welterusten Fogelquote:
oyasumi nasai, Fogurusanquote:
Oyasumi, MaadoMaasutahquote:
Nee, vanuit Zwolle (maar na het concert nog even blijven hangen en ik moest nog iemand 50 kilometer verderop afzetten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 03:17 schreef Tuned22 het volgende:
Moest je vanaf Terschelling naar Tilburg ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 07:51 schreef just me het volgende:
[..]![]()
eerder een slaapkopje, de wekker ging, ik ging even naar het toilet, toen nog even mijn bed in
ik heb heel hard gefietst om op tijd te komen. Ik kon alleen geen handschoenen vinden en mijn handen zijn net ontdooidquote:Op dinsdag 29 november 2016 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik wilde vanmorgen ook niet mijn bed uit. Het lag erg lekker.
Was je te laat op het werk?
brrr. Ik had gisteren ook ijskoude handen, gelukkig niet op de fiets. Straks maar even een paar handschoenen uit de mand met winterzooi graaien.quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb heel hard gefietst om op tijd te komen. Ik kon alleen geen handschoenen vinden en mijn handen zijn net ontdooid![]()
vanmiddag op weg naar huis/de poets maar even handschoenen kopen
gelijk heb jequote:Op dinsdag 29 november 2016 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
brrr. Ik had gisteren ook ijskoude handen, gelukkig niet op de fiets. Straks maar even een paar handschoenen uit de mand met winterzooi graaien.
Nou dat dusquote:
Heb mijn hanschoenen gisteren ook maar weer klaar gelegd. En for good measure thermo-ondergoed standby.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
brrr. Ik had gisteren ook ijskoude handen, gelukkig niet op de fiets. Straks maar even een paar handschoenen uit de mand met winterzooi graaien.
Alstuquote:
Zo hee, die riem doet zijn werk goedquote:Op dinsdag 29 november 2016 09:26 schreef tailfox het volgende:
Ander nieuws Henkelientje is al 7 maanden bij mij
quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:26 schreef tailfox het volgende:
Ander nieuws Henkelientje is al 7 maanden bij mij
Dan heb je aardig wat km's gemaaktquote:Op dinsdag 29 november 2016 03:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, vanuit Zwolle (maar na het concert nog even blijven hangen en ik moest nog iemand 50 kilometer verderop afzetten.
waren jullie op hetzelfde concert?quote:Op dinsdag 29 november 2016 11:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat km's gemaakt![]()
Elf en ik hebben onzichtbaar gemeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |