Ken je Maartje Duin?quote:Op donderdag 15 december 2016 19:18 schreef Mainport het volgende:
Gisteren werd eens te meer bevestigd dat je bij een argeloze persoon ambitie niet in twijfel moet trekken; ze kijken je aan als een christen die voor het eerst een ongelovige tegenkomt. Hoe dan? straalt er van hen af, hoe kan ambitie niet het lichtend pad in jouw bestaan zijn? Zoals een echte christen vindt dat een leven zonder God betekenisloos zou zijn, vragen deze onbewust gelovigen zich af hoe ik in hemelsnaam zingeving aan mijn bestaan geef zonder ambitie, zodoende de verbijsterde vraag: wat doe je dan?!
Elke keer, en ik denk dat dat voor iedereen een goede oefening is, als ik jouw berichten lees, lees ik de eerste zin, dan denk ik daar even rustig over na en vraag ik me af: 'Moet ik nu nog verder lezen?' In die eerste zin heb ik gelezen dat gisteren bevestigd werd dat men de ambitie van argelozen niet in twijfel moet trekken. Dat lijkt me een dooddoener. Wat daar verder over te vertellen valt, dat interesseert me niet zo. Ik wil me beroepen op een interview dat enkele dagen geleden met mij gehouden werd.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:18 schreef Mainport het volgende:
Gisteren werd eens te meer bevestigd dat je bij een argeloze persoon ambitie niet in twijfel moet trekken; ze kijken je aan als een christen die voor het eerst een ongelovige tegenkomt. Hoe dan? straalt er van hen af, hoe kan ambitie niet het lichtend pad in jouw bestaan zijn? Zoals een echte christen vindt dat een leven zonder God betekenisloos zou zijn, vragen deze onbewust gelovigen zich af hoe ik in hemelsnaam zingeving aan mijn bestaan geef zonder ambitie, zodoende de verbijsterde vraag: wat doe je dan?!
quote:Je denkt dat je iets slims bedacht hebt maar meer dan oppervlakkige onzin waar mijn Japanse peuter zich nog voor zou schamen komt er niet uit.
quote:Je denkt dat je iets slims bedacht hebt maar meer dan oppervlakkige onzin waar mijn Japanse peuter zich nog voor zou schamen komt er niet uit.
quote:Je denkt iets slims te hebben bedacht, maar meer dan oppervlakkige onzin waar zoonlief zich nog voor schamen zou komt er niet uit.
En Kicking and Screaming.quote:Op donderdag 15 december 2016 19:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Ken je Maartje Duin?
http://www.maartjeduin.nl/werk_tijd_geld_verveling/
Ik dacht dat mevrouw K met de noorderzon was vertrokken?quote:Op vrijdag 16 december 2016 05:41 schreef JAM het volgende:
want ik laat me maar al te graag op billen en piemel kussen door schone Japanse dames, waaronder mevrouw K
Expert op het gebied van werkwoorden vervoegen?quote:Op vrijdag 16 december 2016 11:44 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wordt aan alle kanten als expert gebombardeerd, ikzelf ben het daar niet mee eens, maar dat veranderd niets.
Nee gelukkig ziet iedereen in dat ik dat niet kan.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Expert op het gebied van werkwoorden vervoegen?
Ik moest gisteren van mijn vrouw mee naar Bodyguard the Musical.quote:Op vrijdag 16 december 2016 07:18 schreef Ringo het volgende:
Mijn vrouw wil dat ik voor de tuin twee coniferen koop en haag en heg laat snoeien door de buurman.
Eindelijk iemand die mijn aandacht weet te veroveren. Vertel, wat was er zo speciaal aan deze tieten?quote:
Weet je wat ik nou zo irritant vind aan dit soort verhaaltjes...ik weet nou nog steeds niet wat je wel als antwoord gaf...quote:Op donderdag 15 december 2016 17:45 schreef Mainport het volgende:
Ik zou op dat moment graag Cioran citeren...., maar dat is vergeefse moeite.
Beter had ik kunnen zeggen
Speciaal, tja.quote:Op vrijdag 16 december 2016 17:17 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die mijn aandacht weet te veroveren. Vertel, wat was er zo speciaal aan deze tieten?
Leuk hoor. Haha, ik heb tieten. Haha, haha.quote:Op vrijdag 16 december 2016 19:49 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg deze voor me bij het lezen van jouw omschrijving.
Dat doet me denken aan de Primark, waar ik vrijwel dagelijks langsfiets. Daar zie je door de grote etalageruit een paar grote banken staan, waar je kunt uitrusten van het shoppen. Daar zitten bijna altijd mannen, met zo'n lege, dode blik voor zich uit te staren, omdat ze kennelijk mee moesten.quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik moest gisteren van mijn vrouw mee naar Bodyguard the Musical.
Ik zei tegen mijn vrouw dat er 2 groepjes mensen aanwezig waren. Vriendinnenclubjes en mannen met hun vrouw, waarbij het initiatief ongetwijfeld bij de laatste lag. Terwijl ik dat zei keek ik rond en zag waarachtig 2 mannen die duidelijk samen naar The Bodyguard gingen. Je raad het al.quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:07 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de Primark, waar ik vrijwel dagelijks langsfiets. Daar zie je door de grote etalageruit een paar grote banken staan, waar je kunt uitrusten van het shoppen. Daar zitten bijna altijd mannen, met zo'n lege, dode blik voor zich uit te staren, omdat ze kennelijk mee moesten.
Albert Verlinde en zijn lijfwacht?quote:Op vrijdag 16 december 2016 20:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zei tegen mijn vrouw dat er 2 groepjes mensen aanwezig waren. Vriendinnenclubjes en mannen met hun vrouw, waarbij het initiatief ongetwijfeld bij de laatste lag. Terwijl ik dat zei keek ik rond en zag waarachtig 2 mannen die duidelijk samen naar The Bodyguard gingen. Je raadt het al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |