SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------
De échte Robinson van ER 2016:
Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Who knows? 1, 2 of 3
[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 24-11-2016 21:35:16 ]
Slecht excuusquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
sorry mod blijft invoerveld zien dus ik had niet door dat ik hem vol mikte.
ik bleef geduldig wachten...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
Ja zoiets hoorde ik ookquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef thijsz92 het volgende:
Wat was die preview voor straks? Thomas wil eruit?
Ja, de afvaller moet tegen JJ strijden, tenzij de persoon opgeeft.quote:En gaat er nog wat op afvallerseiland gebeuren?
Dit is erg irritant in snelle topics idd, ik mis het ook heel vaakquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
Je mag de titel veranderen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Nizno het volgende:
quote:
kloptquote:
nooit doenquote:
ow had ik toch geen slecht excuusquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit is erg irritant in snelle topics idd, ik mis het ook heel vaak
birdyquote:Op donderdag 24 november 2016 21:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je mag de titel veranderen.
'Niemand maakt een topic' is ook niet echt leuk.
Misschien een verwijzing naar de eetproef of de continue reclame?
vrouwen weer..miemiemiemiequote:Op donderdag 24 november 2016 21:14 schreef DKUp het volgende:
Die drie vrouwen hadden natuurlijk gekozen voor de videoboodschap
eaglequote:
een turkse danquote:Op donderdag 24 november 2016 21:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Het verenpak/kleuring is anders, dus het zal geen Amerikaanse zijn.
quote:
Er komt nu onder leiding van Thomas een gezamenlijke masturbatiesessie.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef Prisha het volgende:
Mannen op het eiland en dan zo'n zeikmuziekje erbij
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er komt nu onder leiding van Thomas een gezamenlijke masturbatiesessie.
Plus bloedzakken en prostituees...quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De droom van Koosquote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
ik las ergens dat na een paar dagen al libido nul komma nul isquote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Je kan thuis meedoen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Anna wil niet op Thomas en dio heeft vrijstelling. Dus enige optie is koos en dat was toch al het plan.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:21 schreef Moira. het volgende:
Nu kunnen de dames wel mooi beraden voor de volgende eilandraad
ik ook niet. Blech.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef Moira. het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die jankerij op tv eigenlijk
Thuis en dan lekker een zak chips opentrekken.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef Moira. het volgende:
Flikker op met thuis, jouw thuis boeit mij niet.
Ja, daarom zeg ik ook volgende eilandraad. Dat Koos deze keer weg zou gaan was al duidelijk, maar ik bedoel meer dat Jessie en Suus dan dat plannetje van vorige week met Anna gaan delen en de volgende eilandraad Dio eruit gaan stemmen (kans is klein dat hij 3x achter elkaar immuniteit wint, toch?quote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Anna wil niet op Thomas en dio heeft vrijstelling. Dus enige optie is koos en dat was toch al het plan.
Ik ook niet, zit met tranen in me ogen.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef Moira. het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die jankerij op tv eigenlijk
Oh kut ja weer dio vrijstellingquote:Op donderdag 24 november 2016 21:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Anna wil niet op Thomas en dio heeft vrijstelling. Dus enige optie is koos en dat was toch al het plan.
Ze doen net alsof ze al jaren weg zijn.quote:
ik vind het nog sneu ook..begin aan die Koos te wennenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef Nizno het volgende:
gewoon niet stemmen dus, dan is koos er uit
Oh ja, volgende eiland ziu wel spannend kunnen wordenquote:Op donderdag 24 november 2016 21:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik ook volgende eilandraad. Dat Koos deze keer weg zou gaan was al duidelijk, maar ik bedoel meer dat Jessie en Suus dan dat plannetje van vorige week met Anna gaan delen en de volgende eilandraad Dio eruit gaan stemmen (kans is klein dat hij 3x achter elkaar immuniteit wint, toch?)
ze laten zelfs afvallerseiland niet zien... boringquote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef Moira. het volgende:
Ik vind 't nu al een kutaflevering. Wat gaat er hier verder nog gebeuren behalve Koos die even van zijn laatste avond geniet en 'morgen' weg moet bij de eilandraad?
Oh, ik let ook niet opquote:Op donderdag 24 november 2016 21:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Als ze in dat hokje zitten te praten hebben ze die om
quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze laten zelfs afvallerseiland niet zien... boring
nu wel.quote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je wordt op je wenken bediendquote:Op donderdag 24 november 2016 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |