Begon al vanaf jongs af aan met een achterstand waardoor ik me nooit helemaal ergens heb kunnen tussen plaatsen. Aan de ene kant zo enorm gefrustreerd en onbegrepen voelen en aan de andere kant juist een enorme dromer die zich het liefst opsluit in z`n eigen wereld. Dat is naarmate ik ouder werd wel wat veranderd, maar het zit er nog steeds onbewust in.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, was er wel benieuwd naar.
Z`n matras was belangrijker jaquote:
Walgelijk mannetjequote:Op dinsdag 29 november 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hè
Drop je je levensverhaal gaat die lamlul gewoon offline.
Geen idee ben 48 uur straalbezopen geweest om iets van de stad mee te krijgen.quote:
valt meequote:Op dinsdag 29 november 2016 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee ben 48 uur straalbezopen geweest om iets van de stad mee te krijgen.
Die tuinen rondom Kremlin en architectuur zijn wel mooi dacht ik.
Wel voor 1200 roebel opgelicht in een club
Dat is nog geen 20 euro lol, aparte wisselkoersquote:
Was heel raar voordeur club in en entree betalen zo weer naar buiten via achterom lolquote:Op dinsdag 29 november 2016 14:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nog geen 20 euro lol, aparte wisselkoers
ALS niemand overlijdenquote:Op dinsdag 29 november 2016 14:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo kerk, maar vind toch smerig koud worden
Ik herken me wel in veel dingen in je verhaal o.a. dromer zijn en depressie etcquote:Op dinsdag 29 november 2016 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begon al vanaf jongs af aan met een achterstand waardoor ik me nooit helemaal ergens heb kunnen tussen plaatsen. Aan de ene kant zo enorm gefrustreerd en onbegrepen voelen en aan de andere kant juist een enorme dromer die zich het liefst opsluit in z`n eigen wereld. Dat is naarmate ik ouder werd wel wat veranderd, maar het zit er nog steeds onbewust in.
Het is ook allemaal zo enorm tegenstrijdig aan elkaar. Ik ben bijvoorbeeld enorm gevoelig en geprikkeld maar tegelijkertijd hou ik ook soms van drukte en geeft het me energie, terwijl ik helemaal gek wordt als iemand ook maar luid eet in m`n omgeving. Ik heb altijd het idee dat ik zoveel mis in m`n leven maar ik ga er niet actief naar op zoek, ik ben al m`n hele leven depressief maar niet zo depressief dat ik er een eind aan maak, maar ook weer niet positief genoeg om jezelf tevreden te noemen, ik ben zo ambitieus en getergd om wat van m`n leven te maken, maar het zit allemaal in m`n hoofd en het komt er niet uit. Oh en relatiesIk sta echt al jaren stil wat betreft relaties, seks en shit, en ja hoor: Aan de ene kant smacht je ernaar maar ik ga niet op zoek. Ik ben echt de contradicto in terminis zelve
Dat maakt het voor mezelf ook altijd lastig om uit te leggen aan mensen wat er nou precies aan de hand is. Want eigenlijk is er niks aan de hand als je me ziet, maar dat is er wel, genoeg zelfs.
Voor een langdurige tijd echt alleen zijn zorgt er wel echt voor dat je anders naar alles gaat kijken overigens. Je voelt je meer gedistantieerd en alles, meer een soort waarnemer dan een participant.
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 13:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt hè
Drop je je levensverhaal gaat die lamlul gewoon offline.
sow koekoekquote:
Jij kan dan ook beter relativeren dan ik. En je accepteert sneller.quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik herken me wel in veel dingen in je verhaal o.a. dromer zijn en depressie etcMaar dat is niet met het idee dat ik een outcast ben oid.
Mooi is dat.quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle gekkigheid van mensen relativeren die ze als normaal beschouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |