Update: Originele filmpje is inmiddels verwijderd. Wel nog te vinden via GeenStijl:quote:De politieke beweging DENK maakt zich ernstige zorgen over de veiligheid van Sylvana Simons. De partij zal morgen in een gesprek met de veiligheidsdiensten maatregelen eisen.
Op sociale media circuleert een filmpje waarin gemonteerde foto's te zien zijn van Simons. Haar hoofd is onder meer geplakt in een oude foto van de Ku Klux Klan waarin ze zogenaamd is opgehangen. "Het is verschrikkelijk en walgelijk. Ik heb hier geen woorden voor", zegt DENK-voorman Tunahan Kuzu.
'Concrete maatregelen'
De partij zegt morgen in gesprek te gaan met de autoriteiten op het gebied van veiligheid, onder meer met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV). "We verwachten concrete veiligheidsmaatregelen rondom het onveiligheidsgevoel van mevrouw Simons. De overheid moet een veilige gevoel aan alle burgers geven," zegt Kuzu. Om wat voor maatregelen het precies gaat, zegt de partij niet.
Simons gaat aangifte doen. Dat is niet voor het eerst, zegt Kuzu. "Toen ze zich in mei aansloot bij DENK kreeg ze 20.000 racistische opmerkingen over haar heen. We hebben nooit meer iets van die aangifte gehoord."
'Simons verdient ook bescherming'
Ongehoord, vindt Kuzu. "Er is geen daad gesteld. Politie en het OM moeten de schuldigen pakken en aan de schandpaal nagelen. Kenneth Vermeer is het zelfde overgekomen. Toen zijn er binnen afzienbare tijd verdachten opgepakt. Bij Simons blijft dat achter. Zij verdient ook bescherming."
Kuzu vindt dat het kabinet in deze discussie veel te stil blijft. Volgens de DENK-voorman worden 'haat en het vijandsbeeld steeds verder aangewakkerd. Hij wil dat premier Rutte en vice-premier Asscher zich uitspreken. "Waar is Rutte? Waar is Asscher? Ik hoor ze helemaal niet. Zeker de premier moet het land laten weten dat dit veel te ver gaat."
'Oh Sylvana'
In het filmpje dat op sociale media circuleert zijn beelden gemonteerd onder een carnavalsliedje met de titel Oh Sylvana. Haar gezicht is gefotoshopt in racistische en beledigende karikaturen. Simons wordt onder meer afgebeeld als Zwarte Piet en naakte Afrikaanse vrouw. Ook is haar hoofd geplakt in beelden die verwijzen naar de lynchpartijen van de Ku Klux Klan, de racistische organisatie die in de VS met geweld protesteerde tegen de afschaffing van de slavernij en de burgerrechtenbeweging van Afro-Amerikanen.
Het liedje Oh Sylvana gaat volgens zanger Rob Daal niet over Sylvana Simons maar over een Russisch meisje dat uitgezwaaid wordt door haar vriendje. Simons heeft zelf nog niet gereageerd.
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)enk-eist-maatregelen
Ik ben misschien niet duidelijk voor je.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe kan racistische bagger niet te maken hebben met haar huidskleur/afkomst? Als het daar niet mee te maken had dan was het geen racistische bagger.
Je denkt dat ze ook racistische bagger over zich heen zou krijgen als ze een witte man was?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet duidelijk voor je.
Ja, Sylvana krijgt racistische bagger over haar heen.
Maar het is niet zo dat ze alle racistische bagger over haar heen krijgt omdat ze een zwarte vrouw is.
Wat is dan de reden om haar op een racistische wijze te bejegenen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:21 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben misschien niet duidelijk voor je.
Ja, Sylvana krijgt racistische bagger over haar heen.
Maar het is niet zo dat ze alle racistische bagger over haar heen krijgt omdat ze een zwarte vrouw is.
Ondanks dat ze zelf die suggestie wekt.
Nee. Dat stel ik ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je denkt dat ze ook racistische bagger over zich heen zou krijgen als ze een witte man was?
Dus geen probleem als ze een zwarte vrouw is, maar ze moet wel haar bek houden, want anders (insert racistische bagger).quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee. Dat stel ik ook niet.
Als Sylvana geen domme dingen zou zeggen over Zwarte Piet, het racistische systeem in Nederland, de Armeense genocide, Apple-computers etc.
Zou ze heel weinig racistische bagger over haar heen krijgen.
Iets triggert de mensen, en dat is niet per se haar huidskleur of geslacht.
Of het bewijst dat er racisme is? ;pquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Sylvana geen domme dingen zou zeggen over Zwarte Piet, het racistische systeem in Nederland, de Armeense genocide, Apple-computers etc.
Waarschijnlijk was ze dan gewoon uitgescholden maar dat het racistisch schelden is is toch gewoon aan haar afkomst te danken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar als het overduidelijk domme dingen zijn wat ze roept (en wat m.i. ook vaak zo is), dan moet je er toch gewoon om lachen en je schouders ophalen? Ik snap de connectie met racisme ook niet dan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee, mensen krijgen niet perse racistische bagger over zich heen vanwege hun huidskleur.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Geert Wilders heeft echt 1000x dommere dingen gezegd als Sylvana Simons.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een beetje moeilijk als ze 25 minuten de ruimte krijgt om haar verhaal te doen bij Pauw. Een Pauw die zijn kritische vragen opeens achterwege laat.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:29 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar als het overduidelijk domme dingen zijn wat ze roept (en wat m.i. ook vaak zo is), dan moet je er toch gewoon om lachen en je schouders ophalen? Ik snap de connectie met racisme ook niet dan.
20 zetelsquote:Op zaterdag 26 november 2016 17:32 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Geert Wilders heeft echt 1000x dommere dingen gezegd als Sylvana Simons.
DENK is er niet voor jou. DENK wordt en is de partij met een allochtone doelgroep. Hoeveel Allochtone kiesgerechtigden hebben we in Nederland? DENK kan goed zijn voor 15 tot 20 zetels. Heel de affaire Sylvana is een goede publiciteit voor DENK.
Hoe meer de PVV aanhang zich tegen DENK zal afzetten hoe meer de allochtonen in Nederland geneigd zullen zijn om op DENK te stemmen.
Puur als protest tegen de pvv en zijn aanhang.
Het heeft vooral te maken met hoe achterlijk domrechts reageert en is. Dat lijkt me de gemeenschappelijk factor. Dat is gewoon de modus operandi. Ik zie geen groepen D66'ers mensen bedreigen, of hoogleraren die als reactie op een verkiezingsuitslag "heerlijk die rechtse tranen" roepen. Simpel volk, meer is het niet. En zo moet je ze ook behandelen. Gewoon negeren en bij strafbare feiten aangifte doen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:31 schreef luxerobots het volgende:
Een voorbeeld.
Peter R. de Vries trad samen met andere BN'ers op in een filmpje tegen Zwarte Piet.
Bij DWDD vertelde hij met de dood bedreigd te worden. Daar zat ook Pieter Derks, die zat in hetzelfde filmpje. Hij zei niet met de dood bedreigd te worden.
Peter R. de Vries is gewoon erg pedant, doet alsof hij alles weet. Dat vinden mensen irritant en dan worden ze boos.
Actie is reactie. Het heeft met groepsdynamica te maken. Niet per se met racisme.
Tsja, dat gebeurt he, als iets nieuws wordt. Had Pauw moeten vragen: "Heb je deze situatie niet een beetje aan jezelf te danken?" In dat geval had je geen gesprek meer met haar, denk je niet?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een beetje moeilijk als ze 25 minuten de ruimte krijgt om haar verhaal te doen bij Pauw. Een Pauw die zijn kritische vragen opeens achterwege laat.
Simons krijgt natuurlijk in diverse media wel een erg groot podium aangeboden.
Ik zie allochtonen als Willem-Alexander, Max Verstappen, Geert Wilders of mijn kinderen niet snel op DENK stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:32 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Geert Wilders heeft echt 1000x dommere dingen gezegd als Sylvana Simons.
DENK is er niet voor jou. DENK wordt en is de partij met een allochtone doelgroep. Hoeveel Allochtone kiesgerechtigden hebben we in Nederland? DENK kan goed zijn voor 15 tot 20 zetels. Heel de affaire Sylvana is een goede publiciteit voor DENK.
Hoe meer de PVV aanhang zich tegen DENK zal afzetten hoe meer de allochtonen in Nederland geneigd zullen zijn om op DENK te stemmen.
Puur als protest tegen de pvv en zijn aanhang.
Waarom kijk je uberhaupt naar Pauw? Ik zie wel meer domrechtse figuren zwelgen in zelfmedelijden en aan zelfkastijding doen. Wat is dat toch met jullie?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:33 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een beetje moeilijk als ze 25 minuten de ruimte krijgt om haar verhaal te doen bij Pauw. Een Pauw die zijn kritische vragen opeens achterwege laat.
Simons krijgt natuurlijk in diverse media wel een groot podium.
Geeft wel wat aan als Giel de kritische vragen moet gaan stellen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:36 schreef Falco het volgende:
[..]
Tsja, dat gebeurt he, als iets nieuws wordt. Had Pauw moeten vragen: "Heb je deze situatie niet een beetje aan jezelf te danken?" In dat geval had je geen gesprek meer met haar, denk je niet?
En ben je niet het optreden van Sylvana vergeten in DWDD, waarbij ze compleet en terecht doorgezaagd werd door Giel en Matthijs van Nieuwkerk. Sindsdien is ze daar niet meer aangeschoven.
Grappig ben je niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:37 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zie allochtonen als Willem-Alexander, Max Verstappen, Geert Wilders of mijn kinderen niet snel op DENK stemmen.
Elke boerenlul had zulke vragen gesteld. DENK krijgt behoorlijk veel tegengas hoor van de MSM.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Geeft wel wat aan als Giel de kritische vragen moet gaan stellen.
Want jij denkt dat die allemaal braaf naar de stembus gaan?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:38 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Grappig ben je niet.
Ik heb het over de Turken, marronkaken, en Surinamers. En een deel allochtonen buiten die landen.
DENK kan groter worden dan de PVV.
En jij denkt dat die neppeilingen van de HOND de waarheid zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Want jij denkt dat die allemaal braaf naar de stembus gaan?
Als je het daarmee eens bentquote:Op zaterdag 26 november 2016 16:34 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hier ben ik het volledig mee eens
Dat is dan natuurlijk ook andersom van toepassing. Buitenstaanders kunnen dus niet zeggen dat haar vermeende aanstellerij oprecht is of dat daar enige waarde aan toegekend moet worden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:41 schreef Manono het volgende:
[..]
Als je het daarmee eens bentkan je moeilijk tegelijk beweren dat Simons zich in de meeste gevallen aanstelt en onterecht aangifte doet, want dat weet je immers niet
Dan is het gelukt om serieus over te komen.quote:
Dus niet alle allochtonen, maar specifieke. Wat is hun overeenkomst?quote:Ik heb het over de Turken, Marokkanen , en Surinamers. En een deel allochtonen buiten die landen.
Sylvana Simons heeft alleen weerstand omdat ze zwart is dat weet iedere dorpsgek. Bijna alle politicy van buitenlandse afkomst worden in Nederland afgemaakt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:41 schreef Manono het volgende:
[..]
Als je het daarmee eens bentkan je moeilijk tegelijk beweren dat Simons zich in de meeste gevallen aanstelt en onterecht aangifte doet, want dat weet je immers niet en ook dan komt de Van Gogh-zaak om de hoek kijken??
Simons blijft verbazend waardig onder al die haatbagger, zie haar nergens sympathie te wekken door zielig te doen. Misschien deel van waarom zij zoveel weerstand oproept? Hier willen we dat mensen gewoontjes en menselijk blijven, grappen over zichzelf maken en zich niet door good looks en strakke outfits onderscheiden, vooral niet als ze vrouw, welbespraakt en zwart zijn. Als je slachtoffer bent willen we je ZIEN lijden, right.
Hopelijk evalueert DENK nog naar een integere partij. Zie het nog niet als een goede zet dat ze haar standpunten met die van een partij verenigt, die pro Erdogan is en die collega's verraad door hun stemming op YT te zetten. Maar doet niets aan af aan dat ze absoluut gelijk heeft wb diepgeworteld racisme. Zoveel heeft de ophef om haar persoon wel zichtbaar gemaakt.
Maar de Turken en Marokkanen natuurlijk wel allemaal.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:40 schreef Barlexus het volgende:
[..]
En jij denkt dat die neppeilingen van de HOND de waarheid zijn?
De helft van die zogenaamde pvv kiezers bij de hond weet niet eens wat een stembus is...
Haha, nee.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:43 schreef Barlexus het volgende:
[..]
Sylvana Simons heeft alleen weerstand omdat ze zwart is dat weet iedere dorpsgek.
Hoe kom je daarbij?quote:Bijna alle politicy van buitenlandse afkomst worden in Nederland afgemaakt.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:43 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dan is het gelukt om serieus over te komen.
[..]
Dus niet alle allochtonen, maar specifieke. Wat is hun overeenkomst?
Afgaande op de laatste paar TK-verkiezingen komt ongeveer driekwart van de kiesgerechtigden een stem uitbrengen. We hebben een kleine 1 miljoen moslims in Nederland, meest Turken en Marokkanen, waarvan uiteraard niet iedereen stemgerechtigd is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:40 schreef Barlexus het volgende:
[..]
En jij denkt dat die neppeilingen van de HOND de waarheid zijn?
De helft van die zogenaamde pvv kiezers bij de hond weet niet eens wat een stembus is...
Sure. Iedereen kan gewoon volledig stoppen met wat dan ook van een ander aan te nemen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk ook andersom van toepassing. Buitenstaanders kunnen dus niet zeggen dat haar vermeende aanstellerij oprecht is of dat daar enige waarde aan toegekend moet worden.
Er zijn ook autochtonen die er op kunnen stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Afgaande op de laatste paar TK-verkiezingen komt ongeveer driekwart van de kiesgerechtigden een stem uitbrengen. We hebben een kleine 1 miljoen moslims in Nederland, meest Turken en Marokkanen, waarvan uiteraard niet iedereen stemgerechtigd is.
Afgaande op een % van 75 dat komt stemmen (wat al veel te hoog ligt, want allochtonen gaan statistisch gezien minder stemmen dan autochtonen) krijgen we dan 750.000 stemmen (wat ook weer te veel is, want niet iedereen mag stemmen). Je hebt 65.000 stemmen nodig voor een zetel. Dus dan zou Denk er 11 kunnen halen als werkelijk elke Marokkaan en Turk op ze stemt. Wat niet zo is.
Dan heb je nog wel wat verongelijkte Surinamers, Afrikanen etc. maar ook daarvoor geldt dat een heleboel niet eens gaan stemmen, een boel stemt niet op Denk etc etc.
Net zoals PVV-peilingen niet waarheidsgetrouw zijn, zo is ook de schatting dat er heel veel allochtonen Denk gaan stemmen niet waarheidsgetrouw.
True.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:57 schreef agter het volgende:
[..]
Er zijn ook autochtonen die er op kunnen stemmen.
Een homo die zich bij een partij van twee conservatieve Turken aansluit?quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens, maar dit terzijde, vraag me af of Tofik Dibi zich nog gaat aansluiten...
DENK heeft niets tegen homo's hoor. Maar ik zag hem van de week bij Pauw, samen met Sylvana lekker kletsen, ik denk dat zou best nog wel eens kunnen. Publicitair ook niet nadelig voor DENK wrs. Dekken ze juist datgene wat jij hier zegt af en hebben een bekende NL'er in de rijen opgenomen. Plus Dibi kan dan evt. weer een goeie baan bemachtigen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:12 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een homo die zich bij een partij van twee conservatieve Turken aansluit?
Nee.
De SGP ook niet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
DENK heeft niets tegen homo's hoor.
Word het wel een mooie mix. Graag dan ook nog een transgender erbij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens, maar dit terzijde, vraag me af of Tofik Dibi zich nog gaat aansluiten...
Ja, ze dekken iig af dat DENK homofobisch is dan.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Word het wel een mooie mix. Graag dan ook nog een transgender erbij.
En als excuus autochtoon Peter R de Vries..quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Word het wel een mooie mix. Graag dan ook nog een transgender erbij.
Ja, die was al gevraagd, maar had dat afgewezen geloof ik.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:16 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
En als excuus autochtoon Peter R de Vries..
Ik denk dat jij weinig van politiek snapt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Alle andere partijen (vooruit: behalve de PVV) zijn ook tegen racisme.
Zelfoverschatting.quote:
Mijn hele gezin is allochtoon Henk. Ik weet waar ik over praat.quote:Bijna alle andere partijen roepen af en toe wat over allochtonen om maar zeteltjes proberen weg te kapen bij de PVV. De VVD is daar wel het grootste voorbeeld van.
Allochtonen lezen en horen dat ook. OP dit moment is DENK gewoon een partij die zich tegen het meest tegen de PVV afzet. Sylvana Simons is 1 grote reclamecamagne voor Denk. Beter hadden ze het niet kunnen treffen. Strategische geniaal om Sylvana binnen te halen. Een grote groep surinamers weet nu al dat ze op DENK gaan stemmen omdat Sylvana de partij vertegenwoordigt.
Maar weet iemand hoeveel kiesgerechtigde allochtonen er in Nederland zijn en hoeveel zetels dat inhoudt? Toch wel minimaal 20 ofzo schat ik zomaar in....
Ah Peter mocht niet op plaats 1 van de kandidatenlijst staan zeker?quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, die was al gevraagd, maar had dat afgewezen geloof ik.
Denk is een potentieel kruidvat, echter is er met twee zetels natuurlijk minder ruzie te maken dan met zeven.quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
True.
Maar ik zie dat niet veel gebeuren. En mocht Denk onverhoopt toch de nodige zetels halen: het hele zaakje is zo licht ontvlambaar als wat. Dat gaat echt nooit wat worden. Scenariootje LPF.
Zal idd wel, plaats 1 Peter en dan een hele tijd niets en dan pas Kuzu en Oztürk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:21 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Ah Peter mocht niet op plaats 1 van de kandidatenlijst staan zeker?
Is dat het enige criterium? Simpel mens ben jij dan, zeg..quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verwart met iemand anders. Of waar doe ik dat?
[..]
Geen idee. Zou jij ook dingen zeggen als "uit welk land heb jij je vrouwtje gehaald"?
Je mag mensen niet dom noemen, want dan gaan ze PVV stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:42 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Is dat het enige criterium? Simpel mens ben jij dan, zeg..
Ik noem je simpel, niet dom. Al durf ik niet uit te sluiten dat je ook dom bent, op basis van je gedrag in dit topic.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je mag mensen niet dom noemen, want dan gaan ze PVV stemmen.
Wij behoren tot de tokkies, internationaal ook wel bekend als deplorables.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom jij zo verdedigend bent over dat slachtoffergedragMaar ik deel jouw mening niet, dus ik zal ook wel tot de onderlaag behoren, he?
Wat een lange tenen heb je toch.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verwart met iemand anders. Of waar doe ik dat?
[..]
Geen idee. Zou jij ook dingen zeggen als "uit welk land heb jij je vrouwtje gehaald"?
Wacht. Jij komt met een onzinpunt. Een vijf-, zestal mensen neemt de moeite om je uit te leggen dat je met onzin aankomt, vervolgens ga je anderen kwalijk nemen dat ze het daarover hebben en nu ben ik simpel en mogelijk zelfs dom?quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:43 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik noem je simpel, niet dom. Al durf ik niet uit te sluiten dat je ook dom bent, op basis van je gedrag in dit topic.
De kanker van de wereld, volgens Jigzozquote:Op zaterdag 26 november 2016 18:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wij behoren tot de tokkies, internationaal ook wel bekend als deplorables.
Correct.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De kanker van de wereld, volgens Jigzoz
Wow, je hebt me overtuigd: je bent echt dom!quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wacht. Jij komt met een onzinpunt. Een vijf-, zestal mensen neemt de moeite om je uit te leggen dat je met onzin aankomt, vervolgens ga je anderen kwalijk nemen dat ze het daarover hebben en nu ben ik simpel en mogelijk zelfs dom?
Toe maar.
Maar goed, je mag mensen niet 'simpel en mogelijk dom' noemen, want dan gaan ze PVV stemmen.
O jee. Nu ga ik waarschijnlijk PVV stemmen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wow, je hebt me overtuigd: je bent echt dom!
Doe vooral wat je niet laten kunt. Zal je wijfje leuk vinden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O jee. Nu ga ik waarschijnlijk PVV stemmen.
De helft:quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wij behoren tot de tokkies, internationaal ook wel bekend als deplorables.
[..]
quote:“You know, to just be grossly generalistic, you could put half of Trump's supporters into what I call the basket of deplorables. Right? [..]
Ja, ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Doe vooral wat je niet laten kunt. Zal je wijfje leuk vinden.
Ga je weer met je projectie en vooroordelen. Wat zit er toch een hoop opgekropte frustratie in je. Krijg je geen seks meer nu de inburgering rond is, ofzo?quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ongetwijfeld.
Toch grappig dat die vrouwenhaat met name bij PVV-tokkies er zo diep in zit.
Nee. Je demonstreert het hier zelf, PVV-tokkie.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ga je weer met je projectie en vooroordelen.
Ik stem geen PVV. Dat je je aannames blijft herhalen, maakt ze geen waarheid, mop. Blijf vooral stomenquote:Op zaterdag 26 november 2016 18:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee. Je demonstreert het hier zelf, PVV-tokkie.
Ik geloof er geen hol van. Nou ja, tenzij je te gehandicapt bent om een stemhokje te bereiken.quote:
Wat laat je jezelf toch heerlijk kennenquote:Op zaterdag 26 november 2016 18:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik geloof er geen hol van. Nou ja, tenzij je te gehandicapt bent om een stemhokje te bereiken.
Mooi.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:55 schreef Splackavellie02 het volgende:
Het kan mij echt niet minder schelen wat jij wel of niet gelooft.
Nope. Sorry.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Het liefst zou jij ze in kampen willen stoppen he, deze minderwaardige mensen die niet voldoen aan jouw ideale beeld van de Übermensch.
Lijkt me inderdaad zinloos. Eens.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]![]()
Maak je over mijn leesvaardigheid maar niet druk. Over mijn vocabulaire, of intellectuele capaciteiten ook niet, overigens.
Jij bent degene die nazi opmerkingen maakt, scheld en mensen wil deporteren. Wie is hier dan de tokkie he.quote:Op zaterdag 26 november 2016 18:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ga niet mee in je PVV-getrol. Vraag die andere tokkie maar.
En toch blijven happen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:02 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Lijkt me inderdaad zinloos. Eens.
Nope. Weer fout.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij bent degene die nazi opmerkingen maakt, scheld en mensen wil deporteren.
Gebruik nu geen logica tegen die man. Daarvan raakt hij in de stress.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jij bent degene die nazi opmerkingen maakt, scheld en mensen wil deporteren. Wie is hier dan de tokkie he.
Ach kom, niet zo miezerig. Je hebt een grote bek, dus nu niet terugkrabbelen. Het liefst zou je deze mensen weg zien gaan, toch? Naar een ver land waar ze jou niets meer kunnen schelen, toch?quote:
Ik merk het.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Gebruik nu geen logica tegen die man. Daarvan raakt hij in de stress.
Da's wat anders dan deporteren hè.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ach kom, niet zo miezerig. Je hebt een grote bek, dus nu niet terugkrabbelen. Het liefst zou je deze mensen weg zien gaan, toch? Naar een ver land waar ze jou niets meer kunnen schelen, toch?
We weten beiden wat je daadwerkelijk wil. Je bent alleen te laf om toe te geven dat je het liefst alle PVVers wil vergassen. Beetje jammer wel, gezien die grote bakkes van je. Veel poeha, boze woordjes, maar ergens voor staan ho maar.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's wat anders dan deporteren hè.
Ah, dus je wilt het wel, maar mist de ruggengraat om het zelf uit te voeren? Kleinzielig, bevooroordeeld, hypocriet, dom, discriminerend.. En nu ook nog laf?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's wat anders dan deporteren hè.
Nou nou. Je maakt er nogal een spannend verhaal van. En wat vind ik allemaal nog meer?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We weten beiden wat je daadwerkelijk wil. Je bent alleen te laf om toe te geven dat je het liefst alle PVVers wil vergassen. Beetje jammer wel, gezien die grote bakkes van je. Veel poeha, boze woordjes, maar ergens voor staan ho maar.
Maar hij slaapt wel lekker hoor, onze Übermensch Jigzoz.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, dus je wilt het wel, maar mist de ruggengraat om het zelf uit te voeren? Kleinzielig, bevooroordeeld, hypocriet, dom, discriminerend.. En nu ook nog laf?
Wow, je moet wel een hoop slechte eigenschappen hebben om tot de maatschappelijke bovenlaag te horen, zeg
Leer lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ah, dus je wilt het wel,
Voor iemand die net hoog van de toren blies over kutvolk heb je opeens weinig praatjes meer. Watskeburt jongen, waarom ben je opeens zo terughoudend? Eerst die grote bek en nu huilie doen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou nou. Je maakt er nogal een spannend verhaal van. En wat vind ik allemaal nog meer?
Ik wil wel even een standpunt innemen hoor: ik vind dat PVV'ers inderdaad geen recht zouden moeten hebben op een uitkering, van welke soort dan ook. Als je tegen het helpen van mensen bent, eis dan zelf ook geen hulp.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Voor iemand die net hoog van de toren blies over kutvolk heb je opeens weinig praatjes meer. Watskeburt jongen, waarom ben je opeens zo terughoudend? Eerst die grote bek en nu huilie doen?
Kijk nu komen we ergens, eindelijk heb je je ruggengraat teruggevonden. Kom op jongen, spreek jezelf eens flink uit tegen dat volk, laat maar horen wat je met ze wil doen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
Ik snap wel weer waarom ik ook alweer zo'n hekel had aan PVV-tokkies. Wat een ellendige kutsoort is dat toch. Zonde van de zuurstof.
Uiteraard. Uitkeringen moeten voor de minderheden gereserveerd worden. Ze hebben al zoveel moeten lijden; we kunnen moeilijk verwachten dat die mensen ook nog eens gaan werken voor hun geld, he?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik wil wel even een standpunt innemen hoor: ik vind dat PVV'ers inderdaad geen recht zouden moeten hebben op een uitkering, van welke soort dan ook. Als je tegen het helpen van mensen bent, eis dan zelf ook geen hulp.
Kijk, hoef je niet meer in te vullen wat je hoopt dat ik vind.
Ach kom nou, waarom deze halfslachtige maatregelen? Je wil ze het liefst van zuurstof onthouden toch? Kom op, wees een vent, zeg eens wat je eerlijk van ze denkt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik wil wel even een standpunt innemen hoor: ik vind dat PVV'ers inderdaad geen recht zouden moeten hebben op een uitkering, van welke soort dan ook. Als je tegen het helpen van mensen bent, eis dan zelf ook geen hulp.
Hm. Wel grappig dat neonazi's tegenwoordig drijven op zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens, eindelijk heb je je ruggengraat teruggevonden. Kom op jongen, spreek jezelf eens flink uit tegen dat volk, laat maar horen wat je met ze wil doen.
Waar zie jij zelfmedelijden? Buiten het "Boehoe, mensen zijn stom tegen mijn buitenlandse vrouw"-gejammer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Wel grappig dat neonazi's tegenwoordig drijven op zelfmedelijden.
Oh jee, de policor Gutmensch komt weer in je naar boven.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm. Wel grappig dat neonazi's tegenwoordig drijven op zelfmedelijden.
Heeft Jigzoz een buitenlander op de bank zitten ja? Dat verklaart een hoop. Importbruidje gescoord dus?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Waar zie jij zelfmedelijden? Buiten het "Boehoe, mensen zijn stom tegen mijn buitenlandse vrouw"-gejammer.
Blijkbaar, want die opmerking over uitkeringen was veel te specifiek. Stomme Nederlanders, die het Nederlandse geld krijgen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heeft Jigzoz een buitenlander op de bank zitten ja? Dat verklaart een hoop. Importbruidje gescoord dus?
En nu istie boos omdat ze geen werk kan vinden zeker ?
Jij weet niet echt hoe een cirkel eruit ziet, he?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:13 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, leuk dat jullie elkaar gevonden hebben. Veel plezier met de PVV-circle-jerk.
Awww, nu wordt het te persoonlijk en is het huilen geblazen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:13 schreef Jigzoz het volgende:
Hé, leuk dat jullie elkaar gevonden hebben. Veel plezier met de PVV-circle-jerk.
Echt hequote:Op zaterdag 26 november 2016 19:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Blijkbaar, want die opmerking over uitkeringen was veel te specifiek. Stomme Nederlanders, die het Nederlandse geld krijgen.
Waarom is een PVV-stemmer tegen het helpen van mensen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Moet je aan een PVV'er vragen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Waarom is een PVV-stemmer tegen het helpen van mensen?
Waarom ben je tegen het helpen van mensen?quote:
Vanwege de dingen die ze op fb hebben gelezen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Waarom is een PVV-stemmer tegen het helpen van mensen?
Op hun stemgedrag.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:20 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk te vragen waar je dat op baseert.
Wat is hier hypocriet aan?quote:
Jezus op een stokje zeg...quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:12 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heeft Jigzoz een buitenlander op de bank zitten ja? Dat verklaart een hoop. Importbruidje gescoord dus?
Ah, je zei blijkbaar maar gewoon wat, zonder het te kunnen onderbouwen. Ik dacht even dat je serieus was en was nieuwsgierig naar je argument.quote:
Het probleem is dat iemand als Sylvana een bepaald soort minderwaardigheidscomplex heeft en dat vervolgens projecteert op onderwerpen, zoals Zwarte Piet, die er totaal niets mee van doen hebben. Zie ook de Amerikaanse historie van rassensegregatie die 1-op-1 geprojecteerd wordt op een Nederlands kinderfeest. Totaal irrelevant.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:21 schreef HeyFreak het volgende:
Sylvana/Denk en PVV zijn een pot nat, alleen hebben ze allebei hun eigen doelgroep. Beide hebben als doel te polariseren, een "wij of zij" gevoel te creëren.
Door die extremen op te zoeken, maak je ook extreme reacties los. Meestal blijft het redelijk beschaafd, maar je hebt altijd een klein aantal dom volk die het nodig vind om te dreigen en (gelukkig een zeer klein deel daarvan) die hun dreigementen ook proberen te uitvoeren. Niet alleen politici hebben daar mee te maken, zelfs een voetballer die naar een concurrent verhuist kan hier mee te maken krijgen. Schijnbaar is dat hoe het tegenwoordig is.
Wat Sylvana (voor mijn gevoel) doet, is mij een schuldgevoel aan proberen te praten omdat ik niet vind dat ZP racistisch bedoeld is. Nooit heb ik een probleem gehad om ZP te onderscheiden van een Surinamer, maar toch word ik een bepaald hokje ingedrukt omdat ik vind dat ZP zwart mag blijven. Ik ben het niet met Sylvana eens, dus ik moet dan wel een racist zijn... Het stoort me, maar ik ben gelukkig niet iemand die geweldadig ingesteld is, dus van mij heeft ze weinig te vrezen.
Ik heb er problemen mee dat veel allochtonen vaak de slachtofferrol opzoeken. De autochtone Nederlanders zijn dit beu en een partij als Denk is koren op de molen van de PVV. Steeds weer het slavernijverleden aan te halen, terwijl dit >150 jaar geleden afgeschaft werd toen mijn voorouders met hun tienen in een drents plaggenhutje woonden, hoe moet ik mij hiervoor schuldig voelen? Toch word het me door de Sylvana's en Quincy's aangepraat.
Lang verhaal kort: triest dat Sylvana bedreigd wordt, maar schijnbaar is het 'normaal' tegenwoordig dat je bedreigd wordt als je een afwijkende mening hebt.
Ehm. Je kent de PVV niet?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, je zei blijkbaar maar gewoon wat
Ik zou niet weten waarom.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:22 schreef erodome het volgende:
[..]
Jezus op een stokje zeg...
Ga je schamen man.
Toevallig lees ik net in de krant drie verhaaltjes van drie PVV-stemmers, waarvan de eerste twee voldoen aan het stereotype, maar de derde vond ik toch opvallend.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:21 schreef HeyFreak het volgende:
Sylvana/Denk en PVV zijn een pot nat, alleen hebben ze allebei hun eigen doelgroep. Beide hebben als doel te polariseren, een "wij of zij" gevoel te creëren.
Door die extremen op te zoeken, maak je ook extreme reacties los. Meestal blijft het redelijk beschaafd, maar je hebt altijd een klein aantal dom volk die het nodig vind om te dreigen en (gelukkig een zeer klein deel daarvan) die hun dreigementen ook proberen te uitvoeren. Niet alleen politici hebben daar mee te maken, zelfs een voetballer die naar een concurrent verhuist kan hier mee te maken krijgen. Schijnbaar is dat hoe het tegenwoordig is.
Wat Sylvana (voor mijn gevoel) doet, is mij een schuldgevoel aan proberen te praten omdat ik niet vind dat ZP racistisch bedoeld is. Nooit heb ik een probleem gehad om ZP te onderscheiden van een Surinamer, maar toch word ik een bepaald hokje ingedrukt omdat ik vind dat ZP zwart mag blijven. Ik ben het niet met Sylvana eens, dus ik moet dan wel een racist zijn... Het stoort me, maar ik ben gelukkig niet iemand die geweldadig ingesteld is, dus van mij heeft ze weinig te vrezen.
Ik heb er problemen mee dat veel allochtonen vaak de slachtofferrol opzoeken. De autochtone Nederlanders zijn dit beu en een partij als Denk is koren op de molen van de PVV. Steeds weer het slavernijverleden aan te halen, terwijl dit >150 jaar geleden afgeschaft werd toen mijn voorouders met hun tienen in een drents plaggenhutje woonden, hoe moet ik mij hiervoor schuldig voelen? Toch word het me door de Sylvana's en Quincy's aangepraat.
Lang verhaal kort: triest dat Sylvana bedreigd wordt, maar schijnbaar is het 'normaal' tegenwoordig dat je bedreigd wordt als je een afwijkende mening hebt.
Het gaat dus niet enkel om autochtone Nederlanders die PVV stemmen, zelfs mensen die zelf ook discriminatie of uitsluiting hebben ervaren zitten er tussen (of misschien wel juist om die reden).quote:3. Cindy van Kruistum (56):
,,Mijn Molukse moeder is in 1952 uit Indonesië naar Nederland gevlucht met haar Nederlandse man. Zij wilde integreren. Ik ben blij dat ik tussen 'Nederlanders' ben opgegroeid, ook al gaf dat soms problemen omdat mijn moeder donker was: wij werden 'pinda's' genoemd. Veel landen hebben een integratieprobleem. De politiek staat dit toe: ghetto-achtige wijken, taalachterstand, het niet accepteren van onze cultuur met de daarbij behorende tradities. Ik beschrijf de zaken gewoon zoals ze zijn. Dat geeft anderen niet het recht mij een 'racist' te noemen. Wilders benoemt die problemen ook. Ik heb altijd op hem gestemd. De Marokkaanse vrienden van mijn dochter hebben zich aangepast aan onze waarden. Thuis hebben zij hun eigen cultuur. Die heb ik ook en dat koester ik.''
http://www.ad.nl/nieuws/i(...)ee-te-koop~af11437b/
Een kleine 6 miljard mensen heeft het slechter als elke Nederlander.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:08 schreef Jigzoz het volgende:
Ik wil wel even een standpunt innemen hoor: ik vind dat PVV'ers inderdaad geen recht zouden moeten hebben op een uitkering, van welke soort dan ook.
Als je tegen het helpen van mensen bent, eis dan zelf ook geen hulp
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:35 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Een kleine 6 miljard mensen heeft het slechter als elke Nederlander.
Moeten wij die allemaal helpen en een uitkering geven als ze naar Nederland komen ?
Je snapt zelf ook dat dit onhoudbaar is ?
Ohhh, hij had het over ontwikkelingshulp?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:35 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Moeten wij die allemaal helpen en een uitkering geven als ze naar Nederland komen ?
Dat hoeft inderdaad niet maar het zou de doorsnee PVV'er sieren als ze zelf ook beseffen dat ze geen sier bijdragen aan Nederland of z'n economie.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:35 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Alle PVVers zijn werkloos?quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat hoeft inderdaad niet maar het zou de doorsnee PVV'er sieren als ze zelf ook beseffen dat ze geen sier bijdragen aan Nederland of z'n economie.
Zowel de PVV als DENK gaat de huidige problemen in Nederland niet oplossen, de economie beter maken, het onderwijs verbeteren of het fileprobleem aanpakken. Het zijn allebei clubjes schreeuwerds en schoppers die geen enkele concrete oplossing hebben voor prangende zaken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:37 schreef gelly het volgende:
[..]
Dat hoeft inderdaad niet maar het zou de doorsnee PVV'er sieren als ze zelf ook beseffen dat ze geen sier bijdragen aan Nederland of z'n economie.
Dus je hebt discriminatie ervaren en dan kies je voor een partij die discrimineert? Daar snap ik nou echt niets van.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:33 schreef Physsic het volgende:
[..]
Toevallig lees ik net in de krant drie verhaaltjes van drie PVV-stemmers, waarvan de eerste twee voldoen aan het stereotype, maar de derde vond ik toch opvallend.
[..]
Het gaat dus niet enkel om autochtone Nederlanders die PVV stemmen, zelfs mensen die zelf ook discriminatie of uitsluiting hebben ervaren zitten er tussen (of misschien wel juist om die reden).
DENK zegt tegen elke vorm van racisme en discriminatie te strijden, maar in discussies blijkt al snel dat het dan vooral gaat om de discriminatie die zij zelf hebben ervaren. Sylvana maakt het hele verhaal ook niet heel geloofwaardig door zelf telkens wel te praten over 'witte mensen' en de bijbehorende stereotype kenmerken.
Dat bedreigingen (via social media bijvoorbeeld) tegenwoordig meer de regel is dan een uitzondering, is inderdaad echg heel triest.
Alle partijen discrimineren.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je hebt discriminatie ervaren en dan kies je voor een partij die discrimineert? Daar snap ik nou echt niets van.
Het zijn iig over het algemeen geen netto betalers.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alle PVVers zijn werkloos?
Nou bij de pvv is het toch wel een hun kern taak :pquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Alle partijen discrimineren.
Geen idee eerlijk gezegd, zijn daar cijfers van? PVV / Denk stemmers dragen iig niets bij aan het debat in Nederland over politieke zaken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zijn iig over het algemeen geen netto betalers.
Dat klopt. Net zoals bij denk. En de sgp.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou bij de pvv is het toch wel een hun kern taak :p
Dan is het echt heel erg met je gesteld.quote:
Ja dus nog genoeg keuze over denk ik dan. Ik snap het gewoon echt oprecht niet. Wordt ze voor pinda uitgemaakt, gaat ze voor een partij waar veel van de kiezers haar zo zouden noemen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat klopt. Net zoals bij denk. En de sgp.
Ze kiest ervoor zich daardoor niet in de slachtofferrol te laten plaatsen denk ik. Ze kan ook op de bank de Sylvana uit gaan hangen en roepen dat alles en iedereen een racist is.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dus nog genoeg keuze over denk ik dan. Ik snap het gewoon echt oprecht niet. Wordt ze voor pinda uitgemaakt, gaat ze voor een partij waar veel van de kiezers haar zo zouden noemen.
Nee er is toch een tussenweg nog. Het hoeft niet zo extreem.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze kiest ervoor zich daardoor niet in de slachtofferrol te laten plaatsen denk ik. Ze kan ook op de bank de Sylvana uit gaan hangen en roepen dat alles en iedereen een racist is.
Ik gaf alleen maar aan dat mensen op verschillende manieren omgaan met zulke racistische opmerkingen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee er is toch een tussenweg nog. Het hoeft niet zo extreem.
Ik stoor me niet eens aan Sylvana's mening omdat die me niet interesseert; ik ken die riedel wel. Hoe dat mij een 'racist' maakt, of hoe ik mij 'racist' zou moeten voelen, geen idee. Als er ergens een slachtoffercomplex zit op dit moment is het wel bij de boze blanke mannetjes; om het minste of geringste voelen ze zich bedreigd dan wel beledigd. Hoeveel van die roeptoeters zijn er nou in Sylvana's kamp? Wellicht een dozijn. Boeien. Ik als blanke man heb me nog geen minuut schuldig gevoeld om een slavernijverleden, laat staan dat het me iets interesseert als zo'n zeur begint over zwarte piet = racisme.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:21 schreef HeyFreak het volgende:
quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou me bijna iets aantrekken van je mening, totdat ik me herinnerde dat je je kontje op tv verkocht voor geld.
Daarnaast, waar bemoei je je mee? Ga honden die mensen aanvallen verdedigen ofzo.
Ah. Conservatieve extremist. Poldertaliban.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou me bijna iets aantrekken van je mening, totdat ik me herinnerde dat je je kontje op tv verkocht voor geld.
Ik zie anders carrièremogelijkheden voor je worstelende importbruid om eindelijk eens wat bij te dragen in de huishouding jiggy.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:53 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah. Conservatieve extremist. Poldertaliban.
Volgens mij doelt ze op dat door dingen als slechte integratie, taalachterstand, etc. allemaal toe te staan, deze groepen mensen uiteindelijk automatisch (deels) worden uitgesloten van de Nederlandse maatschappij. Bijvoorbeeld omdat je nauwelijks werk kan vinden als je de taal niet spreekt, en daardoor ook je kennissenkring niet veel uitgebreider wordt dan de mensen van je eigen afkomst/cultuur.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je hebt discriminatie ervaren en dan kies je voor een partij die discrimineert? Daar snap ik nou echt niets van.
Ach kindje toch...quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Daarnaast, waar bemoei je je mee? Ga honden die mensen aanvallen verdedigen ofzo.
Ja al die punten zijn natuurlijk terecht. Maar daar staan vrijwel alle andere partijen ook voor. Het verschil is dat de pvv een groep gewoon buiten wilt sluiten. En als zij dan in haar jeugd het buitenbeentje is geweest vanwege haar afkomst of uiterlijk snap ik gewoon oprecht niet dat ze zo'n partij dan steunt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:56 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij doelt ze op dat door dingen als slechte integratie, taalachterstand, etc. allemaal toe te staan, deze groepen mensen uiteindelijk automatisch (deels) worden uitgesloten van de Nederlandse maatschappij. Bijvoorbeeld omdat je nauwelijks werk kan vinden als je de taal niet spreekt, en daardoor ook je kennissenkring niet veel uitgebreider wordt dan de mensen van je eigen afkomst/cultuur.
Dat door de overheid dus meer moet worden gedaan om die 'ghetto-wijken' te verbeteren en voorkomen. Om een probleem op te kunnen lossen, moet het wel eerst erkend worden.
Dat geldt trouwens niet alleen voor niet-westerse allochtonen hoor. Er zijn ook genoeg verhalen bekend over mensen uit Europese landen die in wijken voor behoorlijk veel overlast zorgen en niet bereid zijn daar iets tegen te doen.
Een aantal weken geleden stond ook een opvallend verhaal in de krant, volgens mij ging het artikel over Zwarte Piet. Iemand gaf aan veel Surinamers, Antillianen en andere nationaliteiten in haar omgeving te hebben, die allemaal anders reageren op gebeurtenissen van de afgelopen maanden/jaren. Een deel zou zich bekeren tot de Islam en een ander deel werd PVV-stemmer.
Ik dacht echt: wtf.
Uiteraard. Zo is jouw soort.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zie anders carrièremogelijkheden voor je worstelende importbruid om eindelijk eens wat bij te dragen in de huishouding jiggy.
Precies, nooit te beroerd om mee te denken met de minder gefortuneerden ondér ons.quote:
Ik zou wat van je magie kunnen gebruiken bedoel je zeker? Nee dank je, ik geef liever mijn geld aan een Nigeriaanse prins die me belooft rijk te maken voor het beschikbaar stellen van mijn bankrekening.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach kindje toch...
Zou lelijk terug kunnen doen, maar toen bedacht ik me dat jij er ook niets aan kan doen dat je mentale ontwikkeling wat achterstand op heeft gelopen. Misschien leer je ooit nog bij.
Zit je hier verkeerd. Geld zat.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Precies, nooit te beroerd om mee te denken met de minder gefortuneerden ondér ons.
Nee, andere partijen staan daar niet voor. Misschien dat ze daar nu vanalles over roepen, omdat het bijna verkiezingstijd is. Daarna hoor je ze er niet meer over.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja al die punten zijn natuurlijk terecht. Maar daar staan vrijwel alle andere partijen ook voor. Het verschil is dat de pvv een groep gewoon buiten wilt sluiten. En als zij dan in haar jeugd het buitenbeentje is geweest vanwege haar afkomst of uiterlijk snap ik gewoon oprecht niet dat ze zo'n partij dan steunt.
Las gister wat programma's en ze hebben het er wel over :pquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:03 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, andere partijen staan daar niet voor. Misschien dat ze daar nu vanalles over roepen, omdat het bijna verkiezingstijd is. Daarna hoor je ze er niet meer over.
Een beetje hetzelfde als het tegengaan van racisme/discriminatie. Daar zou elke partij in principe ook tegen zijn, maar als de verkiezingen voorbij zijn wordt daar nog nauwelijks aandacht aan besteed. Terwijl een partij als Denk verschillende ideeën helemaal heeft uitgewerkt in hun partijprogramma.
Nee.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Is het nou eens klaar met het verkeerd gebruiken van desmiley?
Ja, maar daar trapt niemand meer in. Net zoals veel anderen niet meer in het antidiscriminatieverhaal van die PvdA geloven en zijn overgestapt naar Denk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las gister wat programma's en ze hebben het er wel over :p
Hmm ja misschien. Nah ik ben sowieso verre een fan van de pvv dusquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:06 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja, maar daar trapt niemand meer in. Net zoals veel anderen niet meer in het antidiscriminatieverhaal van die PvdA geloven en zijn overgestapt naar Denk.
Het stoort mij genoeg om in een Sylvana topic op Fok te reageren. Niet zo heel veel dus. Het stoort me meer dat zulke aandachtzoekers ook nog al die aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik stoor me niet eens aan Sylvana's mening omdat die me niet interesseert; ik ken die riedel wel. Hoe dat mij een 'racist' maakt, of hoe ik mij 'racist' zou moeten voelen, geen idee. Als er ergens een slachtoffercomplex zit op dit moment is het wel bij de boze blanke mannetjes; om het minste of geringste voelen ze zich bedreigd dan wel beledigd. Hoeveel van die roeptoeters zijn er nou in Sylvana's kamp? Wellicht een dozijn. Boeien. Ik als blanke man heb me nog geen minuut schuldig gevoeld om een slavernijverleden, laat staan dat het me iets interesseert als zo'n zeur begint over zwarte piet = racisme.
Dat zijn dus de schreeuwlelijkerds waar ik het over had. Het racistisch reageren op Denk is gewoon een zwaktebod. Sylvana weet dit en gebruikt dit maar al te graag om "zie je wel" te kunnen zeggenquote:Wat ik veel meer merk is dat Sylvana door allerlei lieden wordt aangegrepen om gewoon ongegeneerd puur racisme te prediken; om vervolgens, als men daar op wordt aangesproken, te gaan huilen dat 'je ook niks meer mag zeggen want...'
Racisme is helaas aan de orde. We moeten alleen niet doen alsof alleen blanken hier aan schuldig zijn.quote:Nee, inderdaad. Het beestje heeft een naam: racisme. Kun je met nog zoveel termen als 'gutmensch', 'deugen', 'policor' en wat dies meer zij strooien, het is en blijft gewoon ranzig racisme verpakt in een dun cellofaantje van 'vaderlandsliefde' en 'realisme'.
Ja ze hebben het erover maar daar blijft het dan ook bij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Las gister wat programma's en ze hebben het er wel over :p
Jongetje, ga lekker door met je geraas, je zet echt vooral jezelf voor lul.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou wat van je magie kunnen gebruiken bedoel je zeker? Nee dank je, ik geef liever mijn geld aan een Nigeriaanse prins die me belooft rijk te maken voor het beschikbaar stellen van mijn bankrekening.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm ja misschien. Nah ik ben sowieso verre een fan van de pvv dus
Jezus Christusquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:17 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat snap ik.Maar het argument wat ik vaak hoor en lees van mensen die PVV stemmen is juist dat er niet echt een tussenweg is. Het is echt niet zo dat mensen die volgens de peilingen nu PVV zouden stemmen allemaal vóór het verbieden van de Koran en het slopen van alle Moskeeën (of wat er ook precies op dat debiele A4'tje van Wilders stond) zijn.
![]()
Verder was dat PVV (inmiddels heb je 50+) ook de enige die vaak begon over dingen als: "wel geld beschikbaar voor [...], terwijl onze ouderen in het verzorgingstehuis [...]". Dat spreekt veel mensen blijkbaar aan, terwijl veel van die mensen ook wel snappen dat Wilders dat niet zomaar gaat/kan verbeteren.
Dat is een beetje wat je bij Trump ook zag..
Er zitten uiteraard ook mensen tussen die dat wél echt geloven.Dat zijn (denk ik) vooral de types zoals:
Niemand zit te wachten op je belerende posts, hoepel nu maar weer op naar TRU, daar pas je beter tussenquote:Op zaterdag 26 november 2016 20:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Jongetje, ga lekker door met je geraas, je zet echt vooral jezelf voor lul.
Laat nog meer zien dat je niet in staat bent tot fatsoenlijk gedrag.quote:Op zaterdag 26 november 2016 20:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Niemand zit te wachten op je belerende posts, hoepel nu maar weer op naar TRU, daar pas je beter tussen
Omfgquote:Op zaterdag 26 november 2016 19:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zo makkelijk en zwak idd om dat er weer bij te halen als de argumenten op zijn.quote:
Je kúnt er niet verder naast zittenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:17 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Zo makkelijk en zwak idd om dat er weer bij te halen als de argumenten op zijn.
En ondertussen de handen onder de blaren van die handkar.
De argumenten waren vijf topics geleden al op, dus wat je uitkraamt is een raadsel. Ik vermoed zomaar een vriendje van ?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:17 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Zo makkelijk en zwak idd om dat er weer bij te halen als de argumenten op zijn.
En ondertussen de handen onder de blaren van die handkar.
Dat is niet eens waarom ik moest lachenquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
De argumenten waren vijf topics geleden al op, dus wat je uitkraamt is een raadsel. Ik vermoed zomaar een vriendje van ?
Ik had het zo geinterpreteerd dat Peligrosso jouw kant kiest.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je kúnt er niet verder naast zitten
Ik heb niet echt een kant in deze, ik vond gewoon die burn prachtig. Overigens lees ik het zo niet, ik denk ook niet dat ik t zo zou moeten lezen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had het zo geinterpreteerd dat Peligrosso jouw kant kiest.
Dat haalde ik er niet uit.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik had het zo geinterpreteerd dat Peligrosso jouw kant kiest.
Soms moet je een doelpunt scoren, ook al is het voor open doel en ligt de keeper geblesseerd op de grond. Dit was zo'n momentje.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een kant in deze, ik vond gewoon die burn prachtig. Overigens lees ik het zo niet, ik denk ook niet dat ik t zo zou moeten lezen.
Welke discussie? Hoop jij-bakken, gescheld, elkaar tokkie of Gutmensch noemen, PVVers bashen en lachen om Sylvana. Dat is alles wat in dit topic gebeurt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:28 schreef Peligrosso het volgende:
Ik kies geen kant, voer die discussie gewoon normaal.
Bedankt voor je mening. Heb je een mening over de PVV of Sylvana? Ben benieuwd naar je standpunt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh well, ik vind het gehak op elkaar tenenkrommend. Een stelletje kleuters dat een topic vernaggelt.
Het ging mij puur om de diss. Fuck dit hele topic en het onderwerp voor wat betreft die opmerking, ik vond die burn gewoon awesome.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Soms moet je een doelpunt scoren, ook al is het voor open doel en ligt de keeper geblesseerd op de grond. Dit was zo'n momentje.
Pelidiot of hoe hij ook heet had gelijk: hij was wel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het ging mij puur om de diss. Fuck dit hele topic en het onderwerp voor wat betreft die opmerking, ik vond die burn gewoon awesome.
Ja natuurlijk was ie gemakkelijk. Maar dat maakt m niet minder tof.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Pelidiot of hoe hij ook heet had gelijk: hij was wel erg makkelijk.
Ik heb mijn on topic mening al lang gegeven ergens in deze reeks. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel behoefte om in herhaling te vallen. Zeker niet als dat overvleugeld wordt door de persoonlijke aanvallen die het topic overheersen. Wat is dat toch dat sommige mensen bij bepaalde onderwerpen een rode waas voor hun ogen lijken te krijgen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Bedankt voor je mening. Heb je een mening over de PVV of Sylvana? Ben benieuwd naar je standpunt.
Ik vond het nogal sneu, kinderachtig en verre van sterk. Ieder zijn/haar smaak zullen we maar zeggen..quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het ging mij puur om de diss. Fuck dit hele topic en het onderwerp voor wat betreft die opmerking, ik vond die burn gewoon awesome.
Dit was de kans om weer ontopic te gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb mijn on topic mening al lang gegeven ergens in deze reeks. Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel behoefte om in herhaling te vallen. Zeker niet als dat overvleugeld wordt door de persoonlijke aanvallen die het topic overheersen. Wat is dat toch dat sommige mensen bij bepaalde onderwerpen een rode waas voor hun ogen lijken te krijgen?
Nah, redelijk beeld van hoe het 'in het echt' ook gaat. PVV'ers roepen tokkiedingen en de rest ziet het en denkt: "Wat de fuck is er mis met die imbecielen?"quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh well, ik vind het gehak op elkaar tenenkrommend. Een stelletje kleuters dat een topic vernaggelt.
Maar jij hebt dan ook de PH waarde van accuzuur, dus je referentiepunt is anders zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal sneu, kinderachtig en verre van sterk. Ieder zijn/haar smaak zullen we maar zeggen..
Eerder afgezaagd. De zoveelste in rij die het daarop gooit, erg onorgineel.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoop je weer een sticker van Cool te krijgen, of heb je een andere reden om je op je domst te etaleren?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook de PH waarde van accuzuur, dus je referentiepunt is anders zullen we maar zeggen.
Oh nee nee, spitsvondig was ie in t geheel niet. Hij was makkelijk, voor de hand liggend. Maar ik was niet op de hoogte van dat ie vaker gemaakt wordt. Ik vond m heerlijk bot en hard. Ik mag dat wel. Neemt niet weg dat ie makkelijk was.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Eerder afgezaagd. De zoveelste in rij die het daarop gooit, erg onorgineel.
Dan vond ik die van die magie beter, die is iig een stuk minder uitgekauwd, beter gevonden.
Moet je nagaan hoe de keuzes uit het verleden consequenties blijven hebben. Bedenk dus goed voordat je wat met je tieten op tv doet, zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:35 schreef erodome het volgende:
[..]
Eerder afgezaagd. De zoveelste in rij die het daarop gooit, erg onorgineel.
Dan vond ik die van die magie beter, die is iig een stuk minder uitgekauwd, beter gevonden.
Ik zou gaan huilen als ik jou was, misschien bereik je daar meer mee dan je persoonlijke mening die niemand iets boeit over een diss van een ander hier te etaleren. Dat is namelijk wel vaker jouw dingetje; een mening verkondigen die niemand wat kan boeien.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoop je weer een sticker van Cool te krijgen, of heb je een andere reden om je op je domst te etaleren?
Ja. Het hoeft niet altijd subtiel. Soms gewoon met gestrekt been er in.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het nogal sneu, kinderachtig en verre van sterk. Ieder zijn/haar smaak zullen we maar zeggen..
Gast, wat wil je nou in dit topic? Iedereen een sneer geven en hopen dat ze gaan huilen?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou gaan huilen als ik jou was, misschien bereik je daar meer mee dan je persoonlijke mening die niemand iets boeit over een diss van een ander hier te etaleren. Dat is namelijk wel vaker jouw dingetje; een mening verkondigen die niemand wat kan boeien.
Waar de fuck bemoei je je mee dan?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gast, wat wil je nou in dit topic? Iedereen een sneer geven en hopen dat ze gaan huilen?
Waar de fuck bemoeide jij je mee dan?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar de fuck bemoei je je mee dan?
Ach, van een voorvechter van de Nederlandse cultuur en vrijheid had ik niet veel meer verwacht, zo voorspelbaar.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe de keuzes uit het verleden consequenties blijven hebben. Bedenk dus goed voordat je wat met je tieten op tv doet, zullen we maar zeggen.
Zou idd prettig zijn ja, maar sommigen moeten nog even proberen aan te tonen dat ze alpha male en heel stoer en bot zijn..quote:
Doen we allemaal, dus wat kom je dan de vraag stellen wat hij wil in dit topic?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar de fuck bemoeide jij je mee dan?
Als ik mijn mening wil geven over iets in dit topic dan doe ik dat.
Ik had het ook niet moeten vragen, ik weet het antwoord alquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Doen we allemaal, dus wat kom je dan de vraag stellen wat hij wil in dit topic?
Nee, dat allemaal omdat je een betweterig toontje aanslaat en niemand je eens terug je hok instuurt. Niet huilen, je kan niet altijd winnen, stop met het slachtoffer uithangen, neem je verlies en zoek een ander topic waar je flink de moraalridder kan gaan uithangen zoals je altijd doet.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Ach, van een voorvechter van de Nederlandse cultuur en vrijheid had ik niet veel meer verwacht, zo voorspelbaar.
Maar ga nog even in een andere topic brullen dat moslims een gevaar zijn voor vrouwenrechten en vrijheid....
En dat allemaal omdat ik je erop wijs dat wat je zegt over andermans partner niet ok is.
Heb je wel door waarom hij zo boos is op me? Omdat ik zei dat zijn idiote gedrag naar de partner van iemand toe niet ok was? Om zijn zeer felle aanval omdat iemand zegt dat zijn familie buitenlands is, met nogal smerige opmerkingen naar zijn partner toe daarom?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. Het hoeft niet altijd subtiel. Soms gewoon met gestrekt been er in.
Je noemt me racist omdat ik een opmerking maak over de partner van een user die buitenlands is? Serieus? Hardop aan het lachen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je wel door waarom hij zo boos is op me? Omdat ik zei dat zijn idiote gedrag naar de partner van iemand toe niet ok was? Om zijn zeer felle aanval omdat iemand zegt dat zijn familie buitenlands is, met nogal smerige opmerkingen naar zijn partner toe daarom?
Om weer ontopic te komen, het racisme/seksisme dat Sylvana aanstipt laat zich erg duidelijk zien in deze topic en bij die user. Weet je zeker dat je hemdaarvoor op zijn schouder wil kloppen? Want ik ken ne niet als iemand die daar zo achter staat.
Betweterig? Noem je dat zo, moraalridder gedrag?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:47 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee, dat allemaal omdat je een betweterig toontje aanslaat en niemand je eens terug je hok instuurt. Niet huilen, je kan niet altijd winnen, stop met het slachtoffer uithangen, neem je verlies en zoek een ander topic waar je flink de moraalridder kan gaan uithangen zoals je altijd doet.
Doei ero
Ja.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je noemt me racist omdat ik een opmerking maak over de partner van een user die buitenlands is? Serieus? Hardop aan het lachen.
Dus die opmerking maakt hem een racist? Are you serious? Ik vind dat moralistische high horse waar je op zit veel storender eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Betweterig? Noem je dat zo, moraalridder gedrag?
Je bent gewoonweg een hufter en een ranzige racist met je gore opmerkingen over iemands partner. Zou fijn zijn als je eens niet zo schijnheilig zou doen en er gewoon voor uit zou komen dat je en racist bent.
Je ging gewoon te ver en daar mag je best op gewezen worden.
Watquote:Op zaterdag 26 november 2016 21:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja.
Wat je deed is puur racisme. Je maakte net gewoon een opmerking over diens partner, je ging erop als een aasgier met vogelgriep omdat ze buitenlands is. Met zeer lage opmerkingen daarover.
En iemand tokkie, een debiel, een idioot, een xenofoob, een racist, een hufter, een klootzak, etc noemen mag natuurlijk wel in jouw straatje.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja.
Wat je deed is puur racisme. Je maakte net gewoon een opmerkingen over diens partner, je ging erop als een aasgier met vogelgriep omdat ze buitenlands is. Met zeer lage opmerkingen daarover.
Heeft Jigzoz een buitenlander op de bank zitten ja? Dat verklaart een hoop. Importbruidje gescoord dus?quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dus die opmerking maakt hem een racist? Are you serious? Ik vind dat moralistische high horse waar je op zit veel storender eigenlijk.
Wat is jouw definitie van racisme ?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zie anders carrièremogelijkheden voor je worstelende importbruid om eindelijk eens wat bij te dragen in de huishouding jiggy.
Dit vindt je geen racisme?
Kun jij me even vertellen hoe dat exact racistisch is dan? Hij hangt toch geen belediging aan haar afkomst?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:00 schreef erodome het volgende:
[..]
De hele discussie ontplofte toen ik vroeg waar ze vandaan komt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kun jij me even vertellen hoe dat exact racistisch is dan? Hij hangt toch geen belediging aan haar afkomst?
Meer andersom pop. Dat als de argumenten op zijn, iemand zich op de vingers getikt voelt dat snel uit de kast komt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 21:55 schreef luxerobots het volgende:
Als het om het verleden van erodome gaat komen er altijd fokkers tevoorschijn om het voor haar op te nemen.
Zouden ze soms denken dat ze in haar broekje mogen als ze het voor haar opnemen?
Hoe voelt dat nou, aanstichter van zo'n enorme fittie waarbij een andere user meer butthurt is dan degene om wiens partner het gaat ?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De hele discussie ontplofte toen ik vroeg waar ze vandaan komt.
Dat heeft hij dus nog steeds niet gezegd.
Jawel hoor, ik weet het bijvoorbeeld. Maar wat gaat dat jou aan eigenlijk? Wat de afkomst is van de vrouw van Jigzoz?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:06 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De hele discussie ontplofte toen ik vroeg waar ze vandaan komt.
Dat heeft hij dus nog steeds niet gezegd.
Kijk, je hebt je nu dus gediskwalificeerd. Het is punt 1 onzin om te stellen dat jij OMDAT je pornootjes deed dús meer lol hebt op het gebied van seks. Daarnaast wordt je nu denigrerend naar een hoop mensen. Je begint nu wild om je heen te slaan, terwijl je net nog moralistisch zat te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Meer andersom pop. Dat als de argumenten op zijn, iemand zich op de vingers getikt voelt dat snel uit de kast komt.
Helaas pindakaas, ik heb geen greintje spijt daarvan, Sorry dat ik meer lol heb op het gebied van seks en dat sommige mannetjes dat niet zo goed trekken.
Maar leer mij de 'voorvechters' van vrijheid kennen, die staan altijd vooraan met hetzelfde uitgekauwde riedeltje.
Om weer ontopic proberen te komen, Sylvana heeft wat punten. Zodra een vrouw iemand van repliek dient gaan we snel over op de hoeveelheid mannen die ze geneukt heeft(zie bv Anouk), of wordt er gezegd dat ze juist een piemel nodig heeft (die zure doos moet eens goed doorgesmeerd worden) of erger, moet maar verkracht worden (die naïeve linkse dozen verdienen verkrachting, de 'eiererstoktheorie').
Is iemand van een andere afkomst of heeft roots van een andere afkomst dan wordt daarop gereageerd met rasicme, maar dat is natuurlijk helemaal geen racisme, heeft iemand echt ovr zichzelf afgeroepen.
Hoe is dit racistisch? Het geeft eerder een minachting naar Jigzoz aan, omdat ie blijkbaar hopeloos genoeg zou zijn om een importbruid te zoeken.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:00 schreef erodome het volgende:
[..]
De wereld is best wel raar geworden.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Meer andersom pop. Dat als de argumenten op zijn, iemand zich op de vingers getikt voelt dat snel uit de kast komt.
Helaas pindakaas, ik heb geen greintje spijt daarvan, Sorry dat ik meer lol heb op het gebied van seks en dat sommige mannetjes dat niet zo goed trekken.
Maar leer mij de 'voorvechters' van vrijheid kennen, die staan altijd vooraan met hetzelfde uitgekauwde riedeltje.
Om weer ontopic proberen te komen, Sylvana heeft wat punten. Zodra een vrouw iemand van repliek dient gaan we snel over op de hoeveelheid mannen die ze geneukt heeft(zie bv Anouk), of wordt er gezegd dat ze juist een piemel nodig heeft (die zure doos moet eens goed doorgesmeerd worden) of erger, moet maar verkracht worden (die naïeve linkse dozen verdienen verkrachting, de 'eiererstoktheorie').
Is iemand van een andere afkomst of heeft roots van een andere afkomst dan wordt daarop gereageerd met rasicme, maar dat is natuurlijk helemaal geen racisme, heeft iemand echt ovr zichzelf afgeroepen.
Doe dan een : ( als foute smileyquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was ook niet grappig bedoeld :p
En hoefde geen smiley bij. En er zat al een een user icon bij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Doe dan een : ( als foute smiley
Niet, maar het bekt lekker om op hoge poten een topic binnen te komen en overal RACISME!!!11!!! te roepen. Het hoeft niet te kloppen natuurlijk.quote:
Ik stel ook nergens moralistisch te zijn. Dat wordt me verweten, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:10 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Kijk, je hebt je nu dus gediskwalificeerd. Het is punt 1 onzin om te stellen dat jij OMDAT je pornootjes deed dús meer lol hebt op het gebied van seks. Daarnaast wordt je nu denigrerend naar een hoop mensen. Je begint nu wild om je heen te slaan, terwijl je net nog moralistisch zat te doen.
Dat moralisme duurt dus ook zolang het je uitkomt.
Je hoeft het ook niet zelf te beweren om het te zijn. Het is niet zo dat je pas moralistisch bezig bent op het moment dat jij zelf zegt dat je moralistisch bezig bent he.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik stel ook nergens moralistisch te zijn. Dat wordt me verweten, dat is wat anders.
En niet omdat ik pornootjes heb gedaan, dat stelt namelijk niet zoveel voor. Maar omdat bepaalde mannetjes er blijkbaar zo mee zitten dat het te pas en te onpas erbij getrokken wordt door ze. Iets van ruim 15 jaar geleden.
Beantwoord jij nog even de vraag waarom mijn opmerking volgens jou racistisch was ? Want je hebt nu al wel opgemerkt dat niemand je mening deelt.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik stel ook nergens moralistisch te zijn. Dat wordt me verweten, dat is wat anders.
En niet omdat ik pornootjes heb gedaan, dat stelt namelijk niet zoveel voor. Maar omdat bepaalde mannetjes er blijkbaar zo mee zitten dat het te pas en te onpas erbij getrokken wordt door ze. Iets van ruim 15 jaar geleden.
Maar ga eens in op de rest, wat wat meer ontopic is...
Ik deel erosdome haar meningquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beantwoord jij nog even de vraag waarom mijn opmerking volgens jou racistisch was ? Want je hebt nu al wel opgemerkt dat niemand je mening deelt.
Ik stelde je een directe, volledig on topic vraag. Die vraag staat nog open, tenzij ik over het antwoord heen heb gelezen. Je betitelde iets als racisme, wat geen racisme was, dus ik ben benieuwd naar je onderbouwing daarvoor, want op basis daarvan vindt jij het blijkbaar gerechtvaardigd zelf bepaalde uitspraken te doen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:13 schreef erodome het volgende:
Maar ga eens in op de rest, wat wat meer ontopic is...
Also also also Falcoooo jij weet toch wel wat een racistische opmerking isquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik deel erosdome haar meningLOLOLOLOL
Wacht ff, had JIJ het nou over "moralistisch" net? Mijn hemel, het opgeheven vingertje kan niet hoger...quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet zelf te beweren om het te zijn. Het is niet zo dat je pas moralistisch bezig bent op het moment dat jij zelf zegt dat je moralistisch bezig bent he.
Nee nee, nu niet je eigen opmerking van net gaan afzwakken. Je zei wat je zei. Wat je deed was een waardeoordeel hangen aan een activiteit die je zelf hebt gedaan, waarvan het helemaal niet zo is dat, als je pornootjes maakt, je DUS meer plezier hebt in seks, of dat dat bepaalde mensen op dit forum minder maakt.
Dat is echter wel wat je uitdroeg. Op het moment dat jij kwaad wordt ga je wild om je heen slaan, en ineens gaan je zelf doen waar je net nog tegen ageerde.
Ja, nu jij nog tochquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Also also also Falcoooo jij weet toch wel wat een racistische opmerking is
Of het nou racistisch is of niet, dat persoonlijke geflame van jou is rete-irritant. En het helpt hard mee om dit topic volledig naar de klote te helpen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Beantwoord jij nog even de vraag waarom mijn opmerking volgens jou racistisch was ? Want je hebt nu al wel opgemerkt dat niemand je mening deelt.
Sowieso is Erodome hypocriet te noemen, aangezien ze iemand zijn vermeende geschiedenis op dit forum aanwend om diegene weg te zetten als hufter/racist/xenofoob/etc, maar als diegene dan de 1.2 GB in DIVX formaat van Erodome haar geschiedenis gebruikt is het huilen geblazen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik stelde je een directe, volledig on topic vraag. Die vraag staat nog open, tenzij ik over het antwoord heen heb gelezen. Je betitelde iets als racisme, wat geen racisme was, dus ik ben benieuwd naar je onderbouwing daarvoor, want op basis daarvan vindt jij het blijkbaar gerechtvaardigd zelf bepaalde uitspraken te doen.
Het is natuurlijk ook zo dat veel fokkers het voor je op komen nemen omdat je een vrouw bent, iemand met een open huwelijk, die met honderden mannen naar bed geweest is en 'geacteerd' heeft in diverse pornofilmpjes.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Racisme dit !quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:22 schreef Falco het volgende:
Jongens, laten we niet vergeten dat al die kutreacties van JeSuisDroppie voortkomen uit een combinatie van een kleinzerig minderwaardigheidscomplex en een ondermaatse piemollengte. Heb meelij met hem.
ja. IK had het daar over ja. Het is een beetje wat jij deed in dit topic, maar als iemand anders dan jij het doet dan is dat raar schijnbaar?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wacht ff, had JIJ het nou over "moralistisch" net? Mijn hemel, het opgeheven vingrtje kan niet hoger...
"Ik ga jou wel ff vertellen wat er allemaal mis met je is"
Het is, zo te lezen, niet alleen hij. De hele wereld zit ondertussen vol met kleuters.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Of het nou racistisch is of niet, dat persoonlijke geflame van jou is rete-irritant. En het helpt hard mee om dit topic volledig naar de klote te helpen.
Het is gewoon zeer tekenend dat vrouwen worden weggezet als sletjes die je om hun seksverleden niet serieus hoeft te nemen, zure dozen die te lang niet hebben geneukt waardoor je ze niet serieus hoeft te nemen, buitenlands dus zwak en onderdanig, importbruidjes die je niet serieus hoeft te nemen, niet geheel tegen hulp voor vluchtelingen dus ze zullen wel pik van die vluchtelingen willen dus hoef je ze niet serieus te nemen....quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet zelf te beweren om het te zijn. Het is niet zo dat je pas moralistisch bezig bent op het moment dat jij zelf zegt dat je moralistisch bezig bent he.
Nee nee, nu niet je eigen opmerking van net gaan afzwakken. Je zei wat je zei. Wat je deed was een waardeoordeel hangen aan een activiteit die je zelf hebt gedaan, waarvan het helemaal niet zo is dat, als je pornootjes maakt, je DUS meer plezier hebt in seks, of dat dat bepaalde mensen op dit forum minder maakt.
Dat is echter wel wat je uitdroeg. Op het moment dat jij kwaad wordt ga je wild om je heen slaan, en ineens gaan je zelf doen waar je net nog tegen ageerde.
Gelukkig flamed niemand mij, dus ben ik inderdaad degene die het verkloot, zoals hierboven, hieronder en in voorafgaande topics gebeurde.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Of het nou racistisch is of niet, dat persoonlijke geflame van jou is rete-irritant. En het helpt hard mee om dit topic volledig naar de klote te helpen.
Niet alleen hij, maar hij heeft er wel een heel flink aandeel in.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:23 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Het is, zo te lezen, niet alleen hij. De hele wereld zit ondertussen vol met kleuters.
Omdat je als aasgier met vogelgriep op haar vermeende afkomst inging en daar gelijk een scala aan vooroordelen op projecteerde?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Negers zijn idd gezegend met een langere piemolquote:
Nee, ik vind het nogal raar dat jij anderen ervan beticht moralistisch te zijn en vervolgens als een ouderwetse schoolmeester met opgeheven vingertjes anderen het een en ander in wil peperen in merdere posts.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja. IK had het daar over ja. Het is een beetje wat jij deed in dit topic, maar als iemand anders dan jij het doet dan is dat raar schijnbaar?
Het is geen rasicme om zo op iemands afkomst te duiken?quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik stelde je een directe, volledig on topic vraag. Die vraag staat nog open, tenzij ik over het antwoord heen heb gelezen. Je betitelde iets als racisme, wat geen racisme was, dus ik ben benieuwd naar je onderbouwing daarvoor, want op basis daarvan vindt jij het blijkbaar gerechtvaardigd zelf bepaalde uitspraken te doen.
Wat een onzin weer.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:10 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Hoe is dit racistisch? Het geeft eerder een minachting naar Jigzoz aan, omdat ie blijkbaar hopeloos genoeg zou zijn om een importbruid te zoeken.
Nou nee pop, die vooroordelen waren daarvoor al geopperd en zijn geenszins racistisch te noemen. Als ik nou had gezegd dat ALLE partners van buitenlandse afkomst per definitie importbruiden en werkloos waren geweest, dan had je gelijk gehad.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat je als aasgier met vogelgriep op haar vermeende afkomst inging en daar gelijk een scala aan vooroordelen op projecteerde?
En feministen zoals jij nemen het op voor de aanhangers van de islam.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is gewoon zeer tekenend dat vrouwen worden weggezet als sletjes die je om hun seksverleden niet serieus hoeft te nemen, zure dozen die te lang niet hebben geneukt waardoor je ze niet serieus hoeft te nemen, buitenlands dus zwak en onderdanig, importbruidjes die je niet serieus hoeft te nemen, niet geheel tegen hulp voor vluchtelingen dus ze zullen wel pik van die vluchtelingen willen dus hoef je ze niet serieus te nemen....
Dat door de 'voorvechters' van vrijheid, de Nederlandse vrije cultuur. Die maar al te graag brullen dat bepaalde groepen vrouwenrechten aan zullen tasten.
Ik heb het over wat jij in het hier en nu plaats. Gewoon vandaag.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sowieso is Erodome hypocriet te noemen, aangezien ze iemand zijn vermeende geschiedenis op dit forum aanwend om diegene weg te zetten als hufter/racist/xenofoob/etc, maar als diegene dan de 1.2 GB in DIVX formaat van Erodome haar geschiedenis gebruikt is het huilen geblazen.
Ja, Hongaarsquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.
Ik heb mijn Hongaarse vrouw gewoon in een Nederlands café leren kennen. Niks import, niks hopeloos gedoe, niks geldgebrek of wat dan ook voor dom gelul.
Dat tokkies minachting voor me voelen: gelukkig maar. Het lijkt me heel naar als dat anders zou zijn.
Komisch detail: weet je de nationaliteit van de vrouw van Wilders?
Hypocriet ja? Maar je eigen posts zag je niet in dat licht? Ja, oei, ik lig wakker van wat onbekenden op een forumpje van mij vinden joh, echt heel erg boeiend inderdaadquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, ik vind het nogal raar dat jij anderen ervan beti ht moralistisch te zijn en vervolgens als een ouderwetse schoolmeeater met opgeheven vingertjes anderen het een en ander in wil peperen in merdere posts.
Of raar, buitengewoon hypocriet vind ik het. En jezelf daarmee nogal voor lul zettend. Maar dat moet je zelf weten uiteraard.
Al een tijdje naar de klote dit topic...quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:21 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Klopt, iemand zijn afkomst benoemen is geen racisme. Goed gezien.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is geen rasicme om zo op iemands afkomst te duiken?
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook zo dat veel fokkers het voor je op komen nemen omdat je een vrouw bent, iemand met een open huwelijk, die met honderden mannen naar bed geweest is en 'geacteerd' heeft in diverse pornofilmpjes.
Dat werkt ook in je voordeel, dat mannen extra aardig doen. Dat is ook makkelijk te bewijzen voor fokkers, neem maar eens een vrouwelijke kloon aan. En kijk hoe mannen reageren.
Sylvana heeft er zelf ook e.e.a. aan te danken. Ze heeft bekendheid gekregen als VJ bij TMF. Ook omdat ze een gekleurde VJ wilden. Daarbij zag ze er ook nog enigszins goed uit.
'Ieder voordeel heb zijn nadeel' zei een bekend voetballer eens.
Maar je kan natuurlijk ook in je slachtofferrol blijven hangen.
Iddquote:Op zaterdag 26 november 2016 22:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Een nieuw topic hoeft op deze manier niet te worden geopend.
Niet erg sterk. Behoorlijk zwak eigenlijk. Sterkte ermee.quote:Op zaterdag 26 november 2016 22:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hypocriet ja? Maar je eigen posts zag je niet in dat licht? Ja, oei, ik lig wakker van wat onbekenden op een forumpje van mij vinden joh, echt heel erg boeiend inderdaad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |