Na Boy's exit ging het snel achteruit inderdaadquote:Op vrijdag 9 december 2016 19:37 schreef Roguee het volgende:
[..]
Eindelijk, na wekenlang afzien met saaie afleveringen.
Oke dan ga ik die even terugkijken.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gisteren, vandaag ging Irina Noach te lijf.
quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Hèhè, het grote afzien gaat beginnen
Heerlijk dat het gekke wijf ( sorry voor mijn taal😚) Irina eruit is.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:46 schreef Poesopstokje het volgende:
Nog twee weken = 4 weken voor ons
Excuses!, ik kijk geen tv maar alles via NLziet / internet en dacht dat het was uitgezonden.quote:Op vrijdag 9 december 2016 18:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mag dit in een spoiler? De uitzending is nog niet op tv geweest
Beetje om denken graagquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:04 schreef Sangha het volgende:
[..]
Excuses!, ik kijk geen tv maar alles via NLziet / internet en dacht dat het was uitgezonden.
Hierboven wordt toch ook gespoilerd of is het nu wel uitgezonden? En zo erg was de spoilering niet by the way.quote:
Zeker goed dat het tuig eruit is. Enige nadeel is, is dat het daardoor ook wat minder attractief wordt vrees ik.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:58 schreef ato het volgende:
[..]
Heerlijk dat het gekke wijf ( sorry voor mijn taal😚) Irina eruit is.
Ook de clan Octay, Johnny en Omed..
Volgens mij zitten hun nog een week en ik denk- voor ons tv kijkers- over 2 weken finale.
Vanaf maandag begint de afvalrace, iedere dag er iemand uit.
Eerst Lieke, Larissa en Bas dan.
Ja irritant hè!quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:38 schreef Roguee het volgende:
Ik weet dat hij er niks aan kan doen…..maar die stem van Bas
Het is maar goed dat er de afvalrace is en finale benaderd.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:10 schreef Sangha het volgende:
[..]
Zeker goed dat het tuig eruit is. Enige nadeel is, is dat het daardoor ook wat minder attractief wordt vrees ik.
Geen idee eigenlijk!quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:15 schreef ato het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er de afvalrace is en finale benaderd.
Ps kijken er nog steeds maar circa 130.000 tv kijkers?
Ja. 74k om 19u en 62 om 23uquote:Op vrijdag 9 december 2016 20:15 schreef ato het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er de afvalrace is en finale benaderd.
Ps kijken er nog steeds maar circa 130.000 tv kijkers?
Best wel een boef die Boy, aan de andere kant als er wat aan de hand was met iemand, was hij wel als eerste erbij om te helpen of te steunen. Hij heeft ook een toffe en gevoelige kant vind ik.quote:Op vrijdag 9 december 2016 19:31 schreef Roguee het volgende:
Innige vriendschap met boy. Wat een winst
Ik vond Boy ook best leuk hoor, behalve als hij ging schelden, vernielen, slaan, dreigen, intimideren.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:23 schreef Sangha het volgende:
[..]
Best wel een boef die Boy, aan de andere kant als er wat aan de hand was met iemand, was hij wel als eerste erbij om te helpen of te steunen. Hij heeft ook een toffe en gevoelige kant vind ik.
Ja van dat soort dingen baalde ik ook... heb geen tvabbp meer maar nu via pc en internet kijk ik alles met nl-ziet.7,95 pm, kan je alles zien.quote:Op vrijdag 9 december 2016 20:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind het trouwens enorm KUT dat RTLXL de eerdere afleveringen ''premium'' heeft gemaaktIk had de eerste drie afleveringen wel eens terug willen kijken.
Oh ja pearl heb ik ook niets mee.quote:Op vrijdag 9 december 2016 23:04 schreef Kerftminister het volgende:
Groep engnek naar huisJohnny de grootste meeloper van Nederland en Oktay de grootste slang van Nederland.
5 weken lang hebben ze iedereen lopen naaien en nu ze zelf eens aangepakt worden is het vechten e.d. Opgeruimd staat netjes, zei eerst dat Noach weg mocht, maar dit deed die netjes. Op de grond ook een heerlijke transitie naar een leg lock, ik geloof hem wel als hij zegt dat hij die Omed zo KO krijgt.
Voor de finale, gun ik het Vito het meest denk ik. Gun Anouar en Thara het ook wel, leuke normale mensen. Tarek gun ik het trouwens ook wel, en Zenaida ook.Sowieso nog een leuke groep die nu over is, heb alleen met Pearl en Lieke weinig.
Keer een fragment waarin Thara en Anouar elkaar gezellig lopen te kloten en stoeien, zie je haar ervoor zitten in kleermakerszit zonder ook maar enige toevoeging. Echt zon figuur waarbij je dan denkt: joh rot lekker opquote:
quote:Op zondag 11 december 2016 21:39 schreef freaky40 het volgende:
Pearl is zo'n vieze indo, die moet je altijd in de gaten houden. Hebben het altijd achter hun ellebogen en maken je zwart achter je rug...en altijd maar vriendelijk lachen...jaja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |