Ik had jou ook wel aangezien voor iemand die daar schijt aan had eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begin daar de laatste tijd ook maar uit te komen hoor. Het is een best lang proces
Tja niet veel naar hoe ik handel, maar het voelt vaak wel wat matig.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel hoeveel je er van aantrekt.
Hebben we dit niet allemaal?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou moet ik sowieso zeggen dat ik mezelf niet echt onderdeel van de "maatschappij" voel
Schijnbaar niet, anders zouden mensen er niet zoveel van aantrekken.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou moet ik sowieso zeggen dat ik mezelf niet echt onderdeel van de "maatschappij" voel
Omdat ik oprecht niet in zie waarom je zou comformeren aan iets waar je weinig om geeft, en iets wat weinig om jou geeft.quote:
Dat komt omdat we onbewust ons misschien mee laten voeren met de maatschappij, ook al denken we dat we er niet zoveel mee doen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, anders zouden mensen er niet zoveel van aantrekken.
Je bedoelt je comformeren aan de maatschappij?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht niet in zie waarom je zou comformeren aan iets waar je weinig om geeft, en iets wat weinig om jou geeft.
Ik voel me dan weer geen outcast.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel me vooral een outcast, maar wel onderdeel van de maatschappij. Zolang je meeleeft in de maatschappij en je niet compleet isoleert is iedereen dat wel
Waarom voel je je een outcast?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel me vooral een outcast, maar wel onderdeel van de maatschappij. Zolang je meeleeft in de maatschappij en je niet compleet isoleert is iedereen dat wel
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we onbewust ons misschien mee laten voeren met de maatschappij, ook al denken we dat we er niet zoveel mee doen.
Dat heb ik ook hoor. Maar ik was tot voor kort enorm bezig wat vriendjes en vriendinnetjes en vage kennissen van mij vinden. Het begint de laatste maanden mij definitief allemaal niet meer te interesseren. Best comfortabel leven wel.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had jou ook wel aangezien voor iemand die daar schijt aan had eigenlijk
Ja, daar is het nu te laat voor om inhoudelijk een uitleg aan te gevenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom voel je je een outcast?
Jammer, was er wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar is het nu te laat voor om inhoudelijk een uitleg aan te geven
Hoe uit zich dat verschil dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Maar ik was tot voor kort enorm bezig wat vriendjes en vriendinnetjes en vage kennissen van mij vinden. Het begint de laatste maanden mij definitief allemaal niet meer te interesseren. Best comfortabel leven wel.
Wat vrienden van me denken boeit me nooit zo, kreeg vorige week nog te horen van een kennis of ik niet de behoefte heb om aardig gevonden te worden. Nadat ik haar voor feminazi uitmaaktequote:Op dinsdag 29 november 2016 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Maar ik was tot voor kort enorm bezig wat vriendjes en vriendinnetjes en vage kennissen van mij vinden. Het begint de laatste maanden mij definitief allemaal niet meer te interesseren. Best comfortabel leven wel.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vrienden van me denken boeit me nooit zo, kreeg vorige week nog te horen van een kennis of ik niet de behoefte heb om aardig gevonden te worden. Nadat ik haar voor feminazi uitmaakte
Geen act opzetten om gek te doen en grapjes te maken. Als ik een keer een chick date niet een goede foto laten zien maar gewoon een normale. Heftig gedrag allemaalquote:
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen act opzetten om gek te doen en grapjes te maken. Als ik een keer een chick date niet een goede foto laten zien maar gewoon een normale. Heftig gedrag allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |