SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------
De échte Robinson van ER 2016:
Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Who knows? 1, 2 of 3
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 24-11-2016 21:35:16 ]
Slecht excuusquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
sorry mod blijft invoerveld zien dus ik had niet door dat ik hem vol mikte.
ik bleef geduldig wachten...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
Ja zoiets hoorde ik ookquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef thijsz92 het volgende:
Wat was die preview voor straks? Thomas wil eruit?
Ja, de afvaller moet tegen JJ strijden, tenzij de persoon opgeeft.quote:En gaat er nog wat op afvallerseiland gebeuren?
Dit is erg irritant in snelle topics idd, ik mis het ook heel vaakquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
Je mag de titel veranderen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
quote:
kloptquote:
nooit doenquote:
ow had ik toch geen slecht excuusquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is erg irritant in snelle topics idd, ik mis het ook heel vaak
birdyquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je mag de titel veranderen.
'Niemand maakt een topic' is ook niet echt leuk.
Misschien een verwijzing naar de eetproef of de continue reclame?
vrouwen weer..miemiemiemiequote:Op donderdag 24 november 2016 21:14 schreef DKUp het volgende:
Die drie vrouwen hadden natuurlijk gekozen voor de videoboodschap
eaglequote:
een turkse danquote:Op donderdag 24 november 2016 21:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Het verenpak/kleuring is anders, dus het zal geen Amerikaanse zijn.
quote:
Er komt nu onder leiding van Thomas een gezamenlijke masturbatiesessie.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef Prisha het volgende:
Mannen op het eiland en dan zo'n zeikmuziekje erbij
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er komt nu onder leiding van Thomas een gezamenlijke masturbatiesessie.
Plus bloedzakken en prostituees...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De droom van Koosquote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
ik las ergens dat na een paar dagen al libido nul komma nul isquote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je kan thuis meedoen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Anna wil niet op Thomas en dio heeft vrijstelling. Dus enige optie is koos en dat was toch al het plan.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:21 schreef Moira. het volgende:
Nu kunnen de dames wel mooi beraden voor de volgende eilandraad
ik ook niet. Blech.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef Moira. het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die jankerij op tv eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |