Ik drink vaak water uit verveling.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben nu eenmaal niet iemand die veel consumeert.
Het zal wel een Zuid-Ameikaantje worden. Larsson is te duur en ook lang nog niet uitgeleerd bij Heerenveen heb ik zelf het idee.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met een goede buitenspeler erbij ben ik tevreden.
Maar probeer die maar eens te vinden.
Ik ookquote:Op woensdag 30 november 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink vaak water uit verveling.
Misschien Azmoun ophalen bij Rostov, al heb ik geen idee of hij als vleugelspeler uit de voeten kan.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zal wel een Zuid-Ameikaantje worden. Larsson is te duur en ook lang nog niet uitgeleerd bij Heerenveen heb ik zelf het idee.
Azmoun gaat naar de Premier League of Bundesliga.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien Azmoun ophalen bij Rostov, al heb ik geen idee of hij als vleugelspeler uit de voeten kan.
Ik wil uit verveling nog wel eens pintglazen water gaan wegdrinken.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit klopt wel eigenlijk, maar dat komt omdat ik het niks doen ook heel erg kan waarderen.
Is toch nog niet zeker?quote:Op woensdag 30 november 2016 01:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Azmoun gaat naar de Premier League of Bundesliga.
ik ken er geen vanquote:Op woensdag 30 november 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Dat je het zo lang kan hebben over die voetballertjes joh
Ik ook nietquote:
Loop je helemaal vol johquote:Op woensdag 30 november 2016 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil uit verveling nog wel eens pintglazen water gaan wegdrinken.
Dan tikt het aan.
Misschien is hij over te halen met een goed verhaal.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is een veel te groot talent om te laten liggen.
Ik drink alleen bij het avondeten vaak geen water.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Loop je helemaal vol joh
Drink het meeste water bij het eten
Dat ga je toch geen 1 dag onthouden als je niets om beide clubs geeft.quote:
Ik moet het wegspoelen, anders krijg ik een te droge bek.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink alleen bij het avondeten vaak geen water.
Ik drink vaak een glas cola light.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet het wegspoelen, anders krijg ik een te droge bek.
Wel als er een speler bij zit die het goed deed.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ga je toch geen 1 dag onthouden als je niets om beide clubs geeft.
Dit jaquote:Op woensdag 30 november 2016 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ga je toch geen 1 dag onthouden als je niets om beide clubs geeft.
Dat heb ik toch echt niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel als er een speler bij zit die het goed deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |