lader en tel zoeken danquote:Op woensdag 23 november 2016 00:37 schreef Wenteleef het volgende:
hallo hallo ik ben m'n tel nog steeds kwijt en m'n lappie is bijna leeg
Loop naar de linker la in je bureau, trek die open, haal daar je lader uit.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:37 schreef Wenteleef het volgende:
hallo hallo ik ben m'n tel nog steeds kwijt en m'n lappie is bijna leeg
m'n bureau heeft geen laquote:Op woensdag 23 november 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Loop naar de linker la in je bureau, trek die open, haal daar je lader uit.
daar ligt alleen een dildoquote:Op woensdag 23 november 2016 00:37 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Loop naar de linker la in je bureau, trek die open, haal daar je lader uit.
hallo ik ben 12 wat is ditquote:Op woensdag 23 november 2016 00:39 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
nou seg indd piemels ;s kutten zijn veel lekkerderder
tuigje, dan kan hij niet weglopenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Aan het handje? Of krijgt 'ie zo`n tuigje om?
Tuigjesquote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
tuigje, dan kan hij niet weglopen
wasda? (2 turken in een Mazda)quote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga Food Innovations doen. Schijnt vol lekkere chicks te zitten
ik had ook een tuigje op vakantie op de camping toen ik net kon lopenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuigjes![]()
Had ik heel vroegah ook, zou raar zijn als ik die tegenwoordig zou hebben ;s
Ik was vroeger echt een enorm vervelend kut jong volgens mijn ouders dus met boodschappen doen kreeg ik zo`n tuigje om tot m`n 5e
ik ben nog steeds een vervelend kut jongquote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuigjes![]()
Ik was vroeger echt een enorm vervelend kut jong volgens mijn ouders dus met boodschappen doen kreeg ik zo`n tuigje om tot m`n 5e
klopt wel manquote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Toto69 het volgende:
opel astraquote:Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
wasda? (2 turken in een Mazda)
Leuk is dat hequote:Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
ik had ook een tuigje op vakantie op de camping toen ik net kon lopen
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Tuigjes![]()
HET GING OVER MIJ JA?! muil.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik ben nog steeds een vervelend kut jong
hey neliskurovskiquote:Op woensdag 23 november 2016 00:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
HET GING OVER MIJ JA?! muil.
ik weet niet wat voor gag jij kreeg maar mijne was gewoon een soort riempje om m'n middel x)quote:Op woensdag 23 november 2016 00:43 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Leuk is dat he
Kan je eindelijk lopen krijg je gvd zo`n tuigje om je bakkes.
nah gwn rondkijken op opleidjng journalistiekquote:Op woensdag 23 november 2016 00:41 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Die gaat jou dus leren journalistieken? Fancy
stalkerquote:Op woensdag 23 november 2016 00:42 schreef Toto69 het volgende:
Ja srs, dat was echt belachelijkquote:
GAG, giggityquote:Op woensdag 23 november 2016 00:44 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
ik weet niet wat voor gag jij kreeg maar mijne was gewoon een soort riempje om m'n middel x)
Ben benieuwd man, zou tof zijn om jou dan opeens op TV te zien of zo.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
nah gwn rondkijken op opleidjng journalistiek
gelukkig, maar had ook wel begrepen waarom je ouders je stil wilden hebben hoorquote:Op woensdag 23 november 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
GAG, giggity
Ik kreeg ook zo`n ding om m`n middel ja
Vroeger was ik veel erger.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:46 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
gelukkig, maar had ook wel begrepen waarom je ouders je stil wilden hebben hoor
nou zegquote:Op woensdag 23 november 2016 00:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Krijg je een hersenbloeding?
pre-concert? post bedoel je?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:47 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Vroeger was ik veel erger.
Ik ben nu gewoon in m`n pre-concert ADHD
Blijf gewoon wakker, dat willen Fylax, Toto, en ik graag.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:48 schreef Wenteleef het volgende:
jullie zijn slecht voor me, ik wil slapen
Je kan beter kippen houdenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik had de afgelopen paar dagen super leuk contact met een meid op het internet trouwens.
En ik vroeg gistermiddag of we misschien telefoonnummers konden uitwisselen omdat het dan (logischerwijs) Wat makkelijker contact houden was, toen werd ik geblokkeerd want "Ik was opdringerig" Na 1 week praten? Ja oke
HAHquote:Op woensdag 23 november 2016 00:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ik had de afgelopen paar dagen super leuk contact met een meid op het internet trouwens.
En ik vroeg gistermiddag of we misschien telefoonnummers konden uitwisselen omdat het dan (logischerwijs) Wat makkelijker contact houden was, toen werd ik geblokkeerd want "Ik was opdringerig" Na 1 week praten? Ja oke
Alle op eentje naquote:Op woensdag 23 november 2016 00:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn zo moeilijk te begrijpen
Maar... maar...quote:Op woensdag 23 november 2016 00:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Blijf gewoon wakker, dat willen Fylax, Toto, en ik graag.
hallo ik voel me aangesprokenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:50 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn zo moeilijk te begrijpen
Nee was echt bizar.quote:
kan je niks aan doen vriendquote:Op woensdag 23 november 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee was echt bizar.
Ze was heel erg geintereseerd, en we hebben eigenlijk non-stop gepraat die week, en ik vraag om d`r nummer en ik word geblokkeerd want het was te snel en ik was opdringerig (Ik vroeg letterlijk "Zou je het niet makkelijker vinden om nummers uit te wisselen trouwens? Ben meer een apper dan dat ik op het internet zit en we steeds langs elkaar heen praten)
BradgeTV fans wachten nog steeds op Fylax en Braddie op avontuur in de Twingoquote:Op woensdag 23 november 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Wij moeten ook nog eens een itempje draaien.
Klopt, sommige die zijn daar inderdaad wel "vreemd" inquote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:49 schreef Mister-Bradge het volgende:
ze vond je youtube kanaal opeens, toen knapte ze af ofwa?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee was echt bizar.
Ze was heel erg geintereseerd, en we hebben eigenlijk non-stop gepraat die week, en ik vraag om d`r nummer en ik word geblokkeerd want het was te snel en ik was opdringerig (Ik vroeg letterlijk "Zou je het niet makkelijker vinden om nummers uit te wisselen trouwens? Ben meer een apper dan dat ik op het internet zit en we steeds langs elkaar heen praten)
je ziet er gewoon oke uit hoor vieze onzekere graftak die je bent.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, sommige die zijn daar inderdaad wel "vreemd" in
Maar goed, uiterlijk wat tegenvalt zal dan ook wel meespelen, je kent het wel he
Ik wacht sowieso nog steeds op een leuk item met Fylax en een ander FOK!ker, gewoon leuk met z`n drieen ergens wat doenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
BradgeTV fans wachten nog steeds op Fylax en Braddie op avontuur in de Twingo
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:53 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
ze vond je youtube kanaal opeens, toen knapte ze af ofwa?
Grafdraakquote:Op woensdag 23 november 2016 00:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je ziet er gewoon oke uit hoor vieze onzekere graftak die je bent.
dan weet ik het ook niet, gewoon een domme snol danquote:
Idd on bothquote:Op woensdag 23 november 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben benieuwd man, zou tof zijn om jou dan opeens op TV te zien of zo.
Wij moeten ook nog eens een itempje draaien.
ja dat kanquote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Grafdraak
Ik vind mezelf er niet oke uit zien, sowieso mag er wel een leuk beetje gewicht af..
Was wel een beetje een snolletje ja, als je iemand blokkeert om zoietsquote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet, gewoon een domme snol dan
ze zag er echt erg uit op het einde he. toch wel heel veel medelijden met het meisjequote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig kan ik nu weer chips eten nu ik die docu over anorexia heb gehad. Vond het wat lomp om tijdens de docu te doen.
Ja echt vreselijk, ook echt in een korte tijd flink hard achteruit gegaan. Sneu. Nadat ze terug kwam van New York ging het echt compleet mis.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:55 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
ze zag er echt erg uit op het einde he. toch wel heel veel medelijden met het meisje
Ja, moet ik wel gaan doen, maar ik vind het sporten zelf niet lastig. Sterker nog, ben al dagelijks flink aan het sportenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja dat kan
dan ga je lekker sporten
Ik zou niet weten wanneer ik ooit weer in NL ben.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]![]()
Toto, kom jij dan ook mee!?
Eet dan eens wat gezonds.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, moet ik wel gaan doen, maar ik vind het sporten zelf niet lastig. Sterker nog, ben al dagelijks flink aan het sporten
Maar na het sporten ben ik zo erg geneigd wat te eten
het lijkt me echt verschrikkelijk om geen uitzicht meer te hebben, ook al heb je besloten om te veranderen/weer gezond te wordenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk, ook echt in een korte tijd flink hard achteruit gegaan. Sneu. Nadat ze terug kwam van New York ging het echt compleet mis.
Ze kwam helaas te laat tot het besef dat ze weer moest gaan eten enz. Ze besloot dat op het moment dat ze al stervende was.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:57 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
het lijkt me echt verschrikkelijk om geen uitzicht meer te hebben, ook al heb je besloten om te veranderen/weer gezond te worden
Een appel vult voor mijn gevoel niet, en dan ga ik automatisch toch weer naar de ongezondere dingen zoals Tosti's grijpen.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oma van een maatje van mij net zo.
Vorige maand was ze bij een optreden van de band, heel vitaal nog.
Vorige week zei die kerel dat ze niet zo lang te leven meer had, dus ik besloot langs te gaan, lag ze in d`r bed beneden maar was wel echt heel erg lacherig en straalde nog helemaal en er hing een hele leuke sfeer. En ze zou het ook nog minimaal tot Februari volhouden
Vanmiddag word ik geappt door die gast, is ze overleden71 jaar.. Blegh
Mehquote:Op woensdag 23 november 2016 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer ik ooit weer in NL ben.
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
EEEWWWAAAAAAAAAAA IK PLEEG AANSLAG
klopt inderdaad. verschrikkelijkquote:Op woensdag 23 november 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kwam helaas te laat tot het besef dat ze weer moest gaan eten enz. Ze besloot dat op het moment dat ze al stervende was.
drink een liter water als je honger hebtquote:Op woensdag 23 november 2016 00:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een appel vult voor mijn gevoel niet, en dan ga ik automatisch toch weer naar de ongezondere dingen zoals Tosti's grijpen.
Ik kan me de verdriet van haar ouders ook zo goed voorstellen.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
klopt inderdaad. verschrikkelijk
NEE FRIETSAUS GVD.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ham kaas tosti'sMET CHILI SAUS!
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oma van een maatje van mij net zo.
Vorige maand was ze bij een optreden van de band, heel vitaal nog.
Vorige week zei die kerel dat ze niet zo lang te leven meer had, dus ik besloot langs te gaan, lag ze in d`r bed beneden maar was wel echt heel erg lacherig en straalde nog helemaal en er hing een hele leuke sfeer. En ze zou het ook nog minimaal tot Februari volhouden
Vanmiddag word ik geappt door die gast, is ze overleden71 jaar.. Blegh
Ik meet nooit meer met mensen van FOK!quote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Meh![]()
We moeten echt een keer meeten man.
jammerquote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik meet nooit meer met mensen van FOK!
Wij hebben wel gemeet.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 23 november 2016 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij hebben wel gemeet.Daar ben je vast erg blij om.
Ha ha ha, wie ben jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo, meet mijquote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kanker is echt een walgelijke ziekte.quote:
Werkt dat?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
drink een liter water als je honger hebt
wrm niet?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn favoriete saus ever.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ik heb echt een kneiterhekel aan Mayo
quote:Op woensdag 23 november 2016 01:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kanker is echt een walgelijke ziekte.
ALS net zo, moeder van een vriendin had het.
4 jaar geleden, vrouwtje liep nog, was super vrolijk, was ook nog vrij vitaal.
Kom ik daar eind vorig jaar, zat ze in een stoel de hele dag, super slap handje, praten ging amper, slikken ging amper, kon zelfs met een loop rek net van de woonkamer tot de WC (4 meter) lopen![]()
brrrrrr
Ja, dat hakte er echt in joh..quote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 01:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
echt he een beetje om aandacht roepe
Je bent de droeftoeter van de userfanfarequote:Op woensdag 23 november 2016 01:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wie ben jij om mij die loyaliteitsvraag re stellen?
Vind dat echt niet te kanen.quote:
Gore amerikaanse, pleonasme Ama.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:02 schreef Amarantha het volgende:
Niet die vieze gore Amerikaanse frietsaus.
quote:Op woensdag 23 november 2016 01:03 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Gore amerikaanse, pleonasme Ama.
Oh beter!quote:Op woensdag 23 november 2016 01:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
grapje joh. Heb sowieso een paar matties die op FOK! Zitten
wow.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Oh beter!
Er zitten nu 3 matties van mij in deze bagger.
(Matties is een groot woord maar jij, Ama en Fylax zijn)
van de mac nietquote:Op woensdag 23 november 2016 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt zo smerig.
goodnight!quote:Op woensdag 23 november 2016 01:05 schreef Wenteleef het volgende:
he maar jullie zijn heel gezellig maar ik ben er vandoor! morgen weer school enzo
Succes op schoolquote:Op woensdag 23 november 2016 01:05 schreef Wenteleef het volgende:
he maar jullie zijn heel gezellig maar ik ben er vandoor! morgen weer school enzo
Toedels.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:05 schreef Wenteleef het volgende:
quote:Op woensdag 23 november 2016 01:04 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
It's true brah.
Anders heb ik je toch ook niet op Facebook? Is alleen voor mensen die ik mag.
wowquote:Op woensdag 23 november 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Braddie op FB zodat ik stiekem zijn gegevens en foto's naar andere FOK!kers kan sturen.
quote:Op woensdag 23 november 2016 01:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Braddie op FB zodat ik stiekem zijn gegevens en foto's naar andere FOK!kers kan sturen.
Wooooow.quote:Op woensdag 23 november 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jij hebt mij geblockt op FB of niet? Ik kan je niet vinden
volgens mij welquote:Op woensdag 23 november 2016 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jou ook.
Of zijn we geen FB vriendjes?
huh neequote:Op woensdag 23 november 2016 01:11 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Jij hebt mij geblockt op FB of niet? Ik kan je niet vinden
twitter:ZIatanFacts twitterde op maandag 02-05-2016 om 21:48:18Zlatan doesn't dial the wrong number. You pick up the wrong phone. #ZlatanFacts reageer retweet
5 euro's ?quote:Op woensdag 23 november 2016 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar alleen als mensen een goed bedrag bieden hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |