Nou, ik was van plan vrij actief mee te kijkenquote:Op zondag 27 november 2016 23:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij gaat daar 2 9-darters gooien.
Ik was vorig jaar op vakantie, heb het toch wel gemist hoor.quote:Op zondag 27 november 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, ik was van plan vrij actief mee te kijken
9darters komen toch ook niet zo vaak voor.quote:Op zondag 27 november 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, ik was van plan vrij actief mee te kijken
Lekker boeiendquote:Op zondag 27 november 2016 23:33 schreef Poepz0r het volgende:
Voor de pokeraars onder ons; Lumi180 is mvg op pokerstars
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zondag 27 november 2016 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar op vakantie, heb het toch wel gemist hoor.
Is dat die vriendin van Sam in GoT?quote:
Klopt, maar als ze er zijn mis ik ze vrijwel altijdquote:Op zondag 27 november 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
9darters komen toch ook niet zo vaak voor.
Nee, maar dat wil ik wel voor haar regelenquote:
Die Sam heeft haar aan zijn metworst geregenquote:Op zondag 27 november 2016 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat die vriendin van Sam in GoT?
Ik heb er ook nog nooit eentje live gezien volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2016 23:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze er zijn mis ik ze vrijwel altijd
Nou, de laatste tijd zie je ook praktisch alles wat meer dan gezellig isquote:Op zondag 27 november 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit eentje live gezien volgens mij.
Maar ik kijk minder vaak darts dan jij gok ik
Twee toernooitjesquote:Op zondag 27 november 2016 23:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, de laatste tijd zie je ook praktisch alles wat meer dan gezellig is
We slepen je gewoon mee, het topic is altijd erg gezelligquote:Op zondag 27 november 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee toernooitjes![]()
Geen idee of ik het na het WK ook nog veel ga volgen.
Je kan maandje op vakantie na WK, februari weer de door Stijn o zo gehate Premier League of Dartsquote:Op zondag 27 november 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee toernooitjes![]()
Geen idee of ik het na het WK ook nog veel ga volgen.
Dat zat ik al in januari...quote:Op zondag 27 november 2016 23:36 schreef Szura het volgende:
Ik zit echt aan m'n Maijer-taks dit jaar
Weer lekker toeleven naar de Joekee Openquote:Op zondag 27 november 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan maandje op vakantie na WK, februari weer de door Stijn o zo gehate Premier League of Darts
Dat geloof ik graagquote:Op zondag 27 november 2016 23:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We slepen je gewoon mee, het topic is altijd erg gezellig
Waarom heeft Stijn daar nou weer een hekel aanquote:Op zondag 27 november 2016 23:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan maandje op vakantie na WK, februari weer de door Stijn o zo gehate Premier League of Darts
Omdat het pure uitmelkerij isquote:Op zondag 27 november 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Waarom heeft Stijn daar nou weer een hekel aan
Wat wil je met al die toernooien door een jaar heen, die darters moeten ook wat te doen hebben.quote:Op zondag 27 november 2016 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat het pure uitmelkerij is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |