Volgens mij is Homburg toch wel meer dan b-kant-waardig...quote:Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
Nooit geweten dat homburg de b-kant was
Al hun hits passen op 1 single...quote:Op zondag 27 november 2016 16:44 schreef MaryMouse het volgende:
Nooit geweten dat homburg de b-kant was
quote:
quote:
Middagquote:
quote:Op zondag 27 november 2016 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al hun hits passen op 1 single...
Was nr. 1 hit hier in NL, maar mensen zijn het door een Whiter shade of pale een beetje vergetenquote:Op zondag 27 november 2016 16:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is Homburg toch wel meer dan b-kant-waardig...
Mijn favoriete nummer van Procol Harum is trouwens A Salty Dog. Staat in mijn Top20 aller tijden.
Ik wist niet dat ze nog steeds optredenquote:Op zondag 27 november 2016 16:47 schreef MadMaster het volgende:
Vanwege het volgende nummer heb ik net kaartjes voor de zanger er van gekocht, concert in Carré volgende jaar mei...
[ afbeelding ]
Ik denk het, jaquote:Op zondag 27 november 2016 16:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was nr. 1 hit hier in NL, maar mensen zijn het door een Whiter shade of pale een beetje vergeten
Roger Hodgson solo...quote:Op zondag 27 november 2016 16:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nog steeds optreden
Zie nu pas part 1 & 2 staan. Welke is dit? En hoe klinkt de andere?quote:
Dit is 1 & 2, aan elkaar.quote:Op zondag 27 november 2016 16:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie nu pas part 1 & 2 staan. Welke is dit? En hoe klinkt de andere?
Korterquote:Op zondag 27 november 2016 16:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Zie nu pas part 1 & 2 staan. Welke is dit? En hoe klinkt de andere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |