Ze doet vrijwel alles zelf, geloof ik:quote:Op woensdag 7 december 2016 17:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Schrijft ze haar eigen nummers eigenlijk? Of werken er (ghost)writers aan mee?
Ja, da's exact hetzelfde, idd.quote:Op woensdag 7 december 2016 17:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Dat belooft niet veel goeds voor de toekomst dan.
Een beetje alsof alle Nederlandse artiesten tot in de lengte van dagen Drank en Drugs zullen adoreren.
Anohni (neem aan dat je daar op doeltquote:Op woensdag 7 december 2016 19:39 schreef methodmich het volgende:
Ik verwacht dit jaar maar twee vrouwen in mijn top tien, hooguit. Misschien zelfs maar één. Waarvan er één ook nog eens 'een halve' vrouw is.
oja, die van grateful deadquote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef kciR het volgende:
[..]
Anohni (neem aan dat je daar op doelt) staat bij mij ook in de top 10, samen met Eefje en Polica. Rest mannen en één verzamelaar (al is dat een beetje tegen mn regels).
Die is leukquote:Op woensdag 7 december 2016 21:30 schreef Beregd het volgende:
In dat genrre ben ik echt compleet weg van Jess Williamson. Zeg nu zelf:
Ongelooflijk dat ze zo weinig wordt opgepikt. Bij vlagen doet ze me denken aan het beste werk van pj harvey en cat power.
cross record is leukquote:Op donderdag 8 december 2016 08:57 schreef Norrage het volgende:
Mijn vrouwen: Eefje, Polica, Cross Record, Case/Lang?Veirs (dat zijn er 3!!),
Ja, ik twijfel alleen nog tussen Anohni en een andere plaat voor positie nummer tien, dus dat wordt nog even wikken en wegen. In dat geval blijft er dus slechts één vrouw over.quote:Op woensdag 7 december 2016 23:08 schreef kciR het volgende:
[..]
Anohni (neem aan dat je daar op doelt) staat bij mij ook in de top 10, samen met Eefje en Polica. Rest mannen en één verzamelaar (al is dat een beetje tegen mn regels).
Mooie plaat ja!quote:Op donderdag 8 december 2016 12:36 schreef MCH het volgende:
Ik hoor hier eerste album Coldplay melancholie in.
Ik zette hem halverwege af. Beetje eentonige instrumentatie, bleef niet zo hangen...quote:
Die was er al geloof ik, in ieder geval een tijdelijke. Zit mobiel dus kan niet snel linken/zoeken.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:35 schreef kciR het volgende:
Wanneer komt het jaarlijstjes topic? Ik heb hem in principe klaar
Ik heb al een reminder gestuurd nr pfaf maar zonder antwoord.quote:Op donderdag 8 december 2016 20:35 schreef kciR het volgende:
Wanneer komt het jaarlijstjes topic? Ik heb hem in principe klaar
Nou zeg, Pitchfork kent bijna niks. Ik heb m'n lijstjes maar internationaal ingevuld maar dan nog is er erg weinig dat-ie zelf kon afmaken. Maar goed, m'n plicht weer gedaanquote:Op donderdag 8 december 2016 21:04 schreef Beregd het volgende:
Ik heb overigens wel al gestemd op de pitcfork reader's pollJe hebt nog tijd tot morgen #MitskiFTW
http://readerspoll-2016.pitchfork.com/?mbid=yim2016-menu
Ik snap alleen niets van die vragen op het einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Maxerazzi op 09-12-2016 08:22:54 ]
quote:Op vrijdag 9 december 2016 08:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Gas, waarom kende ik deze man nog niet? Deze hypnotechno is me op 't lijf geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GAS
![]()
Onlangs kwam er nog een hele mooie box van uit:
Robert Moog died for our synths
Tja, iets met drummer en zoquote:Op vrijdag 9 december 2016 10:00 schreef Gehenna het volgende:
Oh Jesus and Mary Chain dropt ook ineens een nieuw nummer sinds 18 jaar:
Had ze niet herkend aan het nummer, zou eerder denken dat het een nieuwe Primal Scream was
Ja klopt, maar die speelt er al dertig jaar niet meer inquote:Op vrijdag 9 december 2016 10:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, iets met drummer en zoVanavond eens luisteren
Volgens mij deed hij wel mee met de Psychocandy-tour toch?quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:03 schreef Gehenna het volgende:
Ja klopt, maar die speelt er al dertig jaar niet meer in
quote:Op vrijdag 9 december 2016 08:15 schreef Maxerazzi het volgende:
Gas, waarom kende ik deze man nog niet? Deze hypnotechno is me op 't lijf geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aldus.
Geen idee, wikipedia zegt van niet. maar geen idee hoe up-to-date die isquote:Op vrijdag 9 december 2016 11:06 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij wel mee met de Psychocandy-tour toch?
quote:By early 1986, Gillespie had played his last show with the Mary Chain and left to devote his attentions to Primal Scream.
Ja, zeker geen onbekende in de ambienthoek. Pop is toch wel n klassieker.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:57 schreef Gehenna het volgende:
Oh ik dacht dat GAS wel een behoorlijk bekende naam was hier.O.a. in het ambient topic kwam ie best vaak aan de orde.
Klinkt lekker zeg die Azier.quote:Op vrijdag 9 december 2016 14:35 schreef richolio het volgende:
Niet verkeerd.
Ook Thomas Azier's laatste nummertje vind ik tof! Heerlijke synth hookje.
Volgens mij is het ook wel best bekend. Wolfgang Voigt is ook de medeoprichter van Kompakt.quote:Op vrijdag 9 december 2016 11:57 schreef Gehenna het volgende:
Oh ik dacht dat GAS wel een behoorlijk bekende naam was hier.O.a. in het ambient topic kwam ie best vaak aan de orde.
Ik heb de cd variant van die magische box, maar de lp versie zou ik hier graag aan toevoegen. Pop is de klassieker maar Konigsforst vind ik net iets duisterder en dieper.quote:Op vrijdag 9 december 2016 10:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]![]()
GAS
![]()
Onlangs kwam er nog een hele mooie box van uit:
[ afbeelding ]
Koningsfort is ook de favoriet hier, precies om die redenenquote:Op vrijdag 9 december 2016 17:58 schreef Geluiden het volgende:
[..]
Ik heb de cd variant van die magische box, maar de lp versie zou ik hier graag aan toevoegen. Pop is de klassieker maar Konigsforst vind ik net iets duisterder en dieper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zondag 11 december 2016 16:14 schreef richolio het volgende:
Je kan nu trouwens je persoonlijke Top 100 van 2016 bekijken op Spotify. Je vindt het als je naar Browse > 2016 Wrapped > En dan je eigen playlist aanklikt. Helaas is er nog niet zo'n website als vorig jaar te vindenIk hoop nog wel dat ze dat gaan doen, want daar keek ik heel het jaar naar uit.
Al is mijn Top overal wel een beetje verpest, want ik had ooit perongeluk Une Belle Histoire heel de nacht op repeat laten staanDus die staat overal sowieso bovenaan.
Is dat op de PC? Op mobiel kan ik hem niet vinden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarquote:Op zondag 11 december 2016 16:38 schreef methodmich het volgende:
Ik vind het een mooie anekdote, richolio!
Het had veel slechter kunnen aflopen natuurlijk, als je een ander nummer op repeat had gezet.
Ik vond hem ook op mobiel! Als je naar Browse gaat dan staat er onder "Genres & Moods" 2016 Wrapped. Daar staat 'ie in.quote:Op zondag 11 december 2016 21:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat op de PC? Op mobiel kan ik hem niet vinden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |