ze vond je youtube kanaal opeens, toen knapte ze af ofwa?quote:Op woensdag 23 november 2016 00:51 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee was echt bizar.
Ze was heel erg geintereseerd, en we hebben eigenlijk non-stop gepraat die week, en ik vraag om d`r nummer en ik word geblokkeerd want het was te snel en ik was opdringerig (Ik vroeg letterlijk "Zou je het niet makkelijker vinden om nummers uit te wisselen trouwens? Ben meer een apper dan dat ik op het internet zit en we steeds langs elkaar heen praten)
je ziet er gewoon oke uit hoor vieze onzekere graftak die je bent.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:52 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Klopt, sommige die zijn daar inderdaad wel "vreemd" in
Maar goed, uiterlijk wat tegenvalt zal dan ook wel meespelen, je kent het wel he
Ik wacht sowieso nog steeds op een leuk item met Fylax en een ander FOK!ker, gewoon leuk met z`n drieen ergens wat doenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:52 schreef KoningPils het volgende:
[..]
BradgeTV fans wachten nog steeds op Fylax en Braddie op avontuur in de Twingo
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:53 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
ze vond je youtube kanaal opeens, toen knapte ze af ofwa?
Grafdraakquote:Op woensdag 23 november 2016 00:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je ziet er gewoon oke uit hoor vieze onzekere graftak die je bent.
dan weet ik het ook niet, gewoon een domme snol danquote:
Idd on bothquote:Op woensdag 23 november 2016 00:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ben benieuwd man, zou tof zijn om jou dan opeens op TV te zien of zo.
Wij moeten ook nog eens een itempje draaien.
ja dat kanquote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Grafdraak
Ik vind mezelf er niet oke uit zien, sowieso mag er wel een leuk beetje gewicht af..
Was wel een beetje een snolletje ja, als je iemand blokkeert om zoietsquote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
dan weet ik het ook niet, gewoon een domme snol dan
ze zag er echt erg uit op het einde he. toch wel heel veel medelijden met het meisjequote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig kan ik nu weer chips eten nu ik die docu over anorexia heb gehad. Vond het wat lomp om tijdens de docu te doen.
Ja echt vreselijk, ook echt in een korte tijd flink hard achteruit gegaan. Sneu. Nadat ze terug kwam van New York ging het echt compleet mis.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:55 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
ze zag er echt erg uit op het einde he. toch wel heel veel medelijden met het meisje
Ja, moet ik wel gaan doen, maar ik vind het sporten zelf niet lastig. Sterker nog, ben al dagelijks flink aan het sportenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja dat kan
dan ga je lekker sporten
Ik zou niet weten wanneer ik ooit weer in NL ben.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:55 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]![]()
Toto, kom jij dan ook mee!?
Eet dan eens wat gezonds.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:56 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, moet ik wel gaan doen, maar ik vind het sporten zelf niet lastig. Sterker nog, ben al dagelijks flink aan het sporten
Maar na het sporten ben ik zo erg geneigd wat te eten
het lijkt me echt verschrikkelijk om geen uitzicht meer te hebben, ook al heb je besloten om te veranderen/weer gezond te wordenquote:Op woensdag 23 november 2016 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja echt vreselijk, ook echt in een korte tijd flink hard achteruit gegaan. Sneu. Nadat ze terug kwam van New York ging het echt compleet mis.
Ze kwam helaas te laat tot het besef dat ze weer moest gaan eten enz. Ze besloot dat op het moment dat ze al stervende was.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:57 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
het lijkt me echt verschrikkelijk om geen uitzicht meer te hebben, ook al heb je besloten om te veranderen/weer gezond te worden
Een appel vult voor mijn gevoel niet, en dan ga ik automatisch toch weer naar de ongezondere dingen zoals Tosti's grijpen.quote:
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oma van een maatje van mij net zo.
Vorige maand was ze bij een optreden van de band, heel vitaal nog.
Vorige week zei die kerel dat ze niet zo lang te leven meer had, dus ik besloot langs te gaan, lag ze in d`r bed beneden maar was wel echt heel erg lacherig en straalde nog helemaal en er hing een hele leuke sfeer. En ze zou het ook nog minimaal tot Februari volhouden
Vanmiddag word ik geappt door die gast, is ze overleden71 jaar.. Blegh
Mehquote:Op woensdag 23 november 2016 00:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wanneer ik ooit weer in NL ben.
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
EEEWWWAAAAAAAAAAA IK PLEEG AANSLAG
klopt inderdaad. verschrikkelijkquote:Op woensdag 23 november 2016 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kwam helaas te laat tot het besef dat ze weer moest gaan eten enz. Ze besloot dat op het moment dat ze al stervende was.
drink een liter water als je honger hebtquote:Op woensdag 23 november 2016 00:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Een appel vult voor mijn gevoel niet, en dan ga ik automatisch toch weer naar de ongezondere dingen zoals Tosti's grijpen.
Ik kan me de verdriet van haar ouders ook zo goed voorstellen.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Wenteleef het volgende:
[..]
klopt inderdaad. verschrikkelijk
NEE FRIETSAUS GVD.quote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ham kaas tosti'sMET CHILI SAUS!
quote:Op woensdag 23 november 2016 00:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oma van een maatje van mij net zo.
Vorige maand was ze bij een optreden van de band, heel vitaal nog.
Vorige week zei die kerel dat ze niet zo lang te leven meer had, dus ik besloot langs te gaan, lag ze in d`r bed beneden maar was wel echt heel erg lacherig en straalde nog helemaal en er hing een hele leuke sfeer. En ze zou het ook nog minimaal tot Februari volhouden
Vanmiddag word ik geappt door die gast, is ze overleden71 jaar.. Blegh
Ik meet nooit meer met mensen van FOK!quote:Op woensdag 23 november 2016 00:59 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Meh![]()
We moeten echt een keer meeten man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |