Split Enz, ken je daar het verhaal achter?quote:Op zondag 27 november 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik heb laatst op een vrijdagavond een spontane show gedaan, met diverse nummers erin die heel hoog in mijn persoonlijke lijst staan. Het is wel bijzonder om zulke tracks te draaien.
Ik heb trouwens de naam van deze artiest niet verstaan.
Ben beetje borderline, of ik vind het gelijk goed en anders enkeltje prullenbak.quote:Op zondag 27 november 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat nummers groeibriljantjes blijken. En het boeit mij eigenlijk altijd wie het heeft gemaakt - en soms ook nog wie het heeft geproduceerd. Want daardoor kan ik weer nieuwe nummers van dezelfde artiest (of producer) ontdekken.
zegquote:Op zondag 27 november 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
Music van John Miles...
Oh nee, toch niet
Past er inderdaad naadloos achteraanquote:Op zondag 27 november 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Dit draaide ik vanmiddag nog, naadloos overgaand in de tune van 'De Fabriek'...
Da's ook een zeik nummer.quote:Op zondag 27 november 2016 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Worn down piano mag best op nummer 1, zo veel interessanter dan dat hotel
Vorig jaar stond mijn favoriete nummer aller tijden daadwerkelijk op #1 in de Top 2000...quote:Op zondag 27 november 2016 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Worn down piano mag best op nummer 1, zo veel interessanter dan dat hotel
dat is wel een mooie gedachtequote:Op zondag 27 november 2016 20:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vorig jaar stond mijn favoriete nummer aller tijden daadwerkelijk op #1 in de Top 2000...
Maar dat voelde helemaal niet als plezierig, omdat het nummer van alle kanten tot de grond toe werd afgefakkeld.
Los van alle sentimenten, vind en blijf ik vinden dat niemand de essentie van het leven ooit beter heeft verwoord en op muziek heeft gezet dan John Lennon. Het nummer raakt me zo sterk dat ik emotioneel kan worden als ik alleen maar over typ; het is niet eens nodig dat ik het hoor.
In eerdere jaren, als ik de Top 2000 luisterde, ging de radio na Imagine uit. Ik hoef geen 30-40 platen te horen die volgens andere mensen beter zijn dan Imagine. Zo.
die zag ik dan weer niet aankomenquote:Op zondag 27 november 2016 20:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn grootste favoriet is dan All along the wachtower van Jimi Hendrix, geschreven door Nobel prijswinnaar.
Mighty Quinn is ook leuk.quote:Op zondag 27 november 2016 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die zag ik dan weer niet aankomen
Niet 's nachts dan, dan luister ik echt niet...quote:Op zondag 27 november 2016 20:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Spirits in de night zal ik binnenkort eens doen.
en enorm verbaasd is dat wij in over het algemeen in elk geval de artiest herkennenquote:Op zondag 27 november 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het leuke is dat 'ie het dan zelf vaak helemaal niet kent...
MiniMasterquote:Op zondag 27 november 2016 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 35 minuten gedraaid...
Vind je het gek?quote:Op zondag 27 november 2016 20:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
en enorm verbaasd is dat wij in over het algemeen in elk geval de artiest herkennen
Tsja, beetje DJ kent het wel alhoewel ik zelf het niet zo snel zal draaien.quote:Op zondag 27 november 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het leuke is dat 'ie het dan zelf vaak helemaal niet kent...
Ha, zo'n map heb ik ook gemaakt, 'Nederlands Verantwoord' genaamd, zo'n 300 nummers.quote:Op zondag 27 november 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb laatst op Spotify een hele map gevuld met Nederlandstalige nummers die ik wel te pruimen vind. Ben geen liefhebber van NL-talig, maar het viel me nog mee wat ik allemaal in die map heb geknikkerd: ruim 8 uur aan muziek
LOL... Bij mij staan er 132 in. Mijn favoriet is Vrede van Ruth Jacott. Ook erg mooi vind ik "Als De Liefde Maar Blijft Winnen" van Paul de Leeuw (geschreven door Daniel Lohues).quote:Op zondag 27 november 2016 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, zo'n map heb ik ook gemaakt, 'Nederlands Verantwoord' genaamd, zo'n 300 nummers.
En toch knikker ik er regelmatig weer tracks uit, omdat ze eigenlijk toch te slecht zijn...
Die staat er bij mij niet in...quote:Op zondag 27 november 2016 20:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL... Bij mij staan er 132 in. Mijn favoriet is Vrede van Ruth Jacott.
goes on my lijstjequote:Op zondag 27 november 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
Deze plaat stond voor het laatst in de Top 2000 in 2008.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |