SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------
De échte Robinson van ER 2016:
Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Who knows? 1, 2 of 3
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 24-11-2016 21:35:16 ]
Slecht excuusquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
sorry mod blijft invoerveld zien dus ik had niet door dat ik hem vol mikte.
ik bleef geduldig wachten...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
Ja zoiets hoorde ik ookquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef thijsz92 het volgende:
Wat was die preview voor straks? Thomas wil eruit?
Ja, de afvaller moet tegen JJ strijden, tenzij de persoon opgeeft.quote:En gaat er nog wat op afvallerseiland gebeuren?
Dit is erg irritant in snelle topics idd, ik mis het ook heel vaakquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
Je mag de titel veranderen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
quote:
kloptquote:
nooit doenquote:
ow had ik toch geen slecht excuusquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is erg irritant in snelle topics idd, ik mis het ook heel vaak
birdyquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je mag de titel veranderen.
'Niemand maakt een topic' is ook niet echt leuk.
Misschien een verwijzing naar de eetproef of de continue reclame?
vrouwen weer..miemiemiemiequote:Op donderdag 24 november 2016 21:14 schreef DKUp het volgende:
Die drie vrouwen hadden natuurlijk gekozen voor de videoboodschap
eaglequote:
een turkse danquote:Op donderdag 24 november 2016 21:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Het verenpak/kleuring is anders, dus het zal geen Amerikaanse zijn.
quote:
Er komt nu onder leiding van Thomas een gezamenlijke masturbatiesessie.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef Prisha het volgende:
Mannen op het eiland en dan zo'n zeikmuziekje erbij
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er komt nu onder leiding van Thomas een gezamenlijke masturbatiesessie.
Plus bloedzakken en prostituees...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De droom van Koosquote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
ik las ergens dat na een paar dagen al libido nul komma nul isquote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je kan thuis meedoen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Anna wil niet op Thomas en dio heeft vrijstelling. Dus enige optie is koos en dat was toch al het plan.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:21 schreef Moira. het volgende:
Nu kunnen de dames wel mooi beraden voor de volgende eilandraad
ik ook niet. Blech.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef Moira. het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die jankerij op tv eigenlijk
Thuis en dan lekker een zak chips opentrekken.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef Moira. het volgende:
Flikker op met thuis, jouw thuis boeit mij niet.
Ja, daarom zeg ik ook volgende eilandraad. Dat Koos deze keer weg zou gaan was al duidelijk, maar ik bedoel meer dat Jessie en Suus dan dat plannetje van vorige week met Anna gaan delen en de volgende eilandraad Dio eruit gaan stemmen (kans is klein dat hij 3x achter elkaar immuniteit wint, toch?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Anna wil niet op Thomas en dio heeft vrijstelling. Dus enige optie is koos en dat was toch al het plan.
Ik ook niet, zit met tranen in me ogen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef Moira. het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die jankerij op tv eigenlijk
Oh kut ja weer dio vrijstellingquote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Anna wil niet op Thomas en dio heeft vrijstelling. Dus enige optie is koos en dat was toch al het plan.
Ze doen net alsof ze al jaren weg zijn.quote:
ik vind het nog sneu ook..begin aan die Koos te wennenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef Nizno het volgende:
gewoon niet stemmen dus, dan is koos er uit
Oh ja, volgende eiland ziu wel spannend kunnen wordenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik ook volgende eilandraad. Dat Koos deze keer weg zou gaan was al duidelijk, maar ik bedoel meer dat Jessie en Suus dan dat plannetje van vorige week met Anna gaan delen en de volgende eilandraad Dio eruit gaan stemmen (kans is klein dat hij 3x achter elkaar immuniteit wint, toch?)
ze laten zelfs afvallerseiland niet zien... boringquote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't nu al een kutaflevering. Wat gaat er hier verder nog gebeuren behalve Koos die even van zijn laatste avond geniet en 'morgen' weg moet bij de eilandraad?
Oh, ik let ook niet opquote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als ze in dat hokje zitten te praten hebben ze die om
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze laten zelfs afvallerseiland niet zien... boring
nu wel.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediendquote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
tear jerkersquote:Op donderdag 24 november 2016 21:29 schreef Moira. het volgende:
Boohh die muziek deze aflevering zeg![]()
quote:
oeh ja graagquote:
Lekker lullig om iemand er uit te stemmen, en dan te zeggen dat je zelf ook wel weg wil.quote:
Die judoka heeft een seizoen gewonnen een paar jaar terugquote:Op donderdag 24 november 2016 21:31 schreef zoem het volgende:
Wat is dat toch met sporters in ER die voortijdig uitvallen/opgeven.
Idd zegquote:Op donderdag 24 november 2016 21:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Lekker lullig om iemand er uit te stemmen, en dan te zeggen dat je zelf ook wel weg wil.
Op iemand stemmen is geen gunst.
'Verzuring'quote:Op donderdag 24 november 2016 21:31 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Die judoka heeft een seizoen gewonnen een paar jaar terug
Die OP houden we eigenlijk al niet meer bij, ik zal hem eruit halen. Werd na vorige week heel verwarrend, toen bleek dat sommige gokjes van de week ervoor niet meer klopte. En mijn/ons gokje van vorige week was dat Thomal al z'n stemmen had ingezet en er dus nog 0 over had (we zagen hem er 3 op tafel leggen en dachten dat hij er nog 3 had), maar hij blijkt er dus nog 1 te hebben. Jessie heeft er ook nog 1, en de rest waarschijnlijk 2 of 3. Lastig te zeggen aangezien ze niet alles uitzenden.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thomas heeft nog maar 1 stem, klopt dat met de OP?
Aardbei kan heul goed gokkenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die OP houden we eigenlijk al niet meer bij, ik zal hem eruit halen. Werd na vorige week heel verwarrend, toen bleek dat sommige gokjes van de week ervoor niet meer klopte. En mijn/ons gokje van vorige week was dat Thomal al z'n stemmen had ingezet en er dus nog 0 over had (we zagen hem er 3 op tafel leggen en dachten dat hij er nog 3 had), maar hij blijkt er dus nog 1 te hebben. Jessie heeft er ook nog 1, en de rest waarschijnlijk 2 of 3. Lastig te zeggen aangezien ze niet alles uitzenden.
Jessie zei aan het begin dat ze er nog twee hadquote:Op donderdag 24 november 2016 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die OP houden we eigenlijk al niet meer bij, ik zal hem eruit halen. Werd na vorige week heel verwarrend, toen bleek dat sommige gokjes van de week ervoor niet meer klopte. En mijn/ons gokje van vorige week was dat Thomal al z'n stemmen had ingezet en er dus nog 0 over had (we zagen hem er 3 op tafel leggen en dachten dat hij er nog 3 had), maar hij blijkt er dus nog 1 te hebben. Jessie heeft er ook nog 1, en de rest waarschijnlijk 2 of 3. Lastig te zeggen aangezien ze niet alles uitzenden.
Oh, ze zei vorige week dat ze er nog 1 had (en met de 2 van Suus en 2 van Anna zouden ze er dan 5 hebben, daar had ze het met Suus over).quote:Op donderdag 24 november 2016 21:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Jessie zei aan het begin dat ze er nog twee had
Dit vraag ik me ook wel eens af jaquote:Op donderdag 24 november 2016 21:37 schreef Prisha het volgende:
Zouden ze niet-rokers kiezen voor deelname, of stopt iedereen spontaan "even" met roken? Heb daar nooit iemand zien roken
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik gok dat Jessie de finale gaat winnen.
Weet niet hoe het zit qua wetgeving omtrent roken op tvquote:Op donderdag 24 november 2016 21:37 schreef Prisha het volgende:
Zouden ze niet-rokers kiezen voor deelname, of stopt iedereen spontaan "even" met roken? Heb daar nooit iemand zien roken
dat sommigen wél roken maar het niet in beeld komt bedoel je?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet niet hoe het zit qua wetgeving omtrent roken op tv
ja, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat sommigen wél roken maar het niet in beeld komt bedoel je?
Ik weet het niet meer...vond dat toen wel chaotisch, irriteerde me eraan, dat roken heb ik niet meegekregen...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook wel eens af ja
Was er niet bij dat seizoen dat er 30 mannen en 30 vrouwen meededen dat er een paar waren die al vroeg stopten omdat ze hun peuken misten?
Johan mocht niet meer roken bij VI, misschien mag het daarom Bij ER ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet niet hoe het zit qua wetgeving omtrent roken op tv
Zou goed kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:41 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Johan mocht niet meer roken bij VI, misschien mag het daarom Bij ER ook niet.
Weet het ook niet meer hoor, zit veel te vaag in m'n geheugenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer...vond dat toen wel chaotisch, irriteerde me eraan, dat roken heb ik niet meegekregen...
dat was utopia toch?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook wel eens af ja
Was er niet bij dat seizoen dat er 30 mannen en 30 vrouwen meededen dat er een paar waren die al vroeg stopten omdat ze hun peuken misten?
hij heeft nog wel aardige spieren in die armenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:42 schreef Moira. het volgende:
Ik vind Koos toch nog best een stoere hommo hoor
Whehe nee, dat bestond toen nog nietquote:
was het maar waarquote:
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Alsof gay invloed heeft op sterk zijn of niet.
Ik zou geen penis in mijn reet kunnen verdragen hoor.
Menstruatie.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten.
Straks komen er nog robinson kinderenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zouden ze de pil mee mogen nemen?
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Zouden ze de pil mee mogen nemen?
Anna heeft alles voor de expeditie weg laten lasaren. Dan is het toch niet in drievweken terug?quote:
ook die kinharen?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:46 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Anna heeft alles voor de expeditie weg laten lasaren. Dan is het toch niet in drievweken terug?
hij was best goed belegdquote:
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:47 schreef zoem het volgende:
Hoe groot is die van jou? Ja zo en zo.
(pizza) size does matterquote:Op donderdag 24 november 2016 21:47 schreef zoem het volgende:
Hoe groot is die van jou? Ja zo en zo.
in je eentjequote:Op donderdag 24 november 2016 21:48 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik eet altijd zo'n family XXL pizza van domino's.
nu hebben ze dat verhaal er niet in terwijl je het voor de reclame wel zagquote:
yup dat sowiesoquote:Op donderdag 24 november 2016 21:49 schreef Moira. het volgende:
Slim van Koos om zo z'n laatste stemmen weg te spelen
Ja heel irritant hoe ze dat monterenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu hebben ze dat verhaal er niet in terwijl je het voor de reclame wel zag
Komt nog Thomas eruitquote:Op donderdag 24 november 2016 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu hebben ze dat verhaal er niet in terwijl je het voor de reclame wel zag
je zou er bijna demonstratief niet meer door kijkenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja heel irritant hoe ze dat monteren
dan stemde jessie dus op koos..... de doosquote:Op donderdag 24 november 2016 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stemde ze? heb ik gemist dan, raar
Op Koosquote:Op donderdag 24 november 2016 21:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Stemde ze? heb ik gemist dan, raar
da's echt dom dan jaquote:Op donderdag 24 november 2016 21:51 schreef Nizno het volgende:
wie stemt er nu nog zo dom op koos dan??
blondquote:Op donderdag 24 november 2016 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
da's echt dom dan jatering hoe die mensen soms met hun stemmen om gaang zeg
jawel er komen nog stemmen bijquote:
wut? Waarom?quote:
omdat plottwist... duhquote:
oh!quote:
Vervallen deze stemmen dan niet?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:53 schreef Moira. het volgende:
Maar toch wel slim dat Koos die extra stemmen op Anna nog gaf, samen met haar zwarte stem en die van de vorige eilandraden heeft ze dan iig al de meeste stemmen gekregen, mocht het daar ooit eens op aankomen
Koos is homo.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:54 schreef Prisha het volgende:
Wat is die Koos eigenlijk? Geen acteur toch?
presentatortquote:Op donderdag 24 november 2016 21:54 schreef Prisha het volgende:
Ja normaal gesproken wel, maar als dat dan eindigt met evenveel stemmen voor 2 personen, wordt er gekeken naar wie de meeste stemmen bij de vorige eilandraden 'gespaard' heeft, die moet dan naar huis.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vervallen deze stemmen dan niet?
Zit bij sbs6 shownieuwsquote:Op donderdag 24 november 2016 21:54 schreef Prisha het volgende:
ah! Dat verklaart een hoop...SBSquote:
ja...wie zei dat ook al weerquote:
Idd, je hebt je je zo ingesteld om naar huis te gaan...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:55 schreef Moira. het volgende:
Kan me ook wel voorstellen als je je 4 dagen hebt voorbereid op je afscheid, omdat het spel gewoon echt niet spannend meer was
Ja, dit seizoen echt niemand meer dan Koosquote:Op donderdag 24 november 2016 21:56 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd, je hebt je je zo ingesteld om naar huis te gaan...
Volgende week vast welquote:
Hij liet het wel gelaten over zich heen komen. Geen gekonkel en vechten tot de laatste snik...heb het ooit wel eens anders gezien. Niet dat het dan wat uithaalde maar toch....had je het idee dat er moeite voor gedaan werdquote:Op donderdag 24 november 2016 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, dit seizoen echt niemand meer dan KoosDe rest ging allemaal nog wel enigszins 'onverwacht' weg. Koos wist het al vet lang en kon er niks meer tegen doen
Ja snap ik ook wel, maar hier kon hij sowieso met geen man en macht meer wat aan doen. Dan beter nog even genieten van je laatste dagen op een mooi Filipijns eiland en uitkijken naar je terugkomst bij vrienden/familie met lekker eten enzoquote:Op donderdag 24 november 2016 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij liet het wel gelaten over zich heen komen. Geen gekonkel en vechten tot de laatste snik...heb het ooit wel eens anders gezien. Niet dat het dan wat uithaalde maar toch....had je het idee dat er moeite voor gedaan werd
genieten én vechten dan? Ik snap het wel, ook wat je zegt idd, maar het is zo..tja zo opgeverig...het is tóch ERquote:Op donderdag 24 november 2016 21:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja snap ik ook wel, maar hier kon hij sowieso met geen man en macht meer wat aan doen. Dan beter nog even genieten van je laatste dagen op een mooi Filipijns eiland en uitkijken naar je terugkomst bij vrienden/familie met lekker eten enzo
Ik vind het gewoon eerder slap dat de rest het spel zo slapjes speeltquote:Op donderdag 24 november 2016 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
genieten én vechten dan? Ik snap het wel, ook wat je zegt idd, maar het is zo..tja zo opgeverig...het is tóch ER
mensen zijn sheeplequote:Op donderdag 24 november 2016 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon eerder slap dat de rest het spel zo slapjes speeltIedereen als makke schaapjes met elkaar mee, zonder naar het eigenbelang te kijken (zichzelf in de finale te plaatsen tegen je vriendjes bijv.). Mja
Da's elk jaar weer
Geen idee eigenlijk, 2 of 3?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
mensen zijn sheeple![]()
toch vond ik het leuk, die eetproef weer te zien![]()
Hoeveel afleveringen hebben we eigenlijk nog?
Toch is het dit jaar voorspelbaarheid dan anders, allemaal eerlijk zeggen op wie je gaat stemmenquote:Op donderdag 24 november 2016 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon eerder slap dat de rest het spel zo slapjes speeltIedereen als makke schaapjes met elkaar mee, zonder naar het eigenbelang te kijken (zichzelf in de finale te plaatsen tegen je vriendjes bijv.). Mja
Da's elk jaar weer
ja zoiets denk ik...finale aflevering net voor de kerst of zo?quote:
Ja idd, ik vind 't eigenlijk elk jaar weer wat afzwakken maar blijf toch elk jaar weer geëntertained kijkenquote:Op donderdag 24 november 2016 22:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Toch is het dit jaar voorspelbaarheid dan anders, allemaal eerlijk zeggen op wie je gaat stemmen![]()
Het leukste van robinson is die verbijsterde blik op de eilandraad als ze erachter komen dan ze genaaid zijn
Ja zoiets denk ik ook wekquote:Op donderdag 24 november 2016 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja zoiets denk ik...finale aflevering net voor de kerst of zo?
Ik denk dat ik het JJ of Bertie nog het meeste gun.
Geert, neem afscheidquote:Op donderdag 24 november 2016 22:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Toch is het dit jaar voorspelbaarheid dan anders, allemaal eerlijk zeggen op wie je gaat stemmen![]()
Het leukste van robinson is die verbijsterde blik op de eilandraad als ze erachter komen dan ze genaaid zijn
Ik ook, nee ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 24 november 2016 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja zoiets denk ik...finale aflevering net voor de kerst of zo?
Ik denk dat ik het JJ of Bertie nog het meeste gun.
quote:
Alleen deze aflevering. In elk seizoen zitten er wel een of twee van dit soort afleveringen tussen.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dan ga ik zaterdag kijken. En de week erna ook.quote:
ja! Afleveringen vóór die van vorige week zaten echt een aantal spannende achter elkaar. Topics gingen ook best snel. Ik klaag niet, vond het vorig jaar veel saaier.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Alleen deze aflevering. In elk seizoen zitten er wel een of twee van dit soort afleveren tussen.
Dit seizoen hebben we ook al mooie eilandraden gezien, zoals exit van Dave.
En vorige aflevering... die van dave was wel echt tof ja, dat gezicht van gaby onbetaalbaarquote:Op donderdag 24 november 2016 22:13 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Alleen deze aflevering. In elk seizoen zitten er wel een of twee van dit soort afleveringen tussen.
Dit seizoen hebben we ook al mooie eilandraden gezien, zoals exit van Dave.
Ik vind dit wel een mooi seizoen. B&B, Anna, jessie, dave, allemaal leuke deelnemers. De proeven (behalve vanavond) lijken allemaal wel een beetje elkaar, dat is wel een beetje jammer. Ohja, en we hebben dit seizoen al 4 opgevers daar moeten ze wel wat op gaan verzinnen.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:14 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! Afleveringen vóór die van vorige week zaten echt een aantal spannende achter elkaar. Topics gingen ook best snel. Ik klaag niet, vond het vorig jaar veel saaier.
En Chloequote:Op donderdag 24 november 2016 22:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooi seizoen. B&B, Anna, jessie, dave, allemaal leuke deelnemers. De proeven (behalve vanavond) lijken allemaal wel een beetje elkaar, dat is wel een beetje jammer. Ohja, en we hebben dit seizoen al 4 opgevers daar moeten ze wel wat op gaan verzinnen.
quote:
Blijkbaar zijn dat allemaal mensen die nooit alleen op vakantie gaan op zo.quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:39 schreef tralalala het volgende:
Ben ik nou zo'n boerenlul dat ik niet begrijp dat die mensen echt ziek emotioneel worden omdat ze 2 weekjes van huis zijn?![]()
Alleen van Suzanne kan ik het begrijpen, omdat kinderen en zulks.
Ik begrijp het ook niet. Mischien omdat ze er niks te doen hebben en daarom asn thuis denken?quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:39 schreef tralalala het volgende:
Ben ik nou zo'n boerenlul dat ik niet begrijp dat die mensen echt ziek emotioneel worden omdat ze 2 weekjes van huis zijn?![]()
Waar kun je dat kijken?quote:Op donderdag 24 november 2016 23:43 schreef Wuwwa het volgende:
Wat een gezapige boel is dit programma geworden. Vriendjes die zonder tactisch benul spelen, je hoeft maar een volgzame clan te verzamelen en je zit bij de laatste 4. Ben hierdoor sinds kort naar Survivor (US) gaan kijken. Godnondeju, wat een strategisch schitterend spel is dat zeg.
Ze zitten er nu 28 dagen toch?quote:Op vrijdag 25 november 2016 01:39 schreef tralalala het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:02 schreef Coritchando het volgende:
Regie had lekker beroerd geknipt
Bij het shot vlak voor de eetproef lacht Dennis om/naar de kandidaten en zag je rechts dat zijn bord met prijzen al leesbaar was. Volgende shot was het bord weer bedekt.
Het zijn mooie mensen om te zien maar dodelijk saai.quote:Op donderdag 24 november 2016 22:21 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een mooi seizoen. B&B, Anna, jessie, dave, allemaal leuke deelnemers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik begrijp niet dat er zo weinig gedaan is met die vlotten / hutten. Had gedacht dat ze een prominente rol zouden gaan spelen op een of andere manier.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
Een quote van Dio vertelt eigenlijk het hele verhaal: 'We willen het eerlijk spelen, ik wil van het goede in de mens uitgaan'. Kortom, met een groepje van 5 een sterke band opbouwen en dan de rest één voor één wegspelen. Als de minderheid hier iets probeert tegen te doen is dat 'niet eerlijk' en hij maakt het vervolgens persoonlijk. Mensen als Jessie en Anna zijn mentaal niet sterk en individueel genoeg om initiatief hierin te tonen (bijv. met Suzanne samenwerken zodat je zeker bent van de laatste 3). Zo kun je nooit een spel ten toon spreiden wat interessant is voor de kijker. Productie probeert het te compenseren door extra stemmen in te voeren, of door de keuze voor 1 van de drie voordelen in aflevering 1, maar dat heeft niet geholpen het verrassend te maken.
Als het spel niet interessant is, moet het meer van het survivallen komen. Maar het enige wat ze bijv. eten is bananen, meel/rijst. Ze hebben wat energie gestoken in het uit de boom tikken van kokosnoten, maar er wordt nauwelijks vis gevangen. Verder stond de fundering van het onderdak al klaar en toen het regende konden ze een hele hut met dak en al van een bootje strippen (Bizar overigens waarom dat daar zo staat).
Ik vind het niet saai, zitten best wel leuke persoonlijkheden tussen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 10:33 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Het zijn mooie mensen om te zien maar dodelijk saai.
Ik vind de regie dit jaar ook erg slecht en de muziek om te huilen.
Op zich hoor je ook met ondertitels Engels,quote:Op vrijdag 25 november 2016 16:20 schreef Coritchando het volgende:
Dat Survivor is wel tof, maar zijn daar ook ondertitels voor te vinden?
Hoor op mijn werk de hele dag door al Engels, wel fijn om thuis wat te ontspannen
Ja, maar dan kan ik gewoon lui lezenquote:Op vrijdag 25 november 2016 16:42 schreef Wuwwa het volgende:
[..]
Op zich hoor je ook met ondertitels Engels,![]()
Maar niet dat ik weet...
Die had na twee dagen al een beschimmeld gezicht en toen was ik er wel klaar meequote:Op vrijdag 25 november 2016 17:58 schreef Prisha het volgende:
Ik ben wel redelijk enthousiast dit jaar. Maar ja. ik vond vorig jaar zo'n zepert. Dat weervrouwtje die won
slappe hap
Omg dat heb ik geblokt blijkbaar heb zo'n hekel aan haar. Als ik haar ook bij het weer zie erger ik me weerquote:Op vrijdag 25 november 2016 17:58 schreef Prisha het volgende:
Ik ben wel redelijk enthousiast dit jaar. Maar ja. ik vond vorig jaar zo'n zepert. Dat weervrouwtje die won
slappe hap
En hierom heb ik ook een hekel aan dat walgelijke ventje Dio.quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:17 schreef Wuwwa het volgende:
Een quote van Dio vertelt eigenlijk het hele verhaal: 'We willen het eerlijk spelen, ik wil van het goede in de mens uitgaan'. Kortom, met een groepje van 5 een sterke band opbouwen en dan de rest één voor één wegspelen. Als de minderheid hier iets probeert tegen te doen is dat 'niet eerlijk' en hij maakt het vervolgens persoonlijk. Mensen als Jessie en Anna zijn mentaal niet sterk en individueel genoeg om initiatief hierin te tonen (bijv. met Suzanne samenwerken zodat je zeker bent van de laatste 3). Zo kun je nooit een spel ten toon spreiden wat interessant is voor de kijker. Productie probeert het te compenseren door extra stemmen in te voeren, of door de keuze voor 1 van de drie voordelen in aflevering 1, maar dat heeft niet geholpen het verrassend te maken.
Als het spel niet interessant is, moet het meer van het survivallen komen. Maar het enige wat ze bijv. eten is bananen, meel/rijst. Ze hebben wat energie gestoken in het uit de boom tikken van kokosnoten, maar er wordt nauwelijks vis gevangen. Verder stond de fundering van het onderdak al klaar en toen het regende konden ze een hele hut met dak en al van een bootje strippen (Bizar overigens waarom dat daar zo staat).
klopt niks van, volledig geoutilleerd boerenbedrijf is meer haar dingquote:
Heb ik ook ja, heb eigenlijk ook het idee dat er heel weinig klik is tussen deelnemers. En je ziet niet heel veel persoonlijke ontwikkeling bij deelnemers. (Maar moet zeggen dat ik niet alles gezien heb.)quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:44 schreef Revanches het volgende:
Bertiegodin![]()
Verder een vrij saai seizoen, vond het vorig jaar veel leuker metRianne
Ik mis interessante, grappige en boeiende persoonlijkheden.
Wel grappig dat je dat zo zegt....ik heb het precies andersom...vond het vorig jaar zo saai met als trieste dieptepunt die finale.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:44 schreef Revanches het volgende:
Bertiegodin![]()
Verder een vrij saai seizoen, vond het vorig jaar veel leuker metRianne
Ik mis interessante, grappige en boeiende persoonlijkheden.
Kokos wormen.quote:Op zaterdag 26 november 2016 23:15 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat voor beesten waren die 'wormen'? Een soort larven?
Bij Jayjay zie je die ontwikkeling wel een beetje.quote:Op zaterdag 26 november 2016 14:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb ik ook ja, heb eigenlijk ook het idee dat er heel weinig klik is tussen deelnemers. En je ziet niet heel veel persoonlijke ontwikkeling bij deelnemers. (Maar moet zeggen dat ik niet alles gezien heb.)
Maar komt dat niet gewoon doordat hij alleen met Bertie op een eiland zit? Of is hij echt tot zelfinzichten gekomen?quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij Jayjay zie je die ontwikkeling wel een beetje.
Hij zat toch ook een tijdje met Barto en die andere knakker erbij? Denk voornamelijk dat JayJay zo irritant was omdat zn vriend ook op het eiland zat, en hij gewoon een bepaalde tactiek wilde toepassen door zich anders voor de doen dan hij is. Of misschien was dat wel zijn echte ik, dunno eig.quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar komt dat niet gewoon doordat hij alleen met Bertie op een eiland zit? Of is hij echt tot zelfinzichten gekomen?
Vrees dat dit niet kan. Ik hoop toch dat JayJay het haalt, dat zou wel aardig baas zijn. Tuurlijk zou Bertie ook leuk zijn, maar denk dat JayJay het liever zou willen dan Bertie. Bertie vind het allemaal wel mooi geweest volgens mij.quote:Op zaterdag 26 november 2016 12:47 schreef Evi_90 het volgende:
Ik hoop dat Bertie en JayJay allebei naar de halve finale gaan.
JayJay heeft tenminste nog proeven gedaan etc. Bertie wou bij de eerste verloren proef gelijk naar huis. Dan mag ze wel al drie weken op afvallerseiland zitten dan nog vind ik dat ze veel te makkelijk opgaf in weze.quote:Op woensdag 30 november 2016 11:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vrees dat dit niet kan. Ik hoop toch dat JayJay het haalt, dat zou wel aardig baas zijn. Tuurlijk zou Bertie ook leuk zijn, maar denk dat JayJay het liever zou willen dan Bertie. Bertie vind het allemaal wel mooi geweest volgens mij.
Niet spieken dan he, en hopen dat je evt spoilers kan dodgen.quote:Op donderdag 1 december 2016 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier vanavond. Ik ga zaterdag kijken.
Ik beloof niets.quote:Op donderdag 1 december 2016 18:16 schreef Urb het volgende:
[..]
Niet spieken dan he, en hopen dat je evt spoilers kan dodgen.
Gaat vast lukkenquote:Op donderdag 1 december 2016 12:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel plezier vanavond. Ik ga zaterdag kijken.
Ik moet wel. Moet straks sporten en vrijdag wordt het niet uitgezonden.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaat vast lukken![]()
Dat je dan tot zaterdag kan wachten...ik zou dat niet kunnen denk ik
Opnemen? Ik neem het altijd op zodat ik later stukjes kan terugkijken...ik mis soms wel eens watquote:Op donderdag 1 december 2016 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet wel. Moet straks sporten en vrijdag wordt het niet uitgezonden.
Dat zou kunnen, maar dan moet ik het op een moment terugkijken dat de tv met de opnemer beschikbaar is. En dat is niet zo vaak.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Opnemen? Ik neem het altijd op zodat ik later stukjes kan terugkijken...ik mis soms wel eens wat
Op rtlxl kun je terugkijken, je moet geloof ik wel een account aanmaken maar is zo gepiept.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik moet wel. Moet straks sporten en vrijdag wordt het niet uitgezonden.
ninja editquote:
Ik zie altijd alles op m'n telefoon of tablet. Heb niet eens een tv-abbo.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Op rtlxl kun je terugkijken, je moet geloof ik wel een accouint aanmaken maar is zo gepiept.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |