolen oppakken.
Juistquote:Op woensdag 30 november 2016 23:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daarom dat het gefilmd wordt moet niet uitmaken. Het verschil is er niet. Het gaat erom dat ze zich laten naaien en dat moeten ze niet toestaan
Neerschieten dat tuigquote:Op woensdag 30 november 2016 23:17 schreef DrDentz het volgende:
egt erruuggg kkhollanders kkkaazen rasists
quote:Op woensdag 30 november 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon eens meewerken met de politie is blijkbaar geen optie voor die mensen.
Bukt u evenquote:Op woensdag 30 november 2016 23:18 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon eens meewerken met de politie is blijkbaar geen optie voor die mensen.
Pauw is voor anarchiequote:Op woensdag 30 november 2016 23:23 schreef PowerLoungen het volgende:
Pauw wil het liefst dat de politie helemaal wordt afgeschapt
Ecto gelulquote:
Werken nooit op het moment supreme.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:20 schreef monkyyy het volgende:
Als de politie gewoon bodycams gaat dragen hoef je ze niet te filmen.
Seksuele anarchie.quote:
ik snap dat jij dat niet snaptquote:
Maan?quote:Op woensdag 30 november 2016 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
Deze opmerking had jij niet gemaakt als er een knap blondje zat
Serieuze blunder door Karjakin met wit.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ga toch gewoon schaak kijken.
Ik snap dat jij snapt dat ik dat niet snapquote:Op woensdag 30 november 2016 23:29 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik snap dat jij dat niet snapt
Beetje zoals vmbo?quote:Op woensdag 30 november 2016 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Technische school. Daar leer beroepen zoals automonteur, timmerman etc
Heb ik hiervoor een Lafite Rothschild uit 2004 opengemaakt.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Serieuze blunder door Karjakin met wit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |