Ja, die wordt volgens mij gesponsord...quote:Op maandag 28 november 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar hebben we Iwanius toch voor?
Ik ken het bestaan van dat restaurant in het Okura. Ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 28 november 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Dat begrijp ik, ik ken ook niet alle 'beroemde' restaurants in Nederland.
Zou een duur grapje worden...
schijnt niet een van de goedkopere te zijn, maar je kunt er echt heel goed eten.quote:Op maandag 28 november 2016 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken het bestaan van dat restaurant in het Okura. Ben er nog nooit geweest
Ik één keer, godsgruwelijk lekker en even zo duur.quote:Op maandag 28 november 2016 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken het bestaan van dat restaurant in het Okura. Ben er nog nooit geweest
Volgende keer ben ik wel je +1. Ik ben zelfs bereid een jurk aan te trekken.quote:Op maandag 28 november 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik één keer, godsgruwelijk lekker en even zo duur.
Was gelukkig op uitnodiging toen, dat was financieel anders echt niet leuk geweest...
Zal mw. MM leuk vinden...quote:Op maandag 28 november 2016 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik wel je +1. Ik ben zelfs bereid een jurk aan te trekken.
picsquote:Op maandag 28 november 2016 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die ken ik toch nietquote:
je weet dat ze heul vroeger de sushi aten van het lichaam van een concubine he...:quote:Op maandag 28 november 2016 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kabukiquote:
Dat wordt dan wel geblurd ofzo.quote:Op maandag 28 november 2016 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vertik het mijn benen te scheren hoor.
ach ja, kan ook. Niet een verre stapquote:
mietjuhquote:Op maandag 28 november 2016 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vertik het mijn benen te scheren hoor.
Ik ga alleen maar naar Tokio. Geen tijd om ook andere steden aan te doen.quote:Op maandag 28 november 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Fogel, als je naar Kyoto gaat, dan moet je wel even geisha's spotten.
Lopen daar nog in het wild in sommige delen van de stad...
Zonde, dan nog maar een keer gaan...quote:Op maandag 28 november 2016 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar naar Tokio. Geen tijd om ook andere steden aan te doen.
Het is waarschijnlijker dat ik een ander land bezoek de volgende kerst. Variatie is goed.quote:Op maandag 28 november 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonde, dan nog maar een keer gaan...
dat is met eten ook zoquote:Op maandag 28 november 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijker dat ik een ander land bezoek de volgende kerst. Variatie is goed.
Japan is alleen al tig landen in één land...quote:Op maandag 28 november 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijker dat ik een ander land bezoek de volgende kerst. Variatie is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |