Nee idd, en dan heeft ze het in ER ook nog zo goed gedaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 23:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ik had trouwens nooit verwacht toen de uitzendingen bezig waren dat we achteraf nog zoveel van Bertie zouden zien op tv
Die kneuterigheid is er niet meer. BZV is aan zijn eigen succes ten onder gegaan in Nederland doordat paparazzi voor de deur van de kneuterige boeren bivakkeren. Doordat boeren ineens realitysterren worden. Doordat ze ineens mediatrainingen krijgen om met alles om te gaan. De hele onschuld is ervan af in Nederland. Het zal me niets verbazen dat één van de belangrijkste redenen voor een buitenlands seizoen is, dat ze de boeren in Nederland willen beschermen.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:20 schreef Blue_note het volgende:
Toch vind ik een internationaal seizoen wat minder. Ik mis de typische hollandse kneuterigheid, waar het programma toch deels op draait.
Nou misschien verwoord ik het dan niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Die kneuterigheid is er niet meer. BZV is aan zijn eigen succes ten onder gegaan in Nederland doordat paparazzi voor de deur van de kneuterige boeren bivakkeren. Doordat boeren ineens realitysterren worden. Doordat ze ineens mediatrainingen krijgen om met alles om te gaan. De hele onschuld is ervan af in Nederland. Het zal me niets verbazen dat één van de belangrijkste redenen voor een buitenlands seizoen is, dat ze de boeren in Nederland willen beschermen.
We hebben het er zelf naar gemaakt, met al ons gehype.
Hier ben ik het inderdaad wel mee eens.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nou misschien verwoord ik het dan niet helemaal duidelijk.
Maar er zijn in de recente seizoenen toch wel degelijk van die momenten geweest. De moeder die nog de boterhammen smeert, ongemakkelijke sociale situaties, etc.
Snap ik, maar zodra ze (redactie) zo'n boer gevonden hebben en in beeld brengen, dan verpest de hype het plaatje.quote:Op zondag 12 februari 2017 12:32 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Nou misschien verwoord ik het dan niet helemaal duidelijk.
Maar er zijn in de recente seizoenen toch wel degelijk van die momenten geweest. De moeder die nog de boterhammen smeert, ongemakkelijke sociale situaties, etc.
Geile Geert vond het geloof ik zelf ook allemaal wel best hoe hij neergezet werd.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Snap ik, maar zodra ze (redactie) zo'n boer gevonden hebben en in beeld brengen, dan verpest de hype het plaatje.
Bij boer Gradus enzo werkte het nog wel, maar boer Doede kwam er al niet eens meer in en boer Geert werd helemaal voor schut gezet. Tom mocht nooit meedoen volgens de kijkers en Bertie doet inmiddels mee met Expeditie Robinson en zit bij Jinek aan tafel. Boer Henk en Fiona stonden op de praalboot bij de inhuldiging van koning WA.
Ik heb nooit gesnapt waarom de andere vijf boeren nooit gevolgd werden. Je zou het programma kunnen verlengen door het om en om te doen. De ene week de boeren met de meeste brieven en de andere week de boeren met de minste brieven. Mij lijken de vijf boeren met de minste brieven wel de meest interessante boeren.quote:Op donderdag 24 november 2016 16:23 schreef trui het volgende:
[..]
Boer Piet!
en ik zag er hier wat over. hoe betrouwbaar die bron is weet ik niet.
Dat hebben ze met die extra filmpjes toch prima opgelost? Die Groningse boer die met die dikke een Poffer ging bakken was gewoon aandoenlijk schattig.quote:Op zondag 12 februari 2017 14:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik heb nooit gesnapt waarom de andere vijf boeren nooit gevolgd werden. Je zou het programma kunnen verlengen door het om en om te doen. De ene week de boeren met de meeste brieven en de andere week de boeren met de minste brieven. Mij lijken de vijf boeren met de minste brieven wel de meest interessante boeren.
Daar heb je gelijk in. Maar dat valt tijdens de opnames nog wel mee toch? Dat is meer een hype van na de uitzendingen.quote:Op zondag 12 februari 2017 13:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Snap ik, maar zodra ze (redactie) zo'n boer gevonden hebben en in beeld brengen, dan verpest de hype het plaatje.
Bij boer Gradus enzo werkte het nog wel, maar boer Doede kwam er al niet eens meer in en boer Geert werd helemaal voor schut gezet. Tom mocht nooit meedoen volgens de kijkers en Bertie doet inmiddels mee met Expeditie Robinson en zit bij Jinek aan tafel. Boer Henk en Fiona stonden op de praalboot bij de inhuldiging van koning WA.
Nederland 1, 20:20.quote:Op zondag 12 februari 2017 16:36 schreef Burdie het volgende:
Hoe laat? Welke zender? Zoveel vragen...!
Dat verbaast me dan weer niet, dat leek idd een uitstekende match, maar om het dan gelijk de liefde van je leven te noemen....quote:Op zondag 12 februari 2017 17:56 schreef Lienekien het volgende:
En ineens heeft boer Bertie verkering met de liefde van haar leven! Rosita, die drie jaar geleden mee op speeddate ging. De vonk sloeg toen al over, maar Rosita had net een andere vrouw leren kennen waar ze mee verder wilden. Ze hielden sporadisch contact. Rosita was ook sinds kort weer single, nam weer contact op met Bertie en de vlam sloeg in de pan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |