Ziet er prima uit!quote:Op maandag 28 november 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Net thuis van een fantastisch avondje Japans eten...
[ afbeelding ]
Dit was echt Japans, ongelofelijk.quote:Op maandag 28 november 2016 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er prima uit!
* Fogel moet eens wat gaan leren over Japans eten
Wel zo handig voor als ik daar ben
Ongelofelijk lekker dusquote:Op maandag 28 november 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was echt Japans, ongelofelijk.
Je bent in Japan?quote:Op maandag 28 november 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was echt Japans, ongelofelijk.
scherpquote:
ik vond de titel wel wat hebbenquote:
Nee, ik was in de Pijp in Amsterdam.quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was in de Pijp in Amsterdam.
Bij wat voormalige medewerkers van het beroemde Japanse restaurant in het Okura hotel...
Jij komt ook wel overal hèquote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij wat voormalige medewerkers van het beroemde Japanse restaurant in het Okura hotel...
Zo beroemd dat ik het niet kenquote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus na het eten ging je de pijp uit?quote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
IJskoud zelfs...quote:Op maandag 28 november 2016 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus na het eten ging je de pijp uit?
badum tssj
quote:Op maandag 28 november 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het niks doen/stil zitten, nee...
Ik kom gewoon niet zo vaak in Amsterdam.quote:Op maandag 28 november 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het is niet de Mac met drive in balie...
quote:Op maandag 28 november 2016 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus na het eten ging je de pijp uit?
badum tssj
ben je weleens in Delft geweestquote:Op maandag 28 november 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet zo vaak in Amsterdam.
quote:
Dat begrijp ik, ik ken ook niet alle 'beroemde' restaurants in Nederland.quote:Op maandag 28 november 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet zo vaak in Amsterdam.
Oeh! Ikke wel!quote:
Daar hebben we Iwanius toch voor?quote:Op maandag 28 november 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik ken ook niet alle 'beroemde' restaurants in Nederland.
Zou een duur grapje worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |