SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
SPAM / PROMOTIE / RECLAME:![]()
hoe komt hetquote:Op maandag 28 november 2016 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook goed ik verveel me ook komt goed uit
geen mooie kop.quote:Op maandag 28 november 2016 14:39 schreef Karzai het volgende:
geen slechte serie maar ik was vooral geobsedeerd door die chick naast dr who
[ afbeelding ]
hoe mooi?quote:Op maandag 28 november 2016 14:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen mooie kop.
mijn vriendin is mooier
nopequote:Op maandag 28 november 2016 14:46 schreef Karzai het volgende:
Je vriendin is altijd mooier, maar qua uiterlijk zie je wel mooiere vrouwen?
ik heb ToT & knokkels gemeet voor een duo show.quote:Op maandag 28 november 2016 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
die er nooit komtwe're autists together
Voor verjaardagen komt meestal ook hooguit 30% van de genodigden opdagen. (Wel altijd super leuk natuurlijk als mensen wél komen opdagen!quote:Op maandag 28 november 2016 14:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb ToT & knokkels gemeet voor een duo show.
verder van R49 koen gemeet.
ja mensen zijn een beetje meetschuw
gewoon een R49 meet.quote:Op maandag 28 november 2016 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor verjaardagen komt meestal ook hooguit 30% van de genodigden opdagen. (Wel altijd super leuk natuurlijk als mensen wél komen opdagen!)
quote:Op maandag 28 november 2016 15:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon een R49 meet.
dj tafel daar.
zodat er een show is en iedereen bier en whiskey kan drinken.
dj's wisselen elkaar af
ja al die meets zijn pretijd.quote:Op maandag 28 november 2016 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]Hebben we een keer bij Possie gehad!
We hadden veel meer DJ's dan luisteraars!
Was erg geslaagd!
Tuurlijk!quote:Op maandag 28 november 2016 15:52 schreef tailfox het volgende:
btw na mijn laatste duo show(die dat een vriend mee deed)
mag dat van jullie?
Mooi op tijd zijn voor mijn aankomende showquote:
Ik zie nog niks op het rooster!quote:Op maandag 28 november 2016 16:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mooi op tijd zijn voor mijn aankomende show
Ik ben maar eerst wat tracks aan het bij elkaar rapenquote:
Lekker op tijd neergezet ookquote:Programma van vandaag
17:00 - 19:00 DJ Knokkels - Where Chakras Are Aligning
invalid passwordquote:
woohooquote:
quote:
Als je maar niet stiekem mutequote:
quote:Op maandag 28 november 2016 17:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga geen goede muziek uitzetten.
Oh, die ging er vandoor met dat pistool in zijn hand.quote:
broetje van domenic?quote:Op maandag 28 november 2016 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, die ging er vandoor met dat pistool in zijn hand.
Geloof ik.
quote:
Van Jimi? Onbetwijfelbaar.quote:Op maandag 28 november 2016 17:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
verkapt verzoekje.
heb er nog meer ;p
idunnoquote:Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Van Jimi? Onbetwijfelbaar.
Van DJ Brasileiro? Daar krijg ik zo nieuw spul van
Ja ehh jij had een verzoekje tochquote:
Ik zat even niet op te lettenquote:
quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 18:53 schreef knokkels het volgende:
![]()
Programma van vandaag
17:00 - 19:30 DJ Knokkels - Where Chakras Are Aligning
Dat kan nog wel wat langer hoor!quote:Op maandag 28 november 2016 18:53 schreef knokkels het volgende:
![]()
Programma van vandaag
17:00 - 19:30 DJ Knokkels - Where Chakras Are Aligning
Het was dan ook een subtiele hint dat ik aan mijn slot had gedacht, gekoppeld aan de intentie om te verlangen, gekoppeld aan een Schumann frequentiequote:
Juist! Daarom gaan we gewoon doorquote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 28 november 2016 19:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Juist! Daarom gaan we gewoon door
quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 19:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Juist! Daarom gaan we gewoon door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door knokkels op 28-11-2016 19:40:19 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef knokkels het volgende:
klein stukje relevante achtergrond
Méér! Méér!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
wat lijkt je sterk?quote:
Mmm... Ja, scherp. Heb je wel gelijk inquote:
Was je opmerking dat dat nummer net over het roken van een jointje gegaan kon zijn!quote:Op maandag 28 november 2016 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mmm... Ja, scherp. Heb je wel gelijk in
quote:Op maandag 28 november 2016 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Was je opmerking dat dat nummer net over het roken van een jointje gegaan kon zijn!
quote:
Settlers!quote:Op maandag 28 november 2016 21:55 schreef Fogel het volgende:
Bedankt knok
Had de muziek op de achtergrond aanstaan tijdens settlers spelen.
Settlers, Blast From The Past!quote:Op maandag 28 november 2016 21:55 schreef Fogel het volgende:
Bedankt knok
Had de muziek op de achtergrond aanstaan tijdens settlers spelen.
Tadaaaaaaaaquote:
quote:Programma van vandaag
22:05 - 00:05 DJ Knokkels - Moahrrrrrrrrr!!!!!!!!!
De eerste natuurlijk, bordspel.quote:Op maandag 28 november 2016 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Settlers!Da's lang geleden!
![]()
Welke versie inmiddels?
quote:
Nou.. ehh.. Is dat nou even toevalligquote:Op maandag 28 november 2016 22:22 schreef Fogel het volgende:
Goed nummer dit zou het aan kunnen vragen
* knokkels steekt vinger opquote:
knokkels bedoel jequote:
in virtual space kan allesquote:
quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 22:33 schreef just me het volgende:
ik krijg opeens reclame voor chakra healing armbanden etc![]()
oishii n deshita ka?quote:Op maandag 28 november 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Net thuis van een fantastisch avondje Japans eten...
[ afbeelding ]
Ziet er prima uit!quote:Op maandag 28 november 2016 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Net thuis van een fantastisch avondje Japans eten...
[ afbeelding ]
Dit was echt Japans, ongelofelijk.quote:Op maandag 28 november 2016 22:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er prima uit!
* Fogel moet eens wat gaan leren over Japans eten
Wel zo handig voor als ik daar ben
Ongelofelijk lekker dusquote:Op maandag 28 november 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was echt Japans, ongelofelijk.
Je bent in Japan?quote:Op maandag 28 november 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit was echt Japans, ongelofelijk.
scherpquote:
ik vond de titel wel wat hebbenquote:
Nee, ik was in de Pijp in Amsterdam.quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik was in de Pijp in Amsterdam.
Bij wat voormalige medewerkers van het beroemde Japanse restaurant in het Okura hotel...
Jij komt ook wel overal hèquote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij wat voormalige medewerkers van het beroemde Japanse restaurant in het Okura hotel...
Zo beroemd dat ik het niet kenquote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus na het eten ging je de pijp uit?quote:Op maandag 28 november 2016 22:44 schreef MadMaster het volgende:
IJskoud zelfs...quote:Op maandag 28 november 2016 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus na het eten ging je de pijp uit?
badum tssj
quote:Op maandag 28 november 2016 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het niks doen/stil zitten, nee...
Ik kom gewoon niet zo vaak in Amsterdam.quote:Op maandag 28 november 2016 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, het is niet de Mac met drive in balie...
quote:Op maandag 28 november 2016 22:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus na het eten ging je de pijp uit?
badum tssj
ben je weleens in Delft geweestquote:Op maandag 28 november 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet zo vaak in Amsterdam.
quote:
Dat begrijp ik, ik ken ook niet alle 'beroemde' restaurants in Nederland.quote:Op maandag 28 november 2016 22:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kom gewoon niet zo vaak in Amsterdam.
Oeh! Ikke wel!quote:
Daar hebben we Iwanius toch voor?quote:Op maandag 28 november 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik ken ook niet alle 'beroemde' restaurants in Nederland.
Zou een duur grapje worden...
Ja, die wordt volgens mij gesponsord...quote:Op maandag 28 november 2016 23:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Daar hebben we Iwanius toch voor?
Ik ken het bestaan van dat restaurant in het Okura. Ben er nog nooit geweestquote:Op maandag 28 november 2016 23:00 schreef MadMaster het volgende:
Dat begrijp ik, ik ken ook niet alle 'beroemde' restaurants in Nederland.
Zou een duur grapje worden...
schijnt niet een van de goedkopere te zijn, maar je kunt er echt heel goed eten.quote:Op maandag 28 november 2016 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken het bestaan van dat restaurant in het Okura. Ben er nog nooit geweest
Ik één keer, godsgruwelijk lekker en even zo duur.quote:Op maandag 28 november 2016 23:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ken het bestaan van dat restaurant in het Okura. Ben er nog nooit geweest
Volgende keer ben ik wel je +1. Ik ben zelfs bereid een jurk aan te trekken.quote:Op maandag 28 november 2016 23:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik één keer, godsgruwelijk lekker en even zo duur.
Was gelukkig op uitnodiging toen, dat was financieel anders echt niet leuk geweest...
Zal mw. MM leuk vinden...quote:Op maandag 28 november 2016 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Volgende keer ben ik wel je +1. Ik ben zelfs bereid een jurk aan te trekken.
picsquote:Op maandag 28 november 2016 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die ken ik toch nietquote:
je weet dat ze heul vroeger de sushi aten van het lichaam van een concubine he...:quote:Op maandag 28 november 2016 23:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kabukiquote:
Dat wordt dan wel geblurd ofzo.quote:Op maandag 28 november 2016 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vertik het mijn benen te scheren hoor.
ach ja, kan ook. Niet een verre stapquote:
mietjuhquote:Op maandag 28 november 2016 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vertik het mijn benen te scheren hoor.
Ik ga alleen maar naar Tokio. Geen tijd om ook andere steden aan te doen.quote:Op maandag 28 november 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
Fogel, als je naar Kyoto gaat, dan moet je wel even geisha's spotten.
Lopen daar nog in het wild in sommige delen van de stad...
Zonde, dan nog maar een keer gaan...quote:Op maandag 28 november 2016 23:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar naar Tokio. Geen tijd om ook andere steden aan te doen.
Het is waarschijnlijker dat ik een ander land bezoek de volgende kerst. Variatie is goed.quote:Op maandag 28 november 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonde, dan nog maar een keer gaan...
dat is met eten ook zoquote:Op maandag 28 november 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijker dat ik een ander land bezoek de volgende kerst. Variatie is goed.
Japan is alleen al tig landen in één land...quote:Op maandag 28 november 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijker dat ik een ander land bezoek de volgende kerst. Variatie is goed.
welterusten Fogelquote:
oyasumi nasai, Fogurusanquote:
Oyasumi, MaadoMaasutahquote:
Nee, vanuit Zwolle (maar na het concert nog even blijven hangen en ik moest nog iemand 50 kilometer verderop afzetten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 03:17 schreef Tuned22 het volgende:
Moest je vanaf Terschelling naar Tilburg ofzo?
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 07:51 schreef just me het volgende:
[..]![]()
eerder een slaapkopje, de wekker ging, ik ging even naar het toilet, toen nog even mijn bed in
ik heb heel hard gefietst om op tijd te komen. Ik kon alleen geen handschoenen vinden en mijn handen zijn net ontdooidquote:Op dinsdag 29 november 2016 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik wilde vanmorgen ook niet mijn bed uit. Het lag erg lekker.
Was je te laat op het werk?
brrr. Ik had gisteren ook ijskoude handen, gelukkig niet op de fiets. Straks maar even een paar handschoenen uit de mand met winterzooi graaien.quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:56 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb heel hard gefietst om op tijd te komen. Ik kon alleen geen handschoenen vinden en mijn handen zijn net ontdooid![]()
vanmiddag op weg naar huis/de poets maar even handschoenen kopen
gelijk heb jequote:Op dinsdag 29 november 2016 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
brrr. Ik had gisteren ook ijskoude handen, gelukkig niet op de fiets. Straks maar even een paar handschoenen uit de mand met winterzooi graaien.
Nou dat dusquote:
Heb mijn hanschoenen gisteren ook maar weer klaar gelegd. En for good measure thermo-ondergoed standby.quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
brrr. Ik had gisteren ook ijskoude handen, gelukkig niet op de fiets. Straks maar even een paar handschoenen uit de mand met winterzooi graaien.
Alstuquote:
Zo hee, die riem doet zijn werk goedquote:Op dinsdag 29 november 2016 09:26 schreef tailfox het volgende:
Ander nieuws Henkelientje is al 7 maanden bij mij
quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:26 schreef tailfox het volgende:
Dan heb je aardig wat km's gemaaktquote:Op dinsdag 29 november 2016 03:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, vanuit Zwolle (maar na het concert nog even blijven hangen en ik moest nog iemand 50 kilometer verderop afzetten.
waren jullie op hetzelfde concert?quote:Op dinsdag 29 november 2016 11:17 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat km's gemaakt![]()
Elf en ik hebben onzichtbaar gemeet
Misschien kom ik Elf morgen tegenquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
waren jullie op hetzelfde concert?
Hebben jullie een Toontje Lager gedaan?
Stiekem met elkaar gedanst enzo. Hoopte je dat Elf het leuk vond?
oh verklaar je naderquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Misschien kom ik Elf morgen tegen![]()
Misschien is het wel beter van niet
Als je me morgen tegenkomt, dan ben je thuis mij me op bezoek. Ik ben namelijk de hele dag zoet met het voorbereiden van de nu al legendarische themashow N (#1), morgenavond om 20:00 uur op Radio 49.quote:Op dinsdag 29 november 2016 11:28 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Misschien kom ik Elf morgen tegen![]()
Misschien is het wel beter van niet
quote:Op dinsdag 29 november 2016 09:26 schreef tailfox het volgende:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben namelijk de hele dag zoet met het voorbereiden van de nu al legendarische themashow N (#1), morgenavond om 20:00 uur op Radio 49.
Een concert van de huisband uit mijn showsquote:Op dinsdag 29 november 2016 11:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
waren jullie op hetzelfde concert?
Hebben jullie een Toontje Lager gedaan?
Stiekem met elkaar gedanst enzo. Hoopte je dat Elf het leuk vond?
da's bijna een kopie van de situatie van MadMaster en mij in Paradiso onlangs.quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een concert van de huisband uit mijn showsTuned22 stond vlak naast Michiel Veenstra, ergens op het balkon, terwijl uw geliefde DJ zich in de zaal bevond, nabij de geluidstafel.
michiel veenstra, als in de DJ van een niet nader te noemen, niet gelieerd aan Radio49, deswegen inferieur radiostation?quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een concert van de huisband uit mijn showsTuned22 stond vlak naast Michiel Veenstra, ergens op het balkon, terwijl uw geliefde DJ zich in de zaal bevond, nabij de geluidstafel.
Ik heb binnenkort ook weer GLOEDnieuwe muziek.. Okee, wel te koop al op de usual kanalen, maar toch. En over een klein tijdje een primeur. Daar heb ik ook de hand in gehad, kan er nog niet teveel over zeggen want dat mag nog niet van de artiesten in kwestie. Leuk wordt het wel!quote:Op dinsdag 29 november 2016 14:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je me morgen tegenkomt, dan ben je thuis mij me op bezoek. Ik ben namelijk de hele dag zoet met het voorbereiden van de nu al legendarische themashow N (#1), morgenavond om 20:00 uur op Radio 49.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 29 november 2016 15:02 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort ook weer GLOEDnieuwe muziek.. Okee, wel te koop al op de usual kanalen, maar toch. En over een klein tijdje een primeur. Daar heb ik ook de hand in gehad, kan er nog niet teveel over zeggen want dat mag nog niet van de artiesten in kwestie. Leuk wordt het wel!
Yup. Iets met een cijfer tussen de 2 en 4.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
michiel veenstra, als in de DJ van een niet nader te noemen, niet gelieerd aan Radio49, deswegen inferieur radiostation?
quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:31 schreef Gtaboy107 het volgende:
Niemand die vanavond gaat draaien? Ik meld mij graag aan als vrijwilliger voor vanavond!
aha en nu geen vrouwen en voetbalquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:06 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Zeker. Was even bezig met vrouwen en voetbal. Prioriteiten hé.
Morgen heb ik een date en PEC hoeft gelukkig niet thuis te voetballen, dus ik heb eventjes rust.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:46 schreef just me het volgende:
[..]
aha en nu geen vrouwen en voetbal
Ik moet zo even naar ..... het voetballen toe, tot hoe laat ga je draaien ?quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Morgen heb ik een date en PEC hoeft gelukkig niet thuis te voetballen, dus ik heb eventjes rust.
Begin om 20:30(denk ik) tot 22:30.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet zo even naar ..... het voetballen toe, tot hoe laat ga je draaien ?
Mooi als het goed is is mijn afspraak om 20.30 uur afgelopen, kan ik nog mooi een stuk meeluisterenquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Begin om 20:30(denk ik) tot 22:30.
Dat is een strak plan!quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:58 schreef just me het volgende:
[..]
Mooi als het goed is is mijn afspraak om 20.30 uur afgelopen, kan ik nog mooi een stuk meeluisteren
quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik hoorde het laatst toen ik GTA San Andreas aan het spelen was. Blijft een goed nummer.
Uh. Nou. Ik ben wat zenuwachtig en ze is heel leuk. Is dat genoeg?quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:12 schreef just me het volgende:
Hé GTA, vertel eens over je date morgen
quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Uh. Nou. Ik ben wat zenuwachtig en ze is heel leuk. Is dat genoeg?
Is een klasgenoot van mij, praten iets meer dan een maand en ze is gewoon heel leuk en knap van binnen en buiten. Heb zondag gevraagd of ze woensdag een movie date wou en dat wou ze wel. Zin in maar ook zenuwachtig, want ze is wel echt een topmeid.quote:
Ja we wonen in dezelfde stad maar moeten een stad verder voor de film(draait in die bioscoop wel), dus waarschijnlijk samen heen en weer reizen etc, dan kun je gewoon een uur wel volkletsen. We zijn beiden wat introvert maar samen gaat het ons wel prima af!quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef just me het volgende:
Klinkt goed, vooral genieten morgen en nergens voor nodig om zenuwachtig voor te zijn. Als jullie al 'n maand ouwehoeren kan dat morgen na de film ook
in het ergste geval ga je mobiel naar elf luisteren, kun je over de muziek ouwehoerenquote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja we wonen in dezelfde stad maar moeten een stad verder voor de film(draait in die bioscoop wel), dus waarschijnlijk samen heen en weer reizen etc, dan kun je gewoon een uur wel volkletsen. We zijn beiden wat introvert maar samen gaat het ons wel prima af!
Komt allemaal wel goed, rustig aan doen, niet heel erg fysiek, waarschijnlijk zoen op de wang als afscheid, beetje spannend houden.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
in het ergste geval ga je mobiel naar elf luisteren, kun je over de muziek ouwehoeren
quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, rustig aan doen, niet heel erg fysiek, waarschijnlijk zoen op de wang als afscheid, beetje spannend houden.
Heb weinig ervaring met daten maar ik weet wel dat je niet gelijk het eerste moment iemand op de bek moet nemen.quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb weinig ervaring met daten maar ik weet wel dat je niet gelijk het eerste moment iemand op de bek moet nemen.
Doe dat wel als het klikt na een aantal dates. Ik zal wel het initatief moeten nemen(haar kennende) maar ja, dat moet dan maar.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:25 schreef just me het volgende:
[..]![]()
en laat ook geen condooms uit je broekzak vallen![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Doe dat wel als het klikt na een aantal dates. Ik zal wel het initatief moeten nemen(haar kennende) maar ja, dat moet dan maar.
Ik heb geen condooms, zo'n type ben ik niet.
soms zijn zielige mooie nummers heerlijk om lekker op te jankenquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:45 schreef just me het volgende:
* just me zing zachtjes mee met haar doorrookte stem
nee, zo erg is het nietquote:
Na voetbalkamp was ik altijd schor en na carnaval had ik vroeger geen stem meerquote:
Waarop de kroegbaas hem de toko uitzette?quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:55 schreef Fogel het volgende:
Ik ken een persoon genaamd Freek, die dit nummer altijd aanvroeg en dan FREEK UIT riep
Maakt niet uit hoor, sommige dingen gaan voor!quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:56 schreef just me het volgende:
GTA excuus van Knokkels dat hij niet kan luisteren vanavond!
Heb ik ook gezegdquote:Op dinsdag 29 november 2016 21:57 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, sommige dingen gaan voor!
GTA excuus? Ah... ik snap 'm alquote:Op dinsdag 29 november 2016 21:56 schreef just me het volgende:
GTA excuus van Knokkels dat hij niet kan luisteren vanavond!
quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GTA excuus?
Als -ie morgenavond maar wél luistert dan
Niet eens.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarop de kroegbaas hem de toko uitzette?
Mijn buurjongen heet Freek die spoort nietquote:
Heeft ie wat rossig haar?quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn buurjongen heet Freek die spoort niet
neuh blond geloof ik, lekker adhd tiepjequote:
quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn buurjongen heet Freek die spoort niet
anders kom jij er zeker aan!quote:
Nee je pakt de boot en je pakt degene aan die aan Lobke komtquote:Op dinsdag 29 november 2016 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kom niet aan Boudewijn.
Beetje een zuurpruim...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |