quote:
Settlers!quote:Op maandag 28 november 2016 21:55 schreef Fogel het volgende:
Bedankt knok
Had de muziek op de achtergrond aanstaan tijdens settlers spelen.
Settlers, Blast From The Past!quote:Op maandag 28 november 2016 21:55 schreef Fogel het volgende:
Bedankt knok
Had de muziek op de achtergrond aanstaan tijdens settlers spelen.
Tadaaaaaaaaquote:
quote:Programma van vandaag
22:05 - 00:05 DJ Knokkels - Moahrrrrrrrrr!!!!!!!!!
De eerste natuurlijk, bordspel.quote:Op maandag 28 november 2016 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Settlers!Da's lang geleden!
![]()
Welke versie inmiddels?
quote:
Nou.. ehh.. Is dat nou even toevalligquote:Op maandag 28 november 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
Goed nummer dit zou het aan kunnen vragen
* knokkels steekt vinger opquote:
knokkels bedoel jequote:
in virtual space kan allesquote:
quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 22:33 schreef just me het volgende:
ik krijg opeens reclame voor chakra healing armbanden etc![]()
oishii n deshita ka?quote:Op maandag 28 november 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Net thuis van een fantastisch avondje Japans eten...
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit!quote:Op maandag 28 november 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Net thuis van een fantastisch avondje Japans eten...
[ afbeelding ]
Dit was echt Japans, ongelofelijk.quote:Op maandag 28 november 2016 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er prima uit!
* Fogel moet eens wat gaan leren over Japans eten
Wel zo handig voor als ik daar ben
Ongelofelijk lekker dusquote:Op maandag 28 november 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was echt Japans, ongelofelijk.
Je bent in Japan?quote:Op maandag 28 november 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was echt Japans, ongelofelijk.
scherpquote:
ik vond de titel wel wat hebbenquote:
Nee, ik was in de Pijp in Amsterdam.quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was in de Pijp in Amsterdam.
Bij wat voormalige medewerkers van het beroemde Japanse restaurant in het Okura hotel...
Jij komt ook wel overal hèquote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij wat voormalige medewerkers van het beroemde Japanse restaurant in het Okura hotel...
Zo beroemd dat ik het niet kenquote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus na het eten ging je de pijp uit?quote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
IJskoud zelfs...quote:Op maandag 28 november 2016 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus na het eten ging je de pijp uit?
badum tssj
quote:Op maandag 28 november 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het niks doen/stil zitten, nee...
Ik kom gewoon niet zo vaak in Amsterdam.quote:Op maandag 28 november 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het is niet de Mac met drive in balie...
quote:Op maandag 28 november 2016 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus na het eten ging je de pijp uit?
badum tssj
ben je weleens in Delft geweestquote:Op maandag 28 november 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet zo vaak in Amsterdam.
quote:
Dat begrijp ik, ik ken ook niet alle 'beroemde' restaurants in Nederland.quote:Op maandag 28 november 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet zo vaak in Amsterdam.
Oeh! Ikke wel!quote:
Daar hebben we Iwanius toch voor?quote:Op maandag 28 november 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik ken ook niet alle 'beroemde' restaurants in Nederland.
Zou een duur grapje worden...
Ja, die wordt volgens mij gesponsord...quote:Op maandag 28 november 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar hebben we Iwanius toch voor?
Ik ken het bestaan van dat restaurant in het Okura. Ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 28 november 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Dat begrijp ik, ik ken ook niet alle 'beroemde' restaurants in Nederland.
Zou een duur grapje worden...
schijnt niet een van de goedkopere te zijn, maar je kunt er echt heel goed eten.quote:Op maandag 28 november 2016 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken het bestaan van dat restaurant in het Okura. Ben er nog nooit geweest
Ik één keer, godsgruwelijk lekker en even zo duur.quote:Op maandag 28 november 2016 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken het bestaan van dat restaurant in het Okura. Ben er nog nooit geweest
Volgende keer ben ik wel je +1. Ik ben zelfs bereid een jurk aan te trekken.quote:Op maandag 28 november 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik één keer, godsgruwelijk lekker en even zo duur.
Was gelukkig op uitnodiging toen, dat was financieel anders echt niet leuk geweest...
Zal mw. MM leuk vinden...quote:Op maandag 28 november 2016 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik wel je +1. Ik ben zelfs bereid een jurk aan te trekken.
picsquote:Op maandag 28 november 2016 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die ken ik toch nietquote:
je weet dat ze heul vroeger de sushi aten van het lichaam van een concubine he...:quote:Op maandag 28 november 2016 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kabukiquote:
Dat wordt dan wel geblurd ofzo.quote:Op maandag 28 november 2016 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vertik het mijn benen te scheren hoor.
ach ja, kan ook. Niet een verre stapquote:
mietjuhquote:Op maandag 28 november 2016 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vertik het mijn benen te scheren hoor.
Ik ga alleen maar naar Tokio. Geen tijd om ook andere steden aan te doen.quote:Op maandag 28 november 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Fogel, als je naar Kyoto gaat, dan moet je wel even geisha's spotten.
Lopen daar nog in het wild in sommige delen van de stad...
Zonde, dan nog maar een keer gaan...quote:Op maandag 28 november 2016 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar naar Tokio. Geen tijd om ook andere steden aan te doen.
Het is waarschijnlijker dat ik een ander land bezoek de volgende kerst. Variatie is goed.quote:Op maandag 28 november 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonde, dan nog maar een keer gaan...
dat is met eten ook zoquote:Op maandag 28 november 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijker dat ik een ander land bezoek de volgende kerst. Variatie is goed.
Japan is alleen al tig landen in één land...quote:Op maandag 28 november 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijker dat ik een ander land bezoek de volgende kerst. Variatie is goed.
welterusten Fogelquote:
oyasumi nasai, Fogurusanquote:
Oyasumi, MaadoMaasutahquote:
Nee, vanuit Zwolle (maar na het concert nog even blijven hangen en ik moest nog iemand 50 kilometer verderop afzetten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 03:17 schreef Tuned22 het volgende:
Moest je vanaf Terschelling naar Tilburg ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 07:51 schreef just me het volgende:
[..]![]()
eerder een slaapkopje, de wekker ging, ik ging even naar het toilet, toen nog even mijn bed in
ik heb heel hard gefietst om op tijd te komen. Ik kon alleen geen handschoenen vinden en mijn handen zijn net ontdooidquote:Op dinsdag 29 november 2016 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik wilde vanmorgen ook niet mijn bed uit. Het lag erg lekker.
Was je te laat op het werk?
brrr. Ik had gisteren ook ijskoude handen, gelukkig niet op de fiets. Straks maar even een paar handschoenen uit de mand met winterzooi graaien.quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb heel hard gefietst om op tijd te komen. Ik kon alleen geen handschoenen vinden en mijn handen zijn net ontdooid![]()
vanmiddag op weg naar huis/de poets maar even handschoenen kopen
gelijk heb jequote:Op dinsdag 29 november 2016 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
brrr. Ik had gisteren ook ijskoude handen, gelukkig niet op de fiets. Straks maar even een paar handschoenen uit de mand met winterzooi graaien.
Nou dat dusquote:
Heb mijn hanschoenen gisteren ook maar weer klaar gelegd. En for good measure thermo-ondergoed standby.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
brrr. Ik had gisteren ook ijskoude handen, gelukkig niet op de fiets. Straks maar even een paar handschoenen uit de mand met winterzooi graaien.
Alstuquote:
Zo hee, die riem doet zijn werk goedquote:Op dinsdag 29 november 2016 09:26 schreef tailfox het volgende:
Ander nieuws Henkelientje is al 7 maanden bij mij
quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:26 schreef tailfox het volgende:
Ander nieuws Henkelientje is al 7 maanden bij mij
Dan heb je aardig wat km's gemaaktquote:Op dinsdag 29 november 2016 03:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, vanuit Zwolle (maar na het concert nog even blijven hangen en ik moest nog iemand 50 kilometer verderop afzetten.
waren jullie op hetzelfde concert?quote:Op dinsdag 29 november 2016 11:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat km's gemaakt![]()
Elf en ik hebben onzichtbaar gemeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |