Tja gewoon het leven niet zo serieus nemen, pikquote:Op dinsdag 29 november 2016 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kan dan ook beter relativeren dan ik. En je accepteert sneller.
Daarom geen reactie op mijn dickpic.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, gisteravond in slaap gevallen tijdens dm´s sturen.
Ik was er aan toe.
Volgende week is lekker rustig. Nu nog even buffelen
Ja sorry.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daarom geen reactie op mijn dickpic.
Aan het aftakelenquote:
Gaan we terug in de tijd dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Aan het aftakelen
31 januari 2016 gaat het dood
oh bedoel decemberquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan we terug in de tijd dan?
balenquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dan is de dartsfinale nog niet geweest![]()
En net nu het subforum er is
de bal is rondquote:Op dinsdag 29 november 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan dooien, het kan vriezen.
als die kapot gaat ben je levenslang verminktquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien moet ik een kruik kopen
Als die heel blijft ook hihahoquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
als die kapot gaat ben je levenslang verminkt
veel mensen die doodgaan door zo'n dekenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gehad
Als dan iemand water over jou en je deken gooit ga je dan dood?
ahwwquote:
ik zou het niet durven zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit gehad
Als dan iemand water over jou en je deken gooit ga je dan dood?
Gevaarlijk allemaalquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel mensen die doodgaan door zo'n deken
Gaat zo in brand
Of warme chocolademelkquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je kan ook gewoon een extra deken pakken.
Bespaart wel vies veel geldquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je kan ook gewoon een extra deken pakken.
Dat klinkt erg comfy.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of warme chocolademelk
dat ga ik nu eens doen
Nesquik?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of warme chocolademelk
dat ga ik nu eens doen
En is ook gewoon fijn.quote:
Samen onder een dekentje liggen is ultiem genot.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En is ook gewoon fijn.
Al staat hier kankerkacheltje gewoon lekker hoog en dan onder de deken is prima.
Zonde man. Dekentje is meer dan voldoendequote:Op dinsdag 29 november 2016 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En is ook gewoon fijn.
Al staat hier kankerkacheltje gewoon lekker hoog en dan onder de deken is prima.
Dat ligt er heel erg aan met wie die "samen" is.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen onder een dekentje liggen is ultiem genot.
Nee dan ril ik mezelf kapot.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zonde man. Dekentje is meer dan voldoende
Dan mag jij wel vaker dat dekentje om doenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
veel mensen die doodgaan door zo'n deken
Gaat zo in brand
Een lief meisje.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat ligt er heel erg aan met wie die "samen" is.
joggingbroek genotquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ook
Heb ook altijd chillbroek en hoodie en meestal sokken aan
had ik maar iemand daarvoorquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Samen onder een dekentje liggen is ultiem genot.
ga nu gelijk doenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan mag jij wel vaker dat dekentje om doen
Zonde. Je mist wat.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van hoe dat is.
Moet je niet iedereen afwijzen.quote:
Doe je niks aan als de meisjes niet willen hè.quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jawel maar geen zin meer in moeite doen om te daten
je moet je Tinder locatie ook op Zuid-Oost Azie zetten. Dan kan je er meteen met 1 trouwenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
jawel maar geen zin meer in moeite doen om te daten
liever latina danquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je moet je Tinder locatie ook op Zuid-Oost Azie zetten. Dan kan je er meteen met 1 trouwen
Dan moet je tinder plus hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
je moet je Tinder locatie ook op Zuid-Oost Azie zetten. Dan kan je er meteen met 1 trouwen
Denk dat mortaxx wel betaald ervoorquote:
Je komt toch ook in dezelfde categorie nu ? Op basis van het aantal likes op je profielquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik las dat tinder nu ook je fotos hersorteert met de foto vooraan waarbij de mensen op like drukken?
Misschien als je een meisje als Katie Leung erop vindtquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dacht dat ik de Pieterburen-app geopend dacht te hebben netquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je komt toch ook in dezelfde categorie nu ?
Wut?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je komt toch ook in dezelfde categorie nu ? Op basis van het aantal likes op je profiel
ja mijn pak foto is populairstequote:Op dinsdag 29 november 2016 23:31 schreef Paxcon het volgende:
Ik las dat tinder nu ook je fotos hersorteert met de foto vooraan waarbij de mensen op like drukken?
Cho Chang is nou niet heel bijzonder. Wel leukig opzich, maar niet meer dna datquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als je een meisje als Katie Leung erop vindt
Zijn hele lieve beestjes hoor.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dacht dat ik de Pieterburen-app geopend dacht te hebben net
Zoiets las ik, heb Tinder zelf al maanden niet meerquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:33 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wut?
Als je heel veel likes hebt kom je alleen nog maar mensen tegen die ook veel likes hebben?
Past wel in de categorie meisjes waar ik op val.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cho Chang is nou niet heel bijzonder. Wel leukig opzich, maar niet meer dna dat
Ik vind er ook niks mis meequote:Op dinsdag 29 november 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Past wel in de categorie meisjes waar ik op val.
Schattige uitstraling, ietwat verlegen
valt dat even tegenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
vrouwen denken door je studie en pak dat je vermogend bent en hoge status
ik kan bun doenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moet ik ook maar eens een foto maken waar ik in pak loop.
En moet ook naar de kapper, want wat ik nu op mijn hoofd heb kan eigenlijk niet.
Daar heb ik dan weer helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks mis mee
Ik vind Ginny na Harry Potter ook best knappe dame geworden
ga eens elastiekjes kopen en dan zien hoe het echt staatquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar dan sta ik nog meer voor lul dan anders.
Zo'n kapsel als Stalin in je UI vind ik wel wat hebben eigenlijk.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ga eens elastiekjes kopen en dan zien hoe het echt staat
Wel zijkanten opskeren
Paar keer gezien.quote:
hoezo ranzigquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wij kijken niet naar zulke ranzige televisie
oh dit zegt me niksquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Paar keer gezien.
Vorige keer meisje met Down, was schattig.
En die autist die van Dr Who hield
geil hequote:Op dinsdag 29 november 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo'n kapsel als Stalin in je UI vind ik wel wat hebben eigenlijk.
Kijk niet eens VI meer behalve wat gfilmpjes op youtube. ALleen soms Pauwquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk zelden televisie, dus nee.
Jammer dat ik niet die gezichtsbeharing kan krijgen.quote:
VI kijk ik vaak wel nog, maar is eigenlijk ook maar saai. Altijd dezelfde acts en Gijp en Derksen slaan aan de lopende band onzin uit. Hans en Boskamp worden alleen maar in hun rol gedrukt en Valentijn is een zure gratenkut. Met Verbeek zijn de beste afleveringen vaakquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk niet eens VI meer behalve wat gfilmpjes op youtube. ALleen soms Pauw
mooie beelden van Fortuyn net bij Pauw. Beste premier die Nederland nooit heeft gehadquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk niet eens VI meer behalve wat gfilmpjes op youtube. ALleen soms Pauw
Had je Young Turks gekeken de verkiezingsavond?quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet die gezichtsbeharing kan krijgen.
[..]
VI kijk ik vaak wel nog, maar is eigenlijk ook maar saai. Altijd dezelfde acts en Gijp en Derksen slaan aan de lopende band onzin uit. Hans en Boskamp worden alleen maar in hun rol gedrukt en Valentijn is een zure gratenkut. Met Verbeek zijn de beste afleveringen vaak
Pauw keek ik alleen toen Trump gewonnen had en Sylvana mad ging doen, maar verder heb ik een hekel aan die talkshows
Vind je die Verbeek echt goed? Wat een serieuze lul is dat zeg, past helemaal niet bij die hele settingquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet die gezichtsbeharing kan krijgen.
[..]
VI kijk ik vaak wel nog, maar is eigenlijk ook maar saai. Altijd dezelfde acts en Gijp en Derksen slaan aan de lopende band onzin uit. Hans en Boskamp worden alleen maar in hun rol gedrukt en Valentijn is een zure gratenkut. Met Verbeek zijn de beste afleveringen vaak
Pauw keek ik alleen toen Trump gewonnen had en Sylvana mad ging doen, maar verder heb ik een hekel aan die talkshows
Ja, ik ben net thuis, ga hem nog terugkijken zoquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
mooie beelden van Fortuyn net bij Pauw. Beste premier die Nederland nooit heeft gehad
verder weinig boeiendquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, ik ben net thuis, ga hem nog terugkijken zo
Nee niet gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je Young Turks gekeken de verkiezingsavond?
Zelden zoiets hilarisch gezien.
Ik heb liever dat de basis is dat ze inhoudelijk over voetbal praten met dan af en toe een grap of anekdote tussendoor, dan de hele tijd maar schijtlollige filmpjes en slechte grappen en hysterische Gijp lach. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind je die Verbeek echt goed? Wat een serieuze lul is dat zeg, past helemaal niet bij die hele setting
Klopt. Maar je moet er wel beetje in meegaan. Die Verbeek irriteert zich teveel. Ik vind die Valentijn Driessen juist wel goed. Toen met die Slagter-grapjes ging hij nog meer stuk dan Gijpquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet gezien.
[..]
Ik heb liever dat de basis is dat ze inhoudelijk over voetbal praten met dan af en toe een grap of anekdote tussendoor, dan de hele tijd maar schijtlollige filmpjes en slechte grappen en hysterische Gijp lach. Maar dat ben ik.
Heb ik niet. Wel rond mijn schouders, dat is fucking irritantquote:
Kieft was de beste gast bij VI, maar helaas mag hij niet meer komen. Dat vind ik echt de beste analist om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar je moet er wel beetje in meegaan. Die Verbeek irriteert zich teveel. Ik vind die Valentijn Driessen juist wel goed. Toen met die Slagter-grapjes ging hij nog meer stuk dan Gijp
1. Schelvecchioquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kieft was de beste gast bij VI, maar helaas mag hij niet meer komen. Dat vind ik echt de beste analist om naar te luisteren.
Valentijn Driessen is echt een zure lulmet zijn kutkrant en hetze tegen Bosz. En alleen maar onzin uitslaan en verder ook niks begrijpen van voetbal
Mag niet meer bij reguliere VI uitzendingen komen want dan kan Johan het niet meer volgen.quote:
Ik vind Boskamp niet zoveel bijzonders meer bij VI eigenlijk. Alleen maar grappen over zijn gewicht of foute uitspraak, en voetbalinhoudelijk zegt hij ook niet veel bijzonders daar. Wat hij beter doet bij Ziggo Sport, waar ik wel graag naar hem luister.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1. Schelvecchio
2. Kieft
3. Boskamp
Ja, beetje zo'n oude nichtquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Kieft wel wat verwijfde trekjes hebben overigens, wat jij Pax?
En hij is weggegaan omdat Derksen hem niks vond toevoegen? VOnd ik altijd wel meevallenquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schelvis is ook wel een baas![]()
Zijn subtiele grapjes tussendoor
naast Emiel viel het nog meer op dat Derksen geen buitenlandse wedstrijden kijktquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hij is weggegaan omdat Derksen hem niks vond toevoegen? VOnd ik altijd wel meevallenWelbespraakte gozer is dat altijd wel
Derksen lulde gisteren ook dat Hans zogenaamd zijn echte mening niet durfde te geven over Sinkgraven, omdat hij positief over hem was. Ja stel je voor dat je een andere mening hebt dan Derksen zeg.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En hij is weggegaan omdat Derksen hem niks vond toevoegen? VOnd ik altijd wel meevallenWelbespraakte gozer is dat altijd wel
Op Mallorca wint Mallorcaquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
naast Emiel viel het nog meer op dat Derksen geen buitenlandse wedstrijden kijkt
Ze zijn er teveel in gaan geloven.quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind VI eigenlijk gewoon geen leuk programma meer.
Die youtube fragmenten die ze er op zetten (20 per uitzending) zijn ook zelden leuk
Niet meer nee, vroeger was het beterquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Die youtube fragmenten die ze er op zetten (20 per uitzending) zijn ook zelden leuk
Zie je het al voor je.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
En Gijp die bij elke speler hetzelfde riedeltje opnoemt: Joh laat hem nog lekker 3 jaar in Nederland spelen, vaste international, dan komt er iemand binnen. Als hij nu binnen komt denken ze: wat is dat voor dwerg?
Ook heel vaak herhaling van hetzelfde 'grappige' filmpje wat totaal niet leuk meer isquote:Op dinsdag 29 november 2016 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Met die redenering kan je net zo goed meteen weg gaan jaquote:Op woensdag 30 november 2016 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zie je het al voor je.
Bij de grote topclubs zijn ze echt onder de indruk van iemand die 2 keer eredivisiekampioen geworden is.
Zo'n Nouri nemen ze aan de hand meequote:Op woensdag 30 november 2016 00:03 schreef Fok-it het volgende:
En Gijp die bij elke speler hetzelfde riedeltje opnoemt: Joh laat hem nog lekker 3 jaar in Nederland spelen, vaste international, dan komt er iemand binnen. Als hij nu binnen komt denken ze: wat is dat voor dwerg?
En overal tje achter, rot toch op man
Ik vond Sylvana vs Genee wel erg vermakelijkquote:Op woensdag 30 november 2016 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook heel vaak herhaling van hetzelfde 'grappige' filmpje wat totaal niet leuk meer is
niet gezienquote:Op woensdag 30 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond Sylvana vs Genee wel erg vermakelijk
Dat vind ik echt heel irritant worden, net als die act van Hans elke week. Waar hij paardenlul zegt vanuit de FOX studio en dan gaat iedereen stuk, maar dat is gewoon NIET grappig.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ook heel vaak herhaling van hetzelfde 'grappige' filmpje wat totaal niet leuk meer is
Was dat wat?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:
Ja kloptquote:Op woensdag 30 november 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt heel irritant worden, net als die act van Hans elke week. Waar hij paardenlul zegt vanuit de FOX studio en dan gaat iedereen stuk, maar dat is gewoon NIET grappig.
Genee is verder wel gewoon een goede presentator natuurlijk, maar bij VI wil hij teveel popiejopie doen en het teveel over de kutgrappen en acts laten gaan ipv het voetbal.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kijk het nog wel terug meestal, maar de laatste tijd begin ik me steeds meer te ergeren.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja klopt
Alleen de spontane grappen zijn nog leuk maar verder is het te geforceerd
ik kijk ook nooit meer echt eigenlijk
Deden jullie dat ook bij de VI Oranje meet?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:08 schreef Paxcon het volgende:
Dat volk in de studio is ook altijd cringe
Lachen echt om alles, echt triest
Volgens mij niet, was echt een kutshow toen wij er warenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deden jullie dat ook bij de VI Oranje meet?
Ze nodigden vroeger ook echt mensen uit waarvan je dacht: Wat doe je hierquote:Op woensdag 30 november 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, was echt een kutshow toen wij er waren
Alleen VI Oranje 2010 was eigenlijk echt leuk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:09 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij niet, was echt een kutshow toen wij er waren
Leuk was dat WK.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen VI Oranje 2010 was eigenlijk echt leuk.
Elke dag zat er een politici aan tafel die dan ook hun mening over voetbal gingen geven.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze nodigden vroeger ook echt mensen uit waarvan je dacht: Wat doe je hier
Toen wij er waren was er zon rare psycholoog aan de barquote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze nodigden vroeger ook echt mensen uit waarvan je dacht: Wat doe je hier
Dat WK zelf was kut met peren, maar VI Oranje maakte het toch tot een leuke zomer.quote:
Prem en Theo Maassen waren wel lachenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke dag zat er een politici aan tafel die dan ook hun mening over voetbal gingen geven.
Wat een flauwekul allemaal. Al hadden ze in 2009 ook altijd van die rare radio-dj's of B-acteurs aan tafel.
Allemaal beter dan EK2016.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat WK zelf was kut met peren, maar VI Oranje maakte het toch tot een leuke zomer.
WK2014 was qua voetbal meer genot, maar die show was maar matig. Zeker na die ruzie tussen Derksen en Gijp werd het heel erg pijnlijk
Raoul Heertje ook bij de Televizierring showquote:Op woensdag 30 november 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prem en Theo Maassen waren wel lachen
In het hele toernooi maar één leuke wedstrijd (Hongarije-Portugal 3-3)quote:
Maar de UEFA was zeer tevreden.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het hele toernooi maar één leuke wedstrijd (Hongarije-Portugal 3-3)
Kroatië-Portugal het absolute dieptepunt, dat was nog saaier dan Frank de Boer voetbal.
Ik kan me echt vrijwel niks meer van dat ek herinnerenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In het hele toernooi maar één leuke wedstrijd (Hongarije-Portugal 3-3)
Kroatië-Portugal het absolute dieptepunt, dat was nog saaier dan Frank de Boer voetbal.
Bijna niets van gezien gelukkig.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me echt vrijwel niks meer van dat ek herinneren
Ga je gang Stijnquote:Op woensdag 30 november 2016 00:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, kunnen we VI nog bashen? Is daar ruimte en tijd voor?
Dat minder, maar OS is ook meer genot dan ekquote:Op woensdag 30 november 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
maar OS ben ik ook al bijna helemaal vergeten.
WK gaat ook al verkracht worden naar 48 landenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar de UEFA was zeer tevreden.
Het hoogtepunt was vechtpartijen tegen de Russen
Ik vooral dat ik me een maand heb afgevraagd waarom ik uberhaupt nog voetbal kijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me echt vrijwel niks meer van dat ek herinneren
Ik vond het beide niet zo boeiend blijkbaar om het langer dan enkele dagen te herinneren.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat minder, maar OS is ook meer genot dan ek
Ik vond dat in de nacht altijd wel geinig met het topic erbij en die potjes handbal en volleybal kijken.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
maar OS ben ik ook al bijna helemaal vergeten.
Vermoeiend TV-programma waarbij geen discussie mogelijk is en iedereen het uiteindelijk met elkaar eens is.quote:
Heb je de laatste aflevering gezien?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vermoeiend TV-programma waarbij geen discussie mogelijk is en iedereen het uiteindelijk met elkaar eens is.
vond Antonie Kamerling wel leuke gast. Raar dat ze het nooit meer uitnodigenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke dag zat er een politici aan tafel die dan ook hun mening over voetbal gingen geven.
Wat een flauwekul allemaal. Al hadden ze in 2009 ook altijd van die rare radio-dj's of B-acteurs aan tafel.
Geen idee waar hij uithangt nee.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vond Antonie Kamerling wel leuke gast. Raar dat ze het nooit meer uitnodigen
Ik vind haar ook minder vervelend worden tbhquote:
Nee, ik had betere dingen te doen.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je de laatste aflevering gezien?
Schijnt van naam te zijn veranderd. Antonie die in de kamer hing. #Kuthumorquote:Op woensdag 30 november 2016 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee waar hij uithangt nee.
Derksen en Gijp waren weer op de anti-Sinkgraven tour bezig, en Hans was het daar niet mee eens. Toen betichtte Derksen Hans ervan dat hij niet zijn echte mening gaf, omdat hij Sinkgraven later moet interviewen.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik had betere dingen te doen.
Mijn grap was al slecht, maar kom jij daar nog eens overheen zeg. Teringquote:Op woensdag 30 november 2016 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schijnt van naam te zijn veranderd. Antonie die in de kamer hing. #Kuthumor
Maar ze hebben zeker wel Haps op een voetstuk geplaatst?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derksen en Gijp waren weer op de anti-Sinkgraven tour bezig, en Hans was het daar niet mee eens. Toen betichtte Derksen Hans ervan dat hij niet zijn echte mening gaf, omdat hij Sinkgraven later moet interviewen.
Daardoor heb ik mezelf bijna van de trap gegooid.
Ja die was zogenaamd tien klassen beter dan Sinkgraven.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ze hebben zeker wel Haps op een voetstuk geplaatst?
Ze weigeren echt van hun denkbeelden af te stappen en anders naar het voetbal te kijken. Op zich vind ik Haps geen slechte speler, maar niet echt een versterking voor Ajax omdat het wel heel erg veel met hard werken van doen heeft en niet per se met talent.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die was zogenaamd tien klassen beter dan Sinkgraven.
Tot hij bij Ajax of PSV speelt natuurlijk.
lengte kracht fysiekquote:Op woensdag 30 november 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze weigeren echt van hun denkbeelden af te stappen en anders naar het voetbal te kijken. Op zich vind ik Haps geen slechte speler, maar niet echt een versterking voor Ajax omdat het wel heel erg veel met hard werken van doen heeft en niet per se met talent.
Ik als voorzitter van de Sinkgraven fanclub vind het ook nergens voor nodig om Haps te halen.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze weigeren echt van hun denkbeelden af te stappen en anders naar het voetbal te kijken. Op zich vind ik Haps geen slechte speler, maar niet echt een versterking voor Ajax omdat het wel heel erg veel met hard werken van doen heeft en niet per se met talent.
STERKquote:
Ik vind Sinkgraven het prima doen. Alleen nog wat onbezonnen in tackles af en toe. Voetballend is hij echt een heel grote meerwaarde, maar dat gaan ze bij VI nooit toegeven.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik als voorzitter van de Sinkgraven fanclub vind het ook nergens voor nodig om Haps te halen.
Buitenspeler is belangrijker
Hij maakt wel eens een foutje, maar dat vergeef ik hem als hij nog eens twee maanden daar speelt.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind Sinkgraven het prima doen. Alleen nog wat onbezonnen in tackles af en toe. Voetballend is hij echt een heel grote meerwaarde, maar dat gaan ze bij VI nooit toegeven.
Waar is NEGER?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
STERK
FYSIEK
LENGTE
KRACHT
SNELHEID
UITSTRALING
POWER
GIF
ERVARING
ROUTINE
WERKT HARD
DRIVE
BEER VAN EEN VENT
MANNETJESPUTTER
HEEFT EEN BROMMERTJE
OVERMIJNLIJKMENTALITEIT
WINNAARSMENTALITEIT
VOETBALGOGME
Bij vlagen zie je wel wáárom Traoré, maar het probleem is dat hij 97 van de 100 keer kutacties heeft. Ik zou het niet erg vinden als El Ghazi even laat zien wat hij de afgelopen maanden 'geleerd' heeft, maar ik denk dat de voorkeur ligt bij hangende vleugelspelers. Daar zijn de backs ook op afgesteld denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij maakt wel eens een foutje, maar dat vergeef ik hem als hij nog eens twee maanden daar speelt.
Enige wat ik goed vind bij VI is dat ze Traoré en Younes kritisch benaderen, want die kunnen echt niet meer.
Zodra voetbal te inhoudelijk wordt haak ik afquote:Op woensdag 30 november 2016 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan natuurlijk.
ZIt je nou op jezelf te geilen?quote:
Veltman komt er toch zelden overheen dus dan maar een rechtsbuiten die er langs kan. El Ghazi kan ook prima in de diepte weggestuurd worden.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij vlagen zie je wel wáárom Traoré, maar het probleem is dat hij 97 van de 100 keer kutacties heeft. Ik zou het niet erg vinden als El Ghazi even laat zien wat hij de afgelopen maanden 'geleerd' heeft, maar ik denk dat de voorkeur ligt bij hangende vleugelspelers. Daar zijn de backs ook op afgesteld denk ik.
Hoezo?quote:Op woensdag 30 november 2016 00:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zodra voetbal te inhoudelijk wordt haak ik af
nee valt wel meequote:Op woensdag 30 november 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman komt er toch zelden overheen dus dan maar een rechtsbuiten die er langs kan. El Ghazi kan ook prima in de diepte weggestuurd worden.
Traoré met zijn kansloze kutschoten, hoe moeilijk moet het zijn om fatsoenlijk op doel te kunnen schieten als je profvoetballer bent. Wat doet hij op de training?
[..]
Hoezo?
niks mis meequote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe ik soms ook wel eens hoor.
Nou ik krijg geen strakke plasser als ik in de spiegel kijkquote:
Somg krijg je het idee dat mensen voetbal echt serieus nemen.quote:
hmmmquote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik krijg geen strakke plasser als ik in de spiegel kijk
Dat snap ik wel.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee valt wel mee
maar over hoe sinkgraven nu als back speelt heb ik me niet zo in verdiept
Is het gay als je fantaseert over seks met jezelf?quote:
Traoré geeft mij wel meer het idee dat hij voor het team speelt dan dat Younes momenteel het doet. Die is echt veel teveel op zoek naar zijn eigen bevrijding.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veltman komt er toch zelden overheen dus dan maar een rechtsbuiten die er langs kan. El Ghazi kan ook prima in de diepte weggestuurd worden.
Traoré met zijn kansloze kutschoten, hoe moeilijk moet het zijn om fatsoenlijk op doel te kunnen schieten als je profvoetballer bent. Wat doet hij op de training?
[..]
Hoezo?
Terechtquote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Al las ik dat DRT maar tijdelijk is
Tja het is wel leuk om inhoudelijk over spelers en tactieken te praten vind ik. Of je het dan echt serieus neemt is wat anders.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Somg krijg je het idee dat mensen voetbal echt serieus nemen.
Daarom is darts zo'n fantastische sport.
Als het een succes is mag het wel blijven hopelijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Al las ik dat DRT maar tijdelijk is
Oprecht valt het me op dat de ploeg altijd matig presteert zonder hem. Maar dat zal wel meevallen in de praktijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat snap ik wel.
Jij verdiept je meer in Rusnak.
Ik zou het niet weten, vind het niet zo raarquote:Op woensdag 30 november 2016 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is het gay als je fantaseert over seks met jezelf?
Het enige wat Traoré goed doet is het meeverdedigen, maar aanvallend erg matig.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Traoré geeft mij wel meer het idee dat hij voor het team speelt dan dat Younes momenteel het doet. Die is echt veel teveel op zoek naar zijn eigen bevrijding.
Misschien moet je ook eens leren accepteren dat mensen bepaalde dingen serieuzer nemen dan andere dingen want ik zie je er keer op keer over in een stuip trekken. Dat is toch niet nodig, Inso.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Somg krijg je het idee dat mensen voetbal echt serieus nemen.
Zondag mogen jullie naar de Arena, dus mag Rusnak zich wel inhouden.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oprecht valt het me op dat de ploeg altijd matig presteert zonder hem. Maar dat zal wel meevallen in de praktijk.
[..]
Ik zou het niet weten, vind het niet zo raar
Het is vooral dat het op FOK! zo opvalt dat mensen dingen serieus nemen.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je ook eens leren accepteren dat mensen bepaalde dingen serieuzer nemen dan andere dingen want ik zie je er keer op keer over in een stuip trekken. Dat is toch niet nodig, Inso.
Ik vind mezelf er nu beter uitzien dan toen ik 17-18 was.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
ik kijk graag naar (half)nude selfies van mezelf toen ik 17-18 was.
damn son
Als ze Traoré gewoon vertellen dat hij niet voor iedere scheet dichtbij of in de 16 hoeft te schieten.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het enige wat Traoré goed doet is het meeverdedigen, maar aanvallend erg matig.
Over Younes wil ik niet eens beginnen met zijn kutgepingel
Rusnak gaat mondjes snoerenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zondag mogen jullie naar de Arena, dus mag Rusnak zich wel inhouden.
Dat doe ik wel veel.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon jezelf bestuderen in de spiegel en genieten van bepaalde uiterlijke kenmerken van jezelf
Ach jij neemt politiek weer heel serieus als ik jou zie discussiëren terwijl je dat ook allemaal wel kan relativeren.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral dat het op FOK! zo opvalt dat mensen dingen serieus nemen.
Of steeds maar op iets klagen en het toch maar blijven nuttigen.
Ik ben de laatste tijd met dat laatste geminderd.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is vooral dat het op FOK! zo opvalt dat mensen dingen serieus nemen.
Of steeds maar op iets klagen en het toch maar blijven nuttigen.
Ik neem politiek eigenlijk in praktijk juist helemaal niet serieus.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach jij neemt politiek weer heel serieus als ik jou zie discussiëren terwijl je dat ook allemaal wel kan relativeren.
Of dat hij zijn lichaam over de bal moet houden als hij moet schieten.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ze Traoré gewoon vertellen dat hij niet voor iedere scheet dichtbij of in de 16 hoeft te schieten.
vind je dat mooi zo'n knotjequote:Op woensdag 30 november 2016 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
Vroeger was ik knapper
Ik kan nu wel bijna een knotje. Of had ik dat al verteld
Hij mag er best eentje maken als Ajax er dan 8 maakt.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rusnak gaat mondjes snoeren
[ afbeelding ]
Elke dag meerdere malen als ik eerlijk benquote:
Ik ook wel.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Elke dag meerdere malen als ik eerlijk ben
Ja maar zo kan je dat wel zien als je er veel over praat.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik neem politiek eigenlijk in praktijk juist helemaal niet serieus.
Ik beargumenteer enorm vaak dat het allemaal niet zo veel uitmaakt of je er een mannetje op links of rechts in zet.
Hoort niet bij een rechtse rakker als jijquote:
oh die van die thumbnail was wel leukquote:
Alt right.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoort niet bij een rechtse rakker als jij
Ik ben benieuwd welke linksbuiten ze gaan halen. Dan kan Younes eindelijk eens banken.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of dat hij zijn lichaam over de bal moet houden als hij moet schieten.
Dat leer je normaal al in de F-jes, maar in dat Afrika waren al die vaders dood natuurlijk dus hadden ze geen coach.
Gewoon Jon Snow styloquote:Op woensdag 30 november 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hmmm
aub niet zo'n vies vettig onverzorgd knotje
Die Enait was echt een baas bij Pauwquote:Op woensdag 30 november 2016 00:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh die van die thumbnail was wel leuk
maar niet een echte fittie
Is dat die Surinaamse moslim.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Enait was echt een baas bij Pauw
Op 31 januari zitten we weer te F5'en en komt er niks bij.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd welke linksbuiten ze gaan halen. Dan kan Younes eindelijk eens banken.
Ik ook.quote:
ik ben niet rechtsquote:Op woensdag 30 november 2016 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoort niet bij een rechtse rakker als jij
Ja, die juristquote:
volgens mij vind ik die heel irritantquote:Op woensdag 30 november 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die Enait was echt een baas bij Pauw
Die heeft de kunst om zn woorden veel duurder te laten klinken dan dat ze zijn.quote:
Alt right is na links de meest domme politieke stroming ooit.quote:
Echt in elke zin jaquote:Op woensdag 30 november 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heeft de kunst om zn woorden veel duurder te laten klinken dan dat ze zijn.
Dat hebben niet veel mensen.
Waar plaats jij jezelf dan in het politieke spectrum?quote:
Ik verwacht niet dat het zo zal gaan dit keer. Iedereen ziet, ook bij Ajax normaal gesproken, dat er een tekort aan linksbacks en linksbuitens is. Daar hebben we een half jaar het leed van mogen plukken.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op 31 januari zitten we weer te F5'en en komt er niks bij.
Zo voorspelbaar is het dan ook wel weer.
[..]
Ik ook.
Ben ook best arrogant maar heb ook veel onzekerheden.
ik verwerp het politieke spectrumquote:Op woensdag 30 november 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar plaats jij jezelf dan in het politieke spectrum?
Ja dat zagen wij allemaal al in mei maar bij Ajax vonden ze het opeens prima eind augustus.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het zo zal gaan dit keer. Iedereen ziet, ook bij Ajax normaal gesproken, dat er een tekort aan linksbacks en linksbuitens is. Daar hebben we een half jaar het leed van mogen plukken.
m'n haar is wel beter geworden afgelopen jarenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wij zijn bijna twee jaar vriedne op facebook zie ik nu
ik wilde even je oude haar checken
oh je oude stijl staat ook wel goedquote:Op woensdag 30 november 2016 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
m'n haar is wel beter geworden afgelopen jaren
Maar dat heeft er denk ik mee te maken dat Ajax geen lijstjes had klaarliggen.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zagen wij allemaal al in mei maar bij Ajax vonden ze het opeens prima eind augustus.
Maar misschien dat ze die Lozano gaan pakken uit Mexico, geen idee of Veldmate daar ook langs gaat.
Ja die vind ik ook wel prima keepenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt al potjes met Jong Ajax ja.
Maar ik laat liever Onana whats my name staan
Ik hoef echt nooit te pissen tijdens mijn slaapsessiesquote:Op woensdag 30 november 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag echt veel te veel thee gedronken.
Dat wordt vannacht weer 3 keer pissen.
Alles zetten op Bailey die toch veel te duur was.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat heeft er denk ik mee te maken dat Ajax geen lijstjes had klaarliggen.
ik altijd als ik net ligquote:Op woensdag 30 november 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef echt nooit te pissen tijdens mijn slaapsessies
Ik drink veel.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef echt nooit te pissen tijdens mijn slaapsessies
Doet het beter dan Cillessen aan het begin van dit jaar deed.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel prima keepen
Ik verwacht op zijn minst een linksbuiten. Een linksback zal wel teveel van het goede zijn, want ik denk ook niet dat Dijks nu verkocht wordt.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles zetten op Bailey die toch veel te duur was.
Al wilden ze ook die Kaputska halen, die nu zit te verpieteren bij Leicester.
die zat al met zn hoofd bij barcaquote:Op woensdag 30 november 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet het beter dan Cillessen aan het begin van dit jaar deed.
Met een goede buitenspeler erbij ben ik tevreden.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst een linksbuiten. Een linksback zal wel teveel van het goede zijn, want ik denk ook niet dat Dijks nu verkocht wordt.
Beker chocomel bij ontbijt, meestal 1/2 glaasjes vruchtensap in de middag, glas water bij avondeten, kop koffie in de avond en soms daarna een pilsje. En wat slokjes water af en toe uit de kraanquote:
Niet veel nee.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beker chocomel bij ontbijt, meestal 1/2 glaasjes vruchtensap in de middag, glas water bij avondeten, kop koffie in de avond en soms daarna een pilsje. En wat slokjes water af en toe uit de kraan
Ik drink vaak water uit verveling.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben nu eenmaal niet iemand die veel consumeert.
Het zal wel een Zuid-Ameikaantje worden. Larsson is te duur en ook lang nog niet uitgeleerd bij Heerenveen heb ik zelf het idee.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een goede buitenspeler erbij ben ik tevreden.
Maar probeer die maar eens te vinden.
Ik ookquote:Op woensdag 30 november 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink vaak water uit verveling.
Misschien Azmoun ophalen bij Rostov, al heb ik geen idee of hij als vleugelspeler uit de voeten kan.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal wel een Zuid-Ameikaantje worden. Larsson is te duur en ook lang nog niet uitgeleerd bij Heerenveen heb ik zelf het idee.
Azmoun gaat naar de Premier League of Bundesliga.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien Azmoun ophalen bij Rostov, al heb ik geen idee of hij als vleugelspeler uit de voeten kan.
Ik wil uit verveling nog wel eens pintglazen water gaan wegdrinken.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klopt wel eigenlijk, maar dat komt omdat ik het niks doen ook heel erg kan waarderen.
Is toch nog niet zeker?quote:Op woensdag 30 november 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Azmoun gaat naar de Premier League of Bundesliga.
ik ken er geen vanquote:Op woensdag 30 november 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Dat je het zo lang kan hebben over die voetballertjes joh
Ik ook nietquote:
Loop je helemaal vol johquote:Op woensdag 30 november 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil uit verveling nog wel eens pintglazen water gaan wegdrinken.
Dan tikt het aan.
Misschien is hij over te halen met een goed verhaal.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een veel te groot talent om te laten liggen.
Ik drink alleen bij het avondeten vaak geen water.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Loop je helemaal vol joh
Drink het meeste water bij het eten
Dat ga je toch geen 1 dag onthouden als je niets om beide clubs geeft.quote:
Ik moet het wegspoelen, anders krijg ik een te droge bek.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink alleen bij het avondeten vaak geen water.
Ik drink vaak een glas cola light.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet het wegspoelen, anders krijg ik een te droge bek.
Wel als er een speler bij zit die het goed deed.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ga je toch geen 1 dag onthouden als je niets om beide clubs geeft.
Dit jaquote:Op woensdag 30 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ga je toch geen 1 dag onthouden als je niets om beide clubs geeft.
Dat heb ik toch echt niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel als er een speler bij zit die het goed deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |