Nou, ik was van plan vrij actief mee te kijkenquote:Op zondag 27 november 2016 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gaat daar 2 9-darters gooien.
Ik was vorig jaar op vakantie, heb het toch wel gemist hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, ik was van plan vrij actief mee te kijken
9darters komen toch ook niet zo vaak voor.quote:Op zondag 27 november 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, ik was van plan vrij actief mee te kijken
Lekker boeiendquote:Op zondag 27 november 2016 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Voor de pokeraars onder ons; Lumi180 is mvg op pokerstars
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 27 november 2016 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar op vakantie, heb het toch wel gemist hoor.
Is dat die vriendin van Sam in GoT?quote:
Klopt, maar als ze er zijn mis ik ze vrijwel altijdquote:Op zondag 27 november 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
9darters komen toch ook niet zo vaak voor.
Nee, maar dat wil ik wel voor haar regelenquote:
Die Sam heeft haar aan zijn metworst geregenquote:Op zondag 27 november 2016 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat die vriendin van Sam in GoT?
Ik heb er ook nog nooit eentje live gezien volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2016 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze er zijn mis ik ze vrijwel altijd
Nou, de laatste tijd zie je ook praktisch alles wat meer dan gezellig isquote:Op zondag 27 november 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit eentje live gezien volgens mij.
Maar ik kijk minder vaak darts dan jij gok ik
Twee toernooitjesquote:Op zondag 27 november 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, de laatste tijd zie je ook praktisch alles wat meer dan gezellig is
We slepen je gewoon mee, het topic is altijd erg gezelligquote:Op zondag 27 november 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee toernooitjes![]()
Geen idee of ik het na het WK ook nog veel ga volgen.
Je kan maandje op vakantie na WK, februari weer de door Stijn o zo gehate Premier League of Dartsquote:Op zondag 27 november 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee toernooitjes![]()
Geen idee of ik het na het WK ook nog veel ga volgen.
Dat zat ik al in januari...quote:Op zondag 27 november 2016 23:36 schreef Szura het volgende:
Ik zit echt aan m'n Maijer-taks dit jaar
Weer lekker toeleven naar de Joekee Openquote:Op zondag 27 november 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan maandje op vakantie na WK, februari weer de door Stijn o zo gehate Premier League of Darts
Dat geloof ik graagquote:Op zondag 27 november 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We slepen je gewoon mee, het topic is altijd erg gezellig
Waarom heeft Stijn daar nou weer een hekel aanquote:Op zondag 27 november 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan maandje op vakantie na WK, februari weer de door Stijn o zo gehate Premier League of Darts
Omdat het pure uitmelkerij isquote:Op zondag 27 november 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waarom heeft Stijn daar nou weer een hekel aan
Wat wil je met al die toernooien door een jaar heen, die darters moeten ook wat te doen hebben.quote:Op zondag 27 november 2016 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat het pure uitmelkerij is
Hou op, schei uit. Klootzak.quote:Op zondag 27 november 2016 23:42 schreef Szura het volgende:
Norris een negendarter gegooid ja? Zijn er beelden van?
Ja en jaquote:Op zondag 27 november 2016 23:42 schreef Szura het volgende:
Norris een negendarter gegooid ja? Zijn er beelden van?
Darters boeit het allang niet meer trouwens of ze winnen of verliezen . Vroeger moest je echt pieken en je geld verdienen op 2 of 3 toernooien en nu is het vaak ''Volgende keer beter''quote:Op zondag 27 november 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat wil je met al die toernooien door een jaar heen, die darters moeten ook wat te doen hebben.
Het WK is wat telt
Week erna is er toch weer een toernooiquote:Op zondag 27 november 2016 23:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Darters boeit het allang niet meer trouwens of ze winnen of verliezen . Vroeger moest je echt pieken en je geld verdienen op 2 of 3 toernooien en nu is het vaak ''Volgende keer beter''
Pijltjes gooien is meer een sport dan auto rijden.quote:Op zondag 27 november 2016 23:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sportman van het jaar. MvG eigenlijk veel meer verdiend dan Max.
Nah niet dat, maar met wat hij allemaal gewonnen heeft en hoe dominant hij is.quote:Op zondag 27 november 2016 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pijltjes gooien is meer een sport dan auto rijden.
Wordt een olympisch figuur, ik denk Doriangodquote:Op zondag 27 november 2016 23:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
Sportman van het jaar. MvG eigenlijk veel meer verdiend dan Max.
Premier league is een schoolvoorbeeld van dat ''volgende keer beter''quote:Op zondag 27 november 2016 23:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Week erna is er toch weer een toernooi
Daarom kijk ik meestal niet zoveel toernooien buiten het WK, omdat ik niet echt het idee heb dat die waarde hebben.
Zou ik ook doenquote:Op zondag 27 november 2016 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Premier league is een schoolvoorbeeld van dat ''volgende keer beter''
Types als Anderson en Lewis bijv gaan waarschijnlijk zoals altijd weer los op het WK terwijl ze het hele jaar door er met de pet naar gooien
Dit hoort in DRT subforumquote:Op zondag 27 november 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / 2017 PDC World Darts Championship #1
Alvast voor in de myat
We krijgen een subforum, bijgoochemquote:Op zondag 27 november 2016 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / 2017 PDC World Darts Championship #1
Alvast voor in de myat
Dan komt dat topic daar in. Niet zo moeilijk.quote:Op zondag 27 november 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen een subforum, bijgoochem
Ja als je een beetje sportman ben dan wil je wel alles winnen, maar kan me voorstellen dat je een toernooitje het laat lopen.quote:Op zondag 27 november 2016 23:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je krijgt toch genoeg geld als je een beetje ver komt soms .
Oh komt er echt een darts subforum?quote:Op zondag 27 november 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen een subforum, bijgoochem
Noem jij dat volk nu ''sportman'' ?quote:Op zondag 27 november 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als je een beetje sportman ben dan wil je wel alles winnen, maar kan me voorstellen dat je een toernooitje het laat lopen.
Jazeker.quote:Op zondag 27 november 2016 23:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh komt er echt een darts subforum?
En anders?quote:Op zondag 27 november 2016 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik verwacht morgen voor 16.30 een DRT-subforum
Ik zocht naar een woord dat je wel alles wil winnen wat er te winnen valt.quote:Op zondag 27 november 2016 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noem jij dat volk nu ''sportman'' ?
Ik kan het wel naar KPD trappen, maar dan?quote:
Dan kan ik er niet meer bijquote:Op zondag 27 november 2016 23:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan het wel naar KPD trappen, maar dan?
Die honger naar prijzen vervalt toch als er 1 iemand dominant is + heel veel toernooien. Dan kan je je maar beter opladen voor veruit het allergrootste toernooiquote:Op zondag 27 november 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zocht naar een woord dat je wel alles wil winnen wat er te winnen valt.
Om het echt sport te noemen gaat mij ook wat te ver.
Ik Doe m'n broekje Los hoorquote:Op zondag 27 november 2016 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog even wat Maijeraids om je dag mee af te sluiten.
Dan zou ik voor mezelf een doel stellen dat ik twee toernooien in dat jaar minimaal wil winnen voor het WK begint.quote:Op zondag 27 november 2016 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die honger naar prijzen vervalt toch als er 1 iemand dominant is + heel veel toernooien. Dan kan je je maar beter opladen voor veruit het allergrootste toernooi
Iets meer geld jaquote:Op zondag 27 november 2016 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zou ik voor mezelf een doel stellen dat ik twee toernooien in dat jaar minimaal wil winnen voor het WK begint.
Heb je in elk geval iets.
Beetje jammer als mannen als Lewis en Anderson tijdens het WK hun vorm niet hebben en er in de tweede of derde ronde uitliggen een paar jaar achter elkaar. Want wat winnen ze dan nog wel?quote:Op zondag 27 november 2016 23:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die honger naar prijzen vervalt toch als er 1 iemand dominant is + heel veel toernooien. Dan kan je je maar beter opladen voor veruit het allergrootste toernooi
Ik denk dat ze dan juist hun vorm hebben maar pin me er niet op vastquote:Op zondag 27 november 2016 23:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beetje jammer als mannen als Lewis en Anderson tijdens het WK hun vorm niet hebben en er in de tweede of derde ronde uitliggen een paar jaar achter elkaar. Want wat winnen ze dan nog wel?
Anderson piekt maar al te graag. Bij Lewis valt er geen peil op te trekken.quote:Op zondag 27 november 2016 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dan juist hun vorm hebben maar pin me er niet op vast
Maar ik zie hem wel zoals bijna altijd ver komenquote:Op zondag 27 november 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson piekt maar al te graag. Bij Lewis valt er geen peil op te trekken.
Moet hij wel weer langs Febo zien te komen in de derde ronde.quote:Op zondag 27 november 2016 23:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar ik zie hem wel zoals bijna altijd ver komen
Febo is een mijn waar je u tegen zegtquote:Op zondag 27 november 2016 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet hij wel weer langs Febo zien te komen in de derde ronde.
Ik denk dat Raybar een goede kans op de halve finale maakt.quote:Op maandag 28 november 2016 00:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Febo is een mijn waar je u tegen zegt
1,5 miljoenquote:Op maandag 28 november 2016 00:08 schreef polderturk het volgende:
Hoeveel heeft MVG nu op de order of Merrit?
Goeie speler. Benieuwd tegen wie hij lootquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |