Joepie, nu kan ze daar als lerares aan de slag...quote:Op maandag 28 november 2016 12:25 schreef ToT het volgende:
M'n meissie is geslaagd voor haar opleiding als lerares in haar eigen land!
Het diploma is hier niet veel waard (behalve dat je wel een paar jaar zou kunnen overslaan bij een aantal opleidingen hier), maar het slagingspercentage voor die examens ligt erg laag dus ik ben echt trots op haar!![]()
Zeker, zeker!quote:
Ze heeft al voor mij gekozen en de liefde is echt sterk, maar het is idd wel een dingetje wat in m'n achterhoofd zit natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2016 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Joepie, nu kan ze daar als lerares aan de slag...![]()
Goed nieuws natuurlijk, maar wel wat dubbel voor jou, denk ik.
Hehehe precies!quote:Op maandag 28 november 2016 12:30 schreef Karzai het volgende:
Denk dat de gemiddelde nederlander daar niet eens doorheen komt, komt goed dus
Ik had er ook een hard hoofd in maar het is toch goed gekomenquote:Op maandag 28 november 2016 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe precies!
Ja aan het begin van de relatie kwam het uiteraard wel ter sprake van wat ze met haar toekomst wilde.
Later kwam die discussie ook op gang met een aantal van haar familieleden en met haar sponsor van de VN.
Nu is ook alles met hen uitgepraat en iedereen staat nu eindelijk achter haar keuze dat ze hier komt wonen!
Hehehe je bent niet de enige!quote:Op maandag 28 november 2016 12:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik had er ook een hard hoofd in maar het is toch goed gekomen
Moeders ook?quote:Op maandag 28 november 2016 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe precies!
Ja aan het begin van de relatie kwam het uiteraard wel ter sprake van wat ze met haar toekomst wilde.
Later kwam die discussie ook op gang met een aantal van haar familieleden en met haar sponsor van de VN.
Nu is ook alles met hen uitgepraat en iedereen staat nu eindelijk achter haar keuze dat ze hier komt wonen!
quote:Op maandag 28 november 2016 12:25 schreef ToT het volgende:
Het diploma is hier niet veel waard (behalve dat je wel een paar jaar zou kunnen overslaan bij een aantal opleidingen hier), maar het slagingspercentage voor die examens ligt erg laag dus ik ben echt trots op haar!![]()
Momenteel wel, maar die verandert sneller van mening dan dat je een lichtschakelaar over kunt halen: Wel-niet-wel-niet-wel-niet.....quote:
quote:
Zeker!quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 12:25 schreef ToT het volgende:
Niets mis meequote:Op zondag 27 november 2016 22:47 schreef just me het volgende:
mijn schoonmoeder schreef op elk pak melk dat ze gekocht had "vandaag gekocht"
als je aan het dementeren bent heb je dat niet eens door...quote:Op maandag 28 november 2016 13:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Niets mis mee![]()
Tenzij de klonters uit het pak glijden. Dan wéét je gewoon dat ie te lang heeft gestaan..
"Nou zeg, wat een aparte yoghurt is dit. Zou dit nieuw zijn? "quote:Op maandag 28 november 2016 13:48 schreef just me het volgende:
[..]
als je aan het dementeren bent heb je dat niet eens door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |