Dit riep iedereen voor de Graafschap - Ajax ookquote:Op zondag 27 november 2016 18:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt aangezien Ajax ook won en PSV gaat geen kampioen worden hoor
Ohja, gaan we weer doen met zijn allen dat we de uitslagen niet weten.quote:
De uitslag van Feyenoord-PEC zegt achteraf bezien meer over de zwakte van PEC (helaas), zeker als je ziet hoe ruim PEC deze week weer verliest van Groningen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Euforia na PEC thuis. En gelijk weer niet thuisgeven in een moeilijke pot. Feyenoord genot.
Hehe, eindelijk een duidelijke verklaring.quote:
Ik denk dat het zelden is voorgekomen dat een wedstrijd +10 minuten blessuretijd had. Het lijkt erop dat de KNVB iets te graag wilt dat Feyenoord lang blijft mee doen om de titel.quote:Op zondag 27 november 2016 19:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk een duidelijke verklaring.
In dit geval was +9 of +10 wel terecht.quote:Op zondag 27 november 2016 19:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelden is voorgekomen dat een wedstrijd +10 minuten blessuretijd had. Het lijkt erop dat de KNVB iets te graag wilt dat Feyenoord lang blijft mee doen om de titel.
madquote:Op zondag 27 november 2016 19:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelden is voorgekomen dat een wedstrijd +10 minuten blessuretijd had. Het lijkt erop dat de KNVB iets te graag wilt dat Feyenoord lang blijft mee doen om de titel.
Iemand hier heeft de wedstrijd niet gezien en is een beetje madquote:Op zondag 27 november 2016 19:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Feyenoord verspeelt twee kostbare punten in een belangrijke fase van de competitie. Ik zou mad zijn geweest als ze 3-4 hadden gemaakt. Maar het is wel interessant hoe dit verloopt.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 19:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Feyenoord verspeelt twee kostbare punten in een belangrijke fase van de competitie. Ik zou mad zijn geweest als ze 3-4 hadden gemaakt. Maar het is wel interessant hoe dit verloopt.
Speelt dat andere jonge ventje uit de jeugdopleiding niet? Die Kadioglu?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Delle; Dyrestam, Dumic, Golla, Fomitschow; Bikel, Von Haacke, Breinburg; Grot, Mayi, Rayhi.
#JayRoyGrotGenot
Nee, daar is Hyballa wel zuinig op volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt dat andere jonge ventje uit de jeugdopleiding niet? Die Kadioglu?
Toch wel leuk dat ze wat jeugd laten doorstromen met voor de rest al die buitenlanders.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, daar is Hyballa wel zuinig op volgens mij.
Ach, Dumic // Golla // Bikel // Breinburg // Grot // Rayhi speelden er vorig seizoen ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel leuk dat ze wat jeugd laten doorstromen met voor de rest al die buitenlanders.
Ik volg NEC verder ook niet veel, maar zie er altijd veel BUITENLANDSE namen tussen staan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Dumic // Golla // Bikel // Breinburg // Grot // Rayhi speelden er vorig seizoen ook.
Ik vind het allemaal een beetje overdreven die heisa rond de buitenlanders bij NEC. Bij Roda vind ik dat veel meer gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg NEC verder ook niet veel, maar zie er altijd veel BUITENLANDSE namen tussen staan.
Maar Roda is dan ook een kutclub, voor NEC heb ik altijd nog wel een bepaald soort sympathie (hoi Sked)quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje overdreven die heisa rond de buitenlanders bij NEC. Bij Roda vind ik dat veel meer gerechtvaardigd.
Ze doen het de laatste tijd dan ook nog enigszins acceptabelquote:
Speelt Appie Nouri bij de opponent?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze doen het de laatste tijd dan ook nog enigszins acceptabel
Mogelijk heeft dat iets met een gebrek aan Maas te maken
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt Appie Nouri bij de opponent?
Mag zondag meedoen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt Appie Nouri bij de opponent?
Wat een geluk.quote:
Frenkie de Jong is ook een TOPtalent hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een geluk.
Dan wint SCC.
Leugens, ze wonnen met 0-1.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Ajax hier vorig jaar niet kom winnen?
Toen Cerny hem prachtig in het hoge doel schoot?quote:
Oh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Cerny hem prachtig in het hoge doel schoot?
Cambuur ontsnapt aan rood.
schakelgenotquote:
Dan kijken we allemaal naar PSV - Rostovquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Bayern v Atleti nergens meer om gaat.
Ik ga niet kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kijken we allemaal naar PSV - Rostov
Je zei ook ooit dat je de Winterspelen niet ging kijken, maar ondertussen postte je een maand in dat subforum met je kloon.quote:
Ik ga niet naar PSV - Rostov kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zei ook ooit dat je de Winterspelen niet ging kijken, maar ondertussen postte je een maand in dat subforum met je kloon.
Welke van de zes?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zei ook ooit dat je de Winterspelen niet ging kijken, maar ondertussen postte je een maand in dat subforum met je kloon.
Jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar PSV - Rostov kijken.
Als je mij in een van die topics ziet posten, hoef je me bij dezen niet meer serieus te nemen. Tenzij ik een moderatieplicht heb.
Gaat er dan eindelijk een voorspelling van je uitkomen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Met deze standen komt VVV vier punten los van de n2.
#AllesHeejIsVVV.
Mijn glorietocht begon al in 2013 toen ik voorspelde dat Bayern met 4-0 van Barcelona ging winnen in eigen huis.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat er dan eindelijk een voorspelling van je uitkomen?
SCC gaat VVV nog bijhalenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat er dan eindelijk een voorspelling van je uitkomen?
Kan er nie veel van.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat riep ik al aan het eind van augustus.
Faber en JP De Jong deden het beter.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kan er nie veel van.
Eindhoven ging met het jaar beter draaien ,zonde dit.
Volgend week tegen Jong PSV gaarnequote:Op vrijdag 2 december 2016 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort maar weer even een 7-0 thuiswedstrijdje
Alleen als Nouri en v/d Beek meedoen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgend week tegen Jong PSV gaarne
0-5.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgend week tegen Jong PSV gaarne
Klopt ,en Van der Gaag vorig seizoen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Faber en JP De Jong deden het beter.
Hoezo. 8e plek. Stijn lult weerquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het zijn zware weken voor onze vriend hafc
Ik heb alles van de eerste helft gezien en Heracles bakte er tot die lucky 1-0 niks van. Niet dat NEC dat wel deed, maar het was ietsiepietsie dreigender. Heracles kwam er niet doorheen. En check ook even de tijd waarop je JR citeert, 20:23..quote:
Die 1-1 was wel pure comedy capers. Van Berkel die gratis door vier/vijf man kan wandelen als verdediger. Toptelevisie.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:49 schreef Chiappucci het volgende:
Thuis 1-1 tegen 10 man van Telstar. Hoe triest wil je het hebben
Tja, en dat wil dan kampioen worden. Vanuit het stadion zag het er al triest uit, maar zal op tv nog wel erger zijn geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die 1-1 was wel pure comedy capers. Van Berkel die gratis door vier/vijf man kan wandelen als verdediger. Toptelevisie.
Om Tagliano nou met JR te verwarren gaat wel erg ver. Heracles was niet geweldig maar nog steeds veel beter dan NEC. Die deden helemaal niets de 1e helft en dan noem je ze nog dreigender ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alles van de eerste helft gezien en Heracles bakte er tot die lucky 1-0 niks van. Niet dat NEC dat wel deed, maar het was ietsiepietsie dreigender. Heracles kwam er niet doorheen. En check ook even de tijd waarop je JR citeert, 20:23..
Lol, tot die 1-0 was Heracles verreweg niet dreigend.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Om Tagliano nou met JR te verwarren gaat wel erg ver. Heracles was niet geweldig maar nog steeds veel beter dan NEC. Die deden helemaal niets de 1e helft en dan noem je ze nog dreigender ook.
2x een op een als hij hem goed aanneemt. Maar het zal wel. Alweer boven dat Sparta wat zo geweldig was en dat zonder goed spel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol, tot die 1-0 was Heracles verreweg niet dreigend.
Het is me allemaal wat. Ik zie bar weinig aanknopingspunten bij dit Heracles voor beter. Loop vooral de polonaise. Vorige week werd heel Heracles nog afgeslacht, opengereten en door elk huis op de Wallen gejaagd.quote:Op zaterdag 3 december 2016 00:05 schreef hafcfan het volgende:
Alweer boven dat Sparta wat zo geweldig was en dat zonder goed spel.
Maar jij ziet bijna nietsquote:Op zaterdag 3 december 2016 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is me allemaal wat. Ik zie bar weinig aanknopingspunten bij dit Heracles
Zo heten ze toch gewoonquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker geforceerd het Rasenball blijven noemen
Zou een beetje raar zijn om de club Red Bull te noemen want a) zo heten ze niet en b) het is verboden om zo te heten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en die stieren op dat shirt heten Janpipodeclown en Bassie
Moeten zij weten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja en die stieren op dat shirt heten Janpipodeclown en Bassie
Alles straalt dat merk uit en nog probeert iedereen het te laten lijken alsof ze er niets mee te maken hebben. Heel scheefquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou een beetje raar zijn om de club Red Bull te noemen want a) zo heten ze niet en b) het is verboden om zo te heten.
Ze leveren wel gewoon een knappe prestatie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles straalt dat merk uit en nog probeert iedereen het te laten lijken dat ze er niets mee te maken hebben. Heel scheef
Welnee, dat is helemaal niet waar. Iedereen weet dat Red Bull er achter zit, daar worden hele boeken over volgeschreven. De Duitse bond verbiedt alleen clubs om vernoemd te worden naar sponsoren dus heet de club anders.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles straalt dat merk uit en nog probeert iedereen het te laten lijken alsof ze er niets mee te maken hebben. Heel scheef
Smijten ook niet met miljoenen zoals die zogenaamde traditieclubsquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze leveren wel gewoon een knappe prestatie.
Waarom heet Leverkusen dan Bayer ?quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee, dat is helemaal niet waar. Iedereen weet dat Red Bull er achter zit, daar worden hele boeken over volgeschreven. De Duitse bond verbiedt alleen clubs om vernoemd te worden naar sponsoren dus heet de club anders.
Erg goed beleid hebben ze, jonge spelers en dan aanvallend voetbal spelen. Dan kan ik het best hebben dat er een groot bedrijf achter zit hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Smijten ook niet met miljoenen zoals die zogenaamde traditieclubs
Die zijn al veel eerder opgericht voor die regel van kracht werd volgens mij. Daardoor mogen ze nog zo heten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom heet Leverkusen dan Bayer ?
Omdat die club al een eeuw oud is en is begonnen als de sportvereniging van Bayer, vergelijkbaar met PSV.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom heet Leverkusen dan Bayer ?
Die verkloten het gewoon . Moeten mensen ook niet zeiken als zulke clubs het overnemenquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Erg goed beleid hebben ze, jonge spelers en dan aanvallend voetbal spelen. Dan kan ik het best hebben dat er een groot bedrijf achter zit hoor.
Meer respect voor dan de HSV's en Wolfsburgs van deze wereld.
Snap die haat daarom ook niet zo in Duitsland, ze mogen blij zijn dat het niet weer een "freewheelend Bayern naar de titel"-jaar is.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die verkloten het gewoon . Moeten mensen ook niet zeiken als zulke clubs het overnemen
Pereiro, Ramselaar, Zinchenko en Propper (als hij weer in vorm is) zijn wel genotspelers.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de gebroeders De Jong na best een aardig team.
Daarom dat is voetballend best aardig. Maar met die houthakkers ertussen zal dat wat moeizamer gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Pereiro, Ramselaar, Zinchenko en Propper (als hij weer in vorm is) zijn wel genotsspelers.
Zo weer Guardado en Hendrix erbij. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom dat is voetballend best aardig. Maar met die houthakkers ertussen zal dat wat moeizamer gaan.
Waarom zit die Rigo niet bij de selectie? Dat is toch een TOPtalent?quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo weer Guardado en Hendrix erbij. Niks mis mee.
Dat bepaal ik niet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zit die Rigo niet bij de selectie?
Cocu geeft op dit moment de voorkeur aan Lundqvist. Volgend jaar zal hij wel erbij komen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar misschien weet jij waarom hij er niet bij zit als PSV-watcher.
Hmm oké dan zullen Siem en Guardado wel weg zijn. Aan het begin van dit seizoen dacht ik ook dat Pröpper dan weg zou gaan, maar die is in een te matige vorm om hierna echt een stap te maken.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Cocu geeft op dit moment de voorkeur aan Lundqvist. Volgend jaar zal hij wel erbij komen.
Propper vond ik vorig seizoen de beste speler. Dit jaar is het een stuk minder.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hmm oké dan zullen Siem en Guardado wel weg zijn. Aan het begin van dit seizoen dacht ik ook dat Pröpper dan weg zou gaan, maar die is in een te matige vorm om hierna echt een stap te maken.
Zal niet het hele seizoen zo slecht blijven spelen, daarom denk ik dat PSV nog wel gewoon goed terugkomt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Propper vond ik vorig seizoen de beste speler. Dit jaar is het een stuk minder.
Wilden ook hun stadion nog meer uitbreiden volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt een groot probleem want dat kunnen ze niet betalen.
Ja, ze willen groeien richting PEC/Heracles maar volgens mij lopen ze nogal risico dat ze dat te snel doen. Wat er op het veld staat is gewoon echt prut.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wilden ook hun stadion nog meer uitbreiden volgens mij.
Wattan? Las wel dat het enorm belangrijk was om erin te blijvenquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt een groot probleem want dat kunnen ze niet betalen.
Raar dat ze zo'n slecht elftal hebben, een Excelsior lukt het vaak veel beter terwijl die toch veel minder potentie hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ze willen groeien richting PEC/Heracles maar volgens mij lopen ze nogal risico dat ze dat te snel doen. Wat er op het veld staat is gewoon echt prut.
Maar hun animo is ook te klein. Ze hebben veel te weinig sponsors hoor ik van GAE vrienden. Hoofdtribune zit standaard leeg. Bij PEC en Heracles nietquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ze willen groeien richting PEC/Heracles maar volgens mij lopen ze nogal risico dat ze dat te snel doen. Wat er op het veld staat is gewoon echt prut.
Uitbreiding van het stadion moet terugverdiend/afgelost worden en ze willen nog meer uitbreiden. Ik ken de exacte cijfers niet maar het was volgens de voorzitter van het grootste belang dat ze zouden handhaven.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wattan? Las wel dat het enorm belangrijk was om erin te blijven
Raar, want normaal zit het wel altijd vrij vol volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar hun animo is ook te klein. Ze hebben veel te weinig sponsors hoor ik van GAE vrienden. Hoofdtribune zit standaard leeg. Bij PEC en Heracles niet
Deventer is ook niet zo'n grote stad en ze zitten tussen "ons" in natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar hun animo is ook te klein. Ze hebben veel te weinig sponsors hoor ik van GAE vrienden. Hoofdtribune zit standaard leeg. Bij PEC en Heracles niet
Dit seizoen heeft bijna iedereen het wel lastig tegen Roda. Er zijn maar zes clubs met minder goals tegen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
PSV heeft het traditioneel lastig met Roda he (al geloof ik daar eigenlijk niet zo in). Druk staat er vol op iig.
Al die kruidnoten moeten eruit. Net zijn zwarte piet en de sint op visite geweest. Kamer is 1 grote teringbende.quote:
Je ziet een vak. Het gaat om de sponsor tribune. Daar draait het om en dat komt bij gae niet vol.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Raar, want normaal zit het wel altijd vrij vol volgens mij.
Bij Heracles viel dat wel tegen toen ik daar gisteren beelden van zag.
Spelen ook wel erg lafquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit seizoen heeft bijna iedereen het wel lastig tegen Roda. Er zijn maar zes clubs met minder goals tegen.
Hoe vond de kleine het?quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al die kruidnoten moeten eruit. Net zijn zwarte piet en de sint op visite geweest. Kamer is 1 grote teringbende.
Ze vond het leuk toen ze de woonkamer bestormde, maar hoe dichterbij ze kwamen hoe harder ze tegen mij aankroop en ging huilenquote:
Dat is wel zonde.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet een vak. Het gaat om de sponsor tribune. Daar draait het om en dat komt bij gae niet vol.
Arme kind helemaal getraumatiseerdquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze vond het leuk toen ze de woonkamer bestormde, maar hoe dichterbij ze kwamen hoe harder ze tegen mij aankroop en ging huilen![]()
Ajoh, ze ligt lekker rustig te slapen nu. Ze was doodopquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arme kind helemaal getraumatiseerd
Had gewoon zelf cadeautjes en snoep gegeven en ze had het prima gevonden
Waren er nog meer koters bij?quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajoh, ze ligt lekker rustig te slapen nu. Ze was doodop
Yep, eentje die is nog jonger, 11 maanden. Die vond er geen klote aan.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waren er nog meer koters bij?
Mijn neefje zou het ook nog niet begrijpen neequote:Op zaterdag 3 december 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep, eentje die is nog jonger, 11 maanden. Die vond er geen klote aan.
Snap ik wel.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje zou het ook nog niet begrijpen nee
Ja, gewoon zoals ze horen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
De pieten waren wel goed ZWART toch haags?
Of waren het Mondriaanpieten?
En terecht.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:39 schreef Rabieluh het volgende:
In de Heijn waren ze pikzwart, prachtig.
En soms met felrode lippenstift, een was op een eenwieler door de winkel aan het crossenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, gewoon zoals ze horen.
Nice. Overal in Den Haag hebben ze er ook dikke schijt aan en is ook alles en iedereen gewoon compleet zwart.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:40 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
En soms met felrode lippenstift, een was op een eenwieler door de winkel aan het crossen.
Geen Sinterklaasjournaal voor de kleine danquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In huize Haags gaat er helemaal niets veranderen.
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:41 schreef Tagliano het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat Siem de Jong wordt vergeleken met David Silva?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen Sinterklaasjournaal voor de kleine dan
De top2000 interesseert mij geen ene reet.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piet moet zwart blijven en Bohemian Rhapsody moet gewoon op 1 jongons!1!1!!1!1
Dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben, schakelde net inquote:
Topic was vorig jaar best gezellig (mede vanwege mijn aanwezigheid)quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De top2000 interesseert mij geen ene reet.
Ja ik schakel nu pas in, dus wilde weten wie ik voortaan niet meer serieus hoef te nemen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel verkeerd begrepen hebben, schakelde net in
Is traditie. Je gaat toch ook niet stoppen met je kinderen hoeken omdat een of andere policor linkse elite zegt dat het niet mag?quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Piet moet zwart blijven en Bohemian Rhapsody moet gewoon op 1 jongons!1!1!!1!1
Poepen?quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:43 schreef Rabieluh het volgende:
Stel de aftrap uit, ik moet ernstig naar het toilet!
Absoluut, zo gaan die dingen hier.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is traditie. Je gaat toch ook niet stoppen met je kinderen hoeken omdat een of andere policor linkse elite zegt dat het niet mag?
Die gezelligheid kan ook best in DRT deze maand.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Topic was vorig jaar best gezellig (mede vanwege mijn aanwezigheid)
Gewoon allebei, niks mis meequote:Op zaterdag 3 december 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gezelligheid kan ook best in DRT deze maand.
echte bazen gaan voor allebeiquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gezelligheid kan ook best in DRT deze maand.
niemand geeft een neuk om boxing dayquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DRT en VBL samen is al prima genoeg
Uh, oké.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
niemand geeft een neuk om boxing day
Heeft dat pijtjes gooien ook al een eigen forum.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DRT en VBL samen is al prima genoeg
Ja. En terecht.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Heeft dat pijtjes gooien ook al een eigen forum.
Heeft meer potentie dan YNGquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ook gewoon zo blijven.
De mods daar, echt geweldigquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Jij vond darten toch geen sport?quote:
Eerst eens dat WK tot een succes makenquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet ook gewoon zo blijven.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vond darten toch geen sport?
Jaja, ik weet het.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eerst eens dat WK tot een succes maken
Wees blij, anders kwamen ze dat elders spuien. In SPT hoort t niet thuis natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:48 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het is meer goedkoop entertainment inderdaad.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wees blij, anders kwamen ze dat elders spuien. In SPT hoort t niet thuis natuurlijk.
Ik heb alleen Moreno van PSVquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stijn heeft Zinchenko in de manager.
Ron de rijk zeker. Tag is daar fan vanquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Presentator zei bij roda - psv het is helemaal uitverkocht.
Isimad hierquote:
Nee. Ben even zijn naam kwijt.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ron de rijk zeker. Tag is daar fan van
Je weet dat ik kan noten tegenwoordig he?quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is Michiel Teeling volgens mij.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Michiel Teelingquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Ben even zijn naam kwijt.
Wat een bedreiging weer op deze mooie zaterdagquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je weet dat ik kan noten tegenwoordig he?
Gebbetje, ouwe reusquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat een bedreiging weer op deze mooie zaterdag
JR leest daar kroketjes.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi L_L, heb jij al sint gevierd met je kotertjes?
Zou je Lans wel vertrouwen met al die zwarte pieten in zijn huisquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi L_L, heb jij al sint gevierd met je kotertjes?
Niet met zijn kinderen in de buurt. Pas tijdens de afterparty.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je Lans wel vertrouwen met al die zwarte pieten in zijn huis
voor je het weet is het tijd voor negersex
Met kroketjes is echt heel weinig mis.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JR leest daar kroketjes.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met kroketjes is echt heel weinig mis.
Behalve als ze bevroren zijn van binnen.
PSV gaat winnen in de Arena ben ik bang.quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:59 schreef Brammess het volgende:
Als PSV dit niet wint en ook van Ajax verliest over 2 weken durf ik ze wel echt af te schrijven voor de titel.
Komop wij dekken ons niet in JRquote:Op zaterdag 3 december 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat winnen in de Arena ben ik bang.
Dat zou zijn als ik zou zeggen dat we morgen van Groningen verliezen.quote:Op zaterdag 3 december 2016 20:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komop wij dekken ons niet in JR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |