johquote:Op zondag 27 november 2016 20:55 schreef Symphonic het volgende:
Whehehe het leek wel een vliegtuigmotor
Daar sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op zondag 27 november 2016 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
honderd keer liever Bertus dan Ruth Jacott
Misschien doe ik ooit nog wel eens een show met de titel NL. Maar eerst is N aan de beurt. En het zou zomaar eens kunnen dat we daarna rechtsaf slaan.quote:Op zondag 27 november 2016 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
honderd keer liever Bertus dan Ruth Jacott
Minder, minder, minder?quote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien doe ik ooit nog wel eens een show met de titel NL. Maar eerst is N aan de beurt. En het zou zomaar eens kunnen dat we daarna rechtsaf slaan.
niemienen en niemienenquote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij Noorwegen rechtsaf, bedoel ikDaar ligt nog zo'n leuk land.
Helemaal mee eens...quote:Op zondag 27 november 2016 20:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben verslaafd aan die sound van zo'n ding, uiteraard wel met Lesley box
Tot de volgende keerquote:Op zondag 27 november 2016 20:59 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor de muziek, Symph.
Fijne avond allemaal.
bij Abba houdt het wel zo'n beetje op eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij Noorwegen rechtsaf, bedoel ikDaar ligt nog zo'n leuk land.
Daag me niet uit....quote:Op zondag 27 november 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij Abba houdt het wel zo'n beetje op eigenlijk
Vergeet de Leningrad Cowboys niet.quote:Op zondag 27 november 2016 21:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bij Abba houdt het wel zo'n beetje op eigenlijk
Het lijkt er wel op. Ik ga het even rustig aan doen. Moet nog veel voorbereiden voor woensdag.quote:
eigenlijk nietsquote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 27 november 2016 21:43 schreef just me het volgende:
Vandaag Zuthpen aangedaan
Ik werd op het station opgehaald door Mr en Mrs ToT en we hebben lekker rondgelopen, winkeltjes gekeken en heerlijk gegeten![]()
Daarna wereldreis terug waarvan het laatste stukje van Den Haag naar Delft met de bus
Leuk hoorquote:Op zondag 27 november 2016 21:43 schreef just me het volgende:
Ik werd op het station opgehaald door Mr en Mrs ToT en we hebben lekker rondgelopen, winkeltjes gekeken en heerlijk gegeten![]()
Daarna wereldreis terug waarvan het laatste stukje van Den Haag naar Delft met de bus
Jij ontmoet toch wel iedereen...quote:Op zondag 27 november 2016 21:43 schreef just me het volgende:
Best leuk nummer is dit. Niet te vaak.quote:Op zondag 27 november 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Sitar muziek, klonk door de Mexicaanse nacht...
Ik ken mensen die compleet gestoord worden van dat gepingel op die sitar.quote:Op zondag 27 november 2016 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Best leuk nummer is dit. Niet te vaak.
quote:Op zondag 27 november 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ontmoet toch wel iedereen...
Rock the boat.quote:Op zondag 27 november 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken mensen die compleet gestoord worden van dat gepingel op die sitar.
Zelf heb ik dat ook na 2 minuten Indiaase muziek...
niet te hard anders ga ik misselijk worden...quote:
Het went nooit wanneer geen zeebenen.quote:Op zondag 27 november 2016 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
niet te hard anders ga ik misselijk worden...
Nee hoor, goedkope treinkaartjesquote:
Het was nu een gemakelijk combi om ToT en Mrs ToT te zien en lekker bij te kletsen.quote:
Is ze al geïntegreerd?quote:Op zondag 27 november 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Het was nu een gemakelijk combi om ToT en Mrs ToT te zien en lekker bij te kletsen.
Jaja, ze spreekt al behoorlijk nederlands, heel knap! Ze blijft nog tot net voor de kerst, dan zijn de 90 dagen om en dan gaat ze weer terug.quote:Op zondag 27 november 2016 22:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is ze al geïntegreerd?
Nederlands sprekend?
Hoe lang blijft ze nog?
Aziaten pakken dat toch wel vaak goed op.quote:Op zondag 27 november 2016 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
Jaja, ze spreekt al behoorlijk nederlands, heel knap! Ze blijft nog tot net voor de kerst, dan zijn de 90 dagen om en dan gaat ze weer terug.
Was erg leuk om haar te ontmoeten.
Ik weet niet of ze zwanger is hoorquote:Op zondag 27 november 2016 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aziaten pakken dat toch wel vaak goed op.
Oei, vlak voor de kerst terug. Dat zal dan nog wel een zware bevalling worden...
Dat zie je vanzelf over 9 maanden zoiets.quote:Op zondag 27 november 2016 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zwanger is hoor
Maakt de verblijfsvergunning wel iets makkelijkerquote:Op zondag 27 november 2016 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze zwanger is hoor
Dat voordeel hebben mannen niet.quote:Op zondag 27 november 2016 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maakt de verblijfsvergunning wel iets makkelijker
1e gedeelte inburgeringscursusquote:Op zondag 27 november 2016 22:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maakt de verblijfsvergunning wel iets makkelijker
Deventer!quote:Op zondag 27 november 2016 21:43 schreef just me het volgende:
Is dat er dan?quote:Op zondag 27 november 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kortom: just me weet het verschil tussen Zutphen en Deventer niet?
quote:Op zondag 27 november 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oh jee!quote:Op zondag 27 november 2016 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ze maakt me al een paar dagen compleet in de war
* just me is een dagje ouder aan het wordenquote:Op zondag 27 november 2016 22:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En ik had maar één biertje gedronkenquote:Op zondag 27 november 2016 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het ook al zo raar dat just me vanavond ineens over Zutphen begon....
Ik reageerde eerder nog met " Deventer, of all places"
quote:Op zondag 27 november 2016 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vond het ook al zo raar dat just me vanavond ineens over Zutphen begon....
Ik reageerde eerder nog met " Deventer, of all places"
Kun je nagaan. Je moet ook maar eens in Zwolle komen buurten (als je de weg kunt vindenquote:Op zondag 27 november 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
En ik had maar één biertje gedronken
quote:Op zondag 27 november 2016 22:31 schreef just me het volgende:
[..]
En ik had maar één biertje gedronken
True, true!quote:Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja in Deventer woont meer tuig.
Herkenbaar...quote:Op zondag 27 november 2016 22:30 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is een dagje ouder aan het worden
Ik heb daar nog soort van familie wonenquote:Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Je moet ook maar eens in Zwolle komen buurten (als je de weg kunt vinden)
quote:Op zondag 27 november 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Mw. MM d'r oma belde tot onze verrassing vandaag om haar met haar verjaardag te feliciteren.
Bleek ze de verjaardagskalender nog op de verkeerde maand te hebben...
Ken beide stadjes wel.quote:Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true!
In de Rivierenwijk o.a.
Gelukkig worden de "kansenwijjken" wel steeds meer gesloopt of opgeknapt.
Oma vond het minder leuk en zat bijna huilend aan de telefoon.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
Maar toen de ober met de rekening kwam:
[ afbeelding ]
Popocatepetl?quote:Op zondag 27 november 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het vreten was ook best aardig te doen!
dat kan ik me wel voorstellenquote:Op zondag 27 november 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma vond het minder leuk en zat bijna huilend aan de telefoon.
Ze weet dat ze aan het aftakelen is en dat vind ze verschrikkelijk...
oh ja, die kreeg ik ooit ook bij de vestiging in Utrechtquote:Op zondag 27 november 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken de bakjes waarin de wraps zitten...
Probleemverplaatsing in plaats van -oplossing. In Zwolle is hetzelfde gedaan met Holtenbroek, ook wel Holtenbronx genoemd. Allerlei oude panden plat, allemaal nieuwbouw ertussen. Problemen verplaatsen zich gewoon naar de mindere buurten van Zwolle Zuid en zelfs de Vinex-wijk Stadshagen. Vervolgens wordt er in Zwolle-Zuid van alles opgeknapt, enzovoort.quote:Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true!
In de Rivierenwijk o.a.
Gelukkig worden de "kansenwijjken" wel steeds meer gesloopt of opgeknapt.
Soort van familie? Dat klinkt heel wazigquote:Op zondag 27 november 2016 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb daar nog soort van familie wonen
Dekseltje omkeren, wrap er op en vullen maar...quote:Op zondag 27 november 2016 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, die kreeg ik ooit ook bij de vestiging in Utrecht
Is ook wazig, mijn ex-man had al een kind uit een vorig huwelijk ge-echt, mijn toenmalige stiefzoon woont in zwolly-wood,quote:Op zondag 27 november 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soort van familie? Dat klinkt heel wazig
quote:Op zondag 27 november 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn nest opzoeken.
Smakelijke voortzetting...
Welterustenquote:Op zondag 27 november 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn nest opzoeken.
Smakelijke voortzetting...
dat besef is vreselijkquote:Op zondag 27 november 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma vond het minder leuk en zat bijna huilend aan de telefoon.
Ze weet dat ze aan het aftakelen is en dat vind ze verschrikkelijk...
Ahaquote:Op zondag 27 november 2016 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook wazig, mijn ex-man had al een kind uit een vorig huwelijk ge-echt, mijn toenmalige stiefzoon woont in zwolly-wood,
Ik zit nog vol van het etenquote:Op zondag 27 november 2016 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg honger van die foto van dat Mexicaanse eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |