m'n haar is wel beter geworden afgelopen jarenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wij zijn bijna twee jaar vriedne op facebook zie ik nu
ik wilde even je oude haar checken
oh je oude stijl staat ook wel goedquote:Op woensdag 30 november 2016 00:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
m'n haar is wel beter geworden afgelopen jaren
Maar dat heeft er denk ik mee te maken dat Ajax geen lijstjes had klaarliggen.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat zagen wij allemaal al in mei maar bij Ajax vonden ze het opeens prima eind augustus.
Maar misschien dat ze die Lozano gaan pakken uit Mexico, geen idee of Veldmate daar ook langs gaat.
Ja die vind ik ook wel prima keepenquote:Op woensdag 30 november 2016 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt al potjes met Jong Ajax ja.
Maar ik laat liever Onana whats my name staan
Ik hoef echt nooit te pissen tijdens mijn slaapsessiesquote:Op woensdag 30 november 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Vandaag echt veel te veel thee gedronken.
Dat wordt vannacht weer 3 keer pissen.
Alles zetten op Bailey die toch veel te duur was.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat heeft er denk ik mee te maken dat Ajax geen lijstjes had klaarliggen.
ik altijd als ik net ligquote:Op woensdag 30 november 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef echt nooit te pissen tijdens mijn slaapsessies
Ik drink veel.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef echt nooit te pissen tijdens mijn slaapsessies
Doet het beter dan Cillessen aan het begin van dit jaar deed.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja die vind ik ook wel prima keepen
Ik verwacht op zijn minst een linksbuiten. Een linksback zal wel teveel van het goede zijn, want ik denk ook niet dat Dijks nu verkocht wordt.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles zetten op Bailey die toch veel te duur was.
Al wilden ze ook die Kaputska halen, die nu zit te verpieteren bij Leicester.
die zat al met zn hoofd bij barcaquote:Op woensdag 30 november 2016 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet het beter dan Cillessen aan het begin van dit jaar deed.
Met een goede buitenspeler erbij ben ik tevreden.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik verwacht op zijn minst een linksbuiten. Een linksback zal wel teveel van het goede zijn, want ik denk ook niet dat Dijks nu verkocht wordt.
Beker chocomel bij ontbijt, meestal 1/2 glaasjes vruchtensap in de middag, glas water bij avondeten, kop koffie in de avond en soms daarna een pilsje. En wat slokjes water af en toe uit de kraanquote:
Niet veel nee.quote:Op woensdag 30 november 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beker chocomel bij ontbijt, meestal 1/2 glaasjes vruchtensap in de middag, glas water bij avondeten, kop koffie in de avond en soms daarna een pilsje. En wat slokjes water af en toe uit de kraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |