Dit riep iedereen voor de Graafschap - Ajax ookquote:Op zondag 27 november 2016 18:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet echt aangezien Ajax ook won en PSV gaat geen kampioen worden hoor
Ohja, gaan we weer doen met zijn allen dat we de uitslagen niet weten.quote:
De uitslag van Feyenoord-PEC zegt achteraf bezien meer over de zwakte van PEC (helaas), zeker als je ziet hoe ruim PEC deze week weer verliest van Groningen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Euforia na PEC thuis. En gelijk weer niet thuisgeven in een moeilijke pot. Feyenoord genot.
Hehe, eindelijk een duidelijke verklaring.quote:
Ik denk dat het zelden is voorgekomen dat een wedstrijd +10 minuten blessuretijd had. Het lijkt erop dat de KNVB iets te graag wilt dat Feyenoord lang blijft mee doen om de titel.quote:Op zondag 27 november 2016 19:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk een duidelijke verklaring.
In dit geval was +9 of +10 wel terecht.quote:Op zondag 27 november 2016 19:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelden is voorgekomen dat een wedstrijd +10 minuten blessuretijd had. Het lijkt erop dat de KNVB iets te graag wilt dat Feyenoord lang blijft mee doen om de titel.
madquote:Op zondag 27 november 2016 19:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelden is voorgekomen dat een wedstrijd +10 minuten blessuretijd had. Het lijkt erop dat de KNVB iets te graag wilt dat Feyenoord lang blijft mee doen om de titel.
Iemand hier heeft de wedstrijd niet gezien en is een beetje madquote:Op zondag 27 november 2016 19:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Feyenoord verspeelt twee kostbare punten in een belangrijke fase van de competitie. Ik zou mad zijn geweest als ze 3-4 hadden gemaakt. Maar het is wel interessant hoe dit verloopt.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 19:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Feyenoord verspeelt twee kostbare punten in een belangrijke fase van de competitie. Ik zou mad zijn geweest als ze 3-4 hadden gemaakt. Maar het is wel interessant hoe dit verloopt.
Speelt dat andere jonge ventje uit de jeugdopleiding niet? Die Kadioglu?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Delle; Dyrestam, Dumic, Golla, Fomitschow; Bikel, Von Haacke, Breinburg; Grot, Mayi, Rayhi.
#JayRoyGrotGenot
Nee, daar is Hyballa wel zuinig op volgens mij.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelt dat andere jonge ventje uit de jeugdopleiding niet? Die Kadioglu?
Toch wel leuk dat ze wat jeugd laten doorstromen met voor de rest al die buitenlanders.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, daar is Hyballa wel zuinig op volgens mij.
Ach, Dumic // Golla // Bikel // Breinburg // Grot // Rayhi speelden er vorig seizoen ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel leuk dat ze wat jeugd laten doorstromen met voor de rest al die buitenlanders.
Ik volg NEC verder ook niet veel, maar zie er altijd veel BUITENLANDSE namen tussen staan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, Dumic // Golla // Bikel // Breinburg // Grot // Rayhi speelden er vorig seizoen ook.
Ik vind het allemaal een beetje overdreven die heisa rond de buitenlanders bij NEC. Bij Roda vind ik dat veel meer gerechtvaardigd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg NEC verder ook niet veel, maar zie er altijd veel BUITENLANDSE namen tussen staan.
Maar Roda is dan ook een kutclub, voor NEC heb ik altijd nog wel een bepaald soort sympathie (hoi Sked)quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal een beetje overdreven die heisa rond de buitenlanders bij NEC. Bij Roda vind ik dat veel meer gerechtvaardigd.
Ze doen het de laatste tijd dan ook nog enigszins acceptabelquote:
Speelt Appie Nouri bij de opponent?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze doen het de laatste tijd dan ook nog enigszins acceptabel
Mogelijk heeft dat iets met een gebrek aan Maas te maken
Nee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt Appie Nouri bij de opponent?
Mag zondag meedoen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speelt Appie Nouri bij de opponent?
Wat een geluk.quote:
Frenkie de Jong is ook een TOPtalent hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een geluk.
Dan wint SCC.
Leugens, ze wonnen met 0-1.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Ajax hier vorig jaar niet kom winnen?
Toen Cerny hem prachtig in het hoge doel schoot?quote:
Oh.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Cerny hem prachtig in het hoge doel schoot?
Cambuur ontsnapt aan rood.
schakelgenotquote:
Dan kijken we allemaal naar PSV - Rostovquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Bayern v Atleti nergens meer om gaat.
Ik ga niet kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kijken we allemaal naar PSV - Rostov
Je zei ook ooit dat je de Winterspelen niet ging kijken, maar ondertussen postte je een maand in dat subforum met je kloon.quote:
Ik ga niet naar PSV - Rostov kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zei ook ooit dat je de Winterspelen niet ging kijken, maar ondertussen postte je een maand in dat subforum met je kloon.
Welke van de zes?quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je zei ook ooit dat je de Winterspelen niet ging kijken, maar ondertussen postte je een maand in dat subforum met je kloon.
Jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga niet naar PSV - Rostov kijken.
Als je mij in een van die topics ziet posten, hoef je me bij dezen niet meer serieus te nemen. Tenzij ik een moderatieplicht heb.
Gaat er dan eindelijk een voorspelling van je uitkomen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Met deze standen komt VVV vier punten los van de n2.
#AllesHeejIsVVV.
Mijn glorietocht begon al in 2013 toen ik voorspelde dat Bayern met 4-0 van Barcelona ging winnen in eigen huis.quote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat er dan eindelijk een voorspelling van je uitkomen?
SCC gaat VVV nog bijhalenquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat er dan eindelijk een voorspelling van je uitkomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |