wat kijk jij?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat dit item begon met een kleuterklasniveau, toffe gasten allemaal.
True!quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:49 schreef Coco98 het volgende:
Anne lijkt op Annette Barlo van Oppassen.
verrekquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:49 schreef Coco98 het volgende:
Anne lijkt op Annette Barlo van Oppassen.
http://www.dvhn.nl/gronin(...)depoel-21635368.htmlquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Klopt dat punt van Anne wel?
Of is het een franchisenemer die van zijn moederbedrijf een boete krijgt? En hij zelf een contract ondertekend heeft?
Luistert niet fijn, zo'n accent.quote:
vve bepaaltquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:49 schreef luxerobots het volgende:
Klopt dat punt van Anne wel?
Of is het een franchisenemer die van zijn moederbedrijf een boete krijgt? En hij zelf een contract ondertekend heeft?
Daar is onderzoek naar gedaan.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zeggen ze altijd dat Nederland de beste zorg heeft van Europa. Is dat ergens op gebaseerd? Of gaat dat over tien jaar geleden of zo?
Ik vind haar lilluk.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Die in die rode jurk wil ik wel neuken.
Volgens mij was daar laatst een onderzoek over gepubliceerd.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom zeggen ze altijd dat Nederland de beste zorg heeft van Europa. Is dat ergens op gebaseerd? Of gaat dat over tien jaar geleden of zo?
En die ernaast zit?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Er valt weinig te neuken in huize Mani89.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Maar kan me niet voorstellen dat dat de huidige zorg betreft en met name niet voor de ouderen. Zal wel achterhaald zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij was daar laatst een onderzoek over gepubliceerd.
De enigste vrouw aan tafel.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef Mani89 het volgende:
Dat zijn mensen zonder praktijkkennis en fappen gezellig op grafiekjes dat wij een geweldig zorgstelsel hebben. Laatst had je ook ene Barbera Baarsma die compleet in jankstruikmodus was omdat Nederland gewoon er prima voorstaat met een schitterend zorgstelsel pensioenenstelsel dit dat links rechts overal.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Over welke heb je het dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Die mooie vrouw zit ook wel eens bij Studio Powned, mijn favoriete programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |