Hij zit toch meer te vissen in de SP of PVV-vijver?quote:Op maandag 28 november 2016 18:39 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het zou leuk zijn als hij nog een extra zeteltje bij de PvdA wegsnoept.
Hij is op zich de eerste die op links-anti-immigratie de concurrentie met de PVV aangaat.quote:Op maandag 28 november 2016 19:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij zit toch meer te vissen in de SP of PVV-vijver?
Eén zeteltje is genoeg om het weer vier jaar uit te zingen.quote:Op maandag 28 november 2016 19:53 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb het idee dat hij het meer uit wrok richting de PvdA doet dan dat hij nou echt heel veel kans ziet
Het is alleen jammer dat dit zoveel geld kost.quote:Op maandag 28 november 2016 19:53 schreef Hexagon het volgende:
Ik heb het idee dat hij het meer uit wrok richting de PvdA doet dan dat hij nou echt heel veel kans ziet
Genoeg gelukszoekers te vindenquote:Op maandag 28 november 2016 20:35 schreef KoosVogels het volgende:
Vraag me af of Monasch in staat is om op korte termijn een kandidatenlijst op te stellen.
Zo'n site heb je ook weer niet 1, 2, 3. Geef hem ff de tijd.quote:Op maandag 28 november 2016 20:46 schreef Nintex het volgende:
http://www.nieuwewegen.nl/
Mooie website Monasch
Serieus, hoe kun je anno 2016 een partij lanceren zonder dat je een online campagne hebt.
Voor de traditioneel sociaaldemocratische stemmer is er zeer weinig alternatief komende verkiezingen dus wat dat betreft genoeg reden om over na te denken.quote:Op maandag 28 november 2016 21:04 schreef Loekie1 het volgende:
Er is zeker ruimte tussen PVV en PvdA. Er kunnen nog wel drie partijen bij. Nederland zal eindelijk kunnen ademhalen als er meer partijen komen die problemen durven te benoemen.
Volgens mij heb je juist veel juist alternatieven als PVDA kiezer als ik de Nederlandse politiek een beetje volgt.quote:Op maandag 28 november 2016 21:11 schreef Slaro het volgende:
[..]
Voor de traditioneel sociaaldemocratische stemmer is er zeer weinig alternatief komende verkiezingen dus wat dat betreft genoeg reden om over na te denken.
Het probleem voor de traditionele PvdA-stemmer is het willen van een traditioneel sociaaldemocratische partij, en dat ontbreekt, dat is het gemis wat Monasch tracht op te vangen. Simpelweg probeert hij op de plaats te zitten waar de PvdA voorheen stond.quote:Op maandag 28 november 2016 22:28 schreef L3gend het volgende:
Versplintering zet door!
wat een naam zeg
[..]
Volgens mij heb je juist veel juist alternatieven als PVDA kiezer als ik de Nederlandse politiek een beetje volgt.
Wil je wat duurzamer, dan is GL een alternatief.
Linkser, heb je de SP.
Wat liberaler, D66.
Ben je voor Edrogan multiculti heb je Denk.
En als je wat tegen buitenlanders wil doen, maar Wilders te extreem vindt, heb je nu deze partij erbij.
Maar Nederland kennende, als je een keer een goede indruk maakt in de debatten vlieg je zo weer omhoog in de polls.
Ik was SP'er, heeft voor mij afgedaan door dynastie-gedoe.quote:Op maandag 28 november 2016 22:28 schreef L3gend het volgende:
Versplintering zet door!
wat een naam zeg
[..]
Volgens mij heb je juist veel juist alternatieven als PVDA kiezer als ik de Nederlandse politiek een beetje volgt.
Wil je wat duurzamer, dan is GL een alternatief.
Linkser, heb je de SP.
Wat liberaler, D66.
Ben je voor Edrogan multiculti heb je Denk.
En als je wat tegen buitenlanders wil doen, maar Wilders te extreem vindt, heb je nu deze partij erbij.
Maar Nederland kennende, als je een keer een goede indruk maakt in de debatten vlieg je zo weer omhoog in de polls.
En dat terwijl Thieme in haar verkiezingsspotje zegt 'Wij geloven ook niet in links en rechts'. En hem daar nu op aanvallenquote:Op maandag 28 november 2016 23:09 schreef Nintex het volgende:
Monasch krijgt een kruisverhoor bij Pauw van Marianna Thieme.
Het is al duidelijk wat de NPO vind van zijn nieuwe partij. Jeroentje ging nog net niet schuimbekken bij het onderwerp: "We moeten mensensmokkelaars desnoods met geweld aanpakken"
Pauw wordt nu gefileerd door de partij van de dieren.quote:Op maandag 28 november 2016 23:11 schreef Mishu het volgende:
[..]
En dat terwijl Thieme in haar verkiezingsspotje zegt 'Wij geloven ook niet in links en rechts'. En hem daar nu op aanvallen
Was een mooie afleveringquote:Op maandag 28 november 2016 23:21 schreef Nintex het volgende:
[..]
Pauw wordt nu gefileerd door de partij van de dieren.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |