Laten we er maar vanuit gaan dat Tail niet voor de 1e keerquote:
Dat lijkt me een goed uitgangspuntquote:Op woensdag 30 november 2016 21:28 schreef just me het volgende:
[..]
Laten we er maar vanuit gaan dat Tail niet voor de 1e keer
bij Henkelientje is
quote:Op woensdag 30 november 2016 21:16 schreef just me het volgende:
[..]
konijnen droppen meestal heel veel keuteltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een leuk rijtje, inclusief mijn eigen label.
Vond ik ergens op internet...
quote:Op woensdag 30 november 2016 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Goede reminder wel. Even whiskey kopen voor mijn pa z'n verjaardagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een leuk rijtje, inclusief mijn eigen label.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
quote:Op woensdag 30 november 2016 21:30 schreef MadMaster het volgende:
Het is echt een mooi labelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best een leuk rijtje, inclusief mijn eigen label.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op woensdag 30 november 2016 21:37 schreef Elfletterig het volgende:
Tijd voor alweer zo'n Noors talent: AURORA....
Føgelquote:
Had een beetje last van 3 kinderen die "nein mannnnn, ich will noch niet schlafen" gedrag vertoonden.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
Ik kan er nog een uur bij aanplakken, als daar behoefte aan is?
En Gup werkt toch niet, dus...
Als er verder geen bezwaar is, moet iemand mij even een uurtje verlengenquote:Op woensdag 30 november 2016 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]Dat zou helemaal niet vervelend zijn!
Check.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er verder geen bezwaar is, moet iemand mij even een uurtje verlengen
Als je er geen bezwaar tegen hebt ga ik ondertussen de was vouwenquote:Op woensdag 30 november 2016 21:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als er verder geen bezwaar is, moet iemand mij even een uurtje verlengen
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 30 november 2016 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
Als je er geen bezwaar tegen hebt ga ik ondertussen de was vouwen
Het is nogal een poppy liedje, ja. Ze heeft ook meer dance-achtige tracks gemaakt. Ze heeft ook met Röyksopp samengewerkt. Dat nummer zit in de volgende show.quote:
Met recht wel bubblegumpop ditquote:Op woensdag 30 november 2016 21:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is nogal een poppy liedje, ja. Ze heeft ook meer dance-achtige tracks gemaakt. Ze heeft ook met Röyksopp samengewerkt. Dat nummer zit in de volgende show.
Echt ja?quote:Op woensdag 30 november 2016 21:49 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een keer een glas wijn gedronken met de dame die je nu hoort. Vind haar een irritant mens
Ja, was een vriendin van een collega.quote:
We zullen het merken!quote:Op woensdag 30 november 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is meer in de hoek van Oscar en ToT, gok ik....
Er zit vanavond weinig van mijn steegje bijquote:Op woensdag 30 november 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is meer in de hoek van Oscar en ToT, gok ik....
Oei, oeiquote:Op woensdag 30 november 2016 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er zit vanavond weinig van mijn steegje bij
Het had Lumsk of een andere folk-metal band kunnen zijnquote:Op woensdag 30 november 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna een nogal bekend Noors liedje.... - het begint met uitbundige violen....
(een keer raden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |