Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
quote:Op donderdag 24 november 2016 19:39 schreef itchycoo het volgende:
Als je trouwens de facebookprofielen van deelnemers wilt zien moet je even zoeken op Boy Weijgertse
Johnnyquote:Op vrijdag 25 november 2016 19:48 schreef ato het volgende:
Van de dames nu zakt Tara ook een beetje weg.
Dat laatste donkere meisje vind ik wel leuk.
Irina komt leuk over op tv maar is een wolf in schaapskleding.
Verder vind ik Anouar, Vito, Tarek, Johnny wel leuk...
Ohmed ( vond ik eerst irritant) Baldr, Tarek vin: ik ook leuk hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2016 20:07 schreef SLP_ het volgende:
[..]
JohnnyMijn favo's zijn Tarek, Anouar, Omed en Baldr
Zenaida ja, die vond met dat stuk over haar vriend erg leuk overkomen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 19:48 schreef ato het volgende:
Van de dames nu zakt Tara ook een beetje weg.
Dat laatste donkere meisje vind ik wel leuk.
Irina komt leuk over op tv maar is een wolf in schaapskleding.
Verder vind ik Anouar, Vito, Tarek, Johnny wel leuk...
WTF, zo gespierd was-ie nou ook weer niet, toch?quote:
ze zijn dan ook nog professioneel model, net als carmencita en zo.quote:
Oh ja Zenaida, volgens mij een leuke meid.quote:Op vrijdag 25 november 2016 21:03 schreef Funzel het volgende:
[..]
Zenaida ja, die vond met dat stuk over haar vriend erg leuk overkomen.
Ik twijfel of hij gay is..quote:
Huisbaas in het programma, lampiequote:Op vrijdag 25 november 2016 22:47 schreef JOHANK88 het volgende:
anouar is nog steeds een aardige en grappige gast, denk ik. erger me in elk geval nog altijd niet aan hem
tarek is dood achter zijn ogen.
en die octay is echt zo ontzettend irritant![]()
hoe de fok is vito huisbaas op z'n 26e? huisbaas en schilder, mooie combi ook
Beetje een slapperdje, echt nog een jochie, maar geen slecht menneke.quote:Op vrijdag 25 november 2016 23:01 schreef ato het volgende:
[..]
Ik twijfel of hij gay is..
Maar ik vind hem wel leuk als persoon denk ik..
😊😛quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
grote god, het kwartje valt dus echt nu pas bij mij he
Troost je, ik dacht namelijk hetzelfde als jij en ik vond de combinatie huisbaas/schilder ook al zo raar.quote:Op zaterdag 26 november 2016 01:13 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
grote god, het kwartje valt dus echt nu pas bij mij he
quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Troost je, ik dacht namelijk hetzelfde als jij en ik vond de combinatie huisbaas/schilder ook al zo raar.
quote:Op zaterdag 26 november 2016 17:53 schreef praadje het volgende:
[..]
Troost je, ik dacht namelijk hetzelfde als jij en ik vond de combinatie huisbaas/schilder ook al zo raar.
Hoe lang volgen jullie dit programma dan?quote:
Hahaha, vond je het niet opvallend dat ze het allemaal zo vaak over ''de huisbaas'' hebben? Inclusief Nicolette?quote:Op maandag 28 november 2016 00:02 schreef praadje het volgende:
Schaam me dood. Vanaf de eerste dag. Het was me echt nooit opgevallen.
Ah.quote:Op maandag 28 november 2016 00:16 schreef praadje het volgende:
Nee, om de doodeenvoudige reden dat het me bij de vorige huisbazen nooit was opgevallen dat er dan huisbaas bij stond. Soort van blinde vlek ofzo haha.
quote:Op maandag 28 november 2016 00:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha ja zo slim ben ik nog wel dat ik vanaf dag 1 het concept huisbaas snap.
Vanaf dag 1.quote:Op maandag 28 november 2016 00:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Hoe lang volgen jullie dit programma dan?
Ja, begint wel een beetje saai te worden allemaalquote:Op maandag 28 november 2016 19:32 schreef itchycoo het volgende:
Er mogen wel weer wat mensen eruit vliegen
quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:23 schreef Najieto het volgende:
Die sjappies denken dat ze er een tv carrière aan kunnen overhouden
quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:23 schreef Najieto het volgende:
Expeditie Robinsonquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:23 schreef Najieto het volgende:
Lieke spant al lang samen met Octay, Irina het stiekeme clubje.quote:Op woensdag 30 november 2016 01:53 schreef freaky40 het volgende:
Lieke samenspannend met Octay, afknapper...Maar toch goed dat ze nog een weekje verder mag en Bas ook. Baldr snap ik niets van, maar blijft wel.
Die mocht er ook uit van mij.quote:
Mee eensquote:Op donderdag 1 december 2016 21:45 schreef Funzel het volgende:
Zenaida is tof, mooi dat ze er nog in zit. Hoop zo dat Octay, Irina, Lieke etc snel weg zijn. Omed vind ik opzich nog wel een toffe dude dus die mag als laatst van dat clubje.
Volgens mij proberen ze het nog te trekken, zij hebben een contract dat 11 of 12 weken loopt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 14:15 schreef vincenzo78 het volgende:
Ze lopen volgens mij wel erg achter of het spel al afgelopen, want als je een klein beetje moeite doet dan kom je er zo achter wie er al buiten zijn.
Ja maar moet niet lang duren, want na een tijdje wordt ik dat ook zatquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:54 schreef JOHANK88 het volgende:
ik ben 2 minuten aan het kijken, oktay staat alweer in de keuken te loeren of de nieuwe
brigade het wel eerlijk doet natuurlijk. meteen zin om het af te zetten![]()
toch is dat de kracht van dit soort tv, je raakt verslaafd aan het gruwelen van mensen
Vind ik ook, zo'n stom nietszeggend wijfquote:Op vrijdag 2 december 2016 21:36 schreef Basxt het volgende:
Wat kijkt die Lieke toch schaapachtig uit d'r kassen.
Dat kon je een maand geleden ook al... Niks nieuwsquote:Op vrijdag 2 december 2016 14:15 schreef vincenzo78 het volgende:
Ze lopen volgens mij wel erg achter of het spel al afgelopen, want als je een klein beetje moeite doet dan kom je er zo achter wie er al buiten zijn.
Ja, afgezien van Angelique zat niemand op deze ex-bewoners te wachten en ze hadden ook niks te melden, zo leek het.quote:
Hoe heet ze?quote:Op maandag 5 december 2016 21:26 schreef mtchel112 het volgende:
Die midget als piet
Die denkt nog even een paar minuten zendtijd te pakken. Moet je is op haar facebook kijken voor de grap, die probeert het ook te maken in de showbizz wereld
Miranda is toch die heel erg oranje mevrouw die een e-smoker jatte, heel erg aan het begin?quote:Op maandag 5 december 2016 21:34 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Miranda, achternaam kan ik denk ik beter niet hier posten
Het leven na GTFOOMHquote:Op maandag 5 december 2016 22:58 schreef Basxt het volgende:
Angelique:
"2 weken geleden heb ik een pilot op mogen nemen. Het zou een programma worden het leven na Gtfoomh.
Ik ging bij oud bewoners onverwachts langs, en liet hun in de waan dat ik voor onbepaalde tijd zou blijven...
Ondertussen vroeg ik hun het hemd van de lijf... een leuk format.
Maar helaas is besloten dit niet door te laten gaan.
Jammer maar zo werkt tv world....
Op naar een volgende project....
I will be back..
Voor de mensen die me toch nog graag terug willen zien op tv...
Kijk vooral maandag 5 december naar Gtfoomh 😇 misschien dat sinterklaas nog wat in petto heeft voor mij😉"
Waarom
Ja, maar volgens mij heet die kleine mevrouw ook Miranda.quote:Op maandag 5 december 2016 23:50 schreef TilburgTjik het volgende:
[..]
Miranda is toch die heel erg oranje mevrouw die een e-smoker jatte, heel erg aan het begin?
Klopt. Midget Miranda is Miranda R.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:45 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij heet die kleine mevrouw ook Miranda.
Stond op dat kaartje wat ze in het huis droeg.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:48 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is Miranda R. verdachte in een lopend drugsonderzoek?
Jezus, alsof ze deze twee Miranda's door elkaar zouden kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 09:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Stond op dat kaartje wat ze in het huis droeg.
Walgelijk ventje, maar hij speelt het spel door te slijmen bij Ohmed, Irina, Lieke etc..quote:
Jaa, ik heb best wel een zwak voor hemquote:Op dinsdag 6 december 2016 19:46 schreef ato het volgende:
Ohmed is wel eerlijk, meegelift met andermans succes..
lol, dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 5 december 2016 19:18 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Miljoenen mensen voor de buis. Dat gaat een beetje tegenvallen
Ik hoop maar dat er überhaupt mensen uitgaan deze keerquote:Op woensdag 7 december 2016 13:32 schreef freaky40 het volgende:
Wat een laffe nominering weer, Bas, Lieke en Larissa. Doe Larissa dan maar. Bas, en Lieke die ik trouwens een meeloper vind mogen nog wel even blijven. Voor de rest een en al teringlijers op de groene wand, en Baldr....
Ik vraag me af of omed nu oprecht is voor de camera. Als hij dat is vind ik hem iig een heel stuk sympathieker geworden in het spel. Eerst mee liften op omed en nu hij huisbaas is dat clubje langzaam proberen te ontmaskeren. Dan speel je een goed spel in mijn ogen.quote:Op dinsdag 6 december 2016 19:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Jaa, ik heb best wel een zwak voor hemHij is zo schattig haha
Ik heb hetzelfde.quote:Op woensdag 7 december 2016 14:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat er überhaupt mensen uitgaan deze keerProgramma kan anders eindeloos doorgaan
![]()
Ik ben er al lang klaar mee, maar blijf kijken omdat ik wil weten hoe het gaat eindigen
jaquote:Op woensdag 7 december 2016 19:28 schreef rubbereend het volgende:
staan daar nou mannen met maskertjes op?
Ik hap nietquote:Op woensdag 7 december 2016 22:09 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Vestigingsmanager én huisbaas... en dat op z'n 23ste al. Knap hoor.
Omed was vandaag toch weer ouderwets achterbaks en in Octays aars? Plannen om mensen tot geweld uit te lokken en ze dan wegsturen als huisbaas?quote:Op woensdag 7 december 2016 14:24 schreef Najieto het volgende:
[..]
Ik vraag me af of omed nu oprecht is voor de camera. Als hij dat is vind ik hem iig een heel stuk sympathieker geworden in het spel. Eerst mee liften op omed en nu hij huisbaas is dat clubje langzaam proberen te ontmaskeren. Dan speel je een goed spel in mijn ogen.
Bas die geen eigen mening en humor heeft? sorry maar die is toch ook nietszeggend?quote:Op vrijdag 9 december 2016 12:28 schreef freaky40 het volgende:
Wat een Gouden Kooi flashbacks gisteren, terror jaap acties. Laat Larissa maar gaan, Bas en Lieke mogen nog wel even blijven. Voor de rest is die hele groene want behalve Baldr allemaal rijp om te wieberen. Bas en Baldr in de finale zou mooi zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2016 14:43:52 ]
quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Uitzending vanavond! Wie eruit gaanDat meen je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life can be a bitch, so like it..
Uitzending vanavond! Wie eruit gaanWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Meer zal ik niet zeggen
![]()
Uitzending vanavond! Wie eruit gaanNo waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
____!
Ik ben gewoon voor de oudjes. Die buitenlanders hebben de overhand helaas.quote:Op vrijdag 9 december 2016 13:32 schreef ato het volgende:
[..]
Bas die geen eigen mening en humor heeft? sorry maar die is toch ook nietszeggend?
Baldr vind ik wel leuk
Als Lieke Bas mee naar huis neemtquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:20 schreef Najieto het volgende:
[..]
Nee, Bas moet blijven. Lieke moet naar huis
Na Boy's exit ging het snel achteruit inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
Eindelijk, na wekenlang afzien met saaie afleveringen.
Oke dan ga ik die even terugkijken.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gisteren, vandaag ging Irina Noach te lijf.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Hèhè, het grote afzien gaat beginnen
Heerlijk dat het gekke wijf ( sorry voor mijn taal😚) Irina eruit is.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog twee weken = 4 weken voor ons
Excuses!, ik kijk geen tv maar alles via NLziet / internet en dacht dat het was uitgezonden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mag dit in een spoiler? De uitzending is nog niet op tv geweest
Beetje om denken graagquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:04 schreef Sangha het volgende:
[..]
Excuses!, ik kijk geen tv maar alles via NLziet / internet en dacht dat het was uitgezonden.
Hierboven wordt toch ook gespoilerd of is het nu wel uitgezonden? En zo erg was de spoilering niet by the way.quote:
Zeker goed dat het tuig eruit is. Enige nadeel is, is dat het daardoor ook wat minder attractief wordt vrees ik.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:58 schreef ato het volgende:
[..]
Heerlijk dat het gekke wijf ( sorry voor mijn taal😚) Irina eruit is.
Ook de clan Octay, Johnny en Omed..
Volgens mij zitten hun nog een week en ik denk- voor ons tv kijkers- over 2 weken finale.
Vanaf maandag begint de afvalrace, iedere dag er iemand uit.
Eerst Lieke, Larissa en Bas dan.
Ja irritant hè!quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:38 schreef Roguee het volgende:
Ik weet dat hij er niks aan kan doen…..maar die stem van Bas
Het is maar goed dat er de afvalrace is en finale benaderd.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zeker goed dat het tuig eruit is. Enige nadeel is, is dat het daardoor ook wat minder attractief wordt vrees ik.
Geen idee eigenlijk!quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:15 schreef ato het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er de afvalrace is en finale benaderd.
Ps kijken er nog steeds maar circa 130.000 tv kijkers?
Ja. 74k om 19u en 62 om 23uquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:15 schreef ato het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er de afvalrace is en finale benaderd.
Ps kijken er nog steeds maar circa 130.000 tv kijkers?
Best wel een boef die Boy, aan de andere kant als er wat aan de hand was met iemand, was hij wel als eerste erbij om te helpen of te steunen. Hij heeft ook een toffe en gevoelige kant vind ik.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:31 schreef Roguee het volgende:
Innige vriendschap met boy. Wat een winst
Ik vond Boy ook best leuk hoor, behalve als hij ging schelden, vernielen, slaan, dreigen, intimideren.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
Best wel een boef die Boy, aan de andere kant als er wat aan de hand was met iemand, was hij wel als eerste erbij om te helpen of te steunen. Hij heeft ook een toffe en gevoelige kant vind ik.
Ja van dat soort dingen baalde ik ook... heb geen tvabbp meer maar nu via pc en internet kijk ik alles met nl-ziet.7,95 pm, kan je alles zien.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind het trouwens enorm KUT dat RTLXL de eerdere afleveringen ''premium'' heeft gemaaktIk had de eerste drie afleveringen wel eens terug willen kijken.
Oh ja pearl heb ik ook niets mee.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
Groep engnek naar huisJohnny de grootste meeloper van Nederland en Oktay de grootste slang van Nederland.
5 weken lang hebben ze iedereen lopen naaien en nu ze zelf eens aangepakt worden is het vechten e.d. Opgeruimd staat netjes, zei eerst dat Noach weg mocht, maar dit deed die netjes. Op de grond ook een heerlijke transitie naar een leg lock, ik geloof hem wel als hij zegt dat hij die Omed zo KO krijgt.
Voor de finale, gun ik het Vito het meest denk ik. Gun Anouar en Thara het ook wel, leuke normale mensen. Tarek gun ik het trouwens ook wel, en Zenaida ook.Sowieso nog een leuke groep die nu over is, heb alleen met Pearl en Lieke weinig.
Keer een fragment waarin Thara en Anouar elkaar gezellig lopen te kloten en stoeien, zie je haar ervoor zitten in kleermakerszit zonder ook maar enige toevoeging. Echt zon figuur waarbij je dan denkt: joh rot lekker opquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef freaky40 het volgende:
Pearl is zo'n vieze indo, die moet je altijd in de gaten houden. Hebben het altijd achter hun ellebogen en maken je zwart achter je rug...en altijd maar vriendelijk lachen...jaja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |